quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wok, panda en ST zijn domme mensen.
Dat mag op zich.
MPG en ik zullen er geen frietje minder om eten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, zo erg is het gelukkig niet, ze gromt wat en blijft uit zn buurt. We hebben hem nu een week en nu komt ze wel beneden enzo, maar dat heeft even geduurd. Buiten komen ze wel redelijk in de buurt trouwens, dat geeft wel wat hoop
Dit is Lenny:
[ afbeelding ]
En Lenny met Amy:
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens altijd een krul in zn staart![]()
[ afbeelding ]
Hij is nu 16 weken, we kregen hem met 15quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is 'ie al groooot!![]()
En het komt dus sowieso wel goed?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve dan misschien in een patatje
Dom hequote:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker dom maar wat kan je anders verwachten van mensen die patat friet noemen
Ja, perspectief en zwart en wollig tegenover..nou ja, Amyquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is nu 16 weken, we kregen hem met 15
En denk ik wel jaDuurt alleen even.. Das wel wat jammer, was leuk geweest als ze elkaar meteen hadden gemogen.
Op die foto met Amy lijkt ie trouwens wel groter dan ie is doordat ie een stuk voor haar zit, perspectief
hij is wel heel lief, kwam vanmiddag echt met me knuffelenSowieso is het een schat.
Amy is normaal ook heel gemakkelijk, maar nu dus wat minder... Begrijpelijk.
Dat is heel geen viskraam daar serveren ze patat. Kijk maar naar de puntzak die die man in zijn hand heeft of serveren ze daar in het zuiden misschien hun vis in een puntzak? Denk jij daarom dat die man die een zak patat in zijn hand heeft vis serveertquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ieder massagoed kan in een puntzak. Friet, vis, en ook die enigmatische substantie die Flash "friet" meent te moeten noemen. Dus op zich is er niet zo veel raars aan die foto. Want bij die kraam op de foto verkopen ze dus gewoon patat ipv friet
goed zo. Weg met dat rare woord.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Panda72 het volgende:
ieder massagoed kan in een puntzak. Friet, vis, en ook die enigmatische substantie die Flash "friet" meent te moeten noemen. Dus op zich is er niet zo veel raars aan die foto.
lust ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
dat gesodemieter over patat, friet, frites enz.
chips? ook aardappel en ook gebakken
En ook lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
dat gesodemieter over patat, friet, frites enz.
He Fhaquote:
Mooi zo wij zijn het er dus over eens dat friet een raar woord isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed zo. Weg met dat rare woord.
Ik ookquote:
moet ik je soms wakker houden?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
Wok![]()
Trev
Suiker![]()
![]()
Dingetje![]()
Flessiepes![]()
![]()
Wil iedereen please ff duimen dat ik vrij ben vannacht? Echt geen zin![]()
dat moet je aan GF vragen wat hij wenst komt uit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
Wok![]()
Trev
Suiker![]()
![]()
Dingetje![]()
Flessiepes![]()
![]()
Met Dingetje bedoel je natuurlijk Flesh die patat friet noemt.quote:
Ik ben al bezig voor jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
Wok![]()
Trev
Suiker![]()
![]()
Dingetje![]()
Flessiepes![]()
![]()
Is Engels voor frietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
Wok![]()
Trev
Suiker![]()
![]()
Dingetje![]()
Flessiepes![]()
![]()
Ik duim me vanaf nu helemaal sufquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
Wok![]()
Trev
Suiker![]()
![]()
Dingetje![]()
Flessiepes![]()
![]()
engels voor friet is fries, voor patat is chips, vraag maar aan google translatequote:
Google heeft zijn goed wijs al veel te lang kapotquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
engels voor friet is fries, voor patat is chips, vraag maar aan google translate
quote:staat op internet dus is het waar![]()
chips zijn toch van die dingen die in zakken zitten en soms ook van paprika smaak zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
engels voor friet is fries, voor patat is chips, vraag maar aan google translate
staat op internet dus is het waar![]()
Neuh dat hoeft nietquote:
Ohw sinds wanneer dat dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
dat moet je aan GF vragen wat hij wenst komt uit.
Nee hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef Panda72 het volgende:
Met Dingetje bedoel je natuurlijk Flesh die patat friet noemt.
Fha![]()
Jeej dank!quote:
Dankuquote:
Niet au krijgen hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik duim me vanaf nu helemaal suf
quote:
Haayquote:
Slaap lekker WOK!quote:
ik kom er zo aan met een boekje hoorquote:
Dag lieve mama van de koffiescquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
ik kom er zo aan met een boekje hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |