Nee, maar via OKC. Daar ben ik terecht gekomen vanwege het enthousiasme van Lolaatje,quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Heb je haar via RP leren kennen, ja toch?![]()
Yep yep!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
1e, dus mijn ervaring met dit soort sites is positief. Zeker wel bizarre mails gehad van rare knakkers, maar dat hoort er bij geloof ikquote:
Ik heb twee jaar geleden met eentje zo'n vier maanden gemaild, geMSNt, geSMSt (tot 1200 SMSjes per maand...quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:22 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Edit: En idd snel afspreken en niet te lang mailen en msnen, wordt je beeld al zo gevormd dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen..
Vier maanden!! Hebben jullie zo lang nodig gehad om een date te durven plannen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden met eentje zo'n vier maanden gemaild, geMSNt, geSMSt (tot 1200 SMSjes per maand...) en tientallen uren gebeld voordat we afspraken. En dat viel niets tegen.
En dan zeuren dat je 27 euro moet betalen om full member te worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden met eentje zo'n vier maanden gemaild, geMSNt, geSMSt (tot 1200 SMSjes per maand...) en tientallen uren gebeld voordat we afspraken. En dat viel niets tegen.
Ok, niets gezecht!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij de date die ik afgelopen zaterdag heb gehad duurde het 2 uur (chatten) voordat zij met het voorstel kwamquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:40 schreef Arnax het volgende:
[..]
Nee, maar via OKC. Daar ben ik terecht gekomen vanwege het enthousiasme van Lolaatje,
De site is in het Engels, maar er zijn wel mensen die hun profiel in het Nederlands invullen. Ik zou er gewoon eens gaan kijken. Niet iedereen is er even enthousiast over, maar ik vind dat OKcupid zich onderscheidt van andere datingsites. Fijn concept en je kunt gewoon mensen berichtjes sturen, geen duur abonnement voor nodig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
Wat is OKCupid voor iets dan? En kan dat ook in het nederlands?
maar heeft het wel zin dan? ik heb geen zin om allemaal matches te krijgen in de USA of deutschland, daar ga ik geen date vandaan halenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De site is in het Engels, maar er zijn wel mensen die hun profiel in het Nederlands invullen. Ik zou er gewoon eens gaan kijken. Niet iedereen is er even enthousiast over, maar ik vind dat OKcupid zich onderscheidt van andere datingsites. Fijn concept en je kunt gewoon mensen berichtjes sturen, geen duur abonnement voor nodig.
quote:
Ik krijg (op af en toe een verdwaalde biseksuele Duitser bij Quickmatch na) altijd matches binnen Nederland en meestal ook redelijk in de buurt. En je kunt zelf ook zoeken en daarbij de afstand aangeven, dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar heeft het wel zin dan? ik heb geen zin om allemaal matches te krijgen in de USA of deutschland, daar ga ik geen date vandaan halen.
Je hebt de optie wereldwijd matches of alleen dichtbij in de buurt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar heeft het wel zin dan? ik heb geen zin om allemaal matches te krijgen in de USA of deutschland, daar ga ik geen date vandaan halen.
De duitse en belgische grens zijn allebei ongeveer 40km van me vandaan; hoe kan ik de duitsers uitsluiten?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik krijg (op af en toe een verdwaalde biseksuele Duitser bij Quickmatch na) altijd matches binnen Nederland en meestal ook redelijk in de buurt. En je kunt zelf ook zoeken en daarbij de afstand aangeven, dus dat lijkt me geen probleem.
Hier zijn zoveel leuke grappen op te maken, maar ik zit nu 2 minuten driftig na te denken en ik kom er niet op.quote:
Slechte site dus. Ik zit echt niet te wachten op mensen die mijn taal niet sprekenquote:
Je hebt er niet eens gekeken hè.quote:
nee sorryquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:26 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens gekeken hè.
Jaaa uiteindelijk wel met dank aan jouquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat tof dat het zo gezellig was! En dat je over je datingangst bent heen gestapt
Okay, je zou kunnen zeggen, jammer van dat stekelachtige haar anders was deze perfect geweest. We kijken even verder.quote:hallo
ik ben een alleenstaande mama van 4 kids ben 23 jaar ik zoek een lieve mooie man die ons leven kan verstevigen ik heb heel kort haar stekelachtig en weeg 127 kilo vind jij dit niet erg reageer dan ik zoek een man die van gezelligheid hou en niet gelijk naar bed wil amar daar ene tijdje mee kan wachten spreekt dit je aan laat dan wat van je horen groetjes
Natuurlijk een lekker catchy tekstje, en om het geheel wat op te fleuren een foto erbij.quote:halla allemaal
ik heet amanda en ben 25 jaar
ik woon nog thuis
ik vind het leuk om te dansen op muziek en de knuselen
en met vrienden wat gaan drinken
Euh jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Silenus het volgende:
Weer even een rondje langs het nieuwe knuz-vlees (met de nadruk op vlees) gemaakt.
[..]
Okay, je zou kunnen zeggen, jammer van dat stekelachtige haar anders was deze perfect geweest. We kijken even verder.
[..]
Natuurlijk een lekker catchy tekstje, en om het geheel wat op te fleuren een foto erbij.
http://www.knuz.nl/fotos-prs/78/249778/1.jpg?678614
(Zoek overigens de verschillen met http://dimitriskops.nl/images/onderkinnen/edo%20brunner.jpg
Waar háál je ze vandaan, kan je zo verfijnd zoeken op Knuz?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Silenus het volgende:
Weer even een rondje langs het nieuwe knuz-vlees (met de nadruk op vlees) gemaakt.
[..]
Okay, je zou kunnen zeggen, jammer van dat stekelachtige haar anders was deze perfect geweest. We kijken even verder.
[..]
Natuurlijk een lekker catchy tekstje, en om het geheel wat op te fleuren een foto erbij.
(Zoek overigens de verschillen met http://dimitriskops.nl/images/onderkinnen/edo%20brunner.jpg
Die tattoo is nep, toch he?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Pfft 23 jaar en dan al 4 kids en single.. dan heb je ergens toch iets niet helemaal goed gedaan..quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Tja...kijken mag toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef Natalie78 het volgende:
...Nu kijkt hij iedere dag naar mijn profiel. Creepy.Telkens als ik kijk bij wie mijn profiel bekeken staat hij bovenaan er tussen. Terwijl als je hem ziet, is het best een normale leuke gozer om te zien. Geen freakshow, ofzo.
Ja maar elke dag?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tja...kijken mag toch?
Ik heb ook wel eens een profiel van een meisje waar ik de foto mooi van vind en graag op klik...niet dat ik er verder wat mee doe ofzo.
Het profiel is bijna leeg. Ze verteld niets overzichzelf, ze is geen betalend lid....het voelt allemaal leeg en nep. En door de te leuke foto is het bijna een lokprofiel imho.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Leuke foto inderdaad, maar wat is er mis met haar profiel dan?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
![]()
Daarbij denk ik nu ook dat jij het begrip massa mails niet begrijpt.
Maar wat is dan de reden om hem een "geen interesse" te sturen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef Natalie78 het volgende:
Terwijl als je hem ziet, is het best een normale leuke gozer om te zien. Geen freakshow, ofzo.
Ach, ik was al weken met iemand aan het chatten, dat klikte goed, op een zondag afgesproken, dat klikte nog beter, en de donderdag daarop heeft ze bij me overnacht, en we zijn aardig gek op elkaar. Dat noem ik dan wel een positieve ervaring ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
Grappige site, heb gelijk een profieltje gemaakt. Eens kijken wat er gebeurtquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Niet iedereen is er even enthousiast over, maar ik vind dat OKcupid zich onderscheidt van andere datingsites. Fijn concept en je kunt gewoon mensen berichtjes sturen, geen duur abonnement voor nodig.
Zelf heb ik een relatie van 5,5 jaar gehad nadat ik iemand via RP had leren kennen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
da's de standaardtekst dus dat komt wel goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tja...kijken mag toch?
Ik heb ook wel eens een profiel van een meisje waar ik de foto mooi van vind en graag op klik...niet dat ik er verder wat mee doe ofzo.
Ben jij degene dan waarover PastorR het heeft?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Je kan het altijd proberen, in het ergste geval reageert ze niet.
Denk toch niet leuk genoegquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar wat is dan de reden om hem een "geen interesse" te sturen?
Nee ik heb op het moment geen actieve RP contactenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben jij degene dan waarover PastorR het heeft?
Heel verstandig...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee ik heb op het moment geen actieve RP contactenAlles afgekapt.
dat vat ik op als een complimentquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heel verstandig...
Jij past ook niet tussen die DVDkijkende meidenmenigte..
op je posts op Fok!..quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat vat ik op als een compliment
Vraag me alleen af waar je die conclusie op basseerd?
ik heb nog nooit lokberichtjes gehad, dus zal wel nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:07 schreef GlenSpey het volgende:
Wat grappig, ik krijg zojuist een interessebericht op RP... terwijl ik er al zeker 3 weken niet heb ingelogd. En ook geen betalend profiel heb...
Is het een manier om mij in een full membership te lokken? Ze ziet er niet verkeerd uit
Toch vreemd. Iemand die een tijdje niet inlogt zakt namelijk erg ver in de zoekresultaten. Ik moet zeker 30 pagina's doorspitten om bij vrouwen te komen die al weken niet hebben ingelogd... en het lijkt me dat dat bij mannen nog wel meer pagina's zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb nog nooit lokberichtjes gehad, dus zal wel niet
ik moet het ermee doen he?quote:
die volgen wel een andere keer..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat er geen diepgaande analyse zou komen inderdaad
Hij is gewoon niet mijn type.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar wat is dan de reden om hem een "geen interesse" te sturen?
Misschien is er heel specifiek gezocht op trefwoord in het profiel? Of heel specifiek op leeftijd en woonplaats.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toch vreemd. Iemand die een tijdje niet inlogt zakt namelijk erg ver in de zoekresultaten. Ik moet zeker 30 pagina's doorspitten om bij vrouwen te komen die al weken niet hebben ingelogd... en het lijkt me dat dat bij mannen nog wel meer pagina's zijn...
Ik hou het wel even in gedachten nog tot morgen
daarmee bedoel je dat ie lelijk isquote:
Nee, totaal niet. Zijn profiel sprak me gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarmee bedoel je dat ie lelijk is
lees: hij had geen Engels accent of een WoW accountquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:24 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Zijn profiel sprak me gewoon niet aan.
Dus als iemand knap is, is diegene iedereen z'n type wil je zeggen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
lees: hij had geen Engels accent of een WoW account
Wat is er mis met DVD's kijken? En wat is er mis met de vrouwen op RP?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heel verstandig...
Jij past ook niet tussen die DVDkijkende meidenmenigte..
Omdat ze je niet recht in je gezicht wilde durfde kwetsen. Sorry.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:38 schreef Olle. het volgende:
Gisteravond afspraakje gehad..
Kon wel merken dat er veel spanning was (omdat je elkaar nog nooit had gezien..)
En die spanning bleef eerst wel een beetje aan en werd later een soort van ontlading.
verder was het erg gezellig
Alleen op het eind toen ik vroeg of het voor herhaling vatbaar was zei ze na enige twijfel ja.
Dus ik ga haar vanmiddag even opbellen met de vraag waarom ze twijfelde
mja nou ik had gezegd ook tegen haar dat ze eerlijk moest zijn ook als ze liever niet wilde... Toen was het meteen van ja nee ik wil het echt wel...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat ze je niet recht in je gezicht wilde durfde kwetsen. Sorry.
Wat is dat met al die gesloten FoBo's tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat er geen diepgaande analyse zou komen inderdaad
Had je t tegen mij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dus als iemand knap is, is diegene iedereen z'n type wil je zeggen?
Ben je ook zo oppervlakkig als je zelf iemand zoekt?
De vrouwen op RP hebben meestal van die op elkaar lijkende profieltjes..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is er mis met DVD's kijken? En wat is er mis met de vrouwen op RP?
In onze samenleving lijkt iedereen natuurlijk heel erg op elkaar, van veraf gezien. En een datingsite profiel is per definitie van veraf. Ik vind het ook mooi om een avond film te kijken, wijntje, kaarsje, kaasje : dat werk. Een vrouw die dat niet leuk zou vinden, dat zou bij mij niet gaan werken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
De vrouwen op RP hebben meestal van die op elkaar lijkende profieltjes..
DVD's kijken, hun vriend nog steeds niet in de supermarkt tegengekomen, ze reizen allemaal natuurlijk en willen graag met een wijntje op de bank met jou hangen
Enige orignaliteit is ver te zoeken op RP, uitzonderingen gelukkig daargelaten...
Ja maar ze verwachten dan allemaal wel een origineel berichtje terwijl ze helemaal niets vertellen in hun profiel dan is het erg lastig om een origineel berichtje te maken waarin je laat zien hun profiel te hebben gelezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:20 schreef macondo het volgende:
[..]
In onze samenleving lijkt iedereen natuurlijk heel erg op elkaar, van veraf gezien. En een datingsite profiel is per definitie van veraf. Ik vind het ook mooi om een avond film te kijken, wijntje, kaarsje, kaasje : dat werk. Een vrouw die dat niet leuk zou vinden, dat zou bij mij niet gaan werken.
Maar jij zoekt een vrouw die van kleiduiven schieten houdt, in het ultra's vak van Ajax staat en op zondag aan sportvissen doet? Dat is wel.. uniek ja.
Welnee, "ze" verwachten helemaal geen originele berichten. Alleen geen anoniem massa mailtje, en de foto moet een beetje aanspreken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja maar ze verwachten dan allemaal wel een origineel berichtje terwijl ze helemaal niets vertellen in hun profiel dan is het erg lastig om een origineel berichtje te maken waarin je laat zien hun profiel te hebben gelezen.
Inderdaad, je moet gewoon hun type zijn. Verder een luchtig mailtje, beetje humor erin. Klaar !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Welnee, "ze" verwachten helemaal geen originele berichten. Alleen geen anoniem massa mailtje, en de foto moet een beetje aanspreken.
Met andere woorden, ze wordt op dit moment al vet geplayertquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef Thornado het volgende:
Er vroeg er een om een uniek en leuk berichtje, dus ik stuurde een uniek en leuk berichtje.
Kreeg ik als reactie terug: ' bedankt voor je leuke en unieke reactie, maar ik ga er nu even niet op in' .
Tsssk...
Ja maar wat stuur je dan aan iemand die in haar oproep heeft staan dat ze leuk en spontaan is en dat ze een soulmate zoekt. en de rest van het profiel staat ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet gewoon hun type zijn. Verder een luchtig mailtje, beetje humor erin. Klaar !
Schijnbaar vind je alleen haar foto dan leuk. Het profiel is nietszeggend en wil je gewoon een avondje rollebollen met haar...is niets mis mee, maar schijnbaar niet wat je zoekt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja maar wat stuur je dan aan iemand die in haar oproep heeft staan dat ze leuk en spontaan is en dat ze een soulmate zoekt. en de rest van het profiel staat ook niet zoveel.
daar kun je toch nooit een orgineel humorvol bericht naar sturen?
Dat dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Welnee, "ze" verwachten helemaal geen originele berichten. Alleen geen anoniem massa mailtje, en de foto moet een beetje aanspreken.
Whehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat is dat met al die gesloten FoBo's tegenwoordig![]()
Hij is dicht omdat jij m dicht hebt gedaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
WheheIk weet eigenlijk niet eens meer waarom die dicht is.
ja of je kunt haar natuurlijk het volgende berichtje sturenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Thornado het volgende:
[..]
Schijnbaar vind je alleen haar foto dan leuk. Het profiel is nietszeggend en wil je gewoon een avondje rollebollen met haar...is niets mis mee, maar schijnbaar niet wat je zoekt.
Dus: sla haar profiel stilletjes over en zoek verder naar een dame met wel een leuke profieltekst.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja of je kunt haar natuurlijk het volgende berichtje sturen
Hey hallo,
ik zie dat je dikke tieten hebt, dat komt mooi uit want ik heb die namelijk niet. Want onderzoek heeft uitgewezen dat meer dan 1 paar tieten in een heteroseksuele monomane relatie altijd tot problemen leidt. dus ik denk dat wij de perfecte match zijn.
Vind jij dat ook laat het dan even weten via een berichtje.
Greetz
Destroyerpiet
Wel luchtig en humorvol maar ik betwijfel of het zo succesvol is.
Ik vind het persoonlijk niet zo geestig..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey hallo,
ik zie dat je dikke tieten hebt, dat komt mooi uit want ik heb die namelijk niet. Want onderzoek heeft uitgewezen dat meer dan 1 paar tieten in een heteroseksuele monomane relatie altijd tot problemen leidt. dus ik denk dat wij de perfecte match zijn.
Greetz
Destroyerpiet
Ehh ja. dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hij is dicht omdat jij m dicht hebt gedaan![]()
Maar wat dicht is hoeft natuurlijk niet dicht te blijven
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey hallo,
Greetz
Destroyerpiet
Kijk jij eigenlijk wel eens een dvd, met wijn en zo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ehh ja. dat snap ik ook wel
wtfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey hallo,
Greetz
Destroyerpiet
Alleen met sterke drankquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel eens een dvd, met wijn en zo?
Spelen we hier het spelletje "wie krijgt er als eerste een date met LDP ?"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel eens een dvd, met wijn en zo?
Waar woont ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Spelen we hier het spelletje "wie krijgt er als eerste een date met LDP ?"
Te ver weg. Ik heb haar afgewezen om de locatie, ergens tegen de oostgrens aan.quote:
Begint nu wel een heel raar topic te worden he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Spelen we hier het spelletje "wie krijgt er als eerste een date met LDP ?"
De stad met 13 klinkers!quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Te ver weg. Ik heb haar afgewezen om de locatie, ergens tegen de oostgrens aan.
Ik kwam niet verder dan Ouagadougou, hoofdstad van Burkina Faso.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb er hard over nagedacht, maar volgens mij bestaat er geen stad met 13 klinkers
Hengelo of Almelo dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De stad met 13 klinkers!
Ej, niet Almelo dissen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:14 schreef Silenus het volgende:
Almelooooooooooo?
edit: Mijn held Herman Finkers kennende zou dat wel weer een dondersgoede grap zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |