PATATquote:

Wat heeft leeftjd ermee te maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben 16, dus nee, maar anders ja

quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:33 schreef OA het volgende:
Laat ik dan wat zeggen waar vrijwel iedereen het mee eens is.Nu gaat Mart vast weer zeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eindelijk! Een medestander.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad herfst en daarna de winterOw, toch nietquote:.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

Goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed
Nu de keuken in voor homemade chocolate chip cookies
Gewoon omdat het kanChocolate Chip Cookies kunnen ALTIJD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

[..]
Goed
Gewoon omdat het kanomnomnom ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga straks mijn lievelingsgerecht voorbereidenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first

Oke vooruit omdat jij ook een hekel hebt aan de herfst en de winter zal ik patat friet noemenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu gaat Mart vast weer zeuren.
[..]
Eindelijk! Een medestander.
[..]
Ow, toch niet.

[..]
Goed
Gewoon omdat het kanIk ben voordat ik met vakantie ging streng voor mijzelf geweest, ik ben gaan sporten en gaan lijnen. Nu ben ik al weer een tijdje aan het sassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk

En dat is??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga straks mijn lievelingsgerecht voorbereiden
Zonder excuus he?quote:
 Ja oke dat dacht ik ook wel
  Ja oke dat dacht ik ook wel Wordt tijd voor een meetquote:

mja inderdaadquote:

Nou goed dan friet hier waar ik vandaan kom noemen ze het patat maar ik ben de beroerdste ik wil ook wel friet zeggen. Patat of Friet om het even zal ik maar een zak goudgele frieten/patat krijg vind ik het best. Ik ben gek op patat/friet nog even en ik moet mij aanmelden bij de AP(anonieme patateters)quote:

quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je een patat in bikini
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |