Waar, op OkCupid?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt en heb al een begin gemaakt met een profiel. Ben voor ik alles invul alvast even gaan kijken, maar na 12 pagina's nog niemand gezien waar ik op zou willen reageren
Ik ben dus toch oppervlakkig
Yep. Nu zo'n 2,5 jaar relatie, waarvan 1,5 jaar samenwonend.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
Zijn er hier wel mensen die een positieve ervaring hebben met die sites? Zijn er mensen die er wel een leuke relatie aan over hebben gehouden?
Ik lees liever positieve ervaringenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Yep. Nu zo'n 2,5 jaar relatie, waarvan 1,5 jaar samenwonend.
Maar dat levert geen leuke verhalen op
Die zijn er ook genoeg hoor, al doet deze reeks misschien anders vermoeden. Ik ken wel meer mensen in mijn omgeving die hun partner via internet hebben leren kennen. Vooral veel RP succes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik lees liever positieve ervaringen
Hij is meer van de katjes?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:38 schreef kieskleurig het volgende:
Ja zeg, zie ik iemand die mij wel aanspreekt is het percentage enemy erg hoog
"I am a free spirit and not too judgemental"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Lolaatje het volgende:
Die vijftiger met voet-fetish op OKcupid heeft me nog eens een bericht gestuurd, derde inmiddels. Overigens is zijn hart blijkbaar virtueel gebroken en is hij nu zo verbitterd dat hij zijn profiel heeft aangepast: http://www.okcupid.com/profile/JHappy4U
Maar je gaat wel reageren toch, toch, toch???quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat maakt hem blijkbaar een "enemy" van mij volgens de statistieken van OKC.
Als ik hem nog terug zou kunnen vinden misschien. Dan zou ik eerst nog eens goed moeten kijken of hij echt zo leuk was of dat ik "afgeleid" werd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Maar je gaat wel reageren toch, toch, toch???
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mja, lekker samen naar de kerk!
En zijn die kennissen dan mannen of vrouwen ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen in mijn omgeving die hun partner via internet hebben leren kennen. Vooral veel RP succes.
Ja ik heb 3 maanden een relatie gehad via RP. Ze was toen ik er voor het eerst mee begon de eerste en enige die ik een bericht stuurde en ook de enige en dus eerste die positief terug reaguurdequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Die zijn er ook genoeg hoor, al doet deze reeks misschien anders vermoeden. Ik ken wel meer mensen in mijn omgeving die hun partner via internet hebben leren kennen. Vooral veel RP succes.
Ach, je hebt opeens iedere zondag een nuttig stukje tijdsbesteding, naast het verplichte schoonouders uurtjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gelovigen krijgen bij mij altijd direct een enkeltje prullenbak
HENGELOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:14 schreef Silenus het volgende:
Almelooooooooooo?
edit: Mijn held Herman Finkers kennende zou dat wel weer een dondersgoede grap zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |