heb je last van je hormonen dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:12 schreef Enfermera het volgende:
Wat is het rustig hier!
Pffff. Ik haat hormonen.![]()
Ja, die hopeloze hormonen van mn anticonceptie. Bah. Synthetische troepquote:Op woensdag 1 september 2010 18:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je last van je hormonen dan?
whehehe okee echt een vrouwendingetje dusquote:Op woensdag 1 september 2010 18:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, die hopeloze hormonen van mn anticonceptie. Bah. Synthetische troepNouja. Laat me maar. Ik ga zo lekker wat afhaalpatat en kaassouflée's wegwerken, dat wil je niet weten. En dan voel ik me daarna weer soortgelijk maar net iets beter
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe okee echt een vrouwendingetje dus
Verschrikkelijk..quote:Op woensdag 1 september 2010 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier lees dit
ik kan hier echt kwaad om worden
Demente ouderen slecht behandeld in zorgcentrum
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:27 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Viel nog mee met de drukte op de weg. Heb er maar 70 minuten over gedaan vandaag.
mja ik kan het gewoon niet begrijpenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Verschrikkelijk..Inderdaad, daar kan ik me ook kwaad om maken. Vandaag dacht ik er inderdaad nog aan op mn werk, mijn taken gaan meer op aan administratieve dingen regelen dan aandacht aan patiënten geven.. Hopeloos.
[..]
Nee, ik ook gelukkig niet.. Ik snap niet wat je dan als medewerker beweegt om zulke dingen te tolereren, er werken daar toch meer mensen? Deden ze met z'n allen even hard mee of waren er ook meelopers bij?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik kan het gewoon niet begrijpen
ik heb dat soort toestanden gelukkig niet mee gemaakt
mja dat staat er niet bij maar goed zal ook wel nodige intimitatie enzo bij geweest zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik ook gelukkig niet.. Ik snap niet wat je dan als medewerker beweegt om zulke dingen te tolereren, er werken daar toch meer mensen? Deden ze met z'n allen even hard mee of waren er ook meelopers bij?
Kan best ja. Maar bizar dat ze zo misbruik maken van die bewoners die geen weerstand kunnen biedenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat staat er niet bij maar goed zal ook wel nodige intimitatie enzo bij geweest zijn
Avond!quote:
Aardappels met Prei en gehaktballen.quote:
triest maar helaas gebeurd hetquote:Op woensdag 1 september 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kan best ja. Maar bizar dat ze zo misbruik maken van die bewoners die geen weerstand kunnen bieden
[..]
Lekker!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Aardappels met Prei en gehaktballen.
Hoidoei mooi lief suikertaartjequote:
Goeie vraag. Ik vind Panda's wel leuk (duh) en wist zo gauw geen naam te bedenken vandaarquote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
hoe is iedereen eigenlijk aan zijn fok naam gekomen?
ik heb gewoon mijn bijnaam gekozen
TJ is mijn eigen naam en ik ben groot fan van Robert Doornbosquote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
Ze noemden jou altijd al naar een koeienstrontkar, maar dan van Playmobil?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
gier als in de vogelquote:Op woensdag 1 september 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze noemden jou altijd al naar een koeienstrontkar, maar dan van Playmobil?
ik heb het ook niet bedacht das er in geslopenquote:
Zonder file ongeveer 55 minuten, met veel file anderhalf uur minimaal. Ik had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan vandaagquote:Op woensdag 1 september 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Verschrikkelijk..Inderdaad, daar kan ik me ook kwaad om maken. Vandaag dacht ik er inderdaad nog aan op mn werk, mijn taken gaan meer op aan administratieve dingen regelen dan aandacht aan patiënten geven.. Hopeloos.
[..]70 min? Damn. Hoe lang is het met heel veel file dan? En zonder file?
awhquote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
Poppekontje, honingbijtje, snoetepetoetje, lievepliefje, poedelewoepsie, suikertaartje![]()
Eén van mijn lievelingskoosnaampjesDe lekkerste
Fha lieve schat? Als ik je ooit zo noem wil je me dan een ros voor m'n kanis geven?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
Poppekontje, honingbijtje, snoetepetoetje, lievepliefje, poedelewoepsie, suikertaartje![]()
Heb jij geen liefkoosnaampjes?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fha lieve schat? Als ik je ooit zo noem wil je me dan een ros voor m'n kanis geven?
Ja hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Fha lieve schat? Als ik je ooit zo noem wil je me dan een ros voor m'n kanis geven?
Hoi Henryquote:Op woensdag 1 september 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Henry is Poekeloequote:
He wat vervelend, heb je al enig idee wat ze gaan/ kunnen doen?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Getver. Oma in zkh, heeft al een week niet meer gepoept.zal wel eens snel afgelopen kunnen zijn
Als ik "snoes" zeg word ik al vermoord zowatquote:
Als je haar suikertaartje noemt heb je sowieso een probleem denk ikquote:Op woensdag 1 september 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maag volpompen met vocht zodat de boel op gang komt. Klinkt niet als een heel doordacht verhaal wmbquote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He wat vervelend, heb je al enig idee wat ze gaan/ kunnen doen?
owhquote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik "snoes" zeg word ik al vermoord zowat
Oh da kenk best eres proberenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je haar suikertaartje noemt heb je sowieso een probleem denk ik
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maag volpompen met vocht zodat de boel op gang komt. Klinkt niet als een heel doordacht verhaal wmbDie boel is natuurlijk steenhard en alles scheurt open en zo. Denk ik dan. Maar we gaan het zien
Enfermera is verpleegkundige in het Spaansquote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
Ohh oké.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder file ongeveer 55 minuten, met veel file anderhalf uur minimaal. Ik had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan vandaag.
Maar goed, morgen weer met de trein: zo'n 80 minuten van deur tot deur heen en terug 80 minuten in totaal. Als ik met de fiets naar het station ga, zo'n 10 minuten langer.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Getver. Oma in zkh, heeft al een week niet meer gepoept.zal wel eens snel afgelopen kunnen zijn
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maag volpompen met vocht zodat de boel op gang komt. Klinkt niet als een heel doordacht verhaal wmbDie boel is natuurlijk steenhard en alles scheurt open en zo. Denk ik dan. Maar we gaan het zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |