Even buienradar checken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kutweer En er komt nog meer aan
Er is helemaal niks mis met septemberquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dan hoeft het niet meer, dan is het fucking september
Jawel, dan wordt het herfstquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met september
Moet jij niet werkenquote:
Zet je de TV aan? De loting begint zo. Live op NL2quote:
Oh ja,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet je de TV aan? De loting begint zo. Live op NL2
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Even buienradar checken.
...
Beter blijft dat vannacht ook zo, dan val ik lekker in slaap
Ik ben bijna thuis nog minuut of 5quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet je de TV aan? De loting begint zo. Live op NL2
ben ik ook al aan het doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Inderdaad herfst en daarna de winterquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:33 schreef OA het volgende:
Laat ik dan wat zeggen waar vrijwel iedereen het mee eens is.Ik lust geen koffie /spelbrekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad herfst en daarna de winter
quote:
Dat recht heb jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie /spelbreker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
PATATquote:
Wat heeft leeftjd ermee te maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben 16, dus nee, maar anders ja
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:33 schreef OA het volgende:
Laat ik dan wat zeggen waar vrijwel iedereen het mee eens is.Nu gaat Mart vast weer zeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eindelijk! Een medestander.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad herfst en daarna de winterOw, toch nietquote:.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed
Nu de keuken in voor homemade chocolate chip cookies
Gewoon omdat het kanChocolate Chip Cookies kunnen ALTIJD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
Goed
Gewoon omdat het kanomnomnom ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga straks mijn lievelingsgerecht voorbereidenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Oke vooruit omdat jij ook een hekel hebt aan de herfst en de winter zal ik patat friet noemenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu gaat Mart vast weer zeuren.
[..]
Eindelijk! Een medestander.
[..]
Ow, toch niet.
[..]
Goed
Gewoon omdat het kanIk ben voordat ik met vakantie ging streng voor mijzelf geweest, ik ben gaan sporten en gaan lijnen. Nu ben ik al weer een tijdje aan het sassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
En dat is??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga straks mijn lievelingsgerecht voorbereiden
Zonder excuus he?quote:
Wordt tijd voor een meetquote:
mja inderdaadquote:
Nou goed dan friet hier waar ik vandaan kom noemen ze het patat maar ik ben de beroerdste ik wil ook wel friet zeggen. Patat of Friet om het even zal ik maar een zak goudgele frieten/patat krijg vind ik het best. Ik ben gek op patat/friet nog even en ik moet mij aanmelden bij de AP(anonieme patateters)quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je een patat in bikini
[ afbeelding ]
bloemkool schotel is beterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
Rode kool met gehaktschotel, en dan op je bord door elkaar mengen met aardappel en appelmoes, wat wormensoep maakt (wormen = gehakt, soep is de appelmoes)
quote:
En ook geen verhaaltje van suikertaartjequote:
Jij bent een lieve Pandaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke vooruit omdat jij ook een hekel hebt aan de herfst en de winter zal ik patat friet noemen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je een patat in bikini
[ afbeelding ]
Jep. Zonder excuus. Want Chocolate Chip Cookies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder excuus he?Ja oke dat dacht ik ook wel
Beide. Word maar dikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een dillema ik weet niet of ik creme brulee of een enigmaijsje zal eten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide. Word maar dikMet je "patat"
Waarom kiezen in plaats van genieten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een dilemma. Ik weet niet of ik creme brulee of een enigmaijsje zal eten.
Omdat ik anders misselijk word ik heb trek in zoet maar kan nooit teveel zoet eten. Ik eet bijvoorbeeld ook nooit 2 stukken taart zoals sommige collega'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom kiezen in plaats van genieten?
Zo kan je het ook verwoorden idd, misschien trapt ze er dan nog echt in ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom kiezen in plaats van genieten?
Hmmmz, das wel balenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Omdat ik anders misselijk word ik heb trek in zoet maar kan nooit teveel zoet eten. Ik eet bijvoorbeeld ook nooit 2 stukken taart zoals sommige collega's
Niet dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kan je het ook verwoorden idd, misschien trapt ze er dan nog echt in ook
Ze zijn extra lekker als ze nog warm zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady deelt koekjes uit
[ afbeelding ]
* LovelyLady ploft neer op de bank en gaat tv kijken
Nee dat hadden we ff beter moeten voorbereiden iddquote:
* Trevland pakt een koekje :9quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Achter aansluiten in de rijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doe mij die knipbeurt maar!
koekiesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry? Waarom niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:28 schreef MPG het volgende:
En ook geen verhaaltje van suikertaartje.
Alleen vanuit het maffia spelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik kom weer eens kijken.
We hebben de kat inmiddels (Lenny heet ie) en onze oude kat (nou ja, oud, ze is nog geen jaar, ik bedoel de kat die we het eerst hadden) moet niets van hem hebben.
Ook heb ik heel veel bramen geplukt en bramensoufflés gemaakt die steeds inzakken
En ehm, ik weet niet eens of jullie nog wel weten wie ik ben![]()
quote:
ik heb je eerder gezien hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik kom weer eens kijken.
We hebben de kat inmiddels (Lenny heet ie) en onze oude kat (nou ja, oud, ze is nog geen jaar, ik bedoel de kat die we het eerst hadden) moet niets van hem hebben.
Ook heb ik heel veel bramen geplukt en bramensoufflés gemaakt die steeds inzakken
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat die soepkip vindt dat het friet is
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Jaa, leuk, fotoooooo van het nieuwe poessie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik kom weer eens kijken.
Dan heeft hij gewoon dikke pechquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
1. dat maak ik zelf nog wel uit
2. het is PATAT
Ja poessie foto's zijn leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, leuk, fotoooooo van het nieuwe poessie?
Oh, en: gooi ze samen een paar dagen in het pension, dan is het zo opgelost tussen die twee
Wij willen geen hete zomerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
ST, ik hoop voor jou dat jij een hele hete zomer tegemoet gaat
klopt, maar in het westen is het altijd wat kouder dan in het oosten, dus vandaar kan ik dit wel wensenquote:
Mja, zo erg is het gelukkig niet, ze gromt wat en blijft uit zn buurt. We hebben hem nu een week en nu komt ze wel beneden enzo, maar dat heeft even geduurd. Buiten komen ze wel redelijk in de buurt trouwens, dat geeft wel wat hoopquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, leuk, fotoooooo van het nieuwe poessie?
Oh, en: gooi ze samen een paar dagen in het pension, dan is het zo opgelost tussen die twee
Oehquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
ST, ik hoop voor jou dat jij een hele hete zomer tegemoet gaat
Spreek voor jezelf ik ben gek op hete zomers. Binnenkort weer herfst en daarna winter met alle ellende, regen, harde wind, sneeuw, ijzel, hagel, vriezen, vroeg donkerquote:
Dat is balenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef TJDoornbos het volgende:
het is nu bijna een week na dat klote ijsje in zandvoort en ben nog steeds niet helemaal lekker..........
Heerlijk die kouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ik ben gek op hete zomers. Binnenkort weer herfst en daarna winter met alle ellende, regen, harde wind, sneeuw, ijzel, hagel, vriezen, vroeg donker
Ik hap nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wok, panda en ST zijn domme mensen.
Dat mag op zich.
MPG en ik zullen er geen frietje minder om eten
Wat is 'ie al groooot!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, zo erg is het gelukkig niet, ze gromt wat en blijft uit zn buurt. We hebben hem nu een week en nu komt ze wel beneden enzo, maar dat heeft even geduurd. Buiten komen ze wel redelijk in de buurt trouwens, dat geeft wel wat hoop
Dit is Lenny:
[ afbeelding ]
En Lenny met Amy:
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens altijd een krul in zn staart![]()
[ afbeelding ]
behalve dan misschien in een patatjequote:
en ik danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat mag op zich.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat mag op zich.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, zo erg is het gelukkig niet, ze gromt wat en blijft uit zn buurt. We hebben hem nu een week en nu komt ze wel beneden enzo, maar dat heeft even geduurd. Buiten komen ze wel redelijk in de buurt trouwens, dat geeft wel wat hoop
Dit is Lenny:
[ afbeelding ]
En Lenny met Amy:
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens altijd een krul in zn staart![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |