En terechtquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vat het meer op als: " ïk ben een vrouw en als je met mij in contact wil komen dan neem je maar een abonnement want ik weiger om maar 1 cent eraan uit te geven"
"Iemand die tegengas kan geven". Maar uiteindelijk moeten de mannen toch inbinden, want als je voet bij stuk houdt dan ben je vervelend koppig. Tegengas is eigenlijk alleen maar voor de vormquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik word stiekem ook depressief van al die profielen. Zo willen alle dames reizen, zijn ze spontaan, zoeken iemand die tegengas kan vinden en leven alleen als ze gelachen hebben. Al die profielen vallen bij al bij voorbaat af. Net als rokers.
Zodat de man denkt dat ie wat heeft in te brengen in de relatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
"Iemand die tegengas kan geven". Maar uiteindelijk moeten de mannen toch inbinden, want als je voet bij stuk houdt dan ben je vervelend koppig. Tegengas is eigenlijk alleen maar voor de vorm
Eigenlijk zoekt de vrouw gewoon een vent die haar gezeur kan aanhoren...je weet wel, dat de kleur van haar schoenen niet matched bij haar jurkje maar dat de winkels op zondag dicht zijn en ze geen nieuwe kan kopen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
"Iemand die tegengas kan geven". Maar uiteindelijk moeten de mannen toch inbinden, want als je voet bij stuk houdt dan ben je vervelend koppig. Tegengas is eigenlijk alleen maar voor de vorm
Hehe, ik heb wel eens een andere definitie van tegengas geven gehoord van een vrouw. Eéntje die toch een stuk positiever is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Succes met het zoeken naar een leuke relatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:52 schreef Thornado het volgende:
[..]
Eigenlijk zoekt de vrouw gewoon een vent die haar gezeur kan aanhoren...je weet wel, dat de kleur van haar schoenen niet matched bij haar jurkje maar dat de winkels op zondag dicht zijn en ze geen nieuwe kan kopen.
In jouw geval kan ik dat wel begrijpen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En terechtZonde van 't geld!
Ik ben niet echt meer op zoek, krijg alleen heel af en toe nog een berichtje en dan kijk ik nog even. Heb het wel gehad met de dates eigenlijk, wordt toch niets.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Tijd om je profiel dan aan te passen met dat je niks terug kunt sturen omdat je een gratis member bent. Die zin zie ik regelmatig voorbij komen bij sommige vrouwen.
Niet naarstig op zoek zijn is wel een goed idee. Als je wel echt op zoek bent, kost het alleen maar tijd en energie. Gewoon je profiel laten staan, af en toe eens inloggen en wie weet komt 'ie een keer voorbijquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet echt meer op zoek, krijg alleen heel af en toe nog een berichtje en dan kijk ik nog even. Heb het wel gehad met de dates eigenlijk, wordt toch niets.
Daar is toch zo'n gezegde voor ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet naarstig op zoek zijn is wel een goed idee. Als je wel echt op zoek bent, kost het alleen maar tijd en energie. Gewoon je profiel laten staan, af en toe eens inloggen en wie weet komt 'ie een keer voorbij.
Niet "Wie zoekt zal vinden" iig, want dat is het tegenovergestelde van wat ik bedoelquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n gezegde voor ?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Bedoel je: "Ik zoek niks, want ik ben niets kwijt"?.
Ja precies, plus als je een tijdje wacht, dan staan er weer nieuwe mensen, ik zie nu alleen maar steeds dezelfde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet naarstig op zoek zijn is wel een goed idee. Als je wel echt op zoek bent, kost het alleen maar tijd en energie. Gewoon je profiel laten staan, af en toe eens inloggen en wie weet komt 'ie een keer voorbij.
Ik zoek niet maar wil graag gevonden worden ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n gezegde voor ?
Vast nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
Ik in ieder geval niet. Het aantal vrouwen dat reageert is echt minimaal. Datingsites zijn echt heel zonde van je geld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
Die zullen er vast wel zijn. Maar in dit topic zul je alleen de excessen horenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Shift + Deletequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dit is te erg.
Eerder vanavond kreeg ik een interesseberichtje. Heb 'geen interesse' teruggestuurd en nu krijg ik gewoon een berichtje met tekst van haar. Wat snap je niet aan 'geen interesse'? En het is ook nog een vriendin van de vrouw die vorige week met een nepfoto op RP ging staan, dus ze gaat ook nog in op wat ik aan die vrouw heb geschreven. Waar bemoei je je mee.
Wat moet ik hiermee?.
Ik heb 1x mail gestuurd op RP, nu 3 jaar verder en gaat nogsteeds super goed samenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:53 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Whehehe, vrouwen die massa mails gaan sturen moeten wel heel erg wanhopig zijn.![]()
Durf het hier bijna niet te melden, maar ik herken het gemopper helemaal niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Je hoeveelste keus was hij ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:16 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Ik heb 1x mail gestuurd op RP, nu 3 jaar verder en gaat nogsteeds super goed samen
Zou ik dan heel voorzichtig mogen concluderen dat het aan de instelling van de desbetreffende persoon ligt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Durf het hier bijna niet te melden, maar ik herken het gemopper helemaal niet.
Verschillende leuke dates gehad via paiq. Een date afspreken is fluitje van een cent, en om er iets meer dan iets gezelligs van te maken is weer een ander verhaal. Leuke relatie gehad ook (die geen stand hield, maar dat is een ander verhaal).
Sinds een week log ik weer in op paiq en mja, als ze terug is van vakantie wel een date.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dit is te erg.
Eerder vanavond kreeg ik een interesseberichtje. Heb 'geen interesse' teruggestuurd en nu krijg ik gewoon een berichtje met tekst van haar. Wat snap je niet aan 'geen interesse'? En het is ook nog een vriendin van de vrouw die vorige week met een nepfoto op RP ging staan, dus ze gaat ook nog in op wat ik aan die vrouw heb geschreven. Waar bemoei je je mee.
Wat moet ik hiermee?.
Ik denk dat dat per persoon verschilt en hoe serieus iemand is. Hoe meer je er voor open staat om iemand te ontmoeten, hoe beter je kans is. Uiteraard moet je wel realistisch zijn. Als je in het normale leven niet de echte mooie vrouwen of mannen achter je aan hebt lopen, tja dan moet je niet verwachten dat ze dat wel doen op die sites.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zou ik dan heel voorzichtig mogen concluderen dat het aan de instelling van de desbetreffende persoon ligt?
Jij komt bijvoorbeeld op mij als een positief persoon over![]()
Of zijn de anderen hier echt door de ervaringen zo negatief geworden?
Klinkt logischquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat per persoon verschilt en hoe serieus iemand is. Hoe meer je er voor open staat om iemand te ontmoeten, hoe beter je kans is. Uiteraard moet je wel realistisch zijn. Als je in het normale leven niet de echte mooie vrouwen of mannen achter je aan hebt lopen, tja dan moet je niet verwachten dat ze dat wel doen op die sites.
Ik ben anders behoorlijk negatief over jouw woonlocatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zou ik dan heel voorzichtig mogen concluderen dat het aan de instelling van de desbetreffende persoon ligt?
Jij komt bijvoorbeeld op mij als een positief persoon over![]()
Of zijn de anderen hier echt door de ervaringen zo negatief geworden?
Als het allemaal toppers zijn, wat doen ze dan op een dating sitequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat per persoon verschilt en hoe serieus iemand is. Hoe meer je er voor open staat om iemand te ontmoeten, hoe beter je kans is. Uiteraard moet je wel realistisch zijn. Als je in het normale leven niet de echte mooie vrouwen of mannen achter je aan hebt lopen, tja dan moet je niet verwachten dat ze dat wel doen op die sites.
Ohja, die westerse arrogantie was ik even vergetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben anders behoorlijk negatief over jouw woonlocatie
Verder zijn de verschillen hier op fok vrij groot in leeftijd, woonplaats en dating verleden dat het niet helemaal eerlijk is om dergelijke conclusies te trekken denk ik..
Zelfde als jij denk ik. Op zoek naar een leuke date of relatie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als het allemaal toppers zijn, wat doen ze dan op een dating site
Het kleine groepje mensen die wel regelmatig dates kunnen regelen via RP of Paiq zijn vooral degene die verbaal en optisch in het "gewone leven" daar ook geen moeite mee hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ohja, die westerse arrogantie was ik even vergeten![]()
![]()
Maar ik doelde meer op oa jouw instelling (en die van een heel klein ander groepje mensen) en die van een groot deel anderen in dit topic en de algemene eerste indruk die dat geeft.
Vandaar ook een voorzichtige conclusie
Jammer, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Voor zulke dingen is helaas ook geen kant en klare oplossing.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het kleine groepje mensen die wel regelmatig dates kunnen regelen via RP of Paiq zijn vooral degene die verbaal en optisch in het "gewone leven" daar ook geen moeite mee hebben.
In bekend gezelschap kan ik me bijvoorbeeld goed redden maar in een café of op een feestje met vreemde vrouwen klap ik helemaal dicht. Als er 1 naast me komt te staan dan begin ik al te denken "waar moet ik in hemelsnaam over beginnen" Dat is met internetdating niet veel anders als je de skills er niet voor hebt.
Meestal betwijfel ik dat. Ik denk dat de meeste mensen op zoek zijn naar hun 'prins' of 'prinses'. Nou succes ermee, de realiteit is dat die mensen misschien te hoge eisen stellen? Waarom zitten ze immers zonder een partner? Ik word soms niet goed van de profielen die ik lees, allemaal mensen van de wereld, met een schat aan ervaring, een leuk leven waar eigenlijk niets meer aan toegevoegd hoeft te worden..... behalve nog die ene leuke persoon, die soulmate, maatje.... bla bla bla....quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zelfde als jij denk ik. Op zoek naar een leuke date of relatie.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:04 schreef Arnax het volgende:
Zeau, gisteren dus mijn eerste date sinds 5 jaar gehad
Was erg gezellig en de avond was eigenlijk te kort, gelukkig deelde ze dat gevoel en hebben wij voor volgende week zaterdagmiddag een vervolg gepland. Ben erg benieuwd hoe het verder loopt
Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb er zelf ook last van - en soms lijkt het op het internet zelfs nog erger te zijn omdat de verhoudingen tussen mannen en vrouwen op datingsites zo enorm scheef liggen; je moet je weten te onderscheiden van duizenden andere mannen en zelfs de vrouwen die in de kroeg misschien minder aandacht krijgen worden op een datingsite overladen met berichten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het kleine groepje mensen die wel regelmatig dates kunnen regelen via RP of Paiq zijn vooral degene die verbaal en optisch in het "gewone leven" daar ook geen moeite mee hebben.
In bekend gezelschap kan ik me bijvoorbeeld goed redden maar in een café of op een feestje met vreemde vrouwen klap ik helemaal dicht. Als er 1 naast me komt te staan dan begin ik al te denken "waar moet ik in hemelsnaam over beginnen" Dat is met internetdating niet veel anders als je de skills er niet voor hebt.
Dat ben ik wel met je eens. Je moet het gewoon niet zo serieus zien en nemen. Maak je berichtjes luchtig en gebruik je humor. Reageert de vrouw in kwestie daar niet op of krijg je zo'n overserieuze reactie terug, dan fuck it dat zijn dan niet de vrouwen die je zoekt. Dat zijn dan saaie wijven zonder humor en van die overeisende zeikwijven die niks goed genoeg vinden. Hup next naar de volgende, en richt je aandacht op één vrouw tegelijkertijd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Maar goed, wat is het alternatief? Mijns inziens is dat er niet. Het voordeel van een datingsite is dat het de meest laagdrempelige manier is om die 'skills' die je nu nog mist op te bouwen.
relatie 1,5 jaar was op zich wel leuk, maar we pasten toch niet genoeg bij elkaar. Het bleef dus bij 1,5 jaar relatie met mn Paiq date van destijds...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Wat leuk zeg! Heb je haar via RP leren kennen, ja toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:04 schreef Arnax het volgende:
Zeau, gisteren dus mijn eerste date sinds 5 jaar gehad
Was erg gezellig en de avond was eigenlijk te kort, gelukkig deelde ze dat gevoel en hebben wij voor volgende week zaterdagmiddag een vervolg gepland. Ben erg benieuwd hoe het verder loopt
Zoals ik al eens eerder heb verteld ben ik niet van het msn'en maar meer van het mailcontact.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Voor zulke dingen is helaas ook geen kant en klare oplossing.
Maar vind je het via internet ook lastig om een gesprek aan te gaan? Daar kun je tenslotte nog even nadenken over wat je kunt/wilt zeggen.
Hoe was jouw " real life RPen" ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Heb je haar via RP leren kennen, ja toch?![]()
Was leuk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe was jouw " real life RPen" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |