Wat ben je soms ook een klein klunsje he!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef T-Force het volgende:
He kut, alweer een fout in de TT door mijIk vergat er 160 van te maken
Ga je ook naar feesten enzo? Of luister je gewoon thuis naar Hardstylequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef pl4kkie het volgende:
Nice topic !! hier kom ik zeker vaker kijken.
ik heb ook op Men vs. Women gestemd, dat klonk goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Men vs women
http://www.alphaverb.nl/poll/vote.php?survey=1
Rotterdam is wel een heel takke-eind reizen vanuit Twentequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Trouwens gelezen in het boekje dat Loudness weer terugkomt?![]()
http://partyflock.nl/party/186141:Loudness.html
Het concept staat volledig in het teken van Raw--style
Ik heb alleen geen idee wat Factory010 is![]()
En het is gewoon in de Maassilo![]()
fijne plaatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:29 schreef T-Force het volgende:
De rooie uit brabant is niet normaal goed bezig de laatste tijd![]()
Ik ben niet kleinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef Koepert het volgende:
Wat ben je soms ook een klein klunsje he!
Er zijn ook andere feesten dan Defqon, Decibel en Qlimax hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:40 schreef pl4kkie het volgende:
Nou meestal probeer ik altijd wel kaartjes tescoren voor decibel qlimax en defqon. Vorig jaar eindelijk met defqon gelukt. Was egt een bruut feest. Dit jaar helaas niet door die klote site van q-dance met betalingen enzo. En verder ligt het er een beetje aan of we zin hebben om 60 euries tedokken voor een feessie
Verder luister ik regelmatig naar reealhardstyle radio. Helass gaan die stoppen op 1 september. Egt vet jammer
no worries matequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef T-Force het volgende:
He kut, alweer een fout in de TT door mijIk vergat er 160 van te maken
welkomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef pl4kkie het volgende:
Nice topic !! hier kom ik zeker vaker kijken.
heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:21 schreef T-Force het volgende:
Dude, waarom post je dat nou? Zeg waarom hij leuk is, of waarom juist niet? Dit is compleet nutteloos![]()
Verder vind ik het geen boeiende plaat
danku! kwam langs in Slim Shore @ In Qontrol 2010quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had het tegen diegene boven mij![]()
Jou PvdD is heel fraai
Aaah.. Wat issie schattig als ie boos doet he!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben niet klein![]()
Jullie zijn gewoon allemaal groter
Je mag t nummer ook wel postenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
een nummer zonder toelichting.
Ja weet ik maar meestal heb ik er ook de tijd niet voor qua werk enzo. Veel op zondags werken. Mja probeer soms wel is een feessie tepakken. Al moet ik mezelf er op betrappen datk al zeker een half jaar niet meer naar een hardstyle feest ben geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet iemand of die anti-anti-climax edit van het Bassleaderanthem ergens nog is uitgelekt? Het enige stukje wat we nu hebben is datgene uit de Bassleaderaftermovie, terwijl die edit mij wel relaxed lijkt.
[..]
Er zijn ook andere feesten dan Defqon, Decibel en Qlimax hoor.
Die zijn nog goedkoper ook en mijns inziens echt niet zoveel slechter.(alhoewel ik dat eigenlijk niet mag zeggen, aangezien ik nooit bij 1 van die 3 popi-jopi-feesten ben geweest
)
yeh..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je mag t nummer ook wel postenmaar ff meer info is altijd prettig.. T hoeft niet altijd ff zinvol, maar een YT-tvp is ook weer zoiets..
YT
Deze ragt zo heerlijk, die kicks erin, mijn stijl Hardstyle man..
Zoiets, snappevous?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:55 schreef Baronpilsener het volgende:
Het nummer van het topic is niet de enige faal in de titel
Maar maar maar....Die plaat is heldigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:12 schreef Koepert het volgende:
Hij vind t niet zo'n leuk plaatje denk k
Toch doen de belgen het stukken beter met trailers en aftermovies vind ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik loop wat achter maar vette aftermovie van Decibel!
Dat zelfde bedrijf heeft toch laatst een trailer/aftermovie voor Q gedaan al? Meen zoiets te herinnerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef Sethje het volgende:
is een bepaald bedrijf, ze mogen ook qbase doen voor q
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef Krulliewullie het volgende:
En nog eentje die ik zo gauw niet kan vinden, maar waarin een slowmotion-shot voorkomt met een blikje dat omhoog gebounced wordt, zo geniaal!
Dit was -volgens mij- de eerste aftermovie die gemaakt werd door dat bedrijf van een hardstyle feest. Zo godsgruwelijk vette video-editting!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Toch doen de belgen het stukken beter met trailers en aftermovies vind ik
met o.a.:
[En nog eentje die ik zo gauw niet kan vinden, maar waarin een slowmotion-shot voorkomt met een blikje dat omhoog gebounced wordt, zo geniaal!
Dominatorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat zelfde bedrijf heeft toch laatst een trailer/aftermovie voor Q gedaan al? Meen zoiets te herinneren
Hun zaten eerst in een , volgens mij, belgisch video bedrijf en daar zijn ze uitgestapt en werken nu voor zichzelf, zijn altijd met zijn 2en die gasten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dit was -volgens mij- de eerste aftermovie die gemaakt werd door dat bedrijf van een hardstyle feest. Zo godsgruwelijk vette video-editting!
Mwa, sorry maar niet eensch... Intro is origineel maar een vocal uit een audiobook rippen en er wat reverb overheen zetten stelt vrij weinig voor.. (Hoewel de kick apart wel knaltquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:18 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar maar maar....Die plaat is heldigOrigineel intro, goede break + melodie en het outro beukt niet normaal hard gewoon
K las t ook idd.. Krijg je t toch warm van binnen van... Beide onderdelen van t bericht...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Zatox: Talking with Ran-d on Skype... Tomorrow Zatox & Tatanka will be' finish "i hope" kickin'ass / loops & things ! Its gonna be' an huge record
---
Dit zegt niks natuurlijk, maar een combinatie van Zatox ft. Ran-D klinkt wel erg legendarisch!
Hopelijk gaan ze iets produceren samen.
Whoooo dat wordt een knalfuif met hun samenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Zatox: Talking with Ran-d on Skype... Tomorrow Zatox & Tatanka will be' finish "i hope" kickin'ass / loops & things ! Its gonna be' an huge record
---
Dit zegt niks natuurlijk, maar een combinatie van Zatox ft. Ran-D klinkt wel erg legendarisch!
Hopelijk gaan ze iets produceren samen.
Hoppaaa!! Relaxtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 05:36 schreef Krulliewullie het volgende:
Whoooo dat wordt een knalfuif met hun samen
zodra ik te horen krijg dat de rest ook meegaat, koop ik kaartje(s)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:48 schreef -Menn0- het volgende:
Kwam er net achter dat ik nog geen kaartje had voor Fusion, dat probleem heb ik gelijk maar even opgelost
ik heb ook nog flink wat downloads die ik nog moet uitzoeken en luisterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:32 schreef Solique het volgende:
Vanavond eens wat tracks inhalen met luisteren.
Origineel:quote:Cool! A better quality recording than with my iphone! haha
This is Ran-D playing "Ran-D and Adaro - In for the Kill (bootleg remix)".
Our hardstyle bootleg remix of the of the great La Roux/Skream dubstep track.
It will not be released, but will finally will be a free webrelease on our sites.
grtzz djadaro
Carpoolen? Misschien nog wat meer FOK!kers uit de regio mee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
Rotterdam is wel een heel takke-eind reizen vanuit Twente![]()
dat zou een optie zijn, we kijken nog wel ff...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Carpoolen? Misschien nog wat meer FOK!kers uit de regio mee?
Origineelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Origineel:Dubstep Remix
ook schijnt die americano remix gratis weggegeven te gaan worden.
gelukkig maar, kan ik nog ff wat meer bij elkaar sparenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:00 schreef StM het volgende:
Ik wil je voorpret niet bederven maar het duurt nog een weekje langer
Zie vorige OPquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:03 schreef haakon het volgende:
oja, een nogal late vraag:
waarvan is de vorige TT: Bum Bapi ?
Welk nummer of wat ?
Het gaat hier toch over Loudness?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Carpoolen? Misschien nog wat meer FOK!kers uit de regio mee?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Origineel:
ook schijnt die americano remix gratis weggegeven te gaan worden.
volgens mij heb ik het origineel wel eens op 3FM gehoordquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Origineel
Maar jouw versie is beter
ja, ging over Loudnessquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het gaat hier toch over Loudness?
lekkere zomerse melodiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is zo jammer. Een mooie melodie met een shitty kick eronder.. Daar word ik echt droevig van...
je hoort em nauwelijks.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekkere zomerse melodieen de kick past daar wel bij vind ik...
de 2e gaat wel wat harder en op Decibel zal je hem ook flink laag gehoord/gevoeld hebbenquote:
Sorry vind dit nietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is zo jammer. Een mooie melodie met een shitty kick eronder.. Daar word ik echt droevig van...
die kick in de intro, damn!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Damn de nieuwe "Ran-D & Redixx - Until we meet again" klinkt weer goed![]()
Vind het vet dat Ran-D zo gevarieerd kan producen, zowel harde klappers (Under Attack, Struggle for Excistence, Inner Child etc.) als meer melodieus spul zoals Living for the Moment en deze track.
Ran-D
Kijk dat klinkt beterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vind het vet dat Ran-D zo gevarieerd kan producen, zowel harde klappers (Under Attack, Struggle for Excistence, Inner Child etc.) als meer melodieus spul zoals Living for the Moment en deze track.
Ran-D
Vette plaat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ran-D
qftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind de vocals wel zo dieptriest dat ik amper objectief naar de rest van de track kan luisteren...
Haha hoe vet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef T-Force het volgende:
THIS is the train in the Euphoria-area
Ran-D is inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ran-D
Als ik met twee slippers tegen elkaar sla op de beat krijg ik nog een betere kickquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik denk zo, dat er nog meer dan genoeg kansen komenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Had altijd al een keertje gewoon vol in een treintje willen stampen op dat nummer.. Gemiste kans
Moeilijk geniaal!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef T-Force het volgende:
Ik weet het, je bent nieuw... Maar die linkjes... DA HOORT NIE!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Als ik met twee slippers tegen elkaar sla op de beat krijg ik nog een betere kickMaar het is ook gewoon de hele remix die slap is eigenlijk. Het hoeft van mij echt niet altijd te rammen (happy shit van Tweekaz bijv., niks mis mee op z'n tijd
) maar slap-blij is echt niks
[..]
Ik denk zo, dat er nog meer dan genoeg kansen komenZoals komende zaterdag @ Last World Festival minstens 2x bij Avio en Alphaverb
![]()
als harm die links ziet komt ie je kicken met zn slippers hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Als ik met twee slippers tegen elkaar sla op de beat krijg ik nog een betere kickMaar het is ook gewoon de hele remix die slap is eigenlijk. Het hoeft van mij echt niet altijd te rammen (happy shit van Tweekaz bijv., niks mis mee op z'n tijd
) maar slap-blij is echt niks
[..]
Ik denk zo, dat er nog meer dan genoeg kansen komenZoals komende zaterdag @ Last World Festival minstens 2x bij Avio en Alphaverb
Vandaag op de snelweg met T-Force lekker kunnen rijden met de volgende Dj Thera-setjes:
DJ_Thera @ The_Tribute_Show 11-08-2010
Dj_Thera @ The_Magic_Show23-06-2010
Aanrader om te downloaden als je ze nog niet had!![]()
Die herinner ik me nog wel inderdaad, klonk ook niet verkeerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ran-D is inderdaad. Een tijdje terug heb ik hier een youtube linkje gepost waarin Ran-D met een meisje de vocals op aan het nemen was. Heb op Decibel even met de beste man gesproken (tijdens Alpha Twins) en hij wilde die track eigenlijk voor Decibel af hebben, maar er is een andere track voor gekomen. Op Q-Base moet 'ie af zijn en volgens Ran-D is het een heerlijke plaat! Ik ben in ieder geval benieuwd!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik weet het, je bent nieuw... Maar die linkjes... DA HOORT NIE!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef de_huig het volgende:
[..]
als harm die links ziet komt ie je kicken met zn slippers hooren hij heeft toevallig slippers met stalen neuzen
Ja, je bent gewoon een crimineel, pas maar op voordat Alberto straks echt op je stoep staat.quote:
Da hoort nie jongu!quote:
Magisch, dit zie je gewoon niet vaak.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef T-Force het volgende:
Je hebt stiekem een crush op b-front hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:51 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/401972/1/1/50/evenement-decibel-outdoor-festival-2010.html
Ik ook hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je hebt stiekem een crush op b-front he![]()
jooooooooooooooongens...met rooie haaaaaaaaaaaaaaren..die kunnen beeeeeeeeuken..dat is niet misquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Luna & Crypsis - Powerplay
is als free release te krijgen op de site van luna
[..]
Ik ook hoor![]()
Hehe, die moet je even naar B-Front twitteren, hyves, facebooken, postduiven, weet ik het.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:51 schreef de_huig het volgende:
[..]
jooooooooooooooongens...met rooie haaaaaaaaaaaaaaren..die kunnen beeeeeeeeuken..dat is niet mis
Hebbes!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Luna & Crypsis - Powerplay
is als free release te krijgen op de site van luna
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef de_huig het volgende:
[..]
als harm die links ziet komt ie je kicken met zn slippers hooren hij heeft toevallig slippers met stalen neuzen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:19 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Krullie: je bent idd nieuw dus voor nu laat ik het bij een waarschuwing, maar in MUZ mogen geen download-linkjes geplaatst worden.
Realiseer ik mij deze toch dat ik een dikke crush op Crypsis heb!quote:
Nu het toch over Mysteryland gaat, gaan er nog mensen van hier?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:21 schreef Houniet het volgende:
Kunnen de Mysteryland gangers even hier kijken? Wil ook even een hardstyle momentje hebben @ [28-08-2010] Mysteryland 2010 #3.
Ik ben ook een groot fan maar vind die track onder het filmpje niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Realiseer ik mij deze toch dat ik een dikke crush op Crypsis heb!![]()
Btw, trok DV8 bij iedere DJ op de main nu een ander shirt aan?
Hmm... ik vind 'm wel lekker. Typische Crypsis soundquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ben ook een groot fan maar vind die track onder het filmpje niet echt bijzonder.![]()
Eensch! Maar ik moet zeggen dat de vocalen niet echt bij de track passen imo. Ik bedoel, hij heeft sws niet echt een standaard stijltje, maar binnen zijn stijl is dit dan wel weer een behoorlijk standaard track..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm... ik vind 'm wel lekker. Typische Crypsis sound
Hmm.. Lekkere reverze!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef ElDani het volgende:
quote:Maak'r een vette track van jongens!een lekker harde track als B-Front doet
Is daar wat mis mee?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Krulliewullie het volgende:
iemand met een B-Front-crush:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:44 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee?![]()
B-Front
Hahahahahaha die vocalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.twitvid.com/DYTBM
eh... Faal? Zeker met zo'n studio..
Dat heb ik ook als antwoord op de laatste pollvraag gezetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Krulliewullie het volgende:
Hmm.. Lekkere reverze!Als ik hem was zou ik gewoon beide melodieën doen, ik kan namelijk niet kiezen!
Damn wat een studioquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Pradera maakte vroeger (en nog niet zolang geleden) echt wel vette shit. Check bijvoorbeeld Think about it, get loose of summer feelings.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef T-Force het volgende:
Om mijn post nuttig te maken, hierbij de nieuwe aanwinst van Dutch Master Works: Pradera
Past naar mijn inzien prima tussen het rijtje Showtek, Dutch Master enz enz.
quote:
gestemd op "Simple" en op andere vocals in de breakquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef ElDani het volgende:
WTF?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
* ReMcOrE zegt:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef T-Force het volgende:
Om mijn post nuttig te maken, hierbij de nieuwe aanwinst van Dutch Master Works: Pradera
Is dit een grap? Dit nummer?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Precies hetzelfde, lol.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gestemd op "Simple" en op andere vocals in de break
OMG OMG OMFG!!! Het is alsof ik naar radio538 luister met een nieuwe zomerhit o.i.d.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Zó meneertje 'KrullieWullie gaat toch wel mee naar waar ik heen ga', niet dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef T-Force het volgende:
Ik zit nu ff mijn timetable te samenstellen voor Last World voor komende zaterdag en kom ik de nieuwe talenten Ground Force tegen. Deze remake van Zombie is nog niet eens zo slecht (alleen is de break veel te lang)
!
Vooral outro knalt lekker door![]()
Last World TT voor Krulliewullie en mij:
13.00-14.00 Ground Force
14.00-15.00 NitrouZ (Stiekem wel benieuwd, vooral na Origins Of Life)
15.00-15.30 Abyss & Judge (Eindelijk! Ik wil ze al heel erg lang zien, nummers zijn geweldig)
15.30-16.30 Alphaverb![]()
16.30-17.30 Human Resources (I'm the one and only dominator)
17.30-18.00 The PitcherBass-D
18.00-18.30 Activator LIVESnoeihard knallen, hoop dat het net zo vet wordt als bij Decibel
18.30-19.30 19.00 Josh & Wesz vs. Low-E![]()
19.00-20.00 Super Marco May
20.30 -20.00 Southstylers (Eindelijk! Ook nog nooit gezien)
20.00-21.00 Anagenetic (Best wel benieuwd naarIk hoop op een meid die kan draaien
) Ik heb er geen hoop op maar ze verdient een kans
21.00-22.00 Ran-D
22.00-22.30 AVIO LIVE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22.30-23.00 Zany (Superbenieuwd of hij zijn machientje beter onder controle heeft)
23.00-00.00 Promo verdient misschien ook een klein kansje
00.00-00.30 Frequencerz
00.30-01.00 Shadowlands Terrorists LIVEUUh ja, verders draait er niks
![]()
Zin in! Prima TT zo
brennan heartquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Valt nog mee dat je het kut hardstyle noemt. Die sample in die video heeft weinig met hardstyle te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
brennan heart![]()
van die mensen die zeggen: 'hij heeft gewoon een eigen stijl, daar hou je van of niet'___!
gewoon kut hardstyle, geen kwaliteiten als producer, niet creatief
Dat filmpje is toch gewoon een verkapte. Kijk mijn studio eens filmpje. En die vocals, word wel heel erg rijmel en rijmel van lik me vestjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je het kut hardstyle noemt. Die sample in die video heeft weinig met hardstyle te maken.Eerder pop, jumpstyle of hands-up.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Zó meneertje 'KrullieWullie gaat toch wel mee naar waar ik heen ga', niet dus!Dit lijkt me een betere TT!
Heb em maar tot mei, maar die heb ik je ge-pm'tquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:28 schreef Bertje_NL het volgende:
Heeft er trouwens ook nog iemand een volledige release-lijst van het laatste half jaar? Heb het idee dat ik nogal wat platen mis...
Met alle respect, hoe goed ze ook kan draaien, ze staat er ook maar omdat ze tieten heeft. Produceren kan ze niet, en er zijn dj's met een even hoog/hoger niveau waar je nooit wat van zult horen. (Tenzij ze een geslachtsverandering ondergaan natuurlijk) Puur objectief bekeken dan.quote:
Wilde hem net posten, maar je was me voorquote:
Porsche Caymanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:29 schreef Baronpilsener het volgende:
Kan het niet goed zien vanaf de zijkant, maar is dat een GT3? Heb ik ook nog eens in gereden
Edit: Nee toch niet geloof ik, gt3 heeft standaard 'n spoiler.
Ja, wat is dat?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ja, wat is dat?
Ik weet niet of tie er al langer tussen stond, maar zag het laatst bij lsdb er ineens tussen staan.
Bedanktquote:
Leuke UI.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef Dynames het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Die aftermovie ziet er vet uit, wou dat ik er toch maar heen was gegaan![]()
Gaan mensen hier nog naar Fusion ?
Nice. Proficiat!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hey Sander
Dank je wel voor het meedoen aan de Hysteria Outdoor contest en ik ben erg blij om je te mogen mededelen dat je 2 tickets hebt gewonnen!! Je krijgt de week voor Hysteria een mailtje met 2 e-Tickets toegemaild, deze kun je dan uitprinten en zijn geldig als entreebewijs!
Tot 18 September!
Gefeliciteerd! Waar gewonnen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hey Sander
Dank je wel voor het meedoen aan de Hysteria Outdoor contest en ik ben erg blij om je te mogen mededelen dat je 2 tickets hebt gewonnen!! Je krijgt de week voor Hysteria een mailtje met 2 e-Tickets toegemaild, deze kun je dan uitprinten en zijn geldig als entreebewijs!
Tot 18 September!
GMTAquote:
best fijn plaatjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:01 schreef RijstNatie het volgende:
dik in orde!quote:
staat wel op de planningquote:
Haha bedankt, jouwe is ook topquote:
Relaxtquote:
blijft jammer dat hij z'n nummers laat produceren door de Noisecontrollersquote:
als het goed is heb ik 3 mensen die wel meewillenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:39 schreef Dynames het volgende:
[..]
Relaxtik wil ook gaan, maar moet nog even wat vrienden om lullen om mee te gaan
in de titel van het filmpje staat het gewoon en nog spel je het verkeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Stekkerblok het volgende:
Deze komt ook nog steeds hard. Jammer dat de rest van Psycho Punkz nogal kut klinkt.
In m'n iTunes staat Psycho Punkzquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de titel van het filmpje staat het gewoon en nog spel je het verkeerd
maar Psyko Punkz zijn gewoon helden, period
http://www.discogs.com/search?q=psycho+punkz&type=allquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:04 schreef Stekkerblok het volgende:
[..]
In m'n iTunes staat Psycho Punkz
En dat is nog van de originele ep ook.
[ afbeelding ]
http://www.discogs.com/search?q=psyko+punkz&type=allquote:Did you mean? Psyko Punkz
doet me denken aan Hawk (zal ook wel op die vinyl staan), die vind ik vetterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:04 schreef Stekkerblok het volgende:
Nog eentje gevonden in mijn ubercollectie.
Jajajajajajaja, ik geef me over hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/search?q=psycho+punkz&type=all
dan krijg je
[..]
http://www.discogs.com/search?q=psyko+punkz&type=all
dan krijg je http://www.discogs.com/artist/Psyko+Punkz
ben je weer een stukje algemene hardstyle kennis rijkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:20 schreef Stekkerblok het volgende:
[..]
Jajajajajajaja, ik geef me over hoor.
*doet iTunes aanpassen*
Ik weet nog niet 100% zeker of ik wel gaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef T-Force het volgende:
Relaxt DeeltjesversnellerHysteria heeft een loeiharde line-up
Beste die ik in tijden heb gezien, dus dat wordt even meeten en een stampje plaatsen dan
Nou. Eh. Thanx.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je weer een stukje algemene hardstyle kennis rijker![]()
1 punt kan in ieder geval weggelaten worden, want Hardtrance-artiesten zijn niet geboekt op Hysteriaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik weet nog niet 100% zeker of ik wel gawegens een aantal punten:
Ik ben niet zo van de hardtrance dus een aantal namen konden beter
Het is 1 week na QBase waar ik sowieso wel heen ga
Het is 140 km rijden
Mijn bankrekening begint leeg te raken dus ik wil de feestjes eigenlijk wat meer spreiden
Als ik de 2 tickets kan ruilen tegen een QBase kaartje zou ik blijer zijn dus
Ben benieuwd, Q pres. Fusion wordt zeker een hard feestjequote:djbfront
Inner Creativity is done! Really really love it!!
Genre: Techno. Vind ik ook altijd zo irritant. Hardstyle of hardcore wordt altijd techno genoemd bij downloads, terwijl ik daar toch echt een heel ander soort muziek bij heb..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:20 schreef Stekkerblok het volgende:
[..]
Jajajajajajaja, ik geef me over hoor.
*doet iTunes aanpassen*
Gary D is Early Hardstyle en Geck-O & Thera doen gewoon Hardstyle (maar dan NET een tikkie andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gary D, Geck-o, Thera bedoel ik daarmee. Maar ik kijk nog wel, vind het alleen zo typisch dat feestjes altijd meteen na elkaar zijn, en daarna zit je weer 2 maanden thuis
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Stekkerblok het volgende:
Deze komt ook nog steeds hard. Jammer dat de rest van Psycho Punkz nogal kut klinkt.
Ik had een beetje hetzelfde. Het klinkt heel erg leeg en simpel. Na Raise Your Hands Up heb ik alleen laatst dus nog Pull Your Strings/Feel The Rhythm gekocht. Dat was het qua hun.quote:
en Uncut, After MF, Hardest Heartz, 2 Follow en Ghostclass vind je niks?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik had een beetje hetzelfde. Het klinkt heel erg leeg en simpel. Na Raise Your Hands Up heb ik alleen laatst dus nog Pull Your Strings/Feel The Rhythm gekocht. Dat was het qua hun.
ik neem aan dat je gezien had dat het Psycho Punk is en geen Pysko Punkz?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef Koepert het volgende:
Euhm... Juist ja... Zat na die PP - Raise YT-link ff aanverwante shit door te spitten..
Riiiiiiight...
Haha... Jawel.. Maar volg de volgende state-of-mind ff..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik neem aan dat je gezien had dat het Psycho Punk is en geen Pysko Punkz?
Nee, eigenlijk niet. Te leeg en de sound sprak me niet aan. Bij After MF was dat minder zo, die vond ik aardig, maar niet geweldig en bijv. Rock Ya Attitude vond ik gewoon een kloteplaat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en Uncut, After MF, Hardest Heartz, 2 Follow en Ghostclass vind je niks?
Psytrance/goaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef Koepert het volgende:
Euhm... Juist ja... Zat na die PP - Raise YT-link ff aanverwante shit door te spitten..
Riiiiiiight...
Snap je het concept van het Q-Base anthem wel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:53 schreef Solique het volgende:
Meerdere versies van de Q-base 2010 anthem:
Bepaalde melodie en breaks zijn nog gewoon hetzelfde als vorig jaar, ze konden geen compleet nieuw nummer ontwerpen ofzo?
Jawel, maar had toch iets meer diversie verwacht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Snap je het concept van het Q-Base anthem wel?
Ik vind het een heerlijke plaat!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:17 schreef ElDani het volgende:en bijv. Rock Ya Attitude vond ik gewoon een kloteplaat.
Ik vind het cool dat elk jaar dezelfde basis terugkeert voor het Q-base anthem. Op de een of andere manier hoort dat gewoon bij Q-Base..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Snap je het concept van het Q-Base anthem wel?
Persoonlijk vind ik de 1e 2 nummers van die EP beter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:06 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik kwam zomaar dit plaatje tegen op Youtube. Heerlijk ruig duister, maar toch toegankelijk
quote:Aangezien het Hard Energy Festival in Zwolle is afgelast en de organisator van dit evenement dit erg betreurd, is in goed overleg met High Energy Events besloten om Zatox aan de line-up toe te voegen. Om zo de bezoekers uit Zwolle een hart onder de riem te steken. De kosten die hieraan verbonden zijn worden grotendeels betaald door High Energy Events. Dit is een unicum in de dancewereld en het geeft aan dat relatief kleine organisaties elkaar besten kunnen helpen.
Met Zatox erbij, misschien wel de beste hardstyleproducer, hebben er zelden zoveel goede hardstyle en hardcore dj's op één podium gestaan. Elementz Festival 2010 biedt haar bezoekers maar liefst vier battles, twee live optredens, één kwartet aan Italianen en 'the godfather of hardcore himself' en dit alles voor maar ¤22,50.
het is afgelast, maar ze hebben Zatox toch maar aan de line-up toegevoegd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:52 schreef Koepert het volgende:
Dit is te vet![]()
[..]![]()
![]()
13:00 - 14:00 Ricky Raw
14:00 - 15:30 Pavo vs Luna
15:30 - 17:00 D-Block & S-te-Fan
17:00 - 18:15 Twisted vs The Smiley Brothers
18:15 - 19:45 Zatox vs Tatanka
19:45 - 20:15 Crypsis (live)
20:15 - 21:30 Tommyknocker vs Mad Dog
21:30 - 22:00 Endymion (live)
22:00 - 23:00 Paul Elstak
owja, ik zie het nu PF, dat is beide volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hard Energy Festival wat georganiseerd wordt door High Energy Events is afgelast, dus heeft High Energy Events Zatox geregeld voor Elementz Festival wat georganiseerd wordt door Empire Events
Oepsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef de_huig het volgende:
en ik ga niks zeggen over je ondertitel en sig..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef de_huig het volgende:
welkom![]()
en ik ga niks zeggen over je ondertitel en sig..
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
jouw ondertitel mag er wel zijn hoor bart
ik vind het vooral mooi dat het Kaal met een grote K is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben er nog steeds niet rouwig om dat ik er niet sta, ben wel benieuwd naar wat ze dit jaar met het podium hebben gedaan.
Een wijs man vertelde mij zojuist dat de surprise act bij D&S de psyko punkz waren..
Wat een wijs man was dat zegHij was Kaal en had een baard, een beetje net als alle grote filosofen Socrates, Plato, Aristoteles.
PP waren trouwens de 'suprise act'...niet de special guest bij dbstfquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben er nog steeds niet rouwig om dat ik er niet sta, ben wel benieuwd naar wat ze dit jaar met het podium hebben gedaan.
Een wijs man vertelde mij zojuist dat de surprise act bij D&S de psyko punkz waren..
Wat een wijs man was dat zegHij was Kaal en had een baard, een beetje net als alle grote filosofen Socrates, Plato, Aristoteles.
Lunatick blijft een supergeil nummerquote:01. Geck-o – Don’t You Lose It (Intro Version)
theracords
02. Walt – What You Get
Carnal
03. Intractable One – Feel The Force (Alphaverb Remix)
Explosive Italy
04. Ironblood – Ultravox (Zatox Mix)
Ipnotika
05. DJ Thera – A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
Theracords
06. Tuneboy – Tunebeat / 2 Best Enemies – Unity (Mashup)
CDR
07. DJ Theo & Louis Brain – Trashin’ Madness (Julian DJ & Davide Sonar Remix)
Italian Masters Of Hardstyle
08. Die Antwoord – Zef Side / Coca – Extreme Voice (Mashup)
CDR
09. Geck-o – Forces Of The Universe
Theracords
10. Jones & B-Front – Lunatick (Raw Mix)
DJ’s United Red
11. Public Domain – Automatic Audio Overload (The Machine Remix)
Audio Surgery Records
12. Geck-o & Phrantic – The Hard Way
AVIO Records
13. Psycho Brothers – Rock This Place (DJ Activator Remix)
Explosive Italy
14. Noisecontrollers – Macabre 2010
Fusion
15. Geck-o vs Thera – Trespassing
Theracords
Hoorde dat het tegen viel. En het weer was ook niet echt geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Heb je het niet gehoord dan? B-Front draaide de foute-hardstyle-top-100 hoor!quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:45 schreef de_huig het volgende:
fotoslideshow van mysteryland op nu.nl..en dan onderschriften bij de foto's:
"Het optreden van B-Front op het podium van Q-Music."
"Publiek tijdens het optreden van B-Front bij het podium van Q-Music."
"Het podium van Q-Music bij avondlicht."
overigens vind ik die Q-dance stage wel echt weer heel vet![]()
Da's wel heel slecht...quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:45 schreef de_huig het volgende:
fotoslideshow van mysteryland op nu.nl..en dan onderschriften bij de foto's:
"Het optreden van B-Front op het podium van Q-Music."
"Publiek tijdens het optreden van B-Front bij het podium van Q-Music."
"Het podium van Q-Music bij avondlicht."
overigens vind ik die Q-dance stage wel echt weer heel vet![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Da's wel heel slecht...
Ik vind de stage ook best mooi, dat oranje past goed bij het donkerblauwe van de wolken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Fuck, spoiler te klein voor het plaatje..Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Die had ik ook wel even willen zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:45 schreef Krulliewullie het volgende:
18.00-18.30 Activator LIVE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
20.30 - 21.00 Southstylerz LIVE Helden, vooral met een brabants accent iedereen aan het zitten proberen te krijgen, met one-liners als 'zitten! Ja ook gij daar, mej oewen bril!'
Idd, maar Mash-Hairy had ik dan ook niet voor niets in mijn 09 jaarmix zittenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef T-Force het volgende:
Wat een heerlijk nummerKippenvel gewoon
Vooral dat stukje Queen-vocal met die lekkere kick![]()
Deze heeft in ieder geval niet dat irritante melodietje (deze) in de climax. Voor de rest een matige plaat, met vocals die 'duister' moeten klinken maar het niet zijn en een matige kick.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
op zich een puike plaat, ware het niet dat het een slap aftreksel is van Magic
Volgens mij is die kick geripped uit Magicquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Deze heeft in ieder geval niet dat irritante melodietje (deze) in de climax. Voor de rest een matige plaat, met vocals die 'duister' moeten klinken maar het niet zijn en een matige kick.
Ik vind het er niet op lijken maar dat kan ook komen door de lage kwaliteit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:25 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Volgens mij is die kick geripped uit Magic
Ik doel op die kick in de outro he..quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het er niet op lijken maar dat kan ook komen door de lage kwaliteit.
Ik heb nog eens geluisterd en het is inderdaad toch redelijk gejat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:29 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik doel op die kick in de outro he..
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef T-Force het volgende:
Wat een heerlijk nummerKippenvel gewoon
Vooral dat stukje Queen-vocal met die lekkere kick![]()
Helemaal mee eens. Ik wilde eigenlijk op Decibel aan Zany vragen wanneer ze weer eens wat met de Southstylerz zouden gaan doen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:56 schreef 16meter het volgende:
Southstylers heb ik al 2 jaar niet meer gezien.
Jammer ook dat er geen releases meer zijn onder die naam, goeie platen altijd.
quote:Now first some gym and then i'll hook up with my main man Zatox!
Of hij gaat gewoon een lekker bakkie italiaanse koffie drinken met emquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En gaat misschien samenwerken met de prophet?
[..]
Tja, je moet je album toch vullen! Als hij net zo'n toffe plaat eruit trekt ala Elites/My Worship in combinatie met Zatox-sounds ben ik toch heel erg tevreden!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En gaat misschien samenwerken met de prophet?
[..]
En eensch met Walt + southstylers discussiequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Tja, je moet je album toch vullen! Als hij net zo'n toffe plaat eruit trekt ala Elites/My Worship spin me up/prozaxx ben ik toch heel erg tevreden
B-Front die met Lunatick opent op Q-Base 2009quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Avio podcast nummertje 8 is er.
[..]
Lunatick blijft een supergeil nummer
ik troost mezelf met de gedachte dat ik het eerste live-optreden ooit van de heren van heel dichtbij heb mogen aanschouwenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef T-Force het volgende:
ReMcOrE en T_Killer jullie balen echt hard dat jullie niet hier waren
Let The Music Playquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:03 schreef CrustyClown het volgende:
Was laatst ook Isaac's hardstyle sessions aan het luisteren, en was het er helemaal mee eens dat het wel jammer was dat Walt geen plaatjes meer released. Ik kan niet zeggen dat ik echt fan was van zijn werk, maar hij had altijd wel lekkere rustige opbouw plaatjes
Hmm.. ik weet t nog niet, voor die berg geld..quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En eensch met Walt + southstylers discussie
en ow ja de thrillogy line-up:
Hieronder het complete programma:
Noisecontrollers
Headhunterz
Tatanka
Gary D
Tuneboy
Wildstylez
The Pitcher
Live: Noisecontrollers
Live: Crypsis
Live: Donkey Rollers
Host: Renegade
Isaac
D-Block & S-te-Fan
Zany
Darkraver
Balistic
Ruthless
Fausto
Luna
Charly Lownoise & Mental Theo
Host: DV8
Nosferatu
Evil Activities
Ruffneck
Mad Dog
The Viper
Eek vs Detonator
Partyraiser
Outblast
Live: Nosferatu vs Endymion
Live: Enzyme X feat. Ophidian, Synapse & Nosferatu
Host: Da Syndrome
Als je gewoon van te voren even op internet kijkt of er wegwerkzaamheden zijn had je kunnen zien dat het alleen richting utrecht afgesloten was en niet richting den bosch, niets raars aan dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef LeonH het volgende:
Behalve op het feit dat we pas om 5 uur binnen waren doordat die kut A2 bij Utrecht was afgesloten. Halve dag dus naar de klote. Op terugweg stond ook een mooi bord alle richtingen terwijl die belangrijke weg daarvoor was afgesloten
Haha echt zo grappig dat het weeeeeeeer in de fik ging, voorgaande jaren ook alquote:En neem aan dat die fik na het vuurwerk niet zo gepland was toch? Aangezien ze ook niet meer na de eindceremonie verder gingen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
BTW, niettevergeten; AVIO draaide Live the moment!! Maar zij mogen het ook gewoon (vooral omdat er na de break op aardige wijze een ander nummer werd ingegooit(en T-Force jij weet vast nog welke
)
Hierbij beeld-materiaal van het avontuur van het Dikke-Bleek-shirt![]()
Nice Boy, very Gnice. Stiekem beginnen er wel veel van die shirtjes van je in omloop te komen. Kijk maar uit dat je dadelijk ook niet met Q om te tafel zit voor een Wurg-Contractquote:
Doet me denken aan een andere plaat...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:06 schreef ElDani het volgende:
Ken je onze Dailucia nog? Moet je even kijken wat er nu voor haar is gemaakt:
Dat gaat best hard!
kick doet me denken aan:quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:06 schreef ElDani het volgende:
Ken je onze Dailucia nog? Moet je even kijken wat er nu voor haar is gemaakt:
Dat gaat best hard!
Is al even zo.. http://www.hardtraxx.nl/n(...)topt-en-geflopt.htmlquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef poiuytr het volgende:
Nu we het toch over vrouwelijke dj's hebben wat is er met onze Gostosa gebeurd? Haar officiële site is al down, zien Dov en Willem nu ook dat ze geen talent heeft/ had.![]()
Die heeft uiteindelijk ook maar op 3 feestjes gestaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef poiuytr het volgende:
Nu we het toch over vrouwelijke dj's hebben wat is er met onze Gostosa gebeurd? Haar officiële site is al down, zien Dov en Willem nu ook dat ze geen talent heeft/ had.![]()
Ik heb een mail gestuurd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is al even zo.. http://www.hardtraxx.nl/n(...)topt-en-geflopt.html
Blijkbaar kreeg ze het draaien niet onder de knie ofzo.
Trouwens: 2e poging voor Hysteria Outdoor: http://www.hardtraxx.nl/n(...)oor-2010-week-2.html
dat nummer op 02.09 is wel vet; ook al is het een oudjequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mensen gaan los op herkenbaarheid! Dus snap nog steeds niet waarom dj's steeds nieuwe shit moeten draaien
heldig!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
BTW, niettevergeten; AVIO draaide Live the moment!! Maar zij mogen het ook gewoon (vooral omdat er na de break op aardige wijze een ander nummer werd ingegooit(en T-Force jij weet vast nog welke
)
Hierbij beeld-materiaal van het avontuur van het Dikke-Bleek-shirt![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
op zich een puike plaat, ware het niet dat het een slap aftreksel is van Magic
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:25 schreef T-Force het volgende:
En daar gaan we weer, maar dan in het Frans. C'est le train, pour nulle partAlle Fransen werden gek
die Veritas remix heb ik nog in de Loudness gehoord op Decibel, wat een gruwelijke track is dat origineel tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.twitvid.com/FWBB2
Ik dacht dat ie voortaan alleen met z'n nieuwe speeltje zou optreden?
Ruffianquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mensen gaan los op herkenbaarheid! Dus snap nog steeds niet waarom dj's steeds nieuwe shit moeten draaien
Jawel. Heen wist ik. Zonde dat ze dat juist in een weekend doen wanneer en Mysteryland en de Uitmarkt is. Waren om half 12 vertrokken en hadden in de planning 2/3 uur daar te zijn dus. 5,5 uur rijden was me opeens te veel van het goede. Sprak nog bekende die om 12 uur waren vertrokken en pas om 5 uur aankwamen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als je gewoon van te voren even op internet kijkt of er wegwerkzaamheden zijn had je kunnen zien dat het alleen richting utrecht afgesloten was en niet richting den bosch, niets raars aan dus
altijd feest met die mannen! eens met hetgeen gezegd is op de vorige pagina: jammer dat ze (bijna) geen platen meer uitbrengen en niet zoveel optreden....quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef T-Force het volgende:
Voor de mensen die uit Belgie komen: Ale, die handen omhoog
Qlimax is nog niet eens aangekondigd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Decibel CD mixed by Deepack is
Meer mensen dit jaar naar Qlimax?
Duhhquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Qlimax is nog niet eens aangekondigd.
Maar ik ga liever naar Hard Bass, dan naar Qlimax denk ik.
Overigens, als ik kijk in de agenda van het GelreDome: http://www.gelredome.nl/evenementen/
is het eigenlijk zo goed als zeker dat Qlimax op 27 november is. Er is geen enkel ander gat.
Hij doelde er denk ik meer op dat je het er nu al over hebt. Qlimax voor mij in ieder geval nooit meer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Duhhmoet dat dan? Ik ga toch wel
Ach, ik ben meer van de hardcore, maar QLimax is toch wel een speciaal feestjequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:46 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hij doelde er denk ik meer op dat je het er nu al over hebt. Qlimax voor mij in ieder geval nooit meer.
Je hebt hem op Partyflock als "Zeer goed" staan...Waarom nooit meer dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:51 schreef 16meter het volgende:
Qlimax voor mij ook niet meer denk ik.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:51 schreef 16meter het volgende:
Qlimax voor mij ook niet meer denk ik.
Qlimax was ook mijn eerste grote feest (in 2005), daarvoor al wel 3 hardstyle-feestjes in discotheken bezochtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Qlimax wordt het toch wel voor mij. Het is mijn eerste feest ooit geweest voordat ik de andere 144 heb bezocht. Dus ook dit jaar ga ik gewoon. 7 jarig jubileum vieren
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef T-Force het volgende:
Ik ga liever naar Hard Bass en Qlimaxquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar ik ga liever naar Hard Bass, dan naar Qlimax denk ik.
Omdat de stage daar Showtek pres Dutch Master Works heet..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Lekkere aftermovie, met opbouw-climax-afbouw idee maar WÁÁROM dat stomme Showtek-nummer gebruiken..![]()
Nou, dan ben ik gewoon tégen die stage! Stelletje mafketels..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Omdat de stage daar Showtek pres Dutch Master Works heet..
Q-Base is zelf toch maar 40 euro? Ik heb ze duurder gehad...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Omdat de stage daar Showtek pres Dutch Master Works heet..
To Q-Base or not to Q-Base.. Ik zit zo te twijfelen. Het kost echt zo belacheljik veel geld.. En dat heb ik niet op het moment, zeker de reis gaat me alleen al 35 euro kosten oid.
Was voor het eerst dat ze daar Hardstyle hebben trouwens...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik gewoon tégen die stage! Stelletje mafketels..
K vind t ook wel meevallenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Q-Base is zelf toch maar 40 euro? Ik heb ze duurder gehad...![]()
Waarom was Q-Base ook alweer veeeeeeeeeeeeel vetter als andere feestenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Koepert het volgende:
K vind t ook wel meevallen
Tank diesel @ 45E (technisch gezien maar 20E, want verbruik geen volle tank op de reis),
kaartje @ 47,50
eten+drinken @ 50E
Ben k voor andere feesten vaak ook wel kwijt.. Waarbij dit, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel, vetter is..
Waarom dan? Heb echt een topdag gehad daar, eindelijk eens een keer niet 4x dezelfde nummers op een dag, goed geluid, lekkere sfeer en gewoon eens een keer wat andersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik gewoon tégen die stage! Stelletje mafketels..
2009 ook alquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef eQuaL het volgende:
Was voor het eerst dat ze daar Hardstyle hebben trouwens...
Afgezien van Showtek is DMW echt![]()
![]()
![]()
Uitzonderingen daargelaten (XQ Holland) vind ik t veel vetter door de sfeer, de locatie, het geluid (das ja hard mang!) aankleding, etc etc.. Tuurlijk is het een anders soort feest als een Qlimax of XQ, maar vergelijken met DefQon/ Decibel, dan wint Qbase.. (vergelijken met Qlimax ook trouwens)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Waarom was Q-Base ook alweer veeeeeeeeeeeeel vetter als andere feesten?
Want ik vond vorig jaar Q-Base niet superspeciaal ofzo hoor. Wel superleuk, maar niet veeeeeeeeeeeeeel vetter als andere feesten
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:19 schreef eQuaL het volgende:
tudududu tudududu tudududu tudududu
-struuuggggle for exiiiisssttance-
boem iew ieuw ieuw
uew uew ueeww uuw
Heel de sfeer is gewoon anders dan op andere feesten, zelfde geldt voor Mysteryland bijv. ik kijk er ook echt naar uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten (XQ Holland) vind ik t veel vetter door de sfeer, de locatie, het geluid (das ja hard mang!) aankleding, etc etc.. Tuurlijk is het een anders soort feest als een Qlimax of XQ, maar vergelijken met DefQon/ Decibel, dan wint Qbase.. (vergelijken met Qlimax ook trouwens)
Maar dat komt miss mede ook omdat bijna elk setje op QBase vorig jaar goed was plus knetterveel harder dan in NL..
Die vooravond al een uitje in Noordwijk met mijn bedrijf, dus moet even kijken of ik dat red. Zowel qua tijd en energie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:52 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen naar Jones 27 dit weekend trouwens? Echt een bazen line up met DBSTF, Ran-D, Wildstylez, Psyko Punkz, Zatox, Frequencerz, Noisecult en vele anderen voor maar 9 euro!
Ik ben er iig bij
vond dat optreden van hem met The Vision op Hardstyle Overdose toen zeker niet slechtquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef eQuaL het volgende:
Zin in Q-Base!
Jammer dat hij niet komt:
blijft een geniaal nummer, die Pounding Senses Remixquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef T-Force het volgende:
volgens mij heb je gelijk wat betreft die shotsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Lekkere aftermovie, met opbouw-climax-afbouw idee maar WÁÁROM dat stomme Showtek-nummer gebruiken..![]()
Verder heb ik het idee dat de shots van 1.09 en 1.12 nog een x worden gebruikt op 3.41 en 3.48
Schuttersfeesten hier in het dorpquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:52 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen naar Jones 27 dit weekend trouwens? Echt een bazen line up met DBSTF, Ran-D, Wildstylez, Psyko Punkz, Zatox, Frequencerz, Noisecult en vele anderen voor maar 9 euro!
Ik ben er iig bij
Ik zou er graag heen gaan maar ik heb geen idee hoe ik er moet geraken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:52 schreef Sethje het volgende:
Ik ben er iig bij
Jij woont rondom EHV toch? Zo ja, moet je proberen Krulliewullie over te halen om te rijdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zou er graag heen gaan maar ik heb geen idee hoe ik er moet geraken.
Jij wilt ook maar zij wilt niet voor je rijden en nu moet ik haar overhalen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij woont rondom EHV toch? Zo ja, moet je proberen Krulliewullie over te halen om te rijden
Nee nog niet eens over gehad joh, maar natuurlijk wil ik wel. Feestjes zijn leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Jij wilt ook maar zij wilt niet voor je rijden en nu moet ik haar overhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |