Ja, dat ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
Oh heb je dan niet een leuk vakantie adresje
Thijs gaat voor het eerst naar een gastouderWat tof, ook wel een beetje *slik* ja
Ik weet nog heel goed dat ik S. voor het eerst achterliet
quote:Concertje van Kontrust he?
Jeetjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, ze gaan zondag![]()
[..]
Oeh oeh oeh, tof!
Gaat ze nou nog mee zaterdag?
Super tof! Ja sorry hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha lieverdje!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal zo eens even kijken naar de dagen om gezellig bij te kletsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrevAl iets gehoord op je sollicitatie?
Oef balen... hoever?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat ook![]()
Maar het is een kuteind rijden![]()
En weet je wat wel leuk is? Het andere jongetje bij de gastouder blijkt gewoon Thijs' speelvriendje te zijn![]()
Waar is het het?quote:![]()
Tot aan mijn verjaardag ongeveer denk ik...quote:
Oh, jeetje, ja, dat snap ik dan, dan zien we het welquote:Weet ze nog niet... Morgen brengt ze Arie weg en het ligt eraan hoe ze zich dan voelt zaterdagGa morgen bij d'r eten, dus zal wel even polsen
Heb jij trouwens zin om zaterdag voor die tijd gezellig samen te eten?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Super tof! Ja sorry hoorHet is gewoon altijd heel druk hier buiten de zomer vakantie om dus dan kost alles vet veel moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed
En ik ga dan wel lekker voor je koken enzo
als ik niet te misselijk ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat super super goed van je afstuderen!!!!! Als ik iets voor je kan doen gewoon roepen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zo als die op vakantie gaan nemen ze het er wel meteen goed vanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot aan mijn verjaardag ongeveer denk ik...
Ah, dat klinkt goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
ze vragen naar websites die ik gemaakt heb of aan mee heb geholpen te maken
In Hedon en dankje!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oef balen... hoever?
Dat is juist hartstikke leuk voor Thijs![]()
[..]
Waar is het het?
Jij en Marijke alvast veel plezier
Lang dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot aan mijn verjaardag ongeveer denk ik...
[..]
Oh, jeetje, ja, dat snap ik dan, dan zien we het wel![]()
En eten doe ik denk ik nog wel even thuis, maar dan kom ik meteen daarna jouw kant op, kee?
Uhm...14 uur rijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Oef balen... hoever?
Dat is juist hartstikke leuk voor Thijs![]()
In Zwolle gewoon, vet handigquote:Waar is het het?
Jij en Marijke alvast veel plezier
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:Komt goed
En ik ga dan wel lekker voor je koken enzo
als ik niet te misselijk ben
Ah getverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat super super goed van je afstuderen!!!!! Als ik iets voor je kan doen gewoon roepen
Anders kook ik lekker (ZONDER SAMBAL!) voor jou
JaaaIk hoop echt dat het lukt
Ik moet namelijk nog twee vakken van het 2e jaar en dat mag niet, maar als ik er 1 kan halen kan ik voor de ander dispensatie vragen.. dat schijnen ze erg vaak goed te keuren
![]()
Moet ik wel na het afstuderen mijn minor nog doen, maar dat boeit nietWe willen gewoon heel graag samen afstuderen dus het MOET gewoon
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ze wonen gewoon de helft van het jaar in Frankrijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
Zo als die op vakantie gaan nemen ze het er wel meteen goed van
Dat idee kreeg ik al, hebben ze daar een huisje of zo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze wonen gewoon de helft van het jaar in Frankrijk
Ja, eigenlijk korter dan normaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lang dus!
Is primaIk kan alleen waarschijnlijk niet rijden, wil jij?
Dat komt vast welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel, maar helaas nog geen gesprek
Hihihi, zonder sambalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah getverAnders kook ik lekker (ZONDER SAMBAL!) voor jou
JaaaIk hoop echt dat het lukt
Ik moet namelijk nog twee vakken van het 2e jaar en dat mag niet, maar als ik er 1 kan halen kan ik voor de ander dispensatie vragen.. dat schijnen ze erg vaak goed te keuren
![]()
Moet ik wel na het afstuderen mijn minor nog doen, maar dat boeit nietWe willen gewoon heel graag samen afstuderen dus het MOET gewoon
Kontrust, Frankrijk, sollicitaties en etenquote:
Ik dacht dat ze altijd iets korter gingenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk korter dan normaalmaar toch lang
![]()
Wrom kan je niet rijden, meds?
Ik vind het goed hoor, gaan we lekker met de automaat
Hm, kuntrust?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kontrust, Frankrijk, sollicitaties en eten![]()
En hoi
Hoi!quote:
Nee, het is curryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm, kuntrust?
Heb ik een gebrek aan![]()
En het is Friet.
Zoietsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
Dat idee kreeg ik al, hebben ze daar een huisje of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hihi komt helemaal goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi, zonder sambalMaar koken lukt prima, alleen mogelijk iets minder
Alsof dat erg is voor mij
![]()
Dan gaat het vast lukken! En dan is het vast heerlijk relaxt als je weet dat je alleen de minor nog moetSucces!
quote:
SUperhandig en lekker dichtbijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
In Zwolle gewoon, vet handig![]()
En dankjewel!
pfff das een eind zegquote:
En terecht, scheelt ook weer een stukje 'geborgenheid' en voor je zelf ook gewoon wat prettiger dat hij het NOG meer naar zijn zin krijgt.quote:Leuk he, we waren helemaal blij toen we er achter kwamen van z'n vriendje![]()
Teveelquote:Wat ga jij allemaal doen in je drukke weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |