Whehehe, vrouwen die massa mails gaan sturen moeten wel heel erg wanhopig zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had toevallig rond dezelfde tijd een vrij stevige uit Utrecht om het netjes te zeggen met een standaardbericht en zo vaak krijg ik die niet. Ik dacht misschien heeft die er een massa mail uitgedaan.
Ongeveer wel ja. Check de profielen maar, hoe vaak staat er wel niet sociale en spontane meid zoekt .... of ik ben een spontane, sociale meid blablablabla ....quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:44 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ow, dat kan dus iedere chick zijn
Ik word stiekem ook depressief van al die profielen. Zo willen alle dames reizen, zijn ze spontaan, zoeken iemand die tegengas kan vinden en leven alleen als ze gelachen hebben. Al die profielen vallen bij al bij voorbaat af. Net als rokers.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja. Check de profielen maar, hoe vaak staat er wel niet sociale en spontane meid zoekt .... of ik ben een spontane, sociale meid blablablabla ....
Zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken. Ze zijn natuurlijk allemaal te verlegen om iets terug te sturen als ik ze een berichtje stuur, en ik maar denken dat ze geen interesse hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:53 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nee, bij mij was het gewoon zo'n standaard hartje zeg maar. Ze is ook nog full member, maar misschien is ze wel verlegen ofzo.
Dat probleem herken ik als ik met een vriendin uit eten ga, dan lopen we ook iedere keer tegen dat probleem aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij leeft duidelijk niet met vega's
Een vriend van mij is ook vegetariėr en als we dan eens uit eten gaan dan is de kaart heel summier.
Het hoofdgerecht is meestal een quiche of een gebakken camembert en dan houdt het wel op..
Dat dus. Ik zat zelf ook met dat dillema, als man vind ik het een beetje kansloos overkomen om dan een interesse berichtje te sturen naar die leuke vrouw die mij een gewoon berichtje stuurt. Als je deze taktiek hanteert als vrouw, ja dat kan ik begrijpen, omdat vrouwen nu eenmaal gewend zijn dat de man het initiatief neemt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal zie ik het wel op tijd maar toch... je kan toch wel een interesse terug sturen?
Nee dit was echt een vraag nav mijn profiel, welke games ik speelde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:37 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Die sturen gewoon voor de kat z'n viool berichtjes naar zoveel vrouwen, kijken of er iemand hapt.
Dat verlegen zijn telt alleen als ze jou een interesse berichtje sturen terwijl ze full member zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken. Ze zijn natuurlijk allemaal te verlegen om iets terug te sturen als ik ze een berichtje stuur, en ik maar denken dat ze geen interesse hebben.
Tijd om je profiel dan aan te passen met dat je niks terug kunt sturen omdat je een gratis member bent. Die zin zie ik regelmatig voorbij komen bij sommige vrouwen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit was echt een vraag nav mijn profiel, welke games ik speelde.
Damnquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In jouw geval hebben ze gewoon geen interesse.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij leeft duidelijk niet met vega's
Een vriend van mij is ook vegetariėr en als we dan eens uit eten gaan dan is de kaart heel summier.
Het hoofdgerecht is meestal een quiche of een gebakken camembert en dan houdt het wel op..
Lees: Je kan niet koken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar.
Ik ben zelf een gelegenheidsvega. Ben niet anti-vlees, maar eet het thuis niet zo snel. Buitenshuis echter weer wel.
Dat vat ik op als: ik ben zo wanhopig dat je mij maar je e-mail adres en je 06 via PM stuurt...en dan neem ik zo wel contact met je op....oftewel: kansloos.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Tijd om je profiel dan aan te passen met dat je niks terug kunt sturen omdat je een gratis member bent. Die zin zie ik regelmatig voorbij komen bij sommige vrouwen.
Ik vat het meer op als: " ļk ben een vrouw en als je met mij in contact wil komen dan neem je maar een abonnement want ik weiger om maar 1 cent eraan uit te geven"quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:11 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat vat ik op als: ik ben zo wanhopig dat je mij maar je e-mail adres en je 06 via PM stuurt...en dan neem ik zo wel contact met je op....oftewel: kansloos.
In 9 van de 10 gevallen zijn dit gewoon aandachtsgeile wijven. Die moet je ook gewoon links laten liggen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:11 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat vat ik op als: ik ben zo wanhopig dat je mij maar je e-mail adres en je 06 via PM stuurt...en dan neem ik zo wel contact met je op....oftewel: kansloos.
En de gemiddelde man doet dat dan vervolgens...wat zijn wij toch zwak....quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vat het meer op als: " ļk ben een vrouw en als je met mij in contact wil komen dan neem je maar een abonnement want ik weiger om maar 1 cent eraan uit te geven"
Mja...ik noem het ook wel eens lokprofielen. Profielen die te mooi zijn om waar te zijn...maar die wel het geld uit je portemonee weten te schudden en je weer 20 maanden aan zo'n relatiesite vast zit zonder dat ze ooit reagerenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In 9 van de 10 gevallen zijn dit gewoon aandachtsgeile wijven. Die moet je ook gewoon links laten liggen.
Jij weet ook niet wat je wilt hč ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar.
Ik ben zelf een gelegenheidsvega. Ben niet anti-vlees, maar eet het thuis niet zo snel. Buitenshuis echter weer wel.
Dan hoop ik voor Karina dat ze je advies niet opgevolgd heeft.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In 9 van de 10 gevallen zijn dit gewoon aandachtsgeile wijven. Die moet je ook gewoon links laten liggen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Tijd om je profiel dan aan te passen met dat je niks terug kunt sturen omdat je een gratis member bent. Die zin zie ik regelmatig voorbij komen bij sommige vrouwen.
Misschien bestaan ze niet eens. Net wat je zegt, lid worden en niks meer horen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:20 schreef Thornado het volgende:
[..]
Mja...ik noem het ook wel eens lokprofielen. Profielen die te mooi zijn om waar te zijn...maar die wel het geld uit je portemonee weten te schudden en je weer 20 maanden aan zo'n relatiesite vast zit zonder dat ze ooit reageren
20 maanden nog wel !quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:20 schreef Thornado het volgende:
[..]
Mja...ik noem het ook wel eens lokprofielen. Profielen die te mooi zijn om waar te zijn...maar die wel het geld uit je portemonee weten te schudden en je weer 20 maanden aan zo'n relatiesite vast zit zonder dat ze ooit reageren
9 van de 10 gevallen staat er toch ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor Karina dat ze je advies niet opgevolgd heeft.
[..]
Same here.... hoewel ik niets tegen rokers heb....quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik word stiekem ook depressief van al die profielen. Zo willen alle dames reizen, zijn ze spontaan, zoeken iemand die tegengas kan vinden en leven alleen als ze gelachen hebben. Al die profielen vallen bij al bij voorbaat af. Net als rokers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |