quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doe maar zo..
Ik ga nog even een tukkie doen voor ik moet werken zoOud wief
![]()
strak planquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even plat![]()
Vermoedelijk wel in een ander bed dan jij helaas
de mijne gaat om 5 uur weer beginnenquote:
De mijne morgen om half 8 weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne gaat om 5 uur weer beginnen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doe maar zo..
Ik ga nog even een tukkie doen voor ik moet werken zoOud wief
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even plat![]()
Vermoedelijk wel in een ander bed dan jij helaas
tja, als we dan allemaal gaan slapen ga ik ook maar in de file staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
strak plan![]()
ik ga ook even een powernap doen
Hey wie zegt dat ik ga slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
tja, als we dan allemaal gaan slapen ga ik ook maar in de file staan.
de mijne ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne gaat om 5 uur weer beginnen
Niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef Trevland het volgende:
Goed hemaar het is ook nog lang geen bedtijd
Nouquote:
Van mij mag je dan best wel een tukkie doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou![]()
Sinds ik kinderen heb ik last van chronische vermoeidheid, dus ik kan altijd wel een tukkie doen
jij let op de kinderen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:21 schreef Trevland het volgende:
Van mij mag je dan best wel een tukkie doen
Ja iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
Ik vind het goed maar gaat alleen een beetje lastig op deze afstand
Je kan ook tegelijk met de kids gaanik weet het, het is dan wel vroegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd
Dan wacht ik wel tot ik vanavond naar me bedje kan
That's a no go, want dan ben ik al weer over mijn dip heenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook tegelijk met de kids gaanik weet het, het is dan wel vroeg
Dan kan ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
That's a no go, want dan ben ik al weer over mijn dip heen
Ja. Dan hoeft het niet meer, dan is het fucking septemberquote:Het KNMI verwacht donderdagavond en de daarop volgende nacht meer neerslag. Vanaf midden volgende week wordt het rustiger en droger zomerweer.
Lekker nazomeren kan toch prima?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dan hoeft het niet meer, dan is het fucking september
Kutweer En er komt nog meer aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:18 schreef Ferb het volgende:
Ben ik weer.
Wat is het recente onderwerp?
Nee hoor. Het is droog. Bewolkt, maar droog.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kutweer En er komt nog meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |