Enjoyquote:Op donderdag 2 september 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben wat eten en douchen straks weer gaan werken
Gats, das minder.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Maandagmorgen 8.45 weer present zijn.
[..]
Als jouw handjes écht zo zacht zijn als je beschrijft, graag.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Maandagmorgen 8.45 weer present zijn.
[..]
Als jouw handjes écht zo zacht zijn als je beschrijft, graag.
Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen al mijn spieren doen zeer, ik nies om de haverklap en mijn hoofd voelt aan alsof ik een gigantische kater heb maar verder gaat het wel goed.quote:
Verder wel goed..quote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen al mijn spieren doen zeer, ik nies om de haverklap en mijn hoofd voelt aan alsof ik een gigantische kater heb maar verder gaat het wel goed.
Zit er ook een boek bij waarin staat dat het "2x zo veel ALS vorig jaar" is? Vast wel. Kijk maar even.quote:
Hoiquote:
Ahww. Beterschapquote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen al mijn spieren doen zeer, ik nies om de haverklap en mijn hoofd voelt aan alsof ik een gigantische kater heb maar verder gaat het wel goed.
Nog ffiesquote:Op donderdag 2 september 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook veel honger. En natuurlijk is de keuken weer eens bezet. Bat begin ik toch ook behoorlijk zat te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flessiepes![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik blijf postief hihi.quote:
Broekkiequote:
Ja echt super ideaalquote:
Dank je wel. Gelukkig heb ik nog altijd wel eetlust. Ik ben van mening dat als ik goed eet snel weer beter ben.quote:
quote:
Nou! Ist ook lekkere of van die automaten-chocomel?quote:
Automaat, maar we hebben een goeie automaatquote:Op donderdag 2 september 2010 18:05 schreef Enfermera het volgende:
Nou! Ist ook lekkere of van die automaten-chocomel?
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog ffiesHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flessiepes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nog een half uurtje ja. Heb maar een pizza besteld
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Goed beslotenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nog een half uurtje ja. Heb maar een pizza besteld
Jij hebt smaakquote:Op donderdag 2 september 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
een bak chicken dingesjes met barbecuesaus EN een pizza, zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |