Haha bedankt, jouwe is ook topquote:
Relaxtquote:
blijft jammer dat hij z'n nummers laat produceren door de Noisecontrollersquote:
als het goed is heb ik 3 mensen die wel meewillenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:39 schreef Dynames het volgende:
[..]
Relaxtik wil ook gaan, maar moet nog even wat vrienden om lullen om mee te gaan
in de titel van het filmpje staat het gewoon en nog spel je het verkeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Stekkerblok het volgende:
Deze komt ook nog steeds hard. Jammer dat de rest van Psycho Punkz nogal kut klinkt.
In m'n iTunes staat Psycho Punkzquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de titel van het filmpje staat het gewoon en nog spel je het verkeerd
maar Psyko Punkz zijn gewoon helden, period
http://www.discogs.com/search?q=psycho+punkz&type=allquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:04 schreef Stekkerblok het volgende:
[..]
In m'n iTunes staat Psycho Punkz
En dat is nog van de originele ep ook.
[ afbeelding ]
http://www.discogs.com/search?q=psyko+punkz&type=allquote:Did you mean? Psyko Punkz
doet me denken aan Hawk (zal ook wel op die vinyl staan), die vind ik vetterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:04 schreef Stekkerblok het volgende:
Nog eentje gevonden in mijn ubercollectie.
Jajajajajajaja, ik geef me over hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/search?q=psycho+punkz&type=all
dan krijg je
[..]
http://www.discogs.com/search?q=psyko+punkz&type=all
dan krijg je http://www.discogs.com/artist/Psyko+Punkz
ben je weer een stukje algemene hardstyle kennis rijkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:20 schreef Stekkerblok het volgende:
[..]
Jajajajajajaja, ik geef me over hoor.
*doet iTunes aanpassen*
Ik weet nog niet 100% zeker of ik wel gaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef T-Force het volgende:
Relaxt DeeltjesversnellerHysteria heeft een loeiharde line-up
Beste die ik in tijden heb gezien, dus dat wordt even meeten en een stampje plaatsen dan
Nou. Eh. Thanx.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je weer een stukje algemene hardstyle kennis rijker![]()
1 punt kan in ieder geval weggelaten worden, want Hardtrance-artiesten zijn niet geboekt op Hysteriaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik weet nog niet 100% zeker of ik wel gawegens een aantal punten:
Ik ben niet zo van de hardtrance dus een aantal namen konden beter
Het is 1 week na QBase waar ik sowieso wel heen ga
Het is 140 km rijden
Mijn bankrekening begint leeg te raken dus ik wil de feestjes eigenlijk wat meer spreiden
Als ik de 2 tickets kan ruilen tegen een QBase kaartje zou ik blijer zijn dus
Ben benieuwd, Q pres. Fusion wordt zeker een hard feestjequote:djbfront
Inner Creativity is done! Really really love it!!
Genre: Techno. Vind ik ook altijd zo irritant. Hardstyle of hardcore wordt altijd techno genoemd bij downloads, terwijl ik daar toch echt een heel ander soort muziek bij heb..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:20 schreef Stekkerblok het volgende:
[..]
Jajajajajajaja, ik geef me over hoor.
*doet iTunes aanpassen*
Gary D is Early Hardstyle en Geck-O & Thera doen gewoon Hardstyle (maar dan NET een tikkie andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gary D, Geck-o, Thera bedoel ik daarmee. Maar ik kijk nog wel, vind het alleen zo typisch dat feestjes altijd meteen na elkaar zijn, en daarna zit je weer 2 maanden thuis
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Stekkerblok het volgende:
Deze komt ook nog steeds hard. Jammer dat de rest van Psycho Punkz nogal kut klinkt.
Ik had een beetje hetzelfde. Het klinkt heel erg leeg en simpel. Na Raise Your Hands Up heb ik alleen laatst dus nog Pull Your Strings/Feel The Rhythm gekocht. Dat was het qua hun.quote:
en Uncut, After MF, Hardest Heartz, 2 Follow en Ghostclass vind je niks?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik had een beetje hetzelfde. Het klinkt heel erg leeg en simpel. Na Raise Your Hands Up heb ik alleen laatst dus nog Pull Your Strings/Feel The Rhythm gekocht. Dat was het qua hun.
ik neem aan dat je gezien had dat het Psycho Punk is en geen Pysko Punkz?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef Koepert het volgende:
Euhm... Juist ja... Zat na die PP - Raise YT-link ff aanverwante shit door te spitten..
Riiiiiiight...
Haha... Jawel.. Maar volg de volgende state-of-mind ff..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik neem aan dat je gezien had dat het Psycho Punk is en geen Pysko Punkz?
Nee, eigenlijk niet. Te leeg en de sound sprak me niet aan. Bij After MF was dat minder zo, die vond ik aardig, maar niet geweldig en bijv. Rock Ya Attitude vond ik gewoon een kloteplaat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en Uncut, After MF, Hardest Heartz, 2 Follow en Ghostclass vind je niks?
Psytrance/goaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef Koepert het volgende:
Euhm... Juist ja... Zat na die PP - Raise YT-link ff aanverwante shit door te spitten..
Riiiiiiight...
Snap je het concept van het Q-Base anthem wel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:53 schreef Solique het volgende:
Meerdere versies van de Q-base 2010 anthem:
Bepaalde melodie en breaks zijn nog gewoon hetzelfde als vorig jaar, ze konden geen compleet nieuw nummer ontwerpen ofzo?
Jawel, maar had toch iets meer diversie verwacht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Snap je het concept van het Q-Base anthem wel?
Ik vind het een heerlijke plaat!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:17 schreef ElDani het volgende:en bijv. Rock Ya Attitude vond ik gewoon een kloteplaat.
Ik vind het cool dat elk jaar dezelfde basis terugkeert voor het Q-base anthem. Op de een of andere manier hoort dat gewoon bij Q-Base..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Snap je het concept van het Q-Base anthem wel?
Persoonlijk vind ik de 1e 2 nummers van die EP beter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:06 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik kwam zomaar dit plaatje tegen op Youtube. Heerlijk ruig duister, maar toch toegankelijk
quote:Aangezien het Hard Energy Festival in Zwolle is afgelast en de organisator van dit evenement dit erg betreurd, is in goed overleg met High Energy Events besloten om Zatox aan de line-up toe te voegen. Om zo de bezoekers uit Zwolle een hart onder de riem te steken. De kosten die hieraan verbonden zijn worden grotendeels betaald door High Energy Events. Dit is een unicum in de dancewereld en het geeft aan dat relatief kleine organisaties elkaar besten kunnen helpen.
Met Zatox erbij, misschien wel de beste hardstyleproducer, hebben er zelden zoveel goede hardstyle en hardcore dj's op één podium gestaan. Elementz Festival 2010 biedt haar bezoekers maar liefst vier battles, twee live optredens, één kwartet aan Italianen en 'the godfather of hardcore himself' en dit alles voor maar ¤22,50.
het is afgelast, maar ze hebben Zatox toch maar aan de line-up toegevoegd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:52 schreef Koepert het volgende:
Dit is te vet![]()
[..]![]()
![]()
13:00 - 14:00 Ricky Raw
14:00 - 15:30 Pavo vs Luna
15:30 - 17:00 D-Block & S-te-Fan
17:00 - 18:15 Twisted vs The Smiley Brothers
18:15 - 19:45 Zatox vs Tatanka
19:45 - 20:15 Crypsis (live)
20:15 - 21:30 Tommyknocker vs Mad Dog
21:30 - 22:00 Endymion (live)
22:00 - 23:00 Paul Elstak
owja, ik zie het nu PF, dat is beide volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hard Energy Festival wat georganiseerd wordt door High Energy Events is afgelast, dus heeft High Energy Events Zatox geregeld voor Elementz Festival wat georganiseerd wordt door Empire Events
Oepsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef de_huig het volgende:
en ik ga niks zeggen over je ondertitel en sig..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef de_huig het volgende:
welkom![]()
en ik ga niks zeggen over je ondertitel en sig..
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
jouw ondertitel mag er wel zijn hoor bart
ik vind het vooral mooi dat het Kaal met een grote K is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben er nog steeds niet rouwig om dat ik er niet sta, ben wel benieuwd naar wat ze dit jaar met het podium hebben gedaan.
Een wijs man vertelde mij zojuist dat de surprise act bij D&S de psyko punkz waren..
Wat een wijs man was dat zegHij was Kaal en had een baard, een beetje net als alle grote filosofen Socrates, Plato, Aristoteles.
PP waren trouwens de 'suprise act'...niet de special guest bij dbstfquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben er nog steeds niet rouwig om dat ik er niet sta, ben wel benieuwd naar wat ze dit jaar met het podium hebben gedaan.
Een wijs man vertelde mij zojuist dat de surprise act bij D&S de psyko punkz waren..
Wat een wijs man was dat zegHij was Kaal en had een baard, een beetje net als alle grote filosofen Socrates, Plato, Aristoteles.
Lunatick blijft een supergeil nummerquote:01. Geck-o – Don’t You Lose It (Intro Version)
theracords
02. Walt – What You Get
Carnal
03. Intractable One – Feel The Force (Alphaverb Remix)
Explosive Italy
04. Ironblood – Ultravox (Zatox Mix)
Ipnotika
05. DJ Thera – A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
Theracords
06. Tuneboy – Tunebeat / 2 Best Enemies – Unity (Mashup)
CDR
07. DJ Theo & Louis Brain – Trashin’ Madness (Julian DJ & Davide Sonar Remix)
Italian Masters Of Hardstyle
08. Die Antwoord – Zef Side / Coca – Extreme Voice (Mashup)
CDR
09. Geck-o – Forces Of The Universe
Theracords
10. Jones & B-Front – Lunatick (Raw Mix)
DJ’s United Red
11. Public Domain – Automatic Audio Overload (The Machine Remix)
Audio Surgery Records
12. Geck-o & Phrantic – The Hard Way
AVIO Records
13. Psycho Brothers – Rock This Place (DJ Activator Remix)
Explosive Italy
14. Noisecontrollers – Macabre 2010
Fusion
15. Geck-o vs Thera – Trespassing
Theracords
Hoorde dat het tegen viel. En het weer was ook niet echt geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Heb je het niet gehoord dan? B-Front draaide de foute-hardstyle-top-100 hoor!quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:45 schreef de_huig het volgende:
fotoslideshow van mysteryland op nu.nl..en dan onderschriften bij de foto's:
"Het optreden van B-Front op het podium van Q-Music."
"Publiek tijdens het optreden van B-Front bij het podium van Q-Music."
"Het podium van Q-Music bij avondlicht."
overigens vind ik die Q-dance stage wel echt weer heel vet![]()
Da's wel heel slecht...quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:45 schreef de_huig het volgende:
fotoslideshow van mysteryland op nu.nl..en dan onderschriften bij de foto's:
"Het optreden van B-Front op het podium van Q-Music."
"Publiek tijdens het optreden van B-Front bij het podium van Q-Music."
"Het podium van Q-Music bij avondlicht."
overigens vind ik die Q-dance stage wel echt weer heel vet![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Da's wel heel slecht...
Ik vind de stage ook best mooi, dat oranje past goed bij het donkerblauwe van de wolken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Fuck, spoiler te klein voor het plaatje..Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Die had ik ook wel even willen zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:45 schreef Krulliewullie het volgende:
18.00-18.30 Activator LIVE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
20.30 - 21.00 Southstylerz LIVE Helden, vooral met een brabants accent iedereen aan het zitten proberen te krijgen, met one-liners als 'zitten! Ja ook gij daar, mej oewen bril!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |