bloemkool schotel is beterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
Rode kool met gehaktschotel, en dan op je bord door elkaar mengen met aardappel en appelmoes, wat wormensoep maakt (wormen = gehakt, soep is de appelmoes)

quote:
En ook geen verhaaltje van suikertaartjequote:
 .
 .

Jij bent een lieve Pandaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke vooruit omdat jij ook een hekel hebt aan de herfst en de winter zal ik patat friet noemen
 .
 .quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je een patat in bikini
[ afbeelding ]

Jep. Zonder excuus. Want Chocolate Chip Cookies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder excuus he?Ja oke dat dacht ik ook wel
 .
 .

Beide. Word maar dikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een dillema ik weet niet of ik creme brulee of een enigmaijsje zal eten
 Met je "patat"
 Met je "patat"  

quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide. Word maar dikMet je "patat"

Waarom kiezen in plaats van genieten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een dilemma. Ik weet niet of ik creme brulee of een enigmaijsje zal eten.

Omdat ik anders misselijk word ik heb trek in zoet maar kan nooit teveel zoet eten. Ik eet bijvoorbeeld ook nooit 2 stukken taart zoals sommige collega'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom kiezen in plaats van genieten?

Zo kan je het ook verwoorden idd, misschien trapt ze er dan nog echt in ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom kiezen in plaats van genieten?

Hmmmz, das wel balenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Omdat ik anders misselijk word ik heb trek in zoet maar kan nooit teveel zoet eten. Ik eet bijvoorbeeld ook nooit 2 stukken taart zoals sommige collega's
 .
 . 

.
 . 

Niet dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kan je het ook verwoorden idd, misschien trapt ze er dan nog echt in ook

Ze zijn extra lekker als ze nog warm zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady deelt koekjes uit
[ afbeelding ]
* LovelyLady ploft neer op de bank en gaat tv kijken

Nee dat hadden we ff beter moeten voorbereiden iddquote:

* Trevland pakt een koekje :9quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]

Achter aansluiten in de rijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doe mij die knipbeurt maar!

koekiesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]

Sorry? Waarom niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:28 schreef MPG het volgende:
En ook geen verhaaltje van suikertaartje.

) en onze oude kat (nou ja, oud, ze is nog geen jaar, ik bedoel de kat die we het eerst hadden) moet niets van hem hebben.
 ) en onze oude kat (nou ja, oud, ze is nog geen jaar, ik bedoel de kat die we het eerst hadden) moet niets van hem hebben.

Alleen vanuit het maffia spelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik kom weer eens kijken.
We hebben de kat inmiddels (Lenny heet ie) en onze oude kat (nou ja, oud, ze is nog geen jaar, ik bedoel de kat die we het eerst hadden) moet niets van hem hebben.
Ook heb ik heel veel bramen geplukt en bramensoufflés gemaakt die steeds inzakken
En ehm, ik weet niet eens of jullie nog wel weten wie ik ben

quote:

ik heb je eerder gezien hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik kom weer eens kijken.
We hebben de kat inmiddels (Lenny heet ie) en onze oude kat (nou ja, oud, ze is nog geen jaar, ik bedoel de kat die we het eerst hadden) moet niets van hem hebben.
Ook heb ik heel veel bramen geplukt en bramensoufflés gemaakt die steeds inzakken

quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat die soepkip vindt dat het friet is

Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]

Jaa, leuk, fotoooooo van het nieuwe poessie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik kom weer eens kijken.

Dan heeft hij gewoon dikke pechquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]

Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
1. dat maak ik zelf nog wel uit
2. het is PATAT

Ja poessie foto's zijn leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, leuk, fotoooooo van het nieuwe poessie?
Oh, en: gooi ze samen een paar dagen in het pension, dan is het zo opgelost tussen die twee

Wij willen geen hete zomerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
ST, ik hoop voor jou dat jij een hele hete zomer tegemoet gaat

klopt, maar in het westen is het altijd wat kouder dan in het oosten, dus vandaar kan ik dit wel wensenquote:

Mja, zo erg is het gelukkig niet, ze gromt wat en blijft uit zn buurt. We hebben hem nu een week en nu komt ze wel beneden enzo, maar dat heeft even geduurd. Buiten komen ze wel redelijk in de buurt trouwens, dat geeft wel wat hoopquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, leuk, fotoooooo van het nieuwe poessie?
Oh, en: gooi ze samen een paar dagen in het pension, dan is het zo opgelost tussen die twee

Oehquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
ST, ik hoop voor jou dat jij een hele hete zomer tegemoet gaat

Spreek voor jezelf ik ben gek op hete zomers. Binnenkort weer herfst en daarna winter met alle ellende, regen, harde wind, sneeuw, ijzel, hagel, vriezen, vroeg donkerquote:

Dat is balenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef TJDoornbos het volgende:
het is nu bijna een week na dat klote ijsje in zandvoort en ben nog steeds niet helemaal lekker..........

Heerlijk die kouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ik ben gek op hete zomers. Binnenkort weer herfst en daarna winter met alle ellende, regen, harde wind, sneeuw, ijzel, hagel, vriezen, vroeg donker
 lekker bij de open haard met een warme chocomelk met slagroom
 lekker bij de open haard met een warme chocomelk met slagroom  

Ik hap nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wok, panda en ST zijn domme mensen.
Dat mag op zich.
MPG en ik zullen er geen frietje minder om eten

Wat is 'ie al groooot!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, zo erg is het gelukkig niet, ze gromt wat en blijft uit zn buurt. We hebben hem nu een week en nu komt ze wel beneden enzo, maar dat heeft even geduurd. Buiten komen ze wel redelijk in de buurt trouwens, dat geeft wel wat hoop
Dit is Lenny:
[ afbeelding ]
En Lenny met Amy:
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens altijd een krul in zn staart
[ afbeelding ]

behalve dan misschien in een patatjequote:

en ik danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wok, panda en ST zijn domme mensen.
Dat mag op zich.
MPG en ik zullen er geen frietje minder om eten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |