Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Ken ik er tege schuppe?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
En denk eraan Muck, tegen een dokter ken je prima schuppen.
Jaquote:
Jij leest wel vaker selectief.quote:
quote:
Die doen het nog.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
over schuppen gesproken...
hoest met de tegels?
Dan moet ik binnenkort eens gaan stampenquote:
Whehe.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan moet ik binnenkort eens gaan stampen
Geef eens één goed reden om iTunes te gebruiken?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
zucht, itunes, vanmiddag maar eens een ander programma installleren om bestanden over te zetten
omdat je een macbook air of ibook hebt en een ipo-d en een ipa-d en een ip-hone en dan heb je geen ander keus dan itu-nesquote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef eens één goed reden om iTunes te gebruiken?
omdat het (bij mij) prima werkt?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef eens één goed reden om iTunes te gebruiken?
o ja, ik heb nog een appeltje in mijn kofferquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat je een macbook air of ibook hebt en een ipo-d en een ipa-d en een ip-hone en dan heb je geen ander keus dan itu-nes
waarom zou ik hem verlengen? hoor geen klachtenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Iedereen die een iPenisverlenger nodig heeft dus.
Muck. En dat is niet gemeen hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 12:30 schreef Trevland het volgende:
Wie is er zo gemeen dat die de doker schopt?
Liebchenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen. Ja hoor. En jij?![]()
![]()
[..]
Pauze is goedquote:Op woensdag 1 september 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenRedelijk
Muck, wat vervelend van je longen![]()
Pauze
Omdat 3 longontstekingen in een jaar en dokter er niets aan doetquote:
Jaquote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Pauze is goed.
[..]
Omdat 3 longontstekingen in een jaar en dokter er niets aan doet.
Die arts moet aan zijn ballen in een boom gehangen worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
Omdat 3 longontstekingen in een jaar en dokter er niets aan doet.
Ja ja. Je bent vast met je schoolvakantiekind naar Turkije. Beetje in je blote tieten aan de kust liggen van mijn centen hmmquote:Op woensdag 1 september 2010 13:03 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Hoewel ik mij zo had voorgenomen mij niet ziek te melden moest ik vanochtend mij er toch bij neerleggen dat ik te ziek was om te werken. Ben duizelig en had vernacht verhoging. Bovendien doen al mijn spieren zeer en blijf ik maar niezen. Gelukkig heb ik nog wel honger hihi.
sterkte mevrouw Kentucky Fried Pandaquote:Op woensdag 1 september 2010 13:03 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Hoewel ik mij zo had voorgenomen mij niet ziek te melden moest ik vanochtend mij er toch bij neerleggen dat ik te ziek was om te werken. Ben duizelig en had vernacht verhoging. Bovendien doen al mijn spieren zeer en blijf ik maar niezen. Gelukkig heb ik nog wel honger hihi.
waar was jij ook alweer zo rond december januarie j.l.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Je bent vast met je schoolvakantiekind naar Turkije. Beetje in je blote tieten aan de kust liggen van mijn centen hmm
Beterschapquote:Op woensdag 1 september 2010 13:03 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Je bent vast met je schoolvakantiekind naar Turkije. Beetje in je blote tieten aan de kust liggen van mijn centen hmm
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar was jij ook alweer zo rond december januarie j.l.![]()
beetje billen knijpen bij zustertjes van mijn centen
ohwquote:Op woensdag 1 september 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
En niet van jouw centen hoorVan de verzekeraar van de dader z'n centen
Ja slapen is wel lekker als je ziek bent helaas doen mijn spieren zo'n zeer dat ik niet lang in bed kan liggen en alleen maar aan het woelen en draaien ben in mijn bed.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohwdan heb ik niks gezegd
ik moet ook maar weer eens ziek worden, lekker bij slapen
dat klinkt als griep en is niet fijnquote:Op woensdag 1 september 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja slapen is wel lekker als je ziek bent helaas doen mijn spieren zo'n zeer dat ik niet lang in bed kan liggen en alleen maar aan het woelen en draaien ben in mijn bed.
grog? was dat geen borrelquote:Op woensdag 1 september 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klinkt als griep en is niet fijn![]()
een flinke grog nemen, dat helpt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |