quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Zó meneertje 'KrullieWullie gaat toch wel mee naar waar ik heen ga', niet dus!Dit lijkt me een betere TT!
Heb em maar tot mei, maar die heb ik je ge-pm'tquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:28 schreef Bertje_NL het volgende:
Heeft er trouwens ook nog iemand een volledige release-lijst van het laatste half jaar? Heb het idee dat ik nogal wat platen mis...
Met alle respect, hoe goed ze ook kan draaien, ze staat er ook maar omdat ze tieten heeft. Produceren kan ze niet, en er zijn dj's met een even hoog/hoger niveau waar je nooit wat van zult horen. (Tenzij ze een geslachtsverandering ondergaan natuurlijk) Puur objectief bekeken dan.quote:
Wilde hem net posten, maar je was me voorquote:
Porsche Caymanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:29 schreef Baronpilsener het volgende:
Kan het niet goed zien vanaf de zijkant, maar is dat een GT3? Heb ik ook nog eens in gereden
Edit: Nee toch niet geloof ik, gt3 heeft standaard 'n spoiler.
Ja, wat is dat?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ja, wat is dat?
Ik weet niet of tie er al langer tussen stond, maar zag het laatst bij lsdb er ineens tussen staan.
Bedanktquote:
Leuke UI.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef Dynames het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Die aftermovie ziet er vet uit, wou dat ik er toch maar heen was gegaan![]()
Gaan mensen hier nog naar Fusion ?
Nice. Proficiat!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hey Sander
Dank je wel voor het meedoen aan de Hysteria Outdoor contest en ik ben erg blij om je te mogen mededelen dat je 2 tickets hebt gewonnen!! Je krijgt de week voor Hysteria een mailtje met 2 e-Tickets toegemaild, deze kun je dan uitprinten en zijn geldig als entreebewijs!
Tot 18 September!
Gefeliciteerd! Waar gewonnen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hey Sander
Dank je wel voor het meedoen aan de Hysteria Outdoor contest en ik ben erg blij om je te mogen mededelen dat je 2 tickets hebt gewonnen!! Je krijgt de week voor Hysteria een mailtje met 2 e-Tickets toegemaild, deze kun je dan uitprinten en zijn geldig als entreebewijs!
Tot 18 September!
GMTAquote:
best fijn plaatjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:01 schreef RijstNatie het volgende:
dik in orde!quote:
staat wel op de planningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |