Welnee, "ze" verwachten helemaal geen originele berichten. Alleen geen anoniem massa mailtje, en de foto moet een beetje aanspreken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja maar ze verwachten dan allemaal wel een origineel berichtje terwijl ze helemaal niets vertellen in hun profiel dan is het erg lastig om een origineel berichtje te maken waarin je laat zien hun profiel te hebben gelezen.
Inderdaad, je moet gewoon hun type zijn. Verder een luchtig mailtje, beetje humor erin. Klaar !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Welnee, "ze" verwachten helemaal geen originele berichten. Alleen geen anoniem massa mailtje, en de foto moet een beetje aanspreken.
Met andere woorden, ze wordt op dit moment al vet geplayertquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef Thornado het volgende:
Er vroeg er een om een uniek en leuk berichtje, dus ik stuurde een uniek en leuk berichtje.
Kreeg ik als reactie terug: ' bedankt voor je leuke en unieke reactie, maar ik ga er nu even niet op in' .
Tsssk...
Ja maar wat stuur je dan aan iemand die in haar oproep heeft staan dat ze leuk en spontaan is en dat ze een soulmate zoekt. en de rest van het profiel staat ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet gewoon hun type zijn. Verder een luchtig mailtje, beetje humor erin. Klaar !
Schijnbaar vind je alleen haar foto dan leuk. Het profiel is nietszeggend en wil je gewoon een avondje rollebollen met haar...is niets mis mee, maar schijnbaar niet wat je zoekt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja maar wat stuur je dan aan iemand die in haar oproep heeft staan dat ze leuk en spontaan is en dat ze een soulmate zoekt. en de rest van het profiel staat ook niet zoveel.
daar kun je toch nooit een orgineel humorvol bericht naar sturen?
Dat dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Welnee, "ze" verwachten helemaal geen originele berichten. Alleen geen anoniem massa mailtje, en de foto moet een beetje aanspreken.
Whehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat is dat met al die gesloten FoBo's tegenwoordig![]()
Hij is dicht omdat jij m dicht hebt gedaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
WheheIk weet eigenlijk niet eens meer waarom die dicht is.
ja of je kunt haar natuurlijk het volgende berichtje sturenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Thornado het volgende:
[..]
Schijnbaar vind je alleen haar foto dan leuk. Het profiel is nietszeggend en wil je gewoon een avondje rollebollen met haar...is niets mis mee, maar schijnbaar niet wat je zoekt.
Dus: sla haar profiel stilletjes over en zoek verder naar een dame met wel een leuke profieltekst.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja of je kunt haar natuurlijk het volgende berichtje sturen
Hey hallo,
ik zie dat je dikke tieten hebt, dat komt mooi uit want ik heb die namelijk niet. Want onderzoek heeft uitgewezen dat meer dan 1 paar tieten in een heteroseksuele monomane relatie altijd tot problemen leidt. dus ik denk dat wij de perfecte match zijn.
Vind jij dat ook laat het dan even weten via een berichtje.
Greetz
Destroyerpiet
Wel luchtig en humorvol maar ik betwijfel of het zo succesvol is.
Ik vind het persoonlijk niet zo geestig..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey hallo,
ik zie dat je dikke tieten hebt, dat komt mooi uit want ik heb die namelijk niet. Want onderzoek heeft uitgewezen dat meer dan 1 paar tieten in een heteroseksuele monomane relatie altijd tot problemen leidt. dus ik denk dat wij de perfecte match zijn.
Greetz
Destroyerpiet
Ehh ja. dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hij is dicht omdat jij m dicht hebt gedaan![]()
Maar wat dicht is hoeft natuurlijk niet dicht te blijven
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey hallo,
Greetz
Destroyerpiet
Kijk jij eigenlijk wel eens een dvd, met wijn en zo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ehh ja. dat snap ik ook wel
wtfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Hey hallo,
Greetz
Destroyerpiet
Alleen met sterke drankquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel eens een dvd, met wijn en zo?
Spelen we hier het spelletje "wie krijgt er als eerste een date met LDP ?"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel eens een dvd, met wijn en zo?
Waar woont ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Spelen we hier het spelletje "wie krijgt er als eerste een date met LDP ?"
Te ver weg. Ik heb haar afgewezen om de locatie, ergens tegen de oostgrens aan.quote:
Begint nu wel een heel raar topic te worden he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Spelen we hier het spelletje "wie krijgt er als eerste een date met LDP ?"
De stad met 13 klinkers!quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Te ver weg. Ik heb haar afgewezen om de locatie, ergens tegen de oostgrens aan.
Ik kwam niet verder dan Ouagadougou, hoofdstad van Burkina Faso.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb er hard over nagedacht, maar volgens mij bestaat er geen stad met 13 klinkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |