Hengelo of Almelo dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De stad met 13 klinkers!
Ej, niet Almelo dissen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:14 schreef Silenus het volgende:
Almelooooooooooo?
edit: Mijn held Herman Finkers kennende zou dat wel weer een dondersgoede grap zijn.![]()
Dan mogen jullie er wel tempo achter zetten, want ik heb de 18e een dat met LDPquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Spelen we hier het spelletje "wie krijgt er als eerste een date met LDP ?"
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:44 schreef Silenus het volgende:
Wees gerust, ik heb het altijd leuk in de achterhoek.
waaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dan mogen jullie er wel tempo achter zetten, want ik heb de 18e een dat met LDP
Bwehehe inderdaad. Of dat er straks eentje jaloers wordt omdat de ander nog wat mailtjes van andere gegadigden post ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
Inter-topic dates?! Toe maar!
Wie zet "Topic Datingsite Ervaringen" even bij de datingsitelist in de OP?
Oh, en wel allebij netjes zeiken hoe kut het was (of beter: hoe gaaf het was) naderhand!
Haha, Fok!dating werkt dus!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bwehehe inderdaad. Of dat er straks eentje jaloers wordt omdat de ander nog wat mailtjes van andere gegadigden post ofzo.
Gaan er nou ook al mensen uit dit topic met elkaar daten, waar gaat het heen tegenwoordig.
Is dat zijn foto daar bovenaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Lolaatje het volgende:
Die vijftiger met voet-fetish op OKcupid heeft me nog eens een bericht gestuurd, derde inmiddels. Overigens is zijn hart blijkbaar virtueel gebroken en is hij nu zo verbitterd dat hij zijn profiel heeft aangepast: http://www.okcupid.com/profile/JHappy4U
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dream on...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat zijn foto daar bovenaan?![]()
Je kunt de rest niet zien of moet je daarvoor inloggen? Die zijn echt engerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://k1.cdn.okcimg.com/(...)893959223306272.jpeg
http://k1.cdn.okcimg.com/(...)227724844107332.jpegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef Silenus het volgende:
Gaan er nou ook al mensen uit dit topic met elkaar daten, waar gaat het heen tegenwoordig.
"The problem with common sense is that most people are morons."
Oh, gaan jullie samen brommers kiek'nquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
Zeg George Costanza, wat valt daar te dromen aan?quote:
Daar schijnt zelfs een topic voor te zijn ergens, wie doet / deed het met wiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bwehehe inderdaad. Of dat er straks eentje jaloers wordt omdat de ander nog wat mailtjes van andere gegadigden post ofzo.
Boediboe's lijstje ja... Maar die is ook niet helemaal serieus...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, gaan jullie samen brommers kiek'n
[..]
Zeg George Costanza, wat valt daar te dromen aan?
[..]
Daar schijnt zelfs een topic voor te zijn ergens, wie doet / deed het met wie![]()
you wishquote:
Die zou inderdaad niet misstaan voor een nieuwe horrorfilmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef Lolaatje het volgende:
Je kunt de rest niet zien of moet je daarvoor inloggen? Die zijn echt enger
http://k1.cdn.okcimg.com/(...)227724844107332.jpeg
Nice! Alvast succes en veel plezier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
Maar hoe zat het nou met die dromen dan, George?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Boediboe's lijstje ja... Maar die is ook niet helemaal serieus...
Ik houd van soulmuziek, dus lijkt me wel leuk! Plus het is op loopafstand, als er niets aan is, kan ik zo weer naar huis.quote:Soul Power is een film van Jeffry Levy-Hinte uit 2009). Het is een bruisende registratie van het legendarische concert in 1974 tijdens Muhammed Ali’s Rumble in the Jungle in Kinshasa, Zaïre. Onder andere BB King, Celia Cruz en James Brown spelen hierin mee en is daarom een must-see voor iedere soul liefhebber.
Hey waar is dit?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Zaterdagavond maar eens de deur uit, in plaats van internetdating (wat sowieso dood is bij mij). Ik zag heel toevallig dat er vlak in de buurt een openluchtfilmvoorstelling is.
[..]
Ik houd van soulmuziek, dus lijkt me wel leuk! Plus het is op loopafstand, als er niets aan is, kan ik zo weer naar huis.
Waar, op OkCupid?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt en heb al een begin gemaakt met een profiel. Ben voor ik alles invul alvast even gaan kijken, maar na 12 pagina's nog niemand gezien waar ik op zou willen reageren
Ik ben dus toch oppervlakkig
Yep. Nu zo'n 2,5 jaar relatie, waarvan 1,5 jaar samenwonend.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
Ik lees liever positieve ervaringenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Yep. Nu zo'n 2,5 jaar relatie, waarvan 1,5 jaar samenwonend.
Maar dat levert geen leuke verhalen op
Die zijn er ook genoeg hoor, al doet deze reeks misschien anders vermoeden. Ik ken wel meer mensen in mijn omgeving die hun partner via internet hebben leren kennen. Vooral veel RP succes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik lees liever positieve ervaringen
Hij is meer van de katjes?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:38 schreef kieskleurig het volgende:
Ja zeg, zie ik iemand die mij wel aanspreekt is het percentage enemy erg hoog
"I am a free spirit and not too judgemental"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Lolaatje het volgende:
Die vijftiger met voet-fetish op OKcupid heeft me nog eens een bericht gestuurd, derde inmiddels. Overigens is zijn hart blijkbaar virtueel gebroken en is hij nu zo verbitterd dat hij zijn profiel heeft aangepast: http://www.okcupid.com/profile/JHappy4U
Maar je gaat wel reageren toch, toch, toch???quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat maakt hem blijkbaar een "enemy" van mij volgens de statistieken van OKC.
Als ik hem nog terug zou kunnen vinden misschien. Dan zou ik eerst nog eens goed moeten kijken of hij echt zo leuk was of dat ik "afgeleid" werd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Maar je gaat wel reageren toch, toch, toch???
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mja, lekker samen naar de kerk!
En zijn die kennissen dan mannen of vrouwen ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen in mijn omgeving die hun partner via internet hebben leren kennen. Vooral veel RP succes.
Ja ik heb 3 maanden een relatie gehad via RP. Ze was toen ik er voor het eerst mee begon de eerste en enige die ik een bericht stuurde en ook de enige en dus eerste die positief terug reaguurdequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Die zijn er ook genoeg hoor, al doet deze reeks misschien anders vermoeden. Ik ken wel meer mensen in mijn omgeving die hun partner via internet hebben leren kennen. Vooral veel RP succes.
Ach, je hebt opeens iedere zondag een nuttig stukje tijdsbesteding, naast het verplichte schoonouders uurtjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gelovigen krijgen bij mij altijd direct een enkeltje prullenbak
HENGELOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:14 schreef Silenus het volgende:
Almelooooooooooo?
edit: Mijn held Herman Finkers kennende zou dat wel weer een dondersgoede grap zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |