Nee. Dan doe ik afstandelijk assertiefquote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
Want? Dan doe je overdreven lief terug?
moet ik stoppen met hoi roepen? moet hoooi stoppen? Wie moet er stoppen? Moet er iemand stoppen?quote:
Als het volgende week donderdag maar mooi weer isquote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die dag is zo voorbij joh![]()
En van het weekend wordt het hartstikke mooi
Ja. Stoppen. NU!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ik stoppen met hoi roepen? moet hoooi stoppen? Wie moet er stoppen? Moet er iemand stoppen?
ik heb een slijmbeurs ontsteking in mijn schouder gehadquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SlijmbeursontstekingIk hoop niet dat het chronisch is
[..]
Dank je
Ja hoor eensch, ik ben geen weervrouw he?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het volgende week donderdag maar mooi weer is
Auwquote:Op donderdag 2 september 2010 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een slijmbeurs ontsteking in mijn schouder gehad![]()
kon niet auto rijden, niet mijn jas aantrekken, niet eens sokken aan doen
Zo te horen zijn ze niet zo lief voor elkaarquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
De drie Herman-Johnnen zijn sinds volgende week twee Herman-Johnnen. Want een van de HJ's werd gepest door de andere tweeDus ik had ze al straf gegeven en gezegd dat ze niet zo stom moesten doen
En toen was ik de HJ op een dag kwijt,zoeken in de kom. Hij was aan het drijven, bovenaan, en er waren stukjes uit hemDus ze hebben hem doodgegeten.
Dus nou, de twee overgebleven Herman-Johnnen moet je niet mee spotten!
Ik weet dat jij geen weervrouw bent maar daarom mag ik dan toch wel mooi weer willen hebben?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eensch, ik ben geen weervrouw he?
OMG! De barbaren!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
De drie Herman-Johnnen zijn sinds vorige week twee Herman-Johnnen. Want een van de HJ's werd gepest door de andere tweeDus ik had ze al straf gegeven en gezegd dat ze niet zo stom moesten doen
En toen was ik de HJ op een dag kwijt,zoeken in de kom. Hij was aan het drijven, bovenaan, en er waren stukjes uit hemDus ze hebben hem doodgegeten.
Die Herman Johnen ookquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
De drie Herman-Johnnen zijn sinds vorige week twee Herman-Johnnen. Want een van de HJ's werd gepest door de andere tweeDus ik had ze al straf gegeven en gezegd dat ze niet zo stom moesten doen
Nou, ik kon idd ook een paar maanden niet op mn zij slapen vanwege mn schouder. Maar bij mij was het maar een paar maanden dat ik verging van de pijn. Ohja... ja klopt, overgewicht is voor je gewrichten ook niet goed. Lastig he.. idd, de kip en het eiquote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit een peesontsteking gehad maar, ja ik kan nu simpelweg niet op mijn rechterzij slapen dus vermoeide nachten enzo. Ik heb het nu zo'n 3 jaar... af en aan, met een jaartje niks. Maar goed het heeft ook deels met mijn overgewicht te maken (hoera voor vicieus cirkeltje) Want ik kan niet bewegen (zoals ik zou willen) om af te vallen want ik heb last van mijn heup.
Nou alleen voor die ene dus. Want die kwam ook uit een andere bak dus het zijn vet racistenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
Zo te horen zijn ze niet zo lief voor elkaar
Hij word beschermd door Henry zonder seksclub, mij en twee vet wilde muizenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! De barbaren!![]()
past Bolle wel op?
Of hij was eerst doodgestorven en toen zijn ze aan hem gaan eten omdat ze geen voer kregenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
Dat blijktquote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou alleen voor die ene dus. Want die kwam ook uit een andere bak dus het zijn vet racisten![]()
[..]
Hij word beschermd door Henry zonder seksclub, mij en twee vet wilde muizen![]()
Boh, vet stoer man, die muizenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou alleen voor die ene dus. Want die kwam ook uit een andere bak dus het zijn vet racisten![]()
[..]
Hij word beschermd door Henry zonder seksclub, mij en twee vet wilde muizen![]()
Ja je kan wel willen, maar als het niet zo is, dan heb je toch echt pechquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat jij geen weervrouw bent maar daarom mag ik dan toch wel mooi weer willen hebben?
Mja het heeft niet zozeer met de gewrichten te maken, meer met de slijmbeurs er om heen en dat raakt geirriteerdquote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik kon idd ook een paar maanden niet op mn zij slapen vanwege mn schouder. Maar bij mij was het maar een paar maanden dat ik verging van de pijn. Ohja... ja klopt, overgewicht is voor je gewrichten ook niet goed. Lastig he.. idd, de kip en het ei
Hoiquote:
Nouja, als je wat zwaarder bent kun je wel sneller last krijgen van heup en/of knieënquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Mja het heeft niet zozeer met de gewrichten te maken, meer met de slijmbeurs er om heen en dat raakt geirriteerd
De dokter zegt dat het komt doordat vrouwen zo'n vrouwelijk loopje hebben
[..]
Maar ik wil mooi weer danquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja je kan wel willen, maar als het niet zo is, dan heb je toch echt pech
Doordat vrouwen dat vrouwelijke loopje hebben schuurt de kop meer in de kom en je pezen en dus ook slijmbeurs, als dat eenmaal goed geirriteerd raakt dan is het hek van de damquote:Op donderdag 2 september 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, als je wat zwaarder bent kun je wel sneller last krijgen van heup en/of knieënMaar idd, slijmbeurs is wel wat anders.
Serieus?Wat was zijn wetenschappelijke onderbouwing voor die uitspraak?
Of wil je gewoon graag vertellen dat je dan jarig bent?quote:
Dus jij loopt vrouwelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doordat vrouwen dat vrouwelijke loopje hebben schuurt de kop meer in de kom en je pezen en dus ook slijmbeurs, als dat eenmaal goed geirriteerd raakt dan is het hek van de dam
Althans zo werd mij dat verteld. Eigenlijk interesseerd het me geen hol, als die pijn maar weggaat
Ik had meer verwacht dat iemand ging vragen waarom ik dan mooi weer wil hebben en dan kon ik dat antwoordenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of wil je gewoon graag vertellen dat je dan jarig bent?
Dat bedoelde ik dus ook ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht dat iemand ging vragen waarom ik dan mooi weer wil hebben en dan kon ik dat antwoorden
Dat wisten we al.. oud nieuws he?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht dat iemand ging vragen waarom ik dan mooi weer wil hebben en dan kon ik dat antwoorden
Alleen dan moet ik niet zo moe zijn zo als nuquote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook ja.
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Of hij was eerst doodgestorven en toen zijn ze aan hem gaan eten omdat ze geen voer kregen
quote:
aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan al 24 jaar jaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wisten we al.. oud nieuws he?
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
aha.
he trev, waarom moet het donderdag mooi weer zijn?
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of wil je gewoon graag vertellen dat je dan jarig bent?
Oh. Oké.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doordat vrouwen dat vrouwelijke loopje hebben schuurt de kop meer in de kom en je pezen en dus ook slijmbeurs, als dat eenmaal goed geirriteerd raakt dan is het hek van de dam
Althans zo werd mij dat verteld. Eigenlijk interesseerd het me geen hol, als die pijn maar weggaat
Welnee joh, dat is echt bullshitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 21:25:12 ]
Nee hoor daar ben ik niet bang voor en jij begon over dat het van het weekend lekker is, dus toen zei ik dat ik het liever op een andere dag hebquote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
En maar denken dat we zomaar zouden vergeten![]()
Je schat ons weer lekker in Trevvie *gutgutgut* * LovelyLady wijst met vingertje
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is echt bullshitvrouwlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met saus
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dan ga je toch gewoon lekker vroeg naar bed?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen dan moet ik niet zo moe zijn zo als nu
Dat probeer ik ook en daar gaat het al foutquote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon lekker vroeg naar bed?
Dat doe je zelfquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook en daar gaat het al fout
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is echt bullshitDus eigenlijk had daar Man moeten staan ipv LadySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
En je bent vrij op die dag of moet je werken?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben ik niet bang voor en jij begon over dat het van het weekend lekker is, dus toen zei ik dat ik het liever op een andere dag heb![]()
quote:
Schop onder je hol, hup naar bed jijquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook en daar gaat het al fout
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
Ik ga wel lekker vroeg naar bed, namelijk nu!
Fijne avond nog allemaal en slaap lekker voor later!![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
Geen commentaarquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had daar Man moeten staan ipv Lady
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
Ben dan lekker vrijquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je bent vrij op die dag of moet je werken?
en dan? heb nog helemaal geen zin en heb ook geen zin om al rond half 6 wakker te zijnquote:[..]
Schop onder je hol, hup naar bed jij
Slaapse Fhaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
Voor zo ver ik weet is ze wel een Lady hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had daar Man moeten staan ipv Lady
Lady is vrouwelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet is ze wel een Lady hoor
Nee! maar die in Blijdorp zijn vegetarisch! Want Henry met zijn ADHD gedrag moest per se zn hand er in stekenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben dan lekker vrij![]()
![]()
![]()
[..]
en dan? heb nog helemaal geen zin en heb ook geen zin om al rond half 6 wakker te zijn
Ohja?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Voor zo ver ik weet is ze wel een Lady hoor
De vrouw achter Lovelylady ook wel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofwelquote:
Nienkequote:
Of ze hadden net gegeten. Of het zijn kieskeurige etersquote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee! maar die in Blijdorp zijn vegetarisch! Want Henry met zijn ADHD gedrag moest per se zn hand er in steken
ik dacht dat ik dood ging van angst hahaha Maar ze deden dus niks![]()
Doei!![]()
FAAL.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeur dan niet zo
[..]
Ohja?![]()
![]()
[..]
De vrouw achter Lovelylady ook wel hoorJe hebt een rokje toch? NOU DAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Dat wil niks zeggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt een rokje toch? NOU DAN!
weet ik.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 2quote:Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Idd zegt niks eigenlijkquote:
Welke foto?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik.
maar toch wel!
ik heb de foto gezien
Niet de foto die bewijst dat dat niks wil zeggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik.
maar toch wel!
ik heb de foto gezien
verschrikkelijkquote:
Niksquote:
klik even op de smiley die ik postte in Flessen foboquote:
okokokokok, ik ben al wegquote:Op donderdag 2 september 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verschrikkelijk
[..]
Nikskop houwuh je hebt nooit wat gezien of gelezen *mept*
COol!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
klik even op de smiley die ik postte in Flessen fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |