ze was hier al eerder geweest en via haar ben ik dus daar nog even geweestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat ST via udowu naar hier ging
en bedankt hequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dat is giertje
![]()
[..]
geduld is een schone zaak![]()
[..]
ik mag lijen dat ze over 2 uur weer bellen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:56 schreef naatje_1 het volgende:
maar daar post ook niemand uit wijlen ONZ SC
Heb jij kinderen dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan zou ik dus in OUD moeten posten
Morge STquote:
Morge LLquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt ook weer om een hoekje kijken![]()
Mag ik binnenkomen
Goeiemorgen Trevquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge ST![]()
[..]
Morge LL![]()
![]()
Van mij wel
BCR = Bakt Cake Romig?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Goedemorgen!
Met uitzicht op de BCR crew
Vandaag een beetje rommelen, in en om het huis, moet nog een deur afschilderen en vanavond stappen in Utrecht. Maar dat wist je alquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef Trevland het volgende:
En wie heeft er nog wat leuks op de planning staan dit weekend?
Hopelijk wordt die kaas op tv gemaakt, want ik heb wel eens gehoord dat dat in de fabriek niet goed is voor het humeur van je neusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
Wij gaan zo kijken naar kaas maken en dan ezeltje rijden
Zodirect naar Sail in Amsterdamquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef Trevland het volgende:
Leuk, kaas makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
Vanavond uitgebreid koken met een vriendin voor haar man en 2 andere vriendenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef Trevland het volgende:
Oeh bij de Huppe? Die hebben echt zulke lekkere kaasjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
Das hier vlakbij (zwaag danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:43 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Zodirect naar Sail in Amsterdam
Vervolgens in de avond naar een vriend van me in Zwaag. Daar zijn verjaardag vieren, blijven pitten en zondag weer terug naar huis. De trein gaat maar tot een uurtje of 10.
Leuk!!! Ik denk dat wij even langs de kinderboerderij gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
Vandaag de zaterdagse dingen zoals wassen & boodschappen doen, vanmiddag huisje bekijken (quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef Trevland het volgende:
Dan trek ik het wel even recht, ook al zijn we allebei nog niet ouder dan 40, maar ik val wel op ouderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/fail onderzoek
Ik val wel op jong
Echt, ik vond het altijd al iets raars, die Toyboys. Zo'n celebrity aangelegenheidquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Oudere vrouwen vallen helemaal niet op jongere mannen. Uit onderzoek naar de zogenaamde cougar-rage blijkt dat het om een mythe gaat.
Onder invloed van wereldsterren als Demi Moore (48) en Madonna (52) die graag uitpakken met hun respectievelijke toy boys Jesús Luz (24) en Ashton Kutcher (32), zouden ook heel wat rijkere, oudere dames hun oog laten vallen op een fris, groen blaadje.
De zogenaamde crougar-trend (een crougar is een panter) werd zelfs gebombardeerd tot een heuse hype. Maar onderzoekers aan de University of Wales tonen nu het tegendeel aan: de meerderheid van de vrouwelijke wereldbevolking boven de 40 valt in het geheel niet voor een veel jongere partner.
De onderzoekers analyseerden de gegevens van 22 000 mannen en vrouwen die ze van datingsites afhaalden. Daarbij werd gekeken naar de verschillende datingprofielen waarbij onder meer de gewenste leeftijd van de partner wordt aangegeven. Uit de analyse bleek dat vrouwen hoofdzakelijk op zoek zijn naar een oudere man in de hoop dat deze in staat is hen financieel te onderhouden. Uit het onderzoek bleek ook dat mannen evenmin hun gewoontes hebben veranderd. De meerderheid zoekt nog steeds naar jongere vrouwen.
De onderzoekers concludeerden dat er geen sprake is van een cougar-trend, maar dat de beeldvorming waarschijnlijk is ontstaan omdat vrouwen steeds financieel zelfstandiger worden. Daardoor vervalt de noodzaak op zoek te gaan naar een oudere, rijke partner.
De resultaten van het onderzoek werden gepubliceerd in het vakblad 'Evolution and Human Behavior'.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-jongere-man.dhtml
Oeh, huisje kijken, spannend!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vandaag de zaterdagse dingen zoals wassen & boodschappen doen, vanmiddag huisje bekijken () en daarna BBQ van de familie van mn man. Morgen waarschijnlijk bij mn ouders eten.
Dus leuk weekend!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/fail onderzoek
Ik val wel op jong
Leuk! Gaan jullie wat groter wonen? Een eensgezinswoning of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vandaag de zaterdagse dingen zoals wassen & boodschappen doen, vanmiddag huisje bekijken () en daarna BBQ van de familie van mn man. Morgen waarschijnlijk bij mn ouders eten.
Dus leuk weekend!
Ben bezig met het schrijven van een sollicitatiebrief en laat ik zulke dingen gewoon niet kunnenquote:
Ik wil er wel weer naar kijken hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben bezig met het schrijven van een sollicitatiebrief en laat ik zulke dingen gewoon niet kunnen
Maar ik ben er nog niet klaar meequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil er wel weer naar kijken hoorMaar ik ben dus wel heel kritisch
![]()
je bedoeld laatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo "vroeg" gaan slapen
als je dan wakker word, ja, maar niet als je dan gaat slapenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind 6 uur 's ochtends anders behoorlijk vroeg hoor
Mail maar, dan kijk ik er vandaag of morgen even naarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog niet klaar meeik wil nog 1 alinea schrijven maar die komt er niet uit, daarna mag je er van mij graag naar kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |