Kijk dat klinkt beterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Damn de nieuwe "Ran-D & Redixx - Until we meet again" klinkt weer goed![]()
Vind het vet dat Ran-D zo gevarieerd kan producen, zowel harde klappers (Under Attack, Struggle for Excistence, Inner Child etc.) als meer melodieus spul zoals Living for the Moment en deze track.
Ran-D
Vette plaat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vind het vet dat Ran-D zo gevarieerd kan producen, zowel harde klappers (Under Attack, Struggle for Excistence, Inner Child etc.) als meer melodieus spul zoals Living for the Moment en deze track.
Ran-D
qftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind de vocals wel zo dieptriest dat ik amper objectief naar de rest van de track kan luisteren...
Haha hoe vet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef T-Force het volgende:
THIS is the train in the Euphoria-area
Ran-D is inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ran-D
Als ik met twee slippers tegen elkaar sla op de beat krijg ik nog een betere kickquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is zo jammer. Een mooie melodie met een shitty kick eronder.. Daar word ik echt droevig van...
Ik denk zo, dat er nog meer dan genoeg kansen komenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Had altijd al een keertje gewoon vol in een treintje willen stampen op dat nummer.. Gemiste kans
Moeilijk geniaal!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef T-Force het volgende:
Ik weet het, je bent nieuw... Maar die linkjes... DA HOORT NIE!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Als ik met twee slippers tegen elkaar sla op de beat krijg ik nog een betere kickMaar het is ook gewoon de hele remix die slap is eigenlijk. Het hoeft van mij echt niet altijd te rammen (happy shit van Tweekaz bijv., niks mis mee op z'n tijd
) maar slap-blij is echt niks
[..]
Ik denk zo, dat er nog meer dan genoeg kansen komenZoals komende zaterdag @ Last World Festival minstens 2x bij Avio en Alphaverb
![]()
als harm die links ziet komt ie je kicken met zn slippers hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Als ik met twee slippers tegen elkaar sla op de beat krijg ik nog een betere kickMaar het is ook gewoon de hele remix die slap is eigenlijk. Het hoeft van mij echt niet altijd te rammen (happy shit van Tweekaz bijv., niks mis mee op z'n tijd
) maar slap-blij is echt niks
[..]
Ik denk zo, dat er nog meer dan genoeg kansen komenZoals komende zaterdag @ Last World Festival minstens 2x bij Avio en Alphaverb
Vandaag op de snelweg met T-Force lekker kunnen rijden met de volgende Dj Thera-setjes:
DJ_Thera @ The_Tribute_Show 11-08-2010
Dj_Thera @ The_Magic_Show23-06-2010
Aanrader om te downloaden als je ze nog niet had!![]()
Die herinner ik me nog wel inderdaad, klonk ook niet verkeerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ran-D is inderdaad. Een tijdje terug heb ik hier een youtube linkje gepost waarin Ran-D met een meisje de vocals op aan het nemen was. Heb op Decibel even met de beste man gesproken (tijdens Alpha Twins) en hij wilde die track eigenlijk voor Decibel af hebben, maar er is een andere track voor gekomen. Op Q-Base moet 'ie af zijn en volgens Ran-D is het een heerlijke plaat! Ik ben in ieder geval benieuwd!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik weet het, je bent nieuw... Maar die linkjes... DA HOORT NIE!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef de_huig het volgende:
[..]
als harm die links ziet komt ie je kicken met zn slippers hooren hij heeft toevallig slippers met stalen neuzen
Ja, je bent gewoon een crimineel, pas maar op voordat Alberto straks echt op je stoep staat.quote:
Da hoort nie jongu!quote:
Magisch, dit zie je gewoon niet vaak.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef T-Force het volgende:
Je hebt stiekem een crush op b-front hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:51 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/401972/1/1/50/evenement-decibel-outdoor-festival-2010.html
Ik ook hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je hebt stiekem een crush op b-front he![]()
jooooooooooooooongens...met rooie haaaaaaaaaaaaaaren..die kunnen beeeeeeeeuken..dat is niet misquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Luna & Crypsis - Powerplay
is als free release te krijgen op de site van luna
[..]
Ik ook hoor![]()
Hehe, die moet je even naar B-Front twitteren, hyves, facebooken, postduiven, weet ik het.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:51 schreef de_huig het volgende:
[..]
jooooooooooooooongens...met rooie haaaaaaaaaaaaaaren..die kunnen beeeeeeeeuken..dat is niet mis
Hebbes!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Luna & Crypsis - Powerplay
is als free release te krijgen op de site van luna
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef de_huig het volgende:
[..]
als harm die links ziet komt ie je kicken met zn slippers hooren hij heeft toevallig slippers met stalen neuzen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:19 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Krullie: je bent idd nieuw dus voor nu laat ik het bij een waarschuwing, maar in MUZ mogen geen download-linkjes geplaatst worden.
Realiseer ik mij deze toch dat ik een dikke crush op Crypsis heb!quote:
Nu het toch over Mysteryland gaat, gaan er nog mensen van hier?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:21 schreef Houniet het volgende:
Kunnen de Mysteryland gangers even hier kijken? Wil ook even een hardstyle momentje hebben @ [28-08-2010] Mysteryland 2010 #3.
Ik ben ook een groot fan maar vind die track onder het filmpje niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Realiseer ik mij deze toch dat ik een dikke crush op Crypsis heb!![]()
Btw, trok DV8 bij iedere DJ op de main nu een ander shirt aan?
Hmm... ik vind 'm wel lekker. Typische Crypsis soundquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ben ook een groot fan maar vind die track onder het filmpje niet echt bijzonder.![]()
Eensch! Maar ik moet zeggen dat de vocalen niet echt bij de track passen imo. Ik bedoel, hij heeft sws niet echt een standaard stijltje, maar binnen zijn stijl is dit dan wel weer een behoorlijk standaard track..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm... ik vind 'm wel lekker. Typische Crypsis sound
Hmm.. Lekkere reverze!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef ElDani het volgende:
quote:Maak'r een vette track van jongens!een lekker harde track als B-Front doet
Is daar wat mis mee?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Krulliewullie het volgende:
iemand met een B-Front-crush:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:44 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee?![]()
B-Front
Hahahahahaha die vocalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.twitvid.com/DYTBM
eh... Faal? Zeker met zo'n studio..
Dat heb ik ook als antwoord op de laatste pollvraag gezetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Krulliewullie het volgende:
Hmm.. Lekkere reverze!Als ik hem was zou ik gewoon beide melodieën doen, ik kan namelijk niet kiezen!
Damn wat een studioquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Pradera maakte vroeger (en nog niet zolang geleden) echt wel vette shit. Check bijvoorbeeld Think about it, get loose of summer feelings.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef T-Force het volgende:
Om mijn post nuttig te maken, hierbij de nieuwe aanwinst van Dutch Master Works: Pradera
Past naar mijn inzien prima tussen het rijtje Showtek, Dutch Master enz enz.
quote:
gestemd op "Simple" en op andere vocals in de breakquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef ElDani het volgende:
WTF?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
* ReMcOrE zegt:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef T-Force het volgende:
Om mijn post nuttig te maken, hierbij de nieuwe aanwinst van Dutch Master Works: Pradera
Is dit een grap? Dit nummer?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Precies hetzelfde, lol.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gestemd op "Simple" en op andere vocals in de break
OMG OMG OMFG!!! Het is alsof ik naar radio538 luister met een nieuwe zomerhit o.i.d.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Zó meneertje 'KrullieWullie gaat toch wel mee naar waar ik heen ga', niet dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef T-Force het volgende:
Ik zit nu ff mijn timetable te samenstellen voor Last World voor komende zaterdag en kom ik de nieuwe talenten Ground Force tegen. Deze remake van Zombie is nog niet eens zo slecht (alleen is de break veel te lang)
!
Vooral outro knalt lekker door![]()
Last World TT voor Krulliewullie en mij:
13.00-14.00 Ground Force
14.00-15.00 NitrouZ (Stiekem wel benieuwd, vooral na Origins Of Life)
15.00-15.30 Abyss & Judge (Eindelijk! Ik wil ze al heel erg lang zien, nummers zijn geweldig)
15.30-16.30 Alphaverb![]()
16.30-17.30 Human Resources (I'm the one and only dominator)
17.30-18.00 The PitcherBass-D
18.00-18.30 Activator LIVESnoeihard knallen, hoop dat het net zo vet wordt als bij Decibel
18.30-19.30 19.00 Josh & Wesz vs. Low-E![]()
19.00-20.00 Super Marco May
20.30 -20.00 Southstylers (Eindelijk! Ook nog nooit gezien)
20.00-21.00 Anagenetic (Best wel benieuwd naarIk hoop op een meid die kan draaien
) Ik heb er geen hoop op maar ze verdient een kans
21.00-22.00 Ran-D
22.00-22.30 AVIO LIVE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22.30-23.00 Zany (Superbenieuwd of hij zijn machientje beter onder controle heeft)
23.00-00.00 Promo verdient misschien ook een klein kansje
00.00-00.30 Frequencerz
00.30-01.00 Shadowlands Terrorists LIVEUUh ja, verders draait er niks
![]()
Zin in! Prima TT zo
brennan heartquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Valt nog mee dat je het kut hardstyle noemt. Die sample in die video heeft weinig met hardstyle te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
brennan heart![]()
van die mensen die zeggen: 'hij heeft gewoon een eigen stijl, daar hou je van of niet'___!
gewoon kut hardstyle, geen kwaliteiten als producer, niet creatief
Dat filmpje is toch gewoon een verkapte. Kijk mijn studio eens filmpje. En die vocals, word wel heel erg rijmel en rijmel van lik me vestjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je het kut hardstyle noemt. Die sample in die video heeft weinig met hardstyle te maken.Eerder pop, jumpstyle of hands-up.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Zó meneertje 'KrullieWullie gaat toch wel mee naar waar ik heen ga', niet dus!Dit lijkt me een betere TT!
Heb em maar tot mei, maar die heb ik je ge-pm'tquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:28 schreef Bertje_NL het volgende:
Heeft er trouwens ook nog iemand een volledige release-lijst van het laatste half jaar? Heb het idee dat ik nogal wat platen mis...
Met alle respect, hoe goed ze ook kan draaien, ze staat er ook maar omdat ze tieten heeft. Produceren kan ze niet, en er zijn dj's met een even hoog/hoger niveau waar je nooit wat van zult horen. (Tenzij ze een geslachtsverandering ondergaan natuurlijk) Puur objectief bekeken dan.quote:
Wilde hem net posten, maar je was me voorquote:
Porsche Caymanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:29 schreef Baronpilsener het volgende:
Kan het niet goed zien vanaf de zijkant, maar is dat een GT3? Heb ik ook nog eens in gereden
Edit: Nee toch niet geloof ik, gt3 heeft standaard 'n spoiler.
Ja, wat is dat?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ja, wat is dat?
Ik weet niet of tie er al langer tussen stond, maar zag het laatst bij lsdb er ineens tussen staan.
Bedanktquote:
Leuke UI.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef Dynames het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Die aftermovie ziet er vet uit, wou dat ik er toch maar heen was gegaan![]()
Gaan mensen hier nog naar Fusion ?
Nice. Proficiat!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hey Sander
Dank je wel voor het meedoen aan de Hysteria Outdoor contest en ik ben erg blij om je te mogen mededelen dat je 2 tickets hebt gewonnen!! Je krijgt de week voor Hysteria een mailtje met 2 e-Tickets toegemaild, deze kun je dan uitprinten en zijn geldig als entreebewijs!
Tot 18 September!
Gefeliciteerd! Waar gewonnen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hey Sander
Dank je wel voor het meedoen aan de Hysteria Outdoor contest en ik ben erg blij om je te mogen mededelen dat je 2 tickets hebt gewonnen!! Je krijgt de week voor Hysteria een mailtje met 2 e-Tickets toegemaild, deze kun je dan uitprinten en zijn geldig als entreebewijs!
Tot 18 September!
GMTAquote:
best fijn plaatjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:01 schreef RijstNatie het volgende:
dik in orde!quote:
staat wel op de planningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |