ik lig al te wachten op jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom er zo aan met een boekje hoor![]()
Hoi snoetepetoetjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag lieve mama van de koffiesc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
GF´s wensen die uitkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Ohw sinds wanneer dat dan?
[..]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag lijen dat ze over 2 uur weer bellen
quote:
Skillz i hez themquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, Fha, das nog eens een OAiaanse Multiquote
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blijf je nog even bij me liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
alleen als ik dan even in je nek mag kriebelenquote:
Goed wel, want weekendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is het met jou snoetje en met je kleine snoet?
heerlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen als ik dan even in je nek mag kriebelen
Lig jij al niet in bed?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heerlijk![]()
verhaaltje voorgelzen en in mijn nek gekriebelt..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
engels voor friet is fries, voor patat is chips, vraag maar aan google translate
staat op internet dus is het waar![]()
Morgen alquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed wel, want weekend![]()
Maar morgen afscheid nemen van mijn ouders die weer maanden naar Frankrijk gaan en maandag gaat Thijs voor het eerst naar de gastouder *slik*
En zaterdag lekker naar een concertje![]()
Hoe is het daar?
Kontrustquote:
* suikertaartje gooit er nog een lief zacht knuffelkusje achteraanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
heerlijk![]()
verhaaltje voorgelzen en in mijn nek gekriebelt..
Hey Marijkequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen alDat gaat snel...
[..]
Kontrust
Oeh oeh oeh en Nienk, ik krijg van Bianca een deel van Disturbed voor m'n verjaardag![]()
Avond lieve mensen
Oh heb je dan niet een leuk vakantie adresjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Goed wel, want weekend![]()
Maar morgen afscheid nemen van mijn ouders die weer maanden naar Frankrijk gaan en maandag gaat Thijs voor het eerst naar de gastouder *slik*
En zaterdag lekker naar een concertje![]()
Hoe is het daar?
Doeeiii naatjequote:
Jaaaa, ze gaan zondagquote:
Oeh oeh oeh, tof!quote:Kontrust
Oeh oeh oeh en Nienk, ik krijg van Bianca een deel van Disturbed voor m'n verjaardag![]()
Avond lieve mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |