En terechtquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vat het meer op als: " ïk ben een vrouw en als je met mij in contact wil komen dan neem je maar een abonnement want ik weiger om maar 1 cent eraan uit te geven"
"Iemand die tegengas kan geven". Maar uiteindelijk moeten de mannen toch inbinden, want als je voet bij stuk houdt dan ben je vervelend koppig. Tegengas is eigenlijk alleen maar voor de vormquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik word stiekem ook depressief van al die profielen. Zo willen alle dames reizen, zijn ze spontaan, zoeken iemand die tegengas kan vinden en leven alleen als ze gelachen hebben. Al die profielen vallen bij al bij voorbaat af. Net als rokers.
Zodat de man denkt dat ie wat heeft in te brengen in de relatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
"Iemand die tegengas kan geven". Maar uiteindelijk moeten de mannen toch inbinden, want als je voet bij stuk houdt dan ben je vervelend koppig. Tegengas is eigenlijk alleen maar voor de vorm
Eigenlijk zoekt de vrouw gewoon een vent die haar gezeur kan aanhoren...je weet wel, dat de kleur van haar schoenen niet matched bij haar jurkje maar dat de winkels op zondag dicht zijn en ze geen nieuwe kan kopen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
"Iemand die tegengas kan geven". Maar uiteindelijk moeten de mannen toch inbinden, want als je voet bij stuk houdt dan ben je vervelend koppig. Tegengas is eigenlijk alleen maar voor de vorm
Hehe, ik heb wel eens een andere definitie van tegengas geven gehoord van een vrouw. Eéntje die toch een stuk positiever is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Succes met het zoeken naar een leuke relatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:52 schreef Thornado het volgende:
[..]
Eigenlijk zoekt de vrouw gewoon een vent die haar gezeur kan aanhoren...je weet wel, dat de kleur van haar schoenen niet matched bij haar jurkje maar dat de winkels op zondag dicht zijn en ze geen nieuwe kan kopen.
In jouw geval kan ik dat wel begrijpen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En terechtZonde van 't geld!
Ik ben niet echt meer op zoek, krijg alleen heel af en toe nog een berichtje en dan kijk ik nog even. Heb het wel gehad met de dates eigenlijk, wordt toch niets.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Tijd om je profiel dan aan te passen met dat je niks terug kunt sturen omdat je een gratis member bent. Die zin zie ik regelmatig voorbij komen bij sommige vrouwen.
Niet naarstig op zoek zijn is wel een goed idee. Als je wel echt op zoek bent, kost het alleen maar tijd en energie. Gewoon je profiel laten staan, af en toe eens inloggen en wie weet komt 'ie een keer voorbijquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet echt meer op zoek, krijg alleen heel af en toe nog een berichtje en dan kijk ik nog even. Heb het wel gehad met de dates eigenlijk, wordt toch niets.
Daar is toch zo'n gezegde voor ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet naarstig op zoek zijn is wel een goed idee. Als je wel echt op zoek bent, kost het alleen maar tijd en energie. Gewoon je profiel laten staan, af en toe eens inloggen en wie weet komt 'ie een keer voorbij.
Niet "Wie zoekt zal vinden" iig, want dat is het tegenovergestelde van wat ik bedoelquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n gezegde voor ?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Bedoel je: "Ik zoek niks, want ik ben niets kwijt"?.
Ja precies, plus als je een tijdje wacht, dan staan er weer nieuwe mensen, ik zie nu alleen maar steeds dezelfde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet naarstig op zoek zijn is wel een goed idee. Als je wel echt op zoek bent, kost het alleen maar tijd en energie. Gewoon je profiel laten staan, af en toe eens inloggen en wie weet komt 'ie een keer voorbij.
Ik zoek niet maar wil graag gevonden worden ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n gezegde voor ?
Vast nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
Ik in ieder geval niet. Het aantal vrouwen dat reageert is echt minimaal. Datingsites zijn echt heel zonde van je geld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
Die zullen er vast wel zijn. Maar in dit topic zul je alleen de excessen horenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Shift + Deletequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dit is te erg.
Eerder vanavond kreeg ik een interesseberichtje. Heb 'geen interesse' teruggestuurd en nu krijg ik gewoon een berichtje met tekst van haar. Wat snap je niet aan 'geen interesse'? En het is ook nog een vriendin van de vrouw die vorige week met een nepfoto op RP ging staan, dus ze gaat ook nog in op wat ik aan die vrouw heb geschreven. Waar bemoei je je mee.
Wat moet ik hiermee?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |