quote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is echt bullshitvrouwlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met saus
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dan ga je toch gewoon lekker vroeg naar bed?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen dan moet ik niet zo moe zijn zo als nu
Dat probeer ik ook en daar gaat het al foutquote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon lekker vroeg naar bed?
Dat doe je zelfquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook en daar gaat het al fout
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is echt bullshitDus eigenlijk had daar Man moeten staan ipv LadySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
De drie Herman-Johnnen zijn sinds vorige week twee Herman-Johnnen. Want een van de HJ's werd gepest door de andere tweeDus ik had ze al straf gegeven en gezegd dat ze niet zo stom moesten doen
En toen was ik de HJ op een dag kwijt,zoeken in de kom. Hij was aan het drijven, bovenaan, en er waren stukjes uit hemDus ze hebben hem doodgegeten.
Dus nou, de twee overgebleven Herman-Johnnen moet je niet mee spotten!
En je bent vrij op die dag of moet je werken?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben ik niet bang voor en jij begon over dat het van het weekend lekker is, dus toen zei ik dat ik het liever op een andere dag heb![]()
quote:
Schop onder je hol, hup naar bed jijquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook en daar gaat het al fout
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
Ik ga wel lekker vroeg naar bed, namelijk nu!
Fijne avond nog allemaal en slaap lekker voor later!![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
Geen commentaarquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had daar Man moeten staan ipv Lady
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
Ben dan lekker vrijquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je bent vrij op die dag of moet je werken?
en dan? heb nog helemaal geen zin en heb ook geen zin om al rond half 6 wakker te zijnquote:[..]
Schop onder je hol, hup naar bed jij
Slaapse Fhaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
Voor zo ver ik weet is ze wel een Lady hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had daar Man moeten staan ipv Lady
Lady is vrouwelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet is ze wel een Lady hoor
Nee! maar die in Blijdorp zijn vegetarisch! Want Henry met zijn ADHD gedrag moest per se zn hand er in stekenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben dan lekker vrij![]()
![]()
![]()
[..]
en dan? heb nog helemaal geen zin en heb ook geen zin om al rond half 6 wakker te zijn
Ohja?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Voor zo ver ik weet is ze wel een Lady hoor
De vrouw achter Lovelylady ook wel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofwelquote:
Nienkequote:
Of ze hadden net gegeten. Of het zijn kieskeurige etersquote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee! maar die in Blijdorp zijn vegetarisch! Want Henry met zijn ADHD gedrag moest per se zn hand er in steken
ik dacht dat ik dood ging van angst hahaha Maar ze deden dus niks![]()
Doei!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |