Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik niet ik heb net kroket met pistolet opquote:
"quote:
Ahwww.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:19 schreef Panda72 het volgende:
Kitten gered uit ondergrondse container ALMERE - Tijdens het legen van een ondergrondse vuilcontainer aan de Langshof in Almere-Haven heeft een oplettende vuilnisman een kitten van de dood gered. Het jonge poesje werd tussen het vuilnis aangetroffen.
Het dier had een gebroken dijbeen en is inmiddels geopereerd. Volgens het dierenasiel in Almere herstelt de kitten goed, zo liet het donderdag weten.
Tijdens het legen van de ondergrondse vuilcontainer hoorde de vuilnisman gemiauw en vond tussen alle rommel het negen weken oude poesje. Hij bracht het diertje meteen naar het dierenasiel waar een arts de botbreuk constateerde en meteen liet opereren. Het diertje heeft de naam Haley gekregen. Volgens beheerder Margret Janssen van Dierenasiel Almere is de kitten gedumpt. „Dit is pure dierenkwelling waarvoor de dader streng moet worden gestraft. Het lijkt erop dat Haley nu weer wat vertrouwen in haar verzorgers krijgt.”
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
"
Hoi
En ook weer doei, pauze omFijne middag allemaal
niet in dit topicquote:
waar wordt patat gemaaktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:15 schreef Panda72 het volgende:
Jaaaaaaaa patat
patat is voor bazen, friet is voor faalhazen
het is dat ik nog echt weg moet....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Het giet pijpestelen. Ik blijf de he;le dag maar binnen denk ik
Hier wordt het eindelijk droogquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Goldyquote:
Die ene kapper van de kapsalon.quote:
Het is hier nu eindelijk weer een beetje droog, vanaf vanmorgen was het echt hozen. Denk dat het nu een uurtje miezert ofzo, en het is wat lichter buiten, niet alsof het nog nacht isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha die, maar waar zit die?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goldy
Hoe ist vandaag?
[..]
Die ene kapper van de kapsalon.![]()
XDquote:
kutweer hierquote:
Nou hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kutweer hier![]()
maar voor de rest is het wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bovenstaade is van NU.nl het cursief gedrukte stuk heb ik er zelf tussen geplakt en de hele bups over de afdeling gemaild. En je raad het: 1 op 3 is in paniek![]()
okequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
ff bijlezen en dan ben ik er zo weer
Niet te hard gaan
werk ze enferquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he
Mooi.
Ik ben weg, naar kraamvisite en daarna avonddienstFijne dag allemaal!
werk zequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he
Mooi.
Ik ben weg, naar kraamvisite en daarna avonddienstFijne dag allemaal!
ah, het is dus druk bij jouwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kutweer hier![]()
Mittag Liebchenquote:
Fles, want die is Frituurkoning.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
[..]
Lekker, wie zet de frituurpan aan?.
wel te hopen dat vanavond dat ook isquote:
Maar wel een friettent in de buurtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[quote]Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
[..]
Mart![]()
Ik niet, naast dat ik op het werk zit heb ik gewoon geen frituurpan
Dieetnieten bedoel je. Ik eet en ik voel me primaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:16 schreef Panda72 het volgende:
Montignac is dood hij is maar 66 geworden.
Altijd al geweten dat diëten niet goed is
Werk ze nogquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
"
Hoi
En ook weer doei, pauze omFijne middag allemaal
Hier de hele dag nog niet veel meer dan wat miezel gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het is hier nu eindelijk weer een beetje droog, vanaf vanmorgen was het echt hozen. Denk dat het nu een uurtje miezert ofzo, en het is wat lichter buiten, niet alsof het nog nacht is
Vergeet het maar. Ik bak niet voor dommenquote:
Luister, als jij nou gewoon friet en frikkedelle bakt, dan kunnen degenen die patat willen van mij een rauwe aardappel krijgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Ik bak niet voor dommen
Kee cool. Doen wequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Luister, als jij nou gewoon friet en frikkedelle bakt, dan kunnen degenen die patat willen van mij een rauwe aardappel krijgen.
preciesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Luister, als jij nou gewoon friet en frikkedelle bakt, dan kunnen degenen die patat willen van mij een rauwe aardappel krijgen.
Hier ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kutweer hier![]()
benauwd is het hier gelukkig nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:14 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Niet dat ik iets ging doen, maar het is ook reette benauwd
Gaan ze ook phonebook.com aanklagen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)jf-gebruik-book.html
Of bookstore.comquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan ze ook phonebook.com aanklagen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
het regent hier heel hard denk ik.![]()
ze wilde zo snel zandzakken voor de deur hebben dat ze de zakken vergeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
het regent hier heel hard denk ik.![]()
ze wilde zo snel zandzakken voor de deur hebben dat ze de zakken vergeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een huiliesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)jf-gebruik-book.html
Hij is net klaar met formatteren, sinds gistermiddag half zes mee bezig geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het internet traag wordt weet ik hoe het komt
Oh, sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
als het internet traag wordt weet ik hoe het komt
Naaaaaaaiiisquote:
Sowieso zijn we er hier geloof ik wel goed vanaf gekomen met het weerquote:
Ja doe maar zo..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso zijn we er hier geloof ik wel goed vanaf gekomen met het weer.
Vannacht flink regen, vanochtend af en toe miezel, af en toe droog en nu ook weer droog.
Ik ga zo ook even platquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doe maar zo..
Ik ga nog even een tukkie doen voor ik moet werken zoOud wief
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doe maar zo..
![]()
strak planquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even plat![]()
Vermoedelijk wel in een ander bed dan jij helaas
de mijne gaat om 5 uur weer beginnenquote:
De mijne morgen om half 8 weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne gaat om 5 uur weer beginnen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doe maar zo..
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even plat![]()
Vermoedelijk wel in een ander bed dan jij helaas
tja, als we dan allemaal gaan slapen ga ik ook maar in de file staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
strak plan![]()
ik ga ook even een powernap doen
Hey wie zegt dat ik ga slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
tja, als we dan allemaal gaan slapen ga ik ook maar in de file staan.
de mijne ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne gaat om 5 uur weer beginnen
Niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef Trevland het volgende:
Goed hemaar het is ook nog lang geen bedtijd
Nouquote:
Van mij mag je dan best wel een tukkie doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou![]()
Sinds ik kinderen heb ik last van chronische vermoeidheid, dus ik kan altijd wel een tukkie doen
jij let op de kinderen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:21 schreef Trevland het volgende:
Van mij mag je dan best wel een tukkie doen
Ja iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
Ik vind het goed maar gaat alleen een beetje lastig op deze afstand
Je kan ook tegelijk met de kids gaanik weet het, het is dan wel vroegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd
Dan wacht ik wel tot ik vanavond naar me bedje kan
That's a no go, want dan ben ik al weer over mijn dip heenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook tegelijk met de kids gaanik weet het, het is dan wel vroeg
Dan kan ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
That's a no go, want dan ben ik al weer over mijn dip heen
Ja. Dan hoeft het niet meer, dan is het fucking septemberquote:Het KNMI verwacht donderdagavond en de daarop volgende nacht meer neerslag. Vanaf midden volgende week wordt het rustiger en droger zomerweer.
Lekker nazomeren kan toch prima?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dan hoeft het niet meer, dan is het fucking september
Kutweer En er komt nog meer aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:18 schreef Ferb het volgende:
Ben ik weer.
Wat is het recente onderwerp?
Nee hoor. Het is droog. Bewolkt, maar droog.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kutweer En er komt nog meer aan
Ok gauw ff naar dew winkel rennen nu het droog is danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even buienradar checken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met septemberquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dan hoeft het niet meer, dan is het fucking september
Jawel, dan wordt het herfstquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met september
Moet jij niet werkenquote:
Zet je de TV aan? De loting begint zo. Live op NL2quote:
Oh ja,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet je de TV aan? De loting begint zo. Live op NL2
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Even buienradar checken.
...
Beter blijft dat vannacht ook zo, dan val ik lekker in slaap
Ik ben bijna thuis nog minuut of 5quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet je de TV aan? De loting begint zo. Live op NL2
ben ik ook al aan het doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Inderdaad herfst en daarna de winterquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:33 schreef OA het volgende:
Laat ik dan wat zeggen waar vrijwel iedereen het mee eens is.Ik lust geen koffie /spelbrekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad herfst en daarna de winter
quote:
Dat recht heb jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie /spelbreker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
PATATquote:
Wat heeft leeftjd ermee te maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben 16, dus nee, maar anders ja
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:33 schreef OA het volgende:
Laat ik dan wat zeggen waar vrijwel iedereen het mee eens is.Nu gaat Mart vast weer zeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eindelijk! Een medestander.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad herfst en daarna de winterOw, toch nietquote:.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed
Nu de keuken in voor homemade chocolate chip cookies
Gewoon omdat het kanChocolate Chip Cookies kunnen ALTIJD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
[..]
Goed
Gewoon omdat het kanomnomnom ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga straks mijn lievelingsgerecht voorbereidenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Oke vooruit omdat jij ook een hekel hebt aan de herfst en de winter zal ik patat friet noemenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu gaat Mart vast weer zeuren.
[..]
Eindelijk! Een medestander.
[..]
Ow, toch niet.
[..]
Goed
Gewoon omdat het kanIk ben voordat ik met vakantie ging streng voor mijzelf geweest, ik ben gaan sporten en gaan lijnen. Nu ben ik al weer een tijdje aan het sassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
En dat is??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga straks mijn lievelingsgerecht voorbereiden
Zonder excuus he?quote:
Wordt tijd voor een meetquote:
mja inderdaadquote:
Nou goed dan friet hier waar ik vandaan kom noemen ze het patat maar ik ben de beroerdste ik wil ook wel friet zeggen. Patat of Friet om het even zal ik maar een zak goudgele frieten/patat krijg vind ik het best. Ik ben gek op patat/friet nog even en ik moet mij aanmelden bij de AP(anonieme patateters)quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je een patat in bikini
[ afbeelding ]
bloemkool schotel is beterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
Rode kool met gehaktschotel, en dan op je bord door elkaar mengen met aardappel en appelmoes, wat wormensoep maakt (wormen = gehakt, soep is de appelmoes)
quote:
En ook geen verhaaltje van suikertaartjequote:
Jij bent een lieve Pandaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke vooruit omdat jij ook een hekel hebt aan de herfst en de winter zal ik patat friet noemen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je een patat in bikini
[ afbeelding ]
Jep. Zonder excuus. Want Chocolate Chip Cookies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder excuus he?Ja oke dat dacht ik ook wel
Beide. Word maar dikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een dillema ik weet niet of ik creme brulee of een enigmaijsje zal eten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide. Word maar dikMet je "patat"
Waarom kiezen in plaats van genieten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een dilemma. Ik weet niet of ik creme brulee of een enigmaijsje zal eten.
Omdat ik anders misselijk word ik heb trek in zoet maar kan nooit teveel zoet eten. Ik eet bijvoorbeeld ook nooit 2 stukken taart zoals sommige collega'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom kiezen in plaats van genieten?
Zo kan je het ook verwoorden idd, misschien trapt ze er dan nog echt in ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom kiezen in plaats van genieten?
Hmmmz, das wel balenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Omdat ik anders misselijk word ik heb trek in zoet maar kan nooit teveel zoet eten. Ik eet bijvoorbeeld ook nooit 2 stukken taart zoals sommige collega's
Niet dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kan je het ook verwoorden idd, misschien trapt ze er dan nog echt in ook
Ze zijn extra lekker als ze nog warm zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady deelt koekjes uit
[ afbeelding ]
* LovelyLady ploft neer op de bank en gaat tv kijken
Nee dat hadden we ff beter moeten voorbereiden iddquote:
* Trevland pakt een koekje :9quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Achter aansluiten in de rijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doe mij die knipbeurt maar!
koekiesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry? Waarom niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:28 schreef MPG het volgende:
En ook geen verhaaltje van suikertaartje.
Alleen vanuit het maffia spelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik kom weer eens kijken.
We hebben de kat inmiddels (Lenny heet ie) en onze oude kat (nou ja, oud, ze is nog geen jaar, ik bedoel de kat die we het eerst hadden) moet niets van hem hebben.
Ook heb ik heel veel bramen geplukt en bramensoufflés gemaakt die steeds inzakken
En ehm, ik weet niet eens of jullie nog wel weten wie ik ben![]()
quote:
ik heb je eerder gezien hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik kom weer eens kijken.
We hebben de kat inmiddels (Lenny heet ie) en onze oude kat (nou ja, oud, ze is nog geen jaar, ik bedoel de kat die we het eerst hadden) moet niets van hem hebben.
Ook heb ik heel veel bramen geplukt en bramensoufflés gemaakt die steeds inzakken
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat die soepkip vindt dat het friet is
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Jaa, leuk, fotoooooo van het nieuwe poessie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik kom weer eens kijken.
Dan heeft hij gewoon dikke pechquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
1. dat maak ik zelf nog wel uit
2. het is PATAT
Ja poessie foto's zijn leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, leuk, fotoooooo van het nieuwe poessie?
Oh, en: gooi ze samen een paar dagen in het pension, dan is het zo opgelost tussen die twee
Wij willen geen hete zomerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
ST, ik hoop voor jou dat jij een hele hete zomer tegemoet gaat
klopt, maar in het westen is het altijd wat kouder dan in het oosten, dus vandaar kan ik dit wel wensenquote:
Mja, zo erg is het gelukkig niet, ze gromt wat en blijft uit zn buurt. We hebben hem nu een week en nu komt ze wel beneden enzo, maar dat heeft even geduurd. Buiten komen ze wel redelijk in de buurt trouwens, dat geeft wel wat hoopquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, leuk, fotoooooo van het nieuwe poessie?
Oh, en: gooi ze samen een paar dagen in het pension, dan is het zo opgelost tussen die twee
Oehquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
ST, ik hoop voor jou dat jij een hele hete zomer tegemoet gaat
Spreek voor jezelf ik ben gek op hete zomers. Binnenkort weer herfst en daarna winter met alle ellende, regen, harde wind, sneeuw, ijzel, hagel, vriezen, vroeg donkerquote:
Dat is balenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef TJDoornbos het volgende:
het is nu bijna een week na dat klote ijsje in zandvoort en ben nog steeds niet helemaal lekker..........
Heerlijk die kouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ik ben gek op hete zomers. Binnenkort weer herfst en daarna winter met alle ellende, regen, harde wind, sneeuw, ijzel, hagel, vriezen, vroeg donker
Ik hap nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wok, panda en ST zijn domme mensen.
Dat mag op zich.
MPG en ik zullen er geen frietje minder om eten
Wat is 'ie al groooot!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, zo erg is het gelukkig niet, ze gromt wat en blijft uit zn buurt. We hebben hem nu een week en nu komt ze wel beneden enzo, maar dat heeft even geduurd. Buiten komen ze wel redelijk in de buurt trouwens, dat geeft wel wat hoop
Dit is Lenny:
[ afbeelding ]
En Lenny met Amy:
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens altijd een krul in zn staart![]()
[ afbeelding ]
behalve dan misschien in een patatjequote:
en ik danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat mag op zich.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat mag op zich.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, zo erg is het gelukkig niet, ze gromt wat en blijft uit zn buurt. We hebben hem nu een week en nu komt ze wel beneden enzo, maar dat heeft even geduurd. Buiten komen ze wel redelijk in de buurt trouwens, dat geeft wel wat hoop
Dit is Lenny:
[ afbeelding ]
En Lenny met Amy:
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens altijd een krul in zn staart![]()
[ afbeelding ]
Hij is nu 16 weken, we kregen hem met 15quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is 'ie al groooot!![]()
En het komt dus sowieso wel goed?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve dan misschien in een patatje
Dom hequote:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker dom maar wat kan je anders verwachten van mensen die patat friet noemen
Ja, perspectief en zwart en wollig tegenover..nou ja, Amyquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is nu 16 weken, we kregen hem met 15
En denk ik wel jaDuurt alleen even.. Das wel wat jammer, was leuk geweest als ze elkaar meteen hadden gemogen.
Op die foto met Amy lijkt ie trouwens wel groter dan ie is doordat ie een stuk voor haar zit, perspectief
hij is wel heel lief, kwam vanmiddag echt met me knuffelenSowieso is het een schat.
Amy is normaal ook heel gemakkelijk, maar nu dus wat minder... Begrijpelijk.
Dat is heel geen viskraam daar serveren ze patat. Kijk maar naar de puntzak die die man in zijn hand heeft of serveren ze daar in het zuiden misschien hun vis in een puntzak? Denk jij daarom dat die man die een zak patat in zijn hand heeft vis serveertquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ieder massagoed kan in een puntzak. Friet, vis, en ook die enigmatische substantie die Flash "friet" meent te moeten noemen. Dus op zich is er niet zo veel raars aan die foto. Want bij die kraam op de foto verkopen ze dus gewoon patat ipv friet
goed zo. Weg met dat rare woord.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Panda72 het volgende:
ieder massagoed kan in een puntzak. Friet, vis, en ook die enigmatische substantie die Flash "friet" meent te moeten noemen. Dus op zich is er niet zo veel raars aan die foto.
lust ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
dat gesodemieter over patat, friet, frites enz.
chips? ook aardappel en ook gebakken
En ook lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
dat gesodemieter over patat, friet, frites enz.
He Fhaquote:
Mooi zo wij zijn het er dus over eens dat friet een raar woord isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed zo. Weg met dat rare woord.
Ik ookquote:
moet ik je soms wakker houden?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
Wok![]()
Trev
Suiker![]()
![]()
Dingetje![]()
Flessiepes![]()
![]()
Wil iedereen please ff duimen dat ik vrij ben vannacht? Echt geen zin![]()
dat moet je aan GF vragen wat hij wenst komt uit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
Wok![]()
Trev
Suiker![]()
![]()
Dingetje![]()
Flessiepes![]()
![]()
Met Dingetje bedoel je natuurlijk Flesh die patat friet noemt.quote:
Ik ben al bezig voor jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
Wok![]()
Trev
Suiker![]()
![]()
Dingetje![]()
Flessiepes![]()
![]()
Is Engels voor frietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
Wok![]()
Trev
Suiker![]()
![]()
Dingetje![]()
Flessiepes![]()
![]()
Ik duim me vanaf nu helemaal sufquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
Wok![]()
Trev
Suiker![]()
![]()
Dingetje![]()
Flessiepes![]()
![]()
engels voor friet is fries, voor patat is chips, vraag maar aan google translatequote:
Google heeft zijn goed wijs al veel te lang kapotquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
engels voor friet is fries, voor patat is chips, vraag maar aan google translate
quote:staat op internet dus is het waar![]()
chips zijn toch van die dingen die in zakken zitten en soms ook van paprika smaak zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
engels voor friet is fries, voor patat is chips, vraag maar aan google translate
staat op internet dus is het waar![]()
Neuh dat hoeft nietquote:
Ohw sinds wanneer dat dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
dat moet je aan GF vragen wat hij wenst komt uit.
Nee hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef Panda72 het volgende:
Met Dingetje bedoel je natuurlijk Flesh die patat friet noemt.
Fha![]()
Jeej dank!quote:
Dankuquote:
Niet au krijgen hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik duim me vanaf nu helemaal suf
quote:
Haayquote:
Slaap lekker WOK!quote:
ik kom er zo aan met een boekje hoorquote:
Dag lieve mama van de koffiescquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
ik kom er zo aan met een boekje hoor![]()
ik lig al te wachten op jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom er zo aan met een boekje hoor![]()
Hoi snoetepetoetjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag lieve mama van de koffiesc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
GF´s wensen die uitkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Ohw sinds wanneer dat dan?
[..]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag lijen dat ze over 2 uur weer bellen
quote:
Skillz i hez themquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, Fha, das nog eens een OAiaanse Multiquote
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blijf je nog even bij me liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
alleen als ik dan even in je nek mag kriebelenquote:
Goed wel, want weekendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is het met jou snoetje en met je kleine snoet?
heerlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen als ik dan even in je nek mag kriebelen
Lig jij al niet in bed?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heerlijk![]()
verhaaltje voorgelzen en in mijn nek gekriebelt..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
staat op internet dus is het waar![]()
Morgen alquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed wel, want weekend![]()
Maar morgen afscheid nemen van mijn ouders die weer maanden naar Frankrijk gaan en maandag gaat Thijs voor het eerst naar de gastouder *slik*
En zaterdag lekker naar een concertje![]()
Hoe is het daar?
Kontrustquote:
* suikertaartje gooit er nog een lief zacht knuffelkusje achteraanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
heerlijk![]()
verhaaltje voorgelzen en in mijn nek gekriebelt..
Hey Marijkequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen alDat gaat snel...
[..]
Kontrust
Oeh oeh oeh en Nienk, ik krijg van Bianca een deel van Disturbed voor m'n verjaardag![]()
Avond lieve mensen
Oh heb je dan niet een leuk vakantie adresjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Goed wel, want weekend![]()
Maar morgen afscheid nemen van mijn ouders die weer maanden naar Frankrijk gaan en maandag gaat Thijs voor het eerst naar de gastouder *slik*
En zaterdag lekker naar een concertje![]()
Hoe is het daar?
Doeeiii naatjequote:
Jaaaa, ze gaan zondagquote:
Oeh oeh oeh, tof!quote:Kontrust
Oeh oeh oeh en Nienk, ik krijg van Bianca een deel van Disturbed voor m'n verjaardag![]()
Avond lieve mensen
Trevquote:
Fha lieverdje!quote:
Ja, dat ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
Oh heb je dan niet een leuk vakantie adresje
Thijs gaat voor het eerst naar een gastouderWat tof, ook wel een beetje *slik* ja
Ik weet nog heel goed dat ik S. voor het eerst achterliet
quote:Concertje van Kontrust he?
Jeetjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, ze gaan zondag![]()
[..]
Oeh oeh oeh, tof!
Gaat ze nou nog mee zaterdag?
Super tof! Ja sorry hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha lieverdje!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal zo eens even kijken naar de dagen om gezellig bij te kletsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrevAl iets gehoord op je sollicitatie?
Oef balen... hoever?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat ook![]()
Maar het is een kuteind rijden![]()
En weet je wat wel leuk is? Het andere jongetje bij de gastouder blijkt gewoon Thijs' speelvriendje te zijn![]()
Waar is het het?quote:![]()
Tot aan mijn verjaardag ongeveer denk ik...quote:
Oh, jeetje, ja, dat snap ik dan, dan zien we het welquote:Weet ze nog niet... Morgen brengt ze Arie weg en het ligt eraan hoe ze zich dan voelt zaterdagGa morgen bij d'r eten, dus zal wel even polsen
Heb jij trouwens zin om zaterdag voor die tijd gezellig samen te eten?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Super tof! Ja sorry hoorHet is gewoon altijd heel druk hier buiten de zomer vakantie om dus dan kost alles vet veel moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed
En ik ga dan wel lekker voor je koken enzo
als ik niet te misselijk ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat super super goed van je afstuderen!!!!! Als ik iets voor je kan doen gewoon roepen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zo als die op vakantie gaan nemen ze het er wel meteen goed vanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot aan mijn verjaardag ongeveer denk ik...
Ah, dat klinkt goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
ze vragen naar websites die ik gemaakt heb of aan mee heb geholpen te maken
In Hedon en dankje!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oef balen... hoever?
Dat is juist hartstikke leuk voor Thijs![]()
[..]
Waar is het het?
Jij en Marijke alvast veel plezier
Lang dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot aan mijn verjaardag ongeveer denk ik...
[..]
Oh, jeetje, ja, dat snap ik dan, dan zien we het wel![]()
En eten doe ik denk ik nog wel even thuis, maar dan kom ik meteen daarna jouw kant op, kee?
Uhm...14 uur rijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Oef balen... hoever?
Dat is juist hartstikke leuk voor Thijs![]()
In Zwolle gewoon, vet handigquote:Waar is het het?
Jij en Marijke alvast veel plezier
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:Komt goed
En ik ga dan wel lekker voor je koken enzo
als ik niet te misselijk ben
Ah getverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat super super goed van je afstuderen!!!!! Als ik iets voor je kan doen gewoon roepen
Anders kook ik lekker (ZONDER SAMBAL!) voor jou
JaaaIk hoop echt dat het lukt
Ik moet namelijk nog twee vakken van het 2e jaar en dat mag niet, maar als ik er 1 kan halen kan ik voor de ander dispensatie vragen.. dat schijnen ze erg vaak goed te keuren
![]()
Moet ik wel na het afstuderen mijn minor nog doen, maar dat boeit nietWe willen gewoon heel graag samen afstuderen dus het MOET gewoon
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ze wonen gewoon de helft van het jaar in Frankrijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
Zo als die op vakantie gaan nemen ze het er wel meteen goed van
Dat idee kreeg ik al, hebben ze daar een huisje of zo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze wonen gewoon de helft van het jaar in Frankrijk
Ja, eigenlijk korter dan normaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lang dus!
Is primaIk kan alleen waarschijnlijk niet rijden, wil jij?
Dat komt vast welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel, maar helaas nog geen gesprek
Hihihi, zonder sambalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah getverAnders kook ik lekker (ZONDER SAMBAL!) voor jou
JaaaIk hoop echt dat het lukt
Ik moet namelijk nog twee vakken van het 2e jaar en dat mag niet, maar als ik er 1 kan halen kan ik voor de ander dispensatie vragen.. dat schijnen ze erg vaak goed te keuren
![]()
Moet ik wel na het afstuderen mijn minor nog doen, maar dat boeit nietWe willen gewoon heel graag samen afstuderen dus het MOET gewoon
Kontrust, Frankrijk, sollicitaties en etenquote:
Ik dacht dat ze altijd iets korter gingenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk korter dan normaalmaar toch lang
![]()
Wrom kan je niet rijden, meds?
Ik vind het goed hoor, gaan we lekker met de automaat
Hm, kuntrust?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kontrust, Frankrijk, sollicitaties en eten![]()
En hoi
Hoi!quote:
Nee, het is curryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm, kuntrust?
Heb ik een gebrek aan![]()
En het is Friet.
Zoietsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
Dat idee kreeg ik al, hebben ze daar een huisje of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hihi komt helemaal goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi, zonder sambalMaar koken lukt prima, alleen mogelijk iets minder
Alsof dat erg is voor mij
![]()
Dan gaat het vast lukken! En dan is het vast heerlijk relaxt als je weet dat je alleen de minor nog moetSucces!
quote:
SUperhandig en lekker dichtbijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
In Zwolle gewoon, vet handig![]()
En dankjewel!
pfff das een eind zegquote:
En terecht, scheelt ook weer een stukje 'geborgenheid' en voor je zelf ook gewoon wat prettiger dat hij het NOG meer naar zijn zin krijgt.quote:Leuk he, we waren helemaal blij toen we er achter kwamen van z'n vriendje![]()
Teveelquote:Wat ga jij allemaal doen in je drukke weekend?
Helleuw,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Jij hebt een Ed als ava, cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |