Gaan ze ook phonebook.com aanklagen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)jf-gebruik-book.html
Of bookstore.comquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan ze ook phonebook.com aanklagen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
het regent hier heel hard denk ik.![]()
ze wilde zo snel zandzakken voor de deur hebben dat ze de zakken vergeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
het regent hier heel hard denk ik.![]()
ze wilde zo snel zandzakken voor de deur hebben dat ze de zakken vergeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een huiliesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)jf-gebruik-book.html
Hij is net klaar met formatteren, sinds gistermiddag half zes mee bezig geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het internet traag wordt weet ik hoe het komt
Oh, sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
als het internet traag wordt weet ik hoe het komt
Naaaaaaaiiisquote:
Sowieso zijn we er hier geloof ik wel goed vanaf gekomen met het weerquote:
Ja doe maar zo..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso zijn we er hier geloof ik wel goed vanaf gekomen met het weer.
Vannacht flink regen, vanochtend af en toe miezel, af en toe droog en nu ook weer droog.
Ik ga zo ook even platquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doe maar zo..
Ik ga nog even een tukkie doen voor ik moet werken zoOud wief
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doe maar zo..
![]()
strak planquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even plat![]()
Vermoedelijk wel in een ander bed dan jij helaas
de mijne gaat om 5 uur weer beginnenquote:
De mijne morgen om half 8 weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne gaat om 5 uur weer beginnen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doe maar zo..
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even plat![]()
Vermoedelijk wel in een ander bed dan jij helaas
tja, als we dan allemaal gaan slapen ga ik ook maar in de file staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
strak plan![]()
ik ga ook even een powernap doen
Hey wie zegt dat ik ga slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
tja, als we dan allemaal gaan slapen ga ik ook maar in de file staan.
de mijne ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne gaat om 5 uur weer beginnen
Niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef Trevland het volgende:
Goed hemaar het is ook nog lang geen bedtijd
Nouquote:
Van mij mag je dan best wel een tukkie doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou![]()
Sinds ik kinderen heb ik last van chronische vermoeidheid, dus ik kan altijd wel een tukkie doen
jij let op de kinderen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:21 schreef Trevland het volgende:
Van mij mag je dan best wel een tukkie doen
Ja iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
Ik vind het goed maar gaat alleen een beetje lastig op deze afstand
Je kan ook tegelijk met de kids gaanik weet het, het is dan wel vroegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd
Dan wacht ik wel tot ik vanavond naar me bedje kan
That's a no go, want dan ben ik al weer over mijn dip heenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook tegelijk met de kids gaanik weet het, het is dan wel vroeg
Dan kan ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
That's a no go, want dan ben ik al weer over mijn dip heen
Ja. Dan hoeft het niet meer, dan is het fucking septemberquote:Het KNMI verwacht donderdagavond en de daarop volgende nacht meer neerslag. Vanaf midden volgende week wordt het rustiger en droger zomerweer.
Lekker nazomeren kan toch prima?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dan hoeft het niet meer, dan is het fucking september
Kutweer En er komt nog meer aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:18 schreef Ferb het volgende:
Ben ik weer.
Wat is het recente onderwerp?
Nee hoor. Het is droog. Bewolkt, maar droog.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kutweer En er komt nog meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |