zodra ik te horen krijg dat de rest ook meegaat, koop ik kaartje(s)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:48 schreef -Menn0- het volgende:
Kwam er net achter dat ik nog geen kaartje had voor Fusion, dat probleem heb ik gelijk maar even opgelost
ik heb ook nog flink wat downloads die ik nog moet uitzoeken en luisterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:32 schreef Solique het volgende:
Vanavond eens wat tracks inhalen met luisteren.
Origineel:quote:Cool! A better quality recording than with my iphone! haha
This is Ran-D playing "Ran-D and Adaro - In for the Kill (bootleg remix)".
Our hardstyle bootleg remix of the of the great La Roux/Skream dubstep track.
It will not be released, but will finally will be a free webrelease on our sites.
grtzz djadaro
Carpoolen? Misschien nog wat meer FOK!kers uit de regio mee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
Rotterdam is wel een heel takke-eind reizen vanuit Twente![]()
dat zou een optie zijn, we kijken nog wel ff...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Carpoolen? Misschien nog wat meer FOK!kers uit de regio mee?
Origineelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Origineel:Dubstep Remix
ook schijnt die americano remix gratis weggegeven te gaan worden.
gelukkig maar, kan ik nog ff wat meer bij elkaar sparenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:00 schreef StM het volgende:
Ik wil je voorpret niet bederven maar het duurt nog een weekje langer
Zie vorige OPquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:03 schreef haakon het volgende:
oja, een nogal late vraag:
waarvan is de vorige TT: Bum Bapi ?
Welk nummer of wat ?
Het gaat hier toch over Loudness?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Carpoolen? Misschien nog wat meer FOK!kers uit de regio mee?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Origineel:
ook schijnt die americano remix gratis weggegeven te gaan worden.
volgens mij heb ik het origineel wel eens op 3FM gehoordquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Origineel
Maar jouw versie is beter
ja, ging over Loudnessquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het gaat hier toch over Loudness?
lekkere zomerse melodiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is zo jammer. Een mooie melodie met een shitty kick eronder.. Daar word ik echt droevig van...
je hoort em nauwelijks.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekkere zomerse melodieen de kick past daar wel bij vind ik...
de 2e gaat wel wat harder en op Decibel zal je hem ook flink laag gehoord/gevoeld hebbenquote:
Sorry vind dit nietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is zo jammer. Een mooie melodie met een shitty kick eronder.. Daar word ik echt droevig van...
die kick in de intro, damn!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Damn de nieuwe "Ran-D & Redixx - Until we meet again" klinkt weer goed![]()
Vind het vet dat Ran-D zo gevarieerd kan producen, zowel harde klappers (Under Attack, Struggle for Excistence, Inner Child etc.) als meer melodieus spul zoals Living for the Moment en deze track.
Ran-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |