Qlimax was ook mijn eerste grote feest (in 2005), daarvoor al wel 3 hardstyle-feestjes in discotheken bezochtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Qlimax wordt het toch wel voor mij. Het is mijn eerste feest ooit geweest voordat ik de andere 144 heb bezocht. Dus ook dit jaar ga ik gewoon. 7 jarig jubileum vieren
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef T-Force het volgende:
Voor de mensen die uit Belgie komen: Ale, die handen omhoog
Ik ga liever naar Hard Bass en Qlimaxquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar ik ga liever naar Hard Bass, dan naar Qlimax denk ik.
Omdat de stage daar Showtek pres Dutch Master Works heet..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Lekkere aftermovie, met opbouw-climax-afbouw idee maar WÁÁROM dat stomme Showtek-nummer gebruiken..![]()
Nou, dan ben ik gewoon tégen die stage! Stelletje mafketels..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Omdat de stage daar Showtek pres Dutch Master Works heet..
Q-Base is zelf toch maar 40 euro? Ik heb ze duurder gehad...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Omdat de stage daar Showtek pres Dutch Master Works heet..
To Q-Base or not to Q-Base.. Ik zit zo te twijfelen. Het kost echt zo belacheljik veel geld.. En dat heb ik niet op het moment, zeker de reis gaat me alleen al 35 euro kosten oid.
Was voor het eerst dat ze daar Hardstyle hebben trouwens...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik gewoon tégen die stage! Stelletje mafketels..
K vind t ook wel meevallenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Q-Base is zelf toch maar 40 euro? Ik heb ze duurder gehad...![]()
Waarom was Q-Base ook alweer veeeeeeeeeeeeel vetter als andere feestenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Koepert het volgende:
K vind t ook wel meevallen
Tank diesel @ 45E (technisch gezien maar 20E, want verbruik geen volle tank op de reis),
kaartje @ 47,50
eten+drinken @ 50E
Ben k voor andere feesten vaak ook wel kwijt.. Waarbij dit, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel, vetter is..
Waarom dan? Heb echt een topdag gehad daar, eindelijk eens een keer niet 4x dezelfde nummers op een dag, goed geluid, lekkere sfeer en gewoon eens een keer wat andersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik gewoon tégen die stage! Stelletje mafketels..
2009 ook alquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef eQuaL het volgende:
Was voor het eerst dat ze daar Hardstyle hebben trouwens...
Afgezien van Showtek is DMW echt![]()
![]()
![]()
Uitzonderingen daargelaten (XQ Holland) vind ik t veel vetter door de sfeer, de locatie, het geluid (das ja hard mang!) aankleding, etc etc.. Tuurlijk is het een anders soort feest als een Qlimax of XQ, maar vergelijken met DefQon/ Decibel, dan wint Qbase.. (vergelijken met Qlimax ook trouwens)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Waarom was Q-Base ook alweer veeeeeeeeeeeeel vetter als andere feesten?
Want ik vond vorig jaar Q-Base niet superspeciaal ofzo hoor. Wel superleuk, maar niet veeeeeeeeeeeeeel vetter als andere feesten
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:19 schreef eQuaL het volgende:
tudududu tudududu tudududu tudududu
-struuuggggle for exiiiisssttance-
boem iew ieuw ieuw
uew uew ueeww uuw
Heel de sfeer is gewoon anders dan op andere feesten, zelfde geldt voor Mysteryland bijv. ik kijk er ook echt naar uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten (XQ Holland) vind ik t veel vetter door de sfeer, de locatie, het geluid (das ja hard mang!) aankleding, etc etc.. Tuurlijk is het een anders soort feest als een Qlimax of XQ, maar vergelijken met DefQon/ Decibel, dan wint Qbase.. (vergelijken met Qlimax ook trouwens)
Maar dat komt miss mede ook omdat bijna elk setje op QBase vorig jaar goed was plus knetterveel harder dan in NL..
Die vooravond al een uitje in Noordwijk met mijn bedrijf, dus moet even kijken of ik dat red. Zowel qua tijd en energie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:52 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen naar Jones 27 dit weekend trouwens? Echt een bazen line up met DBSTF, Ran-D, Wildstylez, Psyko Punkz, Zatox, Frequencerz, Noisecult en vele anderen voor maar 9 euro!
Ik ben er iig bij
vond dat optreden van hem met The Vision op Hardstyle Overdose toen zeker niet slechtquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef eQuaL het volgende:
Zin in Q-Base!
Jammer dat hij niet komt:
blijft een geniaal nummer, die Pounding Senses Remixquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef T-Force het volgende:
Voor de mensen die uit Belgie komen: Ale, die handen omhoog
volgens mij heb je gelijk wat betreft die shotsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Lekkere aftermovie, met opbouw-climax-afbouw idee maar WÁÁROM dat stomme Showtek-nummer gebruiken..![]()
Verder heb ik het idee dat de shots van 1.09 en 1.12 nog een x worden gebruikt op 3.41 en 3.48
Schuttersfeesten hier in het dorpquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:52 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen naar Jones 27 dit weekend trouwens? Echt een bazen line up met DBSTF, Ran-D, Wildstylez, Psyko Punkz, Zatox, Frequencerz, Noisecult en vele anderen voor maar 9 euro!
Ik ben er iig bij
Ik zou er graag heen gaan maar ik heb geen idee hoe ik er moet geraken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:52 schreef Sethje het volgende:
Ik ben er iig bij
Jij woont rondom EHV toch? Zo ja, moet je proberen Krulliewullie over te halen om te rijdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zou er graag heen gaan maar ik heb geen idee hoe ik er moet geraken.
Jij wilt ook maar zij wilt niet voor je rijden en nu moet ik haar overhalen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij woont rondom EHV toch? Zo ja, moet je proberen Krulliewullie over te halen om te rijden
Nee nog niet eens over gehad joh, maar natuurlijk wil ik wel. Feestjes zijn leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Jij wilt ook maar zij wilt niet voor je rijden en nu moet ik haar overhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |