ze was hier al eerder geweest en via haar ben ik dus daar nog even geweestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat ST via udowu naar hier ging
en bedankt hequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dat is giertje
![]()
[..]
geduld is een schone zaak![]()
[..]
ik mag lijen dat ze over 2 uur weer bellen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:56 schreef naatje_1 het volgende:
maar daar post ook niemand uit wijlen ONZ SC
Heb jij kinderen dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan zou ik dus in OUD moeten posten
Morge STquote:
Morge LLquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt ook weer om een hoekje kijken![]()
Mag ik binnenkomen
Goeiemorgen Trevquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge ST![]()
[..]
Morge LL![]()
![]()
Van mij wel
BCR = Bakt Cake Romig?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Goedemorgen!
Met uitzicht op de BCR crew
Vandaag een beetje rommelen, in en om het huis, moet nog een deur afschilderen en vanavond stappen in Utrecht. Maar dat wist je alquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef Trevland het volgende:
En wie heeft er nog wat leuks op de planning staan dit weekend?
Hopelijk wordt die kaas op tv gemaakt, want ik heb wel eens gehoord dat dat in de fabriek niet goed is voor het humeur van je neusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
Wij gaan zo kijken naar kaas maken en dan ezeltje rijden
Zodirect naar Sail in Amsterdamquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef Trevland het volgende:
En wie heeft er nog wat leuks op de planning staan dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |