Inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Let je wel op jaHet gaat over hele belangrijke dingen! Chocolademousse en spa citroen ja!
Koken is zooo leukquote:Op donderdag 2 september 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
Oeh!
Is goed, dat receptje wil ik wel als het is geperfectioneerd![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:36 schreef Ferb het volgende:
WOW LOL.
Kat dondert bijna uit het raam
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Koken is zooo leuk![]()
Gisteren vanille panna cotta gemaakt, met bosvruchten uit blik erbij (omdat je daar zo'n lekker sap bij hebt) was ook heel lekker. Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden, heb het altijd wel leuk gevonden, maar nu doe ik haast niets liever
Ja ik schaamde me ook al diepquote:Op donderdag 2 september 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Let je wel op jaHet gaat over hele belangrijke dingen! Chocolademousse en spa citroen ja!
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Bijna? Hij hangt nog aan 1 pootje of wat?
![]()
[..]
![]()
![]()
Oehhhhh.Lekker.
Nee? Oh, ik heb het altijd geweldig gevondenLekker dingetjes uitproberen, sauzen en dingen zelf maken, (pakjes
). Heerlijk.
Ik ga ook rustig na een dag werken nog een uur in de keuken staan
Dan is het goed.quote:
TJquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Hing met 2 poten aan het hout vast..
eet smakelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
zo ff kapsalon naar binnen werken
Da beest had zwarte ogen..quote:Op donderdag 2 september 2010 19:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
[..]
TJHoe ist?
[..]![]()
EN TOEN EN TOEN?!!??
Zo spannend
He bah, Panda. Beterschapquote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen al mijn spieren doen zeer, ik nies om de haverklap en mijn hoofd voelt aan alsof ik een gigantische kater heb maar verder gaat het wel goed.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit er ook een boek bij waarin staat dat het "2x zo veel ALS vorig jaar" is? Vast wel. Kijk maar even.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
HoiMaar je krijgt niks van mn avond eten hoor
Hongur. Veel
http://sport.fok.nlquote:Op donderdag 2 september 2010 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik wil het wel zien, anders moet ik tot 2300 wachten
Watvoor kunstjesquote:
Wat kook jequote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
Even strijken en koken..enzo!
Let je op met de scharen? Raar iemandquote:Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
zo ff kapsalon naar binnen werken
ik raar? hoe kan je het zeggen!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Let je op met de scharen? Raar iemand
Ohjeequote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
beetje ziekjes aan het worden maar geen tijd om ziek te zijnen met jou?
Ahww.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Da beest had zwarte ogen..
pupillen waren fux groot
Even snel gepakt.. Als ie was gevallen lag die alleen in de dakgoot en moest ie 1 meter lopen om op de garage te komen.
Daar kan ie met gemak af
ik heb wel eens een kapsalon in een garage gemaaktquote:Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Let je op met de scharen? Raar iemand
Hey trevquote:Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Zo lekker gejudood en even de boodschappen gedaan
Boeken opgehaald en toen even langs de MacDrivequote:Op donderdag 2 september 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
![]()
[..]
Hey Ferb![]()
![]()
Jij vandaag nog wat gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |