Ok gauw ff naar dew winkel rennen nu het droog is danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kutweer En er komt nog meer aan
Even buienradar checken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kutweer En er komt nog meer aan
Er is helemaal niks mis met septemberquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dan hoeft het niet meer, dan is het fucking september
Jawel, dan wordt het herfstquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met september
Moet jij niet werkenquote:
Zet je de TV aan? De loting begint zo. Live op NL2quote:
Oh ja,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet je de TV aan? De loting begint zo. Live op NL2
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Even buienradar checken.
...
Beter blijft dat vannacht ook zo, dan val ik lekker in slaap
Ik ben bijna thuis nog minuut of 5quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet je de TV aan? De loting begint zo. Live op NL2
ben ik ook al aan het doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Inderdaad herfst en daarna de winterquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:33 schreef OA het volgende:
Laat ik dan wat zeggen waar vrijwel iedereen het mee eens is.Ik lust geen koffie /spelbrekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad herfst en daarna de winter
quote:
Dat recht heb jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie /spelbreker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |