Nee, maar via OKC. Daar ben ik terecht gekomen vanwege het enthousiasme van Lolaatje,quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Heb je haar via RP leren kennen, ja toch?![]()
Yep yep!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
1e, dus mijn ervaring met dit soort sites is positief. Zeker wel bizarre mails gehad van rare knakkers, maar dat hoort er bij geloof ikquote:
Ik heb twee jaar geleden met eentje zo'n vier maanden gemaild, geMSNt, geSMSt (tot 1200 SMSjes per maand...quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:22 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Edit: En idd snel afspreken en niet te lang mailen en msnen, wordt je beeld al zo gevormd dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen..
Vier maanden!! Hebben jullie zo lang nodig gehad om een date te durven plannen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden met eentje zo'n vier maanden gemaild, geMSNt, geSMSt (tot 1200 SMSjes per maand...) en tientallen uren gebeld voordat we afspraken. En dat viel niets tegen.
En dan zeuren dat je 27 euro moet betalen om full member te worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden met eentje zo'n vier maanden gemaild, geMSNt, geSMSt (tot 1200 SMSjes per maand...) en tientallen uren gebeld voordat we afspraken. En dat viel niets tegen.
Ok, niets gezecht!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij de date die ik afgelopen zaterdag heb gehad duurde het 2 uur (chatten) voordat zij met het voorstel kwamquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:40 schreef Arnax het volgende:
[..]
Nee, maar via OKC. Daar ben ik terecht gekomen vanwege het enthousiasme van Lolaatje,
De site is in het Engels, maar er zijn wel mensen die hun profiel in het Nederlands invullen. Ik zou er gewoon eens gaan kijken. Niet iedereen is er even enthousiast over, maar ik vind dat OKcupid zich onderscheidt van andere datingsites. Fijn concept en je kunt gewoon mensen berichtjes sturen, geen duur abonnement voor nodig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
Wat is OKCupid voor iets dan? En kan dat ook in het nederlands?
maar heeft het wel zin dan? ik heb geen zin om allemaal matches te krijgen in de USA of deutschland, daar ga ik geen date vandaan halenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De site is in het Engels, maar er zijn wel mensen die hun profiel in het Nederlands invullen. Ik zou er gewoon eens gaan kijken. Niet iedereen is er even enthousiast over, maar ik vind dat OKcupid zich onderscheidt van andere datingsites. Fijn concept en je kunt gewoon mensen berichtjes sturen, geen duur abonnement voor nodig.
quote:
Ik krijg (op af en toe een verdwaalde biseksuele Duitser bij Quickmatch na) altijd matches binnen Nederland en meestal ook redelijk in de buurt. En je kunt zelf ook zoeken en daarbij de afstand aangeven, dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar heeft het wel zin dan? ik heb geen zin om allemaal matches te krijgen in de USA of deutschland, daar ga ik geen date vandaan halen.
Je hebt de optie wereldwijd matches of alleen dichtbij in de buurt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar heeft het wel zin dan? ik heb geen zin om allemaal matches te krijgen in de USA of deutschland, daar ga ik geen date vandaan halen.
De duitse en belgische grens zijn allebei ongeveer 40km van me vandaan; hoe kan ik de duitsers uitsluiten?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik krijg (op af en toe een verdwaalde biseksuele Duitser bij Quickmatch na) altijd matches binnen Nederland en meestal ook redelijk in de buurt. En je kunt zelf ook zoeken en daarbij de afstand aangeven, dus dat lijkt me geen probleem.
Hier zijn zoveel leuke grappen op te maken, maar ik zit nu 2 minuten driftig na te denken en ik kom er niet op.quote:
Slechte site dus. Ik zit echt niet te wachten op mensen die mijn taal niet sprekenquote:
Je hebt er niet eens gekeken hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |