Idd, maar Mash-Hairy had ik dan ook niet voor niets in mijn 09 jaarmix zittenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef T-Force het volgende:
Wat een heerlijk nummerKippenvel gewoon
Vooral dat stukje Queen-vocal met die lekkere kick![]()
Deze heeft in ieder geval niet dat irritante melodietje (deze) in de climax. Voor de rest een matige plaat, met vocals die 'duister' moeten klinken maar het niet zijn en een matige kick.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
op zich een puike plaat, ware het niet dat het een slap aftreksel is van Magic
Volgens mij is die kick geripped uit Magicquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Deze heeft in ieder geval niet dat irritante melodietje (deze) in de climax. Voor de rest een matige plaat, met vocals die 'duister' moeten klinken maar het niet zijn en een matige kick.
Ik vind het er niet op lijken maar dat kan ook komen door de lage kwaliteit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:25 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Volgens mij is die kick geripped uit Magic
Ik doel op die kick in de outro he..quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het er niet op lijken maar dat kan ook komen door de lage kwaliteit.
Ik heb nog eens geluisterd en het is inderdaad toch redelijk gejat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:29 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik doel op die kick in de outro he..
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef T-Force het volgende:
Wat een heerlijk nummerKippenvel gewoon
Vooral dat stukje Queen-vocal met die lekkere kick![]()
Helemaal mee eens. Ik wilde eigenlijk op Decibel aan Zany vragen wanneer ze weer eens wat met de Southstylerz zouden gaan doen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:56 schreef 16meter het volgende:
Southstylers heb ik al 2 jaar niet meer gezien.
Jammer ook dat er geen releases meer zijn onder die naam, goeie platen altijd.
quote:Now first some gym and then i'll hook up with my main man Zatox!
Of hij gaat gewoon een lekker bakkie italiaanse koffie drinken met emquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En gaat misschien samenwerken met de prophet?
[..]
Tja, je moet je album toch vullen! Als hij net zo'n toffe plaat eruit trekt ala Elites/My Worship in combinatie met Zatox-sounds ben ik toch heel erg tevreden!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En gaat misschien samenwerken met de prophet?
[..]
En eensch met Walt + southstylers discussiequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Tja, je moet je album toch vullen! Als hij net zo'n toffe plaat eruit trekt ala Elites/My Worship spin me up/prozaxx ben ik toch heel erg tevreden
B-Front die met Lunatick opent op Q-Base 2009quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Avio podcast nummertje 8 is er.
[..]
Lunatick blijft een supergeil nummer
ik troost mezelf met de gedachte dat ik het eerste live-optreden ooit van de heren van heel dichtbij heb mogen aanschouwenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef T-Force het volgende:
ReMcOrE en T_Killer jullie balen echt hard dat jullie niet hier waren
Let The Music Playquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:03 schreef CrustyClown het volgende:
Was laatst ook Isaac's hardstyle sessions aan het luisteren, en was het er helemaal mee eens dat het wel jammer was dat Walt geen plaatjes meer released. Ik kan niet zeggen dat ik echt fan was van zijn werk, maar hij had altijd wel lekkere rustige opbouw plaatjes
Hmm.. ik weet t nog niet, voor die berg geld..quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En eensch met Walt + southstylers discussie
en ow ja de thrillogy line-up:
Hieronder het complete programma:
Noisecontrollers
Headhunterz
Tatanka
Gary D
Tuneboy
Wildstylez
The Pitcher
Live: Noisecontrollers
Live: Crypsis
Live: Donkey Rollers
Host: Renegade
Isaac
D-Block & S-te-Fan
Zany
Darkraver
Balistic
Ruthless
Fausto
Luna
Charly Lownoise & Mental Theo
Host: DV8
Nosferatu
Evil Activities
Ruffneck
Mad Dog
The Viper
Eek vs Detonator
Partyraiser
Outblast
Live: Nosferatu vs Endymion
Live: Enzyme X feat. Ophidian, Synapse & Nosferatu
Host: Da Syndrome
Als je gewoon van te voren even op internet kijkt of er wegwerkzaamheden zijn had je kunnen zien dat het alleen richting utrecht afgesloten was en niet richting den bosch, niets raars aan dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef LeonH het volgende:
Behalve op het feit dat we pas om 5 uur binnen waren doordat die kut A2 bij Utrecht was afgesloten. Halve dag dus naar de klote. Op terugweg stond ook een mooi bord alle richtingen terwijl die belangrijke weg daarvoor was afgesloten
Haha echt zo grappig dat het weeeeeeeer in de fik ging, voorgaande jaren ook alquote:En neem aan dat die fik na het vuurwerk niet zo gepland was toch? Aangezien ze ook niet meer na de eindceremonie verder gingen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
BTW, niettevergeten; AVIO draaide Live the moment!! Maar zij mogen het ook gewoon (vooral omdat er na de break op aardige wijze een ander nummer werd ingegooit(en T-Force jij weet vast nog welke
)
Hierbij beeld-materiaal van het avontuur van het Dikke-Bleek-shirt![]()
Nice Boy, very Gnice. Stiekem beginnen er wel veel van die shirtjes van je in omloop te komen. Kijk maar uit dat je dadelijk ook niet met Q om te tafel zit voor een Wurg-Contractquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |