een lookalike of de echte?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Net een interesseberichtje gehad van Sinéad O'Connor.
zou dit de kale vrouw zijn waar ik op wacht?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze had ongeveer net zulk kort haar als Sinéad 20 jaar geleden.
Ik geef je weinig kans, want ze is lesbischquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zou dit de kale vrouw zijn waar ik op wacht?
Anders is het altijd zo'n gedoe met uit eten gaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel belangrijk. Omdat ik het leuk vind om samen vlees en vis te eten.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zou dit de kale vrouw zijn waar ik op wacht?
Wat een onzin.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef Godshand het volgende:
Jammer net de interessante eetdiscussie gemist...
Maar ik sluit me hierbij aan:
[..]
Anders is het altijd zo'n gedoe met uit eten gaan
Een dikke uit utrecht toevallig?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:32 schreef Krullehoofd het volgende:
Net ook een interesse berichtje gehad. Alleen niet echt mijn typedus ik kijk nog even verder.
Ow..jij bent zo'n gratis lurkster? :pquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:35 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat mannen met een betaalde account mij een berichtje sturen, een vraag, en dan verwachten dat ik antwoord geef, ze zien toch dat ik geen antwoord KAN geven?
Maar je let er niet altijd op, ik niet in elk geval.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:35 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat mannen met een betaalde account mij een berichtje sturen, een vraag, en dan verwachten dat ik antwoord geef, ze zien toch dat ik geen antwoord KAN geven?
Die sturen gewoon voor de kat z'n viool berichtjes naar zoveel vrouwen, kijken of er iemand hapt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:35 schreef Karina het volgende:
Nee, niet uit Utrecht. Een sociale, spontane meid die dol is op "leuke dingen" doen.quote:
Ow, dat kan dus iedere chick zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Een sociale, spontane meid die dol is op "leuke dingen" doen.![]()
Waar kan je dat zien danquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik had toevallig rond dezelfde tijd een vrij stevige uit Utrecht om het netjes te zeggen met een standaardbericht en zo vaak krijg ik die niet. Ik dacht misschien heeft die er een massa mail uitgedaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nee, niet uit Utrecht. Een sociale, spontane meid die dol is op "leuke dingen" doen.![]()
Hoezo ? Had jij die ?
Jij leeft duidelijk niet met vega'squote:Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
De meeste restaurants serveren ook gewoon een vegetarisch menu. Daar hoef jij als vleeseter helemaal geen last van te hebben.
Als je betalend member bent is het bolletje gekleurd of niet. Gekleurd als ze ander ook betaald.quote:
quote:
Nou, daar moet je ook maar net op lettenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je betalend member bent is het bolletje gekleurd of niet. Gekleurd als ze ander ook betaald.
Whehehe, vrouwen die massa mails gaan sturen moeten wel heel erg wanhopig zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had toevallig rond dezelfde tijd een vrij stevige uit Utrecht om het netjes te zeggen met een standaardbericht en zo vaak krijg ik die niet. Ik dacht misschien heeft die er een massa mail uitgedaan.
Ongeveer wel ja. Check de profielen maar, hoe vaak staat er wel niet sociale en spontane meid zoekt .... of ik ben een spontane, sociale meid blablablabla ....quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:44 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ow, dat kan dus iedere chick zijn
Ik word stiekem ook depressief van al die profielen. Zo willen alle dames reizen, zijn ze spontaan, zoeken iemand die tegengas kan vinden en leven alleen als ze gelachen hebben. Al die profielen vallen bij al bij voorbaat af. Net als rokers.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja. Check de profielen maar, hoe vaak staat er wel niet sociale en spontane meid zoekt .... of ik ben een spontane, sociale meid blablablabla ....
Zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken. Ze zijn natuurlijk allemaal te verlegen om iets terug te sturen als ik ze een berichtje stuur, en ik maar denken dat ze geen interesse hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:53 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nee, bij mij was het gewoon zo'n standaard hartje zeg maar. Ze is ook nog full member, maar misschien is ze wel verlegen ofzo.
Dat probleem herken ik als ik met een vriendin uit eten ga, dan lopen we ook iedere keer tegen dat probleem aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij leeft duidelijk niet met vega's
Een vriend van mij is ook vegetariër en als we dan eens uit eten gaan dan is de kaart heel summier.
Het hoofdgerecht is meestal een quiche of een gebakken camembert en dan houdt het wel op..
Dat dus. Ik zat zelf ook met dat dillema, als man vind ik het een beetje kansloos overkomen om dan een interesse berichtje te sturen naar die leuke vrouw die mij een gewoon berichtje stuurt. Als je deze taktiek hanteert als vrouw, ja dat kan ik begrijpen, omdat vrouwen nu eenmaal gewend zijn dat de man het initiatief neemt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal zie ik het wel op tijd maar toch... je kan toch wel een interesse terug sturen?
Nee dit was echt een vraag nav mijn profiel, welke games ik speelde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:37 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Die sturen gewoon voor de kat z'n viool berichtjes naar zoveel vrouwen, kijken of er iemand hapt.
Dat verlegen zijn telt alleen als ze jou een interesse berichtje sturen terwijl ze full member zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken. Ze zijn natuurlijk allemaal te verlegen om iets terug te sturen als ik ze een berichtje stuur, en ik maar denken dat ze geen interesse hebben.
Tijd om je profiel dan aan te passen met dat je niks terug kunt sturen omdat je een gratis member bent. Die zin zie ik regelmatig voorbij komen bij sommige vrouwen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit was echt een vraag nav mijn profiel, welke games ik speelde.
Damnquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In jouw geval hebben ze gewoon geen interesse.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij leeft duidelijk niet met vega's
Een vriend van mij is ook vegetariër en als we dan eens uit eten gaan dan is de kaart heel summier.
Het hoofdgerecht is meestal een quiche of een gebakken camembert en dan houdt het wel op..
Lees: Je kan niet koken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar.
Ik ben zelf een gelegenheidsvega. Ben niet anti-vlees, maar eet het thuis niet zo snel. Buitenshuis echter weer wel.
Dat vat ik op als: ik ben zo wanhopig dat je mij maar je e-mail adres en je 06 via PM stuurt...en dan neem ik zo wel contact met je op....oftewel: kansloos.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Tijd om je profiel dan aan te passen met dat je niks terug kunt sturen omdat je een gratis member bent. Die zin zie ik regelmatig voorbij komen bij sommige vrouwen.
Ik vat het meer op als: " ïk ben een vrouw en als je met mij in contact wil komen dan neem je maar een abonnement want ik weiger om maar 1 cent eraan uit te geven"quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:11 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat vat ik op als: ik ben zo wanhopig dat je mij maar je e-mail adres en je 06 via PM stuurt...en dan neem ik zo wel contact met je op....oftewel: kansloos.
In 9 van de 10 gevallen zijn dit gewoon aandachtsgeile wijven. Die moet je ook gewoon links laten liggen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:11 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat vat ik op als: ik ben zo wanhopig dat je mij maar je e-mail adres en je 06 via PM stuurt...en dan neem ik zo wel contact met je op....oftewel: kansloos.
En de gemiddelde man doet dat dan vervolgens...wat zijn wij toch zwak....quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vat het meer op als: " ïk ben een vrouw en als je met mij in contact wil komen dan neem je maar een abonnement want ik weiger om maar 1 cent eraan uit te geven"
Mja...ik noem het ook wel eens lokprofielen. Profielen die te mooi zijn om waar te zijn...maar die wel het geld uit je portemonee weten te schudden en je weer 20 maanden aan zo'n relatiesite vast zit zonder dat ze ooit reagerenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In 9 van de 10 gevallen zijn dit gewoon aandachtsgeile wijven. Die moet je ook gewoon links laten liggen.
Jij weet ook niet wat je wilt hè ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar.
Ik ben zelf een gelegenheidsvega. Ben niet anti-vlees, maar eet het thuis niet zo snel. Buitenshuis echter weer wel.
Dan hoop ik voor Karina dat ze je advies niet opgevolgd heeft.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In 9 van de 10 gevallen zijn dit gewoon aandachtsgeile wijven. Die moet je ook gewoon links laten liggen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Tijd om je profiel dan aan te passen met dat je niks terug kunt sturen omdat je een gratis member bent. Die zin zie ik regelmatig voorbij komen bij sommige vrouwen.
Misschien bestaan ze niet eens. Net wat je zegt, lid worden en niks meer horen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:20 schreef Thornado het volgende:
[..]
Mja...ik noem het ook wel eens lokprofielen. Profielen die te mooi zijn om waar te zijn...maar die wel het geld uit je portemonee weten te schudden en je weer 20 maanden aan zo'n relatiesite vast zit zonder dat ze ooit reageren
20 maanden nog wel !quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:20 schreef Thornado het volgende:
[..]
Mja...ik noem het ook wel eens lokprofielen. Profielen die te mooi zijn om waar te zijn...maar die wel het geld uit je portemonee weten te schudden en je weer 20 maanden aan zo'n relatiesite vast zit zonder dat ze ooit reageren
9 van de 10 gevallen staat er toch ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor Karina dat ze je advies niet opgevolgd heeft.
[..]
Same here.... hoewel ik niets tegen rokers heb....quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik word stiekem ook depressief van al die profielen. Zo willen alle dames reizen, zijn ze spontaan, zoeken iemand die tegengas kan vinden en leven alleen als ze gelachen hebben. Al die profielen vallen bij al bij voorbaat af. Net als rokers.
En terechtquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vat het meer op als: " ïk ben een vrouw en als je met mij in contact wil komen dan neem je maar een abonnement want ik weiger om maar 1 cent eraan uit te geven"
"Iemand die tegengas kan geven". Maar uiteindelijk moeten de mannen toch inbinden, want als je voet bij stuk houdt dan ben je vervelend koppig. Tegengas is eigenlijk alleen maar voor de vormquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik word stiekem ook depressief van al die profielen. Zo willen alle dames reizen, zijn ze spontaan, zoeken iemand die tegengas kan vinden en leven alleen als ze gelachen hebben. Al die profielen vallen bij al bij voorbaat af. Net als rokers.
Zodat de man denkt dat ie wat heeft in te brengen in de relatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
"Iemand die tegengas kan geven". Maar uiteindelijk moeten de mannen toch inbinden, want als je voet bij stuk houdt dan ben je vervelend koppig. Tegengas is eigenlijk alleen maar voor de vorm
Eigenlijk zoekt de vrouw gewoon een vent die haar gezeur kan aanhoren...je weet wel, dat de kleur van haar schoenen niet matched bij haar jurkje maar dat de winkels op zondag dicht zijn en ze geen nieuwe kan kopen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
"Iemand die tegengas kan geven". Maar uiteindelijk moeten de mannen toch inbinden, want als je voet bij stuk houdt dan ben je vervelend koppig. Tegengas is eigenlijk alleen maar voor de vorm
Hehe, ik heb wel eens een andere definitie van tegengas geven gehoord van een vrouw. Eéntje die toch een stuk positiever is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Succes met het zoeken naar een leuke relatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:52 schreef Thornado het volgende:
[..]
Eigenlijk zoekt de vrouw gewoon een vent die haar gezeur kan aanhoren...je weet wel, dat de kleur van haar schoenen niet matched bij haar jurkje maar dat de winkels op zondag dicht zijn en ze geen nieuwe kan kopen.
In jouw geval kan ik dat wel begrijpen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En terechtZonde van 't geld!
Ik ben niet echt meer op zoek, krijg alleen heel af en toe nog een berichtje en dan kijk ik nog even. Heb het wel gehad met de dates eigenlijk, wordt toch niets.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Niet naarstig op zoek zijn is wel een goed idee. Als je wel echt op zoek bent, kost het alleen maar tijd en energie. Gewoon je profiel laten staan, af en toe eens inloggen en wie weet komt 'ie een keer voorbijquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet echt meer op zoek, krijg alleen heel af en toe nog een berichtje en dan kijk ik nog even. Heb het wel gehad met de dates eigenlijk, wordt toch niets.
Daar is toch zo'n gezegde voor ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet naarstig op zoek zijn is wel een goed idee. Als je wel echt op zoek bent, kost het alleen maar tijd en energie. Gewoon je profiel laten staan, af en toe eens inloggen en wie weet komt 'ie een keer voorbij.
Niet "Wie zoekt zal vinden" iig, want dat is het tegenovergestelde van wat ik bedoelquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n gezegde voor ?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Bedoel je: "Ik zoek niks, want ik ben niets kwijt"?.
Ja precies, plus als je een tijdje wacht, dan staan er weer nieuwe mensen, ik zie nu alleen maar steeds dezelfde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet naarstig op zoek zijn is wel een goed idee. Als je wel echt op zoek bent, kost het alleen maar tijd en energie. Gewoon je profiel laten staan, af en toe eens inloggen en wie weet komt 'ie een keer voorbij.
Ik zoek niet maar wil graag gevonden worden ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n gezegde voor ?
Vast nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
Ik in ieder geval niet. Het aantal vrouwen dat reageert is echt minimaal. Datingsites zijn echt heel zonde van je geld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
Die zullen er vast wel zijn. Maar in dit topic zul je alleen de excessen horenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Shift + Deletequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dit is te erg.
Eerder vanavond kreeg ik een interesseberichtje. Heb 'geen interesse' teruggestuurd en nu krijg ik gewoon een berichtje met tekst van haar. Wat snap je niet aan 'geen interesse'? En het is ook nog een vriendin van de vrouw die vorige week met een nepfoto op RP ging staan, dus ze gaat ook nog in op wat ik aan die vrouw heb geschreven. Waar bemoei je je mee.
Wat moet ik hiermee?.
Ik heb 1x mail gestuurd op RP, nu 3 jaar verder en gaat nogsteeds super goed samenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:53 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Whehehe, vrouwen die massa mails gaan sturen moeten wel heel erg wanhopig zijn.![]()
Durf het hier bijna niet te melden, maar ik herken het gemopper helemaal niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Je hoeveelste keus was hij ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:16 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Ik heb 1x mail gestuurd op RP, nu 3 jaar verder en gaat nogsteeds super goed samen
Zou ik dan heel voorzichtig mogen concluderen dat het aan de instelling van de desbetreffende persoon ligt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Durf het hier bijna niet te melden, maar ik herken het gemopper helemaal niet.
Verschillende leuke dates gehad via paiq. Een date afspreken is fluitje van een cent, en om er iets meer dan iets gezelligs van te maken is weer een ander verhaal. Leuke relatie gehad ook (die geen stand hield, maar dat is een ander verhaal).
Sinds een week log ik weer in op paiq en mja, als ze terug is van vakantie wel een date.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dit is te erg.
Eerder vanavond kreeg ik een interesseberichtje. Heb 'geen interesse' teruggestuurd en nu krijg ik gewoon een berichtje met tekst van haar. Wat snap je niet aan 'geen interesse'? En het is ook nog een vriendin van de vrouw die vorige week met een nepfoto op RP ging staan, dus ze gaat ook nog in op wat ik aan die vrouw heb geschreven. Waar bemoei je je mee.
Wat moet ik hiermee?.
Ik denk dat dat per persoon verschilt en hoe serieus iemand is. Hoe meer je er voor open staat om iemand te ontmoeten, hoe beter je kans is. Uiteraard moet je wel realistisch zijn. Als je in het normale leven niet de echte mooie vrouwen of mannen achter je aan hebt lopen, tja dan moet je niet verwachten dat ze dat wel doen op die sites.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zou ik dan heel voorzichtig mogen concluderen dat het aan de instelling van de desbetreffende persoon ligt?
Jij komt bijvoorbeeld op mij als een positief persoon over![]()
Of zijn de anderen hier echt door de ervaringen zo negatief geworden?
Klinkt logischquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat per persoon verschilt en hoe serieus iemand is. Hoe meer je er voor open staat om iemand te ontmoeten, hoe beter je kans is. Uiteraard moet je wel realistisch zijn. Als je in het normale leven niet de echte mooie vrouwen of mannen achter je aan hebt lopen, tja dan moet je niet verwachten dat ze dat wel doen op die sites.
Ik ben anders behoorlijk negatief over jouw woonlocatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zou ik dan heel voorzichtig mogen concluderen dat het aan de instelling van de desbetreffende persoon ligt?
Jij komt bijvoorbeeld op mij als een positief persoon over![]()
Of zijn de anderen hier echt door de ervaringen zo negatief geworden?
Als het allemaal toppers zijn, wat doen ze dan op een dating sitequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat per persoon verschilt en hoe serieus iemand is. Hoe meer je er voor open staat om iemand te ontmoeten, hoe beter je kans is. Uiteraard moet je wel realistisch zijn. Als je in het normale leven niet de echte mooie vrouwen of mannen achter je aan hebt lopen, tja dan moet je niet verwachten dat ze dat wel doen op die sites.
Ohja, die westerse arrogantie was ik even vergetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben anders behoorlijk negatief over jouw woonlocatie
Verder zijn de verschillen hier op fok vrij groot in leeftijd, woonplaats en dating verleden dat het niet helemaal eerlijk is om dergelijke conclusies te trekken denk ik..
Zelfde als jij denk ik. Op zoek naar een leuke date of relatie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als het allemaal toppers zijn, wat doen ze dan op een dating site
Het kleine groepje mensen die wel regelmatig dates kunnen regelen via RP of Paiq zijn vooral degene die verbaal en optisch in het "gewone leven" daar ook geen moeite mee hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ohja, die westerse arrogantie was ik even vergeten![]()
![]()
Maar ik doelde meer op oa jouw instelling (en die van een heel klein ander groepje mensen) en die van een groot deel anderen in dit topic en de algemene eerste indruk die dat geeft.
Vandaar ook een voorzichtige conclusie
Jammer, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Voor zulke dingen is helaas ook geen kant en klare oplossing.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het kleine groepje mensen die wel regelmatig dates kunnen regelen via RP of Paiq zijn vooral degene die verbaal en optisch in het "gewone leven" daar ook geen moeite mee hebben.
In bekend gezelschap kan ik me bijvoorbeeld goed redden maar in een café of op een feestje met vreemde vrouwen klap ik helemaal dicht. Als er 1 naast me komt te staan dan begin ik al te denken "waar moet ik in hemelsnaam over beginnen" Dat is met internetdating niet veel anders als je de skills er niet voor hebt.
Meestal betwijfel ik dat. Ik denk dat de meeste mensen op zoek zijn naar hun 'prins' of 'prinses'. Nou succes ermee, de realiteit is dat die mensen misschien te hoge eisen stellen? Waarom zitten ze immers zonder een partner? Ik word soms niet goed van de profielen die ik lees, allemaal mensen van de wereld, met een schat aan ervaring, een leuk leven waar eigenlijk niets meer aan toegevoegd hoeft te worden..... behalve nog die ene leuke persoon, die soulmate, maatje.... bla bla bla....quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zelfde als jij denk ik. Op zoek naar een leuke date of relatie.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:04 schreef Arnax het volgende:
Zeau, gisteren dus mijn eerste date sinds 5 jaar gehad
Was erg gezellig en de avond was eigenlijk te kort, gelukkig deelde ze dat gevoel en hebben wij voor volgende week zaterdagmiddag een vervolg gepland. Ben erg benieuwd hoe het verder loopt
Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb er zelf ook last van - en soms lijkt het op het internet zelfs nog erger te zijn omdat de verhoudingen tussen mannen en vrouwen op datingsites zo enorm scheef liggen; je moet je weten te onderscheiden van duizenden andere mannen en zelfs de vrouwen die in de kroeg misschien minder aandacht krijgen worden op een datingsite overladen met berichten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het kleine groepje mensen die wel regelmatig dates kunnen regelen via RP of Paiq zijn vooral degene die verbaal en optisch in het "gewone leven" daar ook geen moeite mee hebben.
In bekend gezelschap kan ik me bijvoorbeeld goed redden maar in een café of op een feestje met vreemde vrouwen klap ik helemaal dicht. Als er 1 naast me komt te staan dan begin ik al te denken "waar moet ik in hemelsnaam over beginnen" Dat is met internetdating niet veel anders als je de skills er niet voor hebt.
Dat ben ik wel met je eens. Je moet het gewoon niet zo serieus zien en nemen. Maak je berichtjes luchtig en gebruik je humor. Reageert de vrouw in kwestie daar niet op of krijg je zo'n overserieuze reactie terug, dan fuck it dat zijn dan niet de vrouwen die je zoekt. Dat zijn dan saaie wijven zonder humor en van die overeisende zeikwijven die niks goed genoeg vinden. Hup next naar de volgende, en richt je aandacht op één vrouw tegelijkertijd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Maar goed, wat is het alternatief? Mijns inziens is dat er niet. Het voordeel van een datingsite is dat het de meest laagdrempelige manier is om die 'skills' die je nu nog mist op te bouwen.
relatie 1,5 jaar was op zich wel leuk, maar we pasten toch niet genoeg bij elkaar. Het bleef dus bij 1,5 jaar relatie met mn Paiq date van destijds...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Wat leuk zeg! Heb je haar via RP leren kennen, ja toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:04 schreef Arnax het volgende:
Zeau, gisteren dus mijn eerste date sinds 5 jaar gehad
Was erg gezellig en de avond was eigenlijk te kort, gelukkig deelde ze dat gevoel en hebben wij voor volgende week zaterdagmiddag een vervolg gepland. Ben erg benieuwd hoe het verder loopt
Zoals ik al eens eerder heb verteld ben ik niet van het msn'en maar meer van het mailcontact.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Voor zulke dingen is helaas ook geen kant en klare oplossing.
Maar vind je het via internet ook lastig om een gesprek aan te gaan? Daar kun je tenslotte nog even nadenken over wat je kunt/wilt zeggen.
Hoe was jouw " real life RPen" ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Heb je haar via RP leren kennen, ja toch?![]()
Was leuk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe was jouw " real life RPen" ?
Nee, maar via OKC. Daar ben ik terecht gekomen vanwege het enthousiasme van Lolaatje,quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Heb je haar via RP leren kennen, ja toch?![]()
Yep yep!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
1e, dus mijn ervaring met dit soort sites is positief. Zeker wel bizarre mails gehad van rare knakkers, maar dat hoort er bij geloof ikquote:
Ik heb twee jaar geleden met eentje zo'n vier maanden gemaild, geMSNt, geSMSt (tot 1200 SMSjes per maand...quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:22 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Edit: En idd snel afspreken en niet te lang mailen en msnen, wordt je beeld al zo gevormd dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen..
Vier maanden!! Hebben jullie zo lang nodig gehad om een date te durven plannen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden met eentje zo'n vier maanden gemaild, geMSNt, geSMSt (tot 1200 SMSjes per maand...) en tientallen uren gebeld voordat we afspraken. En dat viel niets tegen.
En dan zeuren dat je 27 euro moet betalen om full member te worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden met eentje zo'n vier maanden gemaild, geMSNt, geSMSt (tot 1200 SMSjes per maand...) en tientallen uren gebeld voordat we afspraken. En dat viel niets tegen.
Ok, niets gezecht!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij de date die ik afgelopen zaterdag heb gehad duurde het 2 uur (chatten) voordat zij met het voorstel kwamquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:40 schreef Arnax het volgende:
[..]
Nee, maar via OKC. Daar ben ik terecht gekomen vanwege het enthousiasme van Lolaatje,
De site is in het Engels, maar er zijn wel mensen die hun profiel in het Nederlands invullen. Ik zou er gewoon eens gaan kijken. Niet iedereen is er even enthousiast over, maar ik vind dat OKcupid zich onderscheidt van andere datingsites. Fijn concept en je kunt gewoon mensen berichtjes sturen, geen duur abonnement voor nodig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
Wat is OKCupid voor iets dan? En kan dat ook in het nederlands?
maar heeft het wel zin dan? ik heb geen zin om allemaal matches te krijgen in de USA of deutschland, daar ga ik geen date vandaan halenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De site is in het Engels, maar er zijn wel mensen die hun profiel in het Nederlands invullen. Ik zou er gewoon eens gaan kijken. Niet iedereen is er even enthousiast over, maar ik vind dat OKcupid zich onderscheidt van andere datingsites. Fijn concept en je kunt gewoon mensen berichtjes sturen, geen duur abonnement voor nodig.
quote:
Ik krijg (op af en toe een verdwaalde biseksuele Duitser bij Quickmatch na) altijd matches binnen Nederland en meestal ook redelijk in de buurt. En je kunt zelf ook zoeken en daarbij de afstand aangeven, dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar heeft het wel zin dan? ik heb geen zin om allemaal matches te krijgen in de USA of deutschland, daar ga ik geen date vandaan halen.
Je hebt de optie wereldwijd matches of alleen dichtbij in de buurt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar heeft het wel zin dan? ik heb geen zin om allemaal matches te krijgen in de USA of deutschland, daar ga ik geen date vandaan halen.
De duitse en belgische grens zijn allebei ongeveer 40km van me vandaan; hoe kan ik de duitsers uitsluiten?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik krijg (op af en toe een verdwaalde biseksuele Duitser bij Quickmatch na) altijd matches binnen Nederland en meestal ook redelijk in de buurt. En je kunt zelf ook zoeken en daarbij de afstand aangeven, dus dat lijkt me geen probleem.
Hier zijn zoveel leuke grappen op te maken, maar ik zit nu 2 minuten driftig na te denken en ik kom er niet op.quote:
Slechte site dus. Ik zit echt niet te wachten op mensen die mijn taal niet sprekenquote:
Je hebt er niet eens gekeken hè.quote:
nee sorryquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:26 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens gekeken hè.
Jaaa uiteindelijk wel met dank aan jouquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat tof dat het zo gezellig was! En dat je over je datingangst bent heen gestapt
Okay, je zou kunnen zeggen, jammer van dat stekelachtige haar anders was deze perfect geweest. We kijken even verder.quote:hallo
ik ben een alleenstaande mama van 4 kids ben 23 jaar ik zoek een lieve mooie man die ons leven kan verstevigen ik heb heel kort haar stekelachtig en weeg 127 kilo vind jij dit niet erg reageer dan ik zoek een man die van gezelligheid hou en niet gelijk naar bed wil amar daar ene tijdje mee kan wachten spreekt dit je aan laat dan wat van je horen groetjes
Natuurlijk een lekker catchy tekstje, en om het geheel wat op te fleuren een foto erbij.quote:halla allemaal
ik heet amanda en ben 25 jaar
ik woon nog thuis
ik vind het leuk om te dansen op muziek en de knuselen
en met vrienden wat gaan drinken
Euh jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Silenus het volgende:
Weer even een rondje langs het nieuwe knuz-vlees (met de nadruk op vlees) gemaakt.
[..]
Okay, je zou kunnen zeggen, jammer van dat stekelachtige haar anders was deze perfect geweest. We kijken even verder.
[..]
Natuurlijk een lekker catchy tekstje, en om het geheel wat op te fleuren een foto erbij.
http://www.knuz.nl/fotos-prs/78/249778/1.jpg?678614
(Zoek overigens de verschillen met http://dimitriskops.nl/images/onderkinnen/edo%20brunner.jpg
Waar háál je ze vandaan, kan je zo verfijnd zoeken op Knuz?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Silenus het volgende:
Weer even een rondje langs het nieuwe knuz-vlees (met de nadruk op vlees) gemaakt.
[..]
Okay, je zou kunnen zeggen, jammer van dat stekelachtige haar anders was deze perfect geweest. We kijken even verder.
[..]
Natuurlijk een lekker catchy tekstje, en om het geheel wat op te fleuren een foto erbij.
(Zoek overigens de verschillen met http://dimitriskops.nl/images/onderkinnen/edo%20brunner.jpg
Die tattoo is nep, toch he?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Pfft 23 jaar en dan al 4 kids en single.. dan heb je ergens toch iets niet helemaal goed gedaan..quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Tja...kijken mag toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef Natalie78 het volgende:
...Nu kijkt hij iedere dag naar mijn profiel. Creepy.Telkens als ik kijk bij wie mijn profiel bekeken staat hij bovenaan er tussen. Terwijl als je hem ziet, is het best een normale leuke gozer om te zien. Geen freakshow, ofzo.
Ja maar elke dag?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tja...kijken mag toch?
Ik heb ook wel eens een profiel van een meisje waar ik de foto mooi van vind en graag op klik...niet dat ik er verder wat mee doe ofzo.
Het profiel is bijna leeg. Ze verteld niets overzichzelf, ze is geen betalend lid....het voelt allemaal leeg en nep. En door de te leuke foto is het bijna een lokprofiel imho.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Leuke foto inderdaad, maar wat is er mis met haar profiel dan?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
![]()
Daarbij denk ik nu ook dat jij het begrip massa mails niet begrijpt.
Maar wat is dan de reden om hem een "geen interesse" te sturen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef Natalie78 het volgende:
Terwijl als je hem ziet, is het best een normale leuke gozer om te zien. Geen freakshow, ofzo.
Ach, ik was al weken met iemand aan het chatten, dat klikte goed, op een zondag afgesproken, dat klikte nog beter, en de donderdag daarop heeft ze bij me overnacht, en we zijn aardig gek op elkaar. Dat noem ik dan wel een positieve ervaring ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Grappige site, heb gelijk een profieltje gemaakt. Eens kijken wat er gebeurtquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Niet iedereen is er even enthousiast over, maar ik vind dat OKcupid zich onderscheidt van andere datingsites. Fijn concept en je kunt gewoon mensen berichtjes sturen, geen duur abonnement voor nodig.
Zelf heb ik een relatie van 5,5 jaar gehad nadat ik iemand via RP had leren kennen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
da's de standaardtekst dus dat komt wel goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tja...kijken mag toch?
Ik heb ook wel eens een profiel van een meisje waar ik de foto mooi van vind en graag op klik...niet dat ik er verder wat mee doe ofzo.
Ben jij degene dan waarover PastorR het heeft?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Je kan het altijd proberen, in het ergste geval reageert ze niet.
Denk toch niet leuk genoegquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar wat is dan de reden om hem een "geen interesse" te sturen?
Nee ik heb op het moment geen actieve RP contactenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben jij degene dan waarover PastorR het heeft?
Heel verstandig...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee ik heb op het moment geen actieve RP contactenAlles afgekapt.
dat vat ik op als een complimentquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heel verstandig...
Jij past ook niet tussen die DVDkijkende meidenmenigte..
op je posts op Fok!..quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat vat ik op als een compliment
Vraag me alleen af waar je die conclusie op basseerd?
ik heb nog nooit lokberichtjes gehad, dus zal wel nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:07 schreef GlenSpey het volgende:
Wat grappig, ik krijg zojuist een interessebericht op RP... terwijl ik er al zeker 3 weken niet heb ingelogd. En ook geen betalend profiel heb...
Is het een manier om mij in een full membership te lokken? Ze ziet er niet verkeerd uit
Toch vreemd. Iemand die een tijdje niet inlogt zakt namelijk erg ver in de zoekresultaten. Ik moet zeker 30 pagina's doorspitten om bij vrouwen te komen die al weken niet hebben ingelogd... en het lijkt me dat dat bij mannen nog wel meer pagina's zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb nog nooit lokberichtjes gehad, dus zal wel niet
ik moet het ermee doen he?quote:
die volgen wel een andere keer..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat er geen diepgaande analyse zou komen inderdaad
Hij is gewoon niet mijn type.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar wat is dan de reden om hem een "geen interesse" te sturen?
Misschien is er heel specifiek gezocht op trefwoord in het profiel? Of heel specifiek op leeftijd en woonplaats.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toch vreemd. Iemand die een tijdje niet inlogt zakt namelijk erg ver in de zoekresultaten. Ik moet zeker 30 pagina's doorspitten om bij vrouwen te komen die al weken niet hebben ingelogd... en het lijkt me dat dat bij mannen nog wel meer pagina's zijn...
Ik hou het wel even in gedachten nog tot morgen
daarmee bedoel je dat ie lelijk isquote:
Nee, totaal niet. Zijn profiel sprak me gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarmee bedoel je dat ie lelijk is
lees: hij had geen Engels accent of een WoW accountquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:24 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Zijn profiel sprak me gewoon niet aan.
Dus als iemand knap is, is diegene iedereen z'n type wil je zeggen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
lees: hij had geen Engels accent of een WoW account
Wat is er mis met DVD's kijken? En wat is er mis met de vrouwen op RP?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heel verstandig...
Jij past ook niet tussen die DVDkijkende meidenmenigte..
Omdat ze je niet recht in je gezicht wilde durfde kwetsen. Sorry.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:38 schreef Olle. het volgende:
Gisteravond afspraakje gehad..
Kon wel merken dat er veel spanning was (omdat je elkaar nog nooit had gezien..)
En die spanning bleef eerst wel een beetje aan en werd later een soort van ontlading.
verder was het erg gezellig
Alleen op het eind toen ik vroeg of het voor herhaling vatbaar was zei ze na enige twijfel ja.
Dus ik ga haar vanmiddag even opbellen met de vraag waarom ze twijfelde
mja nou ik had gezegd ook tegen haar dat ze eerlijk moest zijn ook als ze liever niet wilde... Toen was het meteen van ja nee ik wil het echt wel...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat ze je niet recht in je gezicht wilde durfde kwetsen. Sorry.
Wat is dat met al die gesloten FoBo's tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat er geen diepgaande analyse zou komen inderdaad
Had je t tegen mij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dus als iemand knap is, is diegene iedereen z'n type wil je zeggen?
Ben je ook zo oppervlakkig als je zelf iemand zoekt?
De vrouwen op RP hebben meestal van die op elkaar lijkende profieltjes..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is er mis met DVD's kijken? En wat is er mis met de vrouwen op RP?
In onze samenleving lijkt iedereen natuurlijk heel erg op elkaar, van veraf gezien. En een datingsite profiel is per definitie van veraf. Ik vind het ook mooi om een avond film te kijken, wijntje, kaarsje, kaasje : dat werk. Een vrouw die dat niet leuk zou vinden, dat zou bij mij niet gaan werken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
De vrouwen op RP hebben meestal van die op elkaar lijkende profieltjes..
DVD's kijken, hun vriend nog steeds niet in de supermarkt tegengekomen, ze reizen allemaal natuurlijk en willen graag met een wijntje op de bank met jou hangen
Enige orignaliteit is ver te zoeken op RP, uitzonderingen gelukkig daargelaten...
Ja maar ze verwachten dan allemaal wel een origineel berichtje terwijl ze helemaal niets vertellen in hun profiel dan is het erg lastig om een origineel berichtje te maken waarin je laat zien hun profiel te hebben gelezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:20 schreef macondo het volgende:
[..]
In onze samenleving lijkt iedereen natuurlijk heel erg op elkaar, van veraf gezien. En een datingsite profiel is per definitie van veraf. Ik vind het ook mooi om een avond film te kijken, wijntje, kaarsje, kaasje : dat werk. Een vrouw die dat niet leuk zou vinden, dat zou bij mij niet gaan werken.
Maar jij zoekt een vrouw die van kleiduiven schieten houdt, in het ultra's vak van Ajax staat en op zondag aan sportvissen doet? Dat is wel.. uniek ja.
Welnee, "ze" verwachten helemaal geen originele berichten. Alleen geen anoniem massa mailtje, en de foto moet een beetje aanspreken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja maar ze verwachten dan allemaal wel een origineel berichtje terwijl ze helemaal niets vertellen in hun profiel dan is het erg lastig om een origineel berichtje te maken waarin je laat zien hun profiel te hebben gelezen.
Inderdaad, je moet gewoon hun type zijn. Verder een luchtig mailtje, beetje humor erin. Klaar !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Welnee, "ze" verwachten helemaal geen originele berichten. Alleen geen anoniem massa mailtje, en de foto moet een beetje aanspreken.
Met andere woorden, ze wordt op dit moment al vet geplayertquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef Thornado het volgende:
Er vroeg er een om een uniek en leuk berichtje, dus ik stuurde een uniek en leuk berichtje.
Kreeg ik als reactie terug: ' bedankt voor je leuke en unieke reactie, maar ik ga er nu even niet op in' .
Tsssk...
Ja maar wat stuur je dan aan iemand die in haar oproep heeft staan dat ze leuk en spontaan is en dat ze een soulmate zoekt. en de rest van het profiel staat ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet gewoon hun type zijn. Verder een luchtig mailtje, beetje humor erin. Klaar !
Schijnbaar vind je alleen haar foto dan leuk. Het profiel is nietszeggend en wil je gewoon een avondje rollebollen met haar...is niets mis mee, maar schijnbaar niet wat je zoekt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja maar wat stuur je dan aan iemand die in haar oproep heeft staan dat ze leuk en spontaan is en dat ze een soulmate zoekt. en de rest van het profiel staat ook niet zoveel.
daar kun je toch nooit een orgineel humorvol bericht naar sturen?
Dat dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Welnee, "ze" verwachten helemaal geen originele berichten. Alleen geen anoniem massa mailtje, en de foto moet een beetje aanspreken.
Whehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat is dat met al die gesloten FoBo's tegenwoordig![]()
Hij is dicht omdat jij m dicht hebt gedaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
WheheIk weet eigenlijk niet eens meer waarom die dicht is.
ja of je kunt haar natuurlijk het volgende berichtje sturenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Thornado het volgende:
[..]
Schijnbaar vind je alleen haar foto dan leuk. Het profiel is nietszeggend en wil je gewoon een avondje rollebollen met haar...is niets mis mee, maar schijnbaar niet wat je zoekt.
Dus: sla haar profiel stilletjes over en zoek verder naar een dame met wel een leuke profieltekst.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja of je kunt haar natuurlijk het volgende berichtje sturen
Hey hallo,
ik zie dat je dikke tieten hebt, dat komt mooi uit want ik heb die namelijk niet. Want onderzoek heeft uitgewezen dat meer dan 1 paar tieten in een heteroseksuele monomane relatie altijd tot problemen leidt. dus ik denk dat wij de perfecte match zijn.
Vind jij dat ook laat het dan even weten via een berichtje.
Greetz
Destroyerpiet
Wel luchtig en humorvol maar ik betwijfel of het zo succesvol is.
Ik vind het persoonlijk niet zo geestig..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey hallo,
ik zie dat je dikke tieten hebt, dat komt mooi uit want ik heb die namelijk niet. Want onderzoek heeft uitgewezen dat meer dan 1 paar tieten in een heteroseksuele monomane relatie altijd tot problemen leidt. dus ik denk dat wij de perfecte match zijn.
Greetz
Destroyerpiet
Ehh ja. dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hij is dicht omdat jij m dicht hebt gedaan![]()
Maar wat dicht is hoeft natuurlijk niet dicht te blijven
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey hallo,
Greetz
Destroyerpiet
Kijk jij eigenlijk wel eens een dvd, met wijn en zo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ehh ja. dat snap ik ook wel
wtfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey hallo,
Greetz
Destroyerpiet
Alleen met sterke drankquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel eens een dvd, met wijn en zo?
Spelen we hier het spelletje "wie krijgt er als eerste een date met LDP ?"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel eens een dvd, met wijn en zo?
Waar woont ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Spelen we hier het spelletje "wie krijgt er als eerste een date met LDP ?"
Te ver weg. Ik heb haar afgewezen om de locatie, ergens tegen de oostgrens aan.quote:
Begint nu wel een heel raar topic te worden he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
De stad met 13 klinkers!quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Te ver weg. Ik heb haar afgewezen om de locatie, ergens tegen de oostgrens aan.
Ik kwam niet verder dan Ouagadougou, hoofdstad van Burkina Faso.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb er hard over nagedacht, maar volgens mij bestaat er geen stad met 13 klinkers
Hengelo of Almelo dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De stad met 13 klinkers!
Ej, niet Almelo dissen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:14 schreef Silenus het volgende:
Almelooooooooooo?
edit: Mijn held Herman Finkers kennende zou dat wel weer een dondersgoede grap zijn.![]()
Dan mogen jullie er wel tempo achter zetten, want ik heb de 18e een dat met LDPquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:44 schreef Silenus het volgende:
Wees gerust, ik heb het altijd leuk in de achterhoek.
waaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dan mogen jullie er wel tempo achter zetten, want ik heb de 18e een dat met LDP
Bwehehe inderdaad. Of dat er straks eentje jaloers wordt omdat de ander nog wat mailtjes van andere gegadigden post ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
Inter-topic dates?! Toe maar!
Wie zet "Topic Datingsite Ervaringen" even bij de datingsitelist in de OP?
Oh, en wel allebij netjes zeiken hoe kut het was (of beter: hoe gaaf het was) naderhand!
Haha, Fok!dating werkt dus!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bwehehe inderdaad. Of dat er straks eentje jaloers wordt omdat de ander nog wat mailtjes van andere gegadigden post ofzo.
Gaan er nou ook al mensen uit dit topic met elkaar daten, waar gaat het heen tegenwoordig.
Is dat zijn foto daar bovenaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Lolaatje het volgende:
Die vijftiger met voet-fetish op OKcupid heeft me nog eens een bericht gestuurd, derde inmiddels. Overigens is zijn hart blijkbaar virtueel gebroken en is hij nu zo verbitterd dat hij zijn profiel heeft aangepast: http://www.okcupid.com/profile/JHappy4U
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dream on...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat zijn foto daar bovenaan?![]()
Je kunt de rest niet zien of moet je daarvoor inloggen? Die zijn echt engerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://k1.cdn.okcimg.com/(...)893959223306272.jpeg
http://k1.cdn.okcimg.com/(...)227724844107332.jpegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef Silenus het volgende:
Gaan er nou ook al mensen uit dit topic met elkaar daten, waar gaat het heen tegenwoordig.
"The problem with common sense is that most people are morons."
Oh, gaan jullie samen brommers kiek'nquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
Zeg George Costanza, wat valt daar te dromen aan?quote:
Daar schijnt zelfs een topic voor te zijn ergens, wie doet / deed het met wiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bwehehe inderdaad. Of dat er straks eentje jaloers wordt omdat de ander nog wat mailtjes van andere gegadigden post ofzo.
Boediboe's lijstje ja... Maar die is ook niet helemaal serieus...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, gaan jullie samen brommers kiek'n
[..]
Zeg George Costanza, wat valt daar te dromen aan?
[..]
Daar schijnt zelfs een topic voor te zijn ergens, wie doet / deed het met wie![]()
you wishquote:
Die zou inderdaad niet misstaan voor een nieuwe horrorfilmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef Lolaatje het volgende:
Je kunt de rest niet zien of moet je daarvoor inloggen? Die zijn echt enger
http://k1.cdn.okcimg.com/(...)227724844107332.jpeg
Nice! Alvast succes en veel plezier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
Maar hoe zat het nou met die dromen dan, George?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Boediboe's lijstje ja... Maar die is ook niet helemaal serieus...
Ik houd van soulmuziek, dus lijkt me wel leuk! Plus het is op loopafstand, als er niets aan is, kan ik zo weer naar huis.quote:Soul Power is een film van Jeffry Levy-Hinte uit 2009). Het is een bruisende registratie van het legendarische concert in 1974 tijdens Muhammed Ali’s Rumble in the Jungle in Kinshasa, Zaïre. Onder andere BB King, Celia Cruz en James Brown spelen hierin mee en is daarom een must-see voor iedere soul liefhebber.
Hey waar is dit?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Zaterdagavond maar eens de deur uit, in plaats van internetdating (wat sowieso dood is bij mij). Ik zag heel toevallig dat er vlak in de buurt een openluchtfilmvoorstelling is.
[..]
Ik houd van soulmuziek, dus lijkt me wel leuk! Plus het is op loopafstand, als er niets aan is, kan ik zo weer naar huis.
Waar, op OkCupid?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt en heb al een begin gemaakt met een profiel. Ben voor ik alles invul alvast even gaan kijken, maar na 12 pagina's nog niemand gezien waar ik op zou willen reageren
Ik ben dus toch oppervlakkig
Yep. Nu zo'n 2,5 jaar relatie, waarvan 1,5 jaar samenwonend.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Ik lees liever positieve ervaringenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Yep. Nu zo'n 2,5 jaar relatie, waarvan 1,5 jaar samenwonend.
Maar dat levert geen leuke verhalen op
Die zijn er ook genoeg hoor, al doet deze reeks misschien anders vermoeden. Ik ken wel meer mensen in mijn omgeving die hun partner via internet hebben leren kennen. Vooral veel RP succes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik lees liever positieve ervaringen
Hij is meer van de katjes?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:38 schreef kieskleurig het volgende:
Ja zeg, zie ik iemand die mij wel aanspreekt is het percentage enemy erg hoog
"I am a free spirit and not too judgemental"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Lolaatje het volgende:
Die vijftiger met voet-fetish op OKcupid heeft me nog eens een bericht gestuurd, derde inmiddels. Overigens is zijn hart blijkbaar virtueel gebroken en is hij nu zo verbitterd dat hij zijn profiel heeft aangepast: http://www.okcupid.com/profile/JHappy4U
Maar je gaat wel reageren toch, toch, toch???quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat maakt hem blijkbaar een "enemy" van mij volgens de statistieken van OKC.
Als ik hem nog terug zou kunnen vinden misschien. Dan zou ik eerst nog eens goed moeten kijken of hij echt zo leuk was of dat ik "afgeleid" werd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Maar je gaat wel reageren toch, toch, toch???
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mja, lekker samen naar de kerk!
En zijn die kennissen dan mannen of vrouwen ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen in mijn omgeving die hun partner via internet hebben leren kennen. Vooral veel RP succes.
Ja ik heb 3 maanden een relatie gehad via RP. Ze was toen ik er voor het eerst mee begon de eerste en enige die ik een bericht stuurde en ook de enige en dus eerste die positief terug reaguurdequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Die zijn er ook genoeg hoor, al doet deze reeks misschien anders vermoeden. Ik ken wel meer mensen in mijn omgeving die hun partner via internet hebben leren kennen. Vooral veel RP succes.
Ach, je hebt opeens iedere zondag een nuttig stukje tijdsbesteding, naast het verplichte schoonouders uurtjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gelovigen krijgen bij mij altijd direct een enkeltje prullenbak
HENGELOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:14 schreef Silenus het volgende:
Almelooooooooooo?
edit: Mijn held Herman Finkers kennende zou dat wel weer een dondersgoede grap zijn.![]()
een date nog welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
En nu al de eerste tekenen van jaloezie...quote:Op woensdag 1 september 2010 00:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
een date nog welDan wil ik wel dat je salsameisje voor die tijd ff dumpt
Leg nou eens effe uit hoe het zit.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
een date nog welDan wil ik wel dat je salsameisje voor die tijd ff dumpt
We hebben inderdaad zitten pm'en en hyven! Maar de uitleg is lang niet zo spannend als jij hooptquote:Op woensdag 1 september 2010 00:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Leg nou eens effe uit hoe het zit.
Arnax zegt dat jullie gaan daten, jij zegt nu 'een date nog wel'.![]()
Wat hebben jullie allemaal naar elkaar zitten pm'en, stiekeme snoodaards!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
We hebben inderdaad zitten pm'en en hyven! Maar de uitleg is lang niet zo spannend als jij hooptHaha leuk, it's a small world! Kwamen jullie daar "hier" pas achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik Arnax familie zo es bekijk is daar best risico op ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:23 schreef Silenus het volgende:
Okay, laatste vraag over dit heikele punt: mochten jullie later kinderen krijgen, worden het dan kindjes die moeilijk kunnen leren?
Ja ik keek hier in zijn foboquote:Op woensdag 1 september 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha leuk, it's a small world! Kwamen jullie daar "hier" pas achter?
geen pornoverhalen van jullie straks dus?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als ik Arnax familie zo es bekijk is daar best risico op ja.Maar we zijn verder geen familie ofzo, dus wellicht zou het kind mijn genen krijgen.
[..]
Ja ik keek hier in zijn fobo![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:23 schreef Silenus het volgende:
Okay, laatste vraag over dit heikele punt: mochten jullie later kinderen krijgen, worden het dan kindjes die moeilijk kunnen leren?
Alsof jouw familie zoveel anders isquote:Op woensdag 1 september 2010 00:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als ik Arnax familie zo es bekijk is daar best risico op ja.Maar we zijn verder geen familie ofzo, dus wellicht zou het kind mijn genen krijgen.
[..]
Ja ik keek hier in zijn fobo![]()
ok nog een poging dan voor een profiel waar op staat dat ze houdt van op de bank met een wijntje een DVD te kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik begrijp dat wij mannen dit humorvol vinden. Maar het is de bedoeling dat je de vrouw laat lachen. Kom op, nog een poging. Nu wel eentje waar een vrouw ook om kan lachen.
Merlot uit zuid afrika? wist niet dat dat bestondquote:Op woensdag 1 september 2010 10:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ok nog een poging dan voor een profiel waar op staat dat ze houdt van op de bank met een wijntje een DVD te kijken.
Hey Hallo
Ik lees in je profiel dat je graag op de bank met een wijntje in de hand naar een DVD kijkt. dat vind ik ook wel eens leuk om te doen. Maar ik heb nog wel een vraagje. welke wijn raad je me aan tijdens het kijken naar into the wild? ik heb het geprobeerd met een klassieke Cabernet sauvignon uit de Médoc maar ik vond de kosmopolitische afdronk van deze wijn toch niet echt passen bij de back to basic gemoedstoestand van de hoofdpersoon in deze film. ik zat te denken dat een jonge Merlot uit het stellenbosch gebied in Zuid-Afrika hier beter bij past, In Zuid-Afrika is immers nog ruwe en ongeschonden natuur. Wat is jouw mening hierover?
Greetz,
Destroyerpiet
Fail. Maar even en vraagje tussendoor, is je loginnaam daar ook Destroyerpiet? Lijkt mij niet, maar begin inmiddels wel een beetje te twijfelen..quote:Op woensdag 1 september 2010 10:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ok nog een poging dan voor een profiel waar op staat dat ze houdt van op de bank met een wijntje een DVD te kijken.
Hey Hallo
Ik lees in je profiel dat je graag op de bank met een wijntje in de hand naar een DVD kijkt. dat vind ik ook wel eens leuk om te doen. Maar ik heb nog wel een vraagje. welke wijn raad je me aan tijdens het kijken naar into the wild? ik heb het geprobeerd met een klassieke Cabernet sauvignon uit de Médoc maar ik vond de kosmopolitische afdronk van deze wijn toch niet echt passen bij de back to basic gemoedstoestand van de hoofdpersoon in deze film. ik zat te denken dat een jonge Merlot uit het stellenbosch gebied in Zuid-Afrika hier beter bij past, In Zuid-Afrika is immers nog ruwe en ongeschonden natuur. Wat is jouw mening hierover?
Greetz,
Destroyerpiet
Vergeet niet aan te geven dat jij ook zo wegsmelt bij die heerlijke zangstem van Eddie Vedder en dat je als romantisch hoogtepunt jouw Pearl Jam collectie met haar wil beluisteren.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey Hallo
Greetz,
Destroyerpiet
Ugh, dit soort berichten gaan niet werken ... het lijkt wel een wijncursus johquote:Op woensdag 1 september 2010 10:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey Hallo
Greetz,
Destroyerpiet
Is het nu een man of een vrouw? Kan het zo niet zeggen. Ziet er wel verschrikkelijk slecht uit trouwens. Lijkt wel een erge ziekte ofzo te hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Lolaatje het volgende:
Dit. Deze manier van schrijven zou me echt niet aanspreken. Dan vond ik je andere berichtje leuker.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ugh, dit soort berichten gaan niet werken ... het lijkt wel een wijncursus joh
Dus vrouwen zitten eigenlijk te vissen naar complimentjes over hun tieten?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dit. Deze manier van schrijven zou me echt niet aanspreken. Dan vond ik je andere berichtje leuker.
Vrouwen zitten altijd te vissen naar complimentjes... waarover het gaat is volkomen irrelevantquote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dus vrouwen zitten eigenlijk te vissen naar complimentjes over hun tieten?
*maakt aantekeningen.
De vrouwen welke uitdrukkelijk hun tieten laten zien op een datingsite hoef je niet te complimenteren.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dus vrouwen zitten eigenlijk te vissen naar complimentjes over hun tieten?
*maakt aantekeningen.
Alsof vrouwen echt op deze quasi-lolligheid zitten te wachten man.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey Hallo
Greetz,
Destroyerpiet
Een man die er inderdaad ontzettend slecht uitziet. Zou hem veel ouder dan 50 geschat hebben. En hij verwacht dat een meid van 25 zich aangetrokken voelt tot hem?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:53 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Is het nu een man of een vrouw? Kan het zo niet zeggen. Ziet er wel verschrikkelijk slecht uit trouwens. Lijkt wel een erge ziekte ofzo te hebben.
Dat lichamelijk jong durf ik toch wel in twijfel te trekkenquote:I am from 1960, but I am young from body and soul. I love your profile, please, write me, I love feet, they're my fetish. I am very passionate and I refuse to let me thrown out of your criteria, because I am a musician and these stay very very young.
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Een man die er inderdaad ontzettend slecht uitziet. Zou hem veel ouder dan 50 geschat hebben. En hij verwacht dat een meid van 25 zich aangetrokken voelt tot hem?
Een stukje uit zijn eerste berichtje:
[..]
Dat lichamelijk jong durf ik toch wel in twijfel te trekkenMaar vampieren hebben ook geen spiegelbeeld natuurlijk.
Welke andere man van 50 heeft het voor elkaar gekregen dat een vrouw van 25 hem al meerdere berichtjes heeft gestuurd en al zoveel energie aan hem heeft gespendeerd.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Een man die er inderdaad ontzettend slecht uitziet. Zou hem veel ouder dan 50 geschat hebben. En hij verwacht dat een meid van 25 zich aangetrokken voelt tot hem?
Een stukje uit zijn eerste berichtje:
[..]
Dat lichamelijk jong durf ik toch wel in twijfel te trekkenMaar vampieren hebben ook geen spiegelbeeld natuurlijk.
Je hebt me doorquote:Op woensdag 1 september 2010 12:17 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Welke andere man van 50 heeft het voor elkaar gekregen dat een vrouw van 25 hem al meerdere berichtjes heeft gestuurd en al zoveel energie aan hem heeft gespendeerd.![]()
Het lijkt net of je het stiekem toch wel leuk vindt![]()
![]()
Ok, daar heb je een punt, daar moet ik je gelijk geven. Een vrouw van 25 die eruit ziet als 40 hoef ik ook niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:23 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt me doorWie wil er nu geen man die er uitziet alsof hij stiekem al overleden is?
De rest van het berichtje is niet zo interessant, maar voilà. Getiteld "Don't make a mistake":quote:Op woensdag 1 september 2010 12:25 schreef Thornado het volgende:
Kan je ook het hele bericht plaatsen?
/lollige bui
Sinds mijn reactie gisteren heb ik niets meer van hem vernomen dus ik hoop dat de boodschap is overgekomen.quote:I am from 1960, but I am young from body and soul. I love your profile, please, write me, I love feet, they're my fetish. I am very passionate and I refuse to let me thrown out of your criteria, because I am a musician and these stay very very young.
Write me, baby en dan kunen we ook nederlands spreken. Wees een beetje vrij, als je me gebt gechecked, zul je tot de conclusie komen, dat ik je misschien wel heel erg happy kan maken, maar dan moeten we wel communiceren.
Alléén maar liefs uit Groningen,
-naam-
Write me baby???quote:Op woensdag 1 september 2010 12:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De rest van het berichtje is niet zo interessant, maar voilà. Getiteld "Don't make a mistake":
[..]
Sinds mijn reactie gisteren heb ik niets meer van hem vernomen dus ik hoop dat de boodschap is overgekomen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:47 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik zie een heel succesvol berichtje
Zo heb ik eigenlijk het liefst dat ze 2 straten verderop woont, maar ik weet zelf ook wel dat zoiets niet realistisch is.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:02 schreef macondo het volgende:
Iets anders. Wat ik zo kudt vind aan Paiq is dat ze er een geheel eigen atlas op na lijken te houden. Gisteren weer, leuke chick - klikt allemaal goed enzovoort maar wat blijkt : die 20 kilometer hemelsbreed is toch eerder ruimschoots het dubbele. Afstanden kloppen echt voor geen meter.
Nu heb ik een prima patserauto, maar naar een date ga ik het liefst op de fiets. Kan je ook drinken en zo.. En ik bedoel, als ik zo graag met de auto naar een date zou gaan, dan ging ik toch wel gewoon naar Hengelooo?
Jij woont dan ook in het dunbevolkte Drenthe, daar zou ik het ook geen probleem vinden om een stadje verderop de vrouw van je leven te vinden (bijvoorbeeld Assenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Zo heb ik eigenlijk het liefst dat ze 2 straten verderop woont, maar ik weet zelf ook wel dat zoiets niet realistisch is.
Ik vraag altijd om een lekkere buurman van 25. Die krijg ik ook nooitquote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Zo heb ik eigenlijk het liefst dat ze 2 straten verderop woont, maar ik weet zelf ook wel dat zoiets niet realistisch is.
En hoe zou dat toch komen?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik vraag altijd om een lekkere buurman van 25. Die krijg ik ook nooit(Alhoewel, ik heb de nieuwe buren nog niet gezien).
Dat is toch logisch?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb dat toch wel vaker meegemaakt. Een keer met een bijna-buurvrouw gedate (woonde letterlijk 5 huisnummers verderop), maar dat was verder niks.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:30 schreef macondo het volgende:
[..]
En hoe zou dat toch komen?
[ afbeelding ]
Realistisch noem ik het liever.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Wat hebben jullie een raar beeld van het oosten
Zaterdag hoorde ik 2 mensen uit de Randstad praten. "Ik moet morgen naar Zwolle" "Joh daar helemaal heen" "Ja dan moet ik haast wel met het vliegtuig he"quote:Op woensdag 1 september 2010 14:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Wat hebben jullie een raar beeld van het oosten
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zaterdag hoorde ik 2 mensen uit de Randstad praten. "Ik moet morgen naar Zwolle" "Joh daar helemaal heen" "Ja dan moet ik haast wel met het vliegtuig he"
Aanstellers daaro
Idd, als hobby reizen invullen en dan toch iemand uit dezelfde stad zoeken?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Weten we nu wel dat als iemand die in het westen woont reizen als hobby heeft ingevuld, gewoon liegt!
Amersfoort vind ik al te ver weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zaterdag hoorde ik 2 mensen uit de Randstad praten. "Ik moet morgen naar Zwolle" "Joh daar helemaal heen" "Ja dan moet ik haast wel met het vliegtuig he"
Aanstellers daaro
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=W65YNDz00cIquote:Op woensdag 1 september 2010 14:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Aanstellers daaro
Reizen als hobby doe je dan meestal ook naar gebieden die wat extra's en wat leuks hebben te bieden.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Weten we nu wel dat als iemand die in het westen woont reizen als hobby heeft ingevuld, gewoon liegt!
Dat is wel helemaal in de achterhoek hoor!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Aanstellers daaro
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Reizen als hobby doe je dan meestal ook naar gebieden die wat extra's en wat leuks hebben te bieden.
Daar valt het oosten van ons land niet onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |