Soooowh ik ben ook weer boven water!

En water heb ik veel gezien-gehoord, gelukkig vooral op de momenten dat ik niet buiten stond
Last World was écht ene goeie
TT is uiteindelijk hetvolgende geworden (er was wel veel verschoven dus het klopt volgens mij niet helemaal meer

)
:
13.00-13.30 Ground Force
Wįt een noobs! Hier wil ik verder niks over kwijt...13.30-14.00 rondje lopen
14.00-15.00 NitrouZ
Begin v/d set zeer lekker, laatste deel 'gewoon oke'15.00-15.15 Abyss & Judge
Seuw, 1 daarvan is echt zo ontzettend lelijk!
Voor de rest viel dit erg tegen, we hebben het een paar nummers uitgehouden maar het leek erop dat ze niks van henzelf wilden gaan draaien
15.30-16.30 Alphaverb
Gekkenhuis 'as usual' en natuurlijk weer tjoeketjoeke-treintje spelen
16.30-16.45 Human Resources
Hij was van 't padje af, draaide helaas mainstream
Dus toen maar eten (lekkere belsen frietjes
) 17.30-18.00 The Pitcher,
ik had niet verwacht dat hij zo leuk draaide
, dus geen Bass-D
18.00-18.30 Activator LIVE
18.30-19.30 19.00 Josh & Wesz vs. Low-E
Nize! Kartong klinkt live toch wel erg leuk
19.00-20.00 Super Marco May
Tweede keer dat we hem zien, vorige x early HS, nu 'gewone', en volgens mij kan dezen kale man met baard het allebei priima!!
20.00-20.30 Anagenetic
Ze kan draaien!!
WAUW! En precies wat ik ook zou draaien, Crypsis x2, The Hard Way, Thera x2, dus gewoon raggen&beuken. Erg enthousiast keek ze er echter niet bij helaas
20.30 - 21.00 Southstylerz LIVE
Helden, vooral met een brabants accent iedereen aan het zitten proberen te krijgen, met one-liners als 'zitten! Ja ook gij daar, mej oewen bril!
'21.00-22.00 Ran-D
Deze set vloog voorbij, maar zeer goeie opwarmer voor de volgende
22.00-23.00 AVIO LIVE
Hier hing een magische sfeer! Jééézes wat ging het los! + T-Force die zijn shirt heeft overhandigd aan IO die hem aan heeft getrokken (wel achterstevoren
) IO ging vervolgens helemaal door het dolle heen, hij 'vergat' wel bijna het shirt terug te geven
23.00-23.20 Promo
Niet zo..
vooral niet als je wegloopt uit zo'n sfeer-tent, dan valt alles daarna een beetje tegen
Hierna nog beetje rondgelopen, maar het was heel erg koud geworden, ik moest nog laat terug rijden (voor het eerst na een feest naar huis rijden), we waren beetje moe, bonnetjes op en hadden vooral het gevoel van 'het is mooi geweest zo'
We hebben btw ook voor het eerst een įįrdige fransman ontmoet, hij zou zo een brabander kunnen zijn, echt kei-gezellig

! Dat vonden we toch wel bijzonder
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee