Dat heb ik ook heel erg! Wat bizar hard gaat 1 jaar dan eigenlijk he, al die ontwikkelingen en veranderingen die een kind doormaakt vind ik echt zo gek. Voor onszelf lijkt 1 jaar niet opvallend, vaak verander je zelf helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ik blijf het een gek idee vinden dat al die kindjes die geboren zijn toen ik zelf hoogzwanger was, nu gewoon een jaar worden
Hier ook een kleintje wat de tv prachtig vind... sterker nog, ik had de box verlaagd en daardoor kwam de poef tussen haar beeld en de tv te staan... mevrouw was not amused!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:50 schreef Kersjes het volgende:
Octopussy, kijkt ze echt al TV? Toby heeft daar nog helemaal geen aandacht voor. Wel voor de knopjes van de DVD-recorder en de Xbox die eronder staan, maar langer dan 5 seconden naar het scherm kijken doet hij vooralsnog niet.
Och Niels![]()
Morgenochtend de intake op het kdv en vanaf volgende week gaat hij wennen en wordt hij een "Zeehondje". Spannend!!!
Nog niet geprobeerd! Thnx!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:00 schreef freecell het volgende:
Ter troost: dat slapen is ook een periode... Ze hebben door dat je weg gaat, nog niet zo goed door dat je ook terugkomt en slapen is niet leuk als er dingen te beleven zijn. Het komt wel weer goed.
Tot die tijd: wat gebeurt er als je in zijn kamer gaat 'rommelen' met de kleertjes oid en er dus wel bijblijft maar hem geen aandacht geeft?
Klinkt wel Isabeauig hè.. Het is gewoon háár schuld dat mijn lieve jongetje het nu ook doet, ze heeft het gewoon doorgegeven!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, ik wil je écht de gecontroleerd huilen methode niet opdringen, want je moet het kunnen/willen/ eraan toe zijn, maar het klinkt zó ontzettend als hoe Isabeau de laatste tijd bezig was em dat was binnen twee (!!!) dagen opgelost. En Isabeau ging ook zitten en staan, maar dat heb ik gewoon laten gebeuren. Het enige wat ik heb gedaan was om de zoveel tijd even terug gaan om haar neer te leggen en een aai over de bol te geven. Eerst na vijf minuten, toen na tien minuten en ik heb nog niet één keer een derde keer terug hoeven gaan. Ik wist niet wat ik meemaakte! Isabeau! Die altijd de grootst mogelijke drama's maakte en de hele tent afbrak sliep binnen een half uur! De dag erna ging het nog sneller en nu slaapt ze nagenoeg elke avond zonder morren in. Gewoon omdat ze weet dat ze er toch niet uitgehaald wordt, hoe zeer ze ook tekeer gaat.
Mega dikke kus, ik weet precies hoe je je voelt.
Nou ja kruipen wil ik het niet noemen, maar hij gaat op handjes en knietjes staan, trekt zijn kniën in en lanceert zichzelf naar voren. Wel lollig om te zien, maar soms ben ik bang dat hij met zijn hoofd ergens tegenaan knalt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Twinkly het volgende:
Daan ook al een grote babywat gek!
Ik heb echt in mijn hoofd dat hij heel klein is en altijd klein blijft
![]()
Hij is helemaal niet veranderd, nog steeds dat hele eigen koppieWat knap dat hij al kan kruipen zeg!
Je kunt ook gewoon blijven luisteren hoor. Maar ik voorspel wonderenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:01 schreef Vlindur het volgende:
Lente! Engerd!![]()
Wat knap van je!![]()
![]()
![]()
Daan, lieve kleine man! Welkom!![]()
![]()
Ik kan Rienk nooit laten huilen zonder dat ik het horen kan. Ik ben me toen die ene keer zo wezenloos geschrokken (babyfoon stond uit zonder dat ik het wist en een uur laten ging ik naar buiten en hoorde ik hem KRIJSEN.. Weet dus niet hoelang hij toen al huilde..) En ik ben nu bang dat ie zn bed uit valt of dood gaat ofzo![]()
We zijn aan het lunchen nu Ik geef brood in vierkante centimeters en nu eet ie wel goed! Geen klonten meer in zijn mond!
Ja ramen lappen. Uit te voeren in Friesland. Bij mij thuis om precies te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, ze ligt alweer de hele middag te pitten. Ik verveel me dood. Iemand nog een hobby in de aanbieding?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja kruipen wil ik het niet noemen, maar hij gaat op handjes en knietjes staan, trekt zijn kniën in en lanceert zichzelf naar voren. Wel lollig om te zien, maar soms ben ik bang dat hij met zijn hoofd ergens tegenaan knalt.
Ik heb precies hetzelfde! Ivan vindt het heerlijk als ik bij hem blijf, maar het kost me dan wel 1,5 uur om hem in slaap te krijgen en de volgende keer gaat het in slaap vallen precies even lastig. Als ik bij hem blijf houdt hij op met huilen, kijkt hij regelmatig met bevestiging zoekende ogen naar me, gaat spelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef Groofsken3 het volgende:
Heel dubbel, ik vind het heel schattig eigenlijk wat hj doet en voel de ontroering dan in mijn keel, maar tegelijkertijd wil ik waken voor moeilijke en lange avonden.
Oeh dat klinkt heel erg leuk!quote:
Dat vroeg ik me nou toevallig net af he, moet je dan zelf met je hand het hoofd een beetje ondersteunen, ja toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:50 schreef freecell het volgende:
Op de fiets altof zeg!
Leander viel in het begin altijd in slaap op de fiets, heel onhandig
deed ik wel. En ik heb ook wel eens een doek tussen koppie en stuur ingefrommeld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou toevallig net af he, moet je dan zelf met je hand het hoofd een beetje ondersteunen, ja toch?
Hier precies hetzelfde, volgens mij een voorbode van het kruipen (dat doet ie het al weeeken heel gefrustreerd)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja kruipen wil ik het niet noemen, maar hij gaat op handjes en knietjes staan, trekt zijn kniën in en lanceert zichzelf naar voren. Wel lollig om te zien, maar soms ben ik bang dat hij met zijn hoofd ergens tegenaan knalt.
Wat een geweldige foto!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:46 schreef Poppejans het volgende:
Wij zijn net voor het eerst wezen fietsen en het was een succes! (was even een snelle foto met telefoon) Hij bleef goed zitten en leek het erg interessant te vinden.
Hij had al snel mijn fietsbel in de gaten waar hij op ging slaan en schaterlachen toen ik ging bellen
[ afbeelding ]
Ik hoop ook echt dat hij niet zo snel gaat hoor, hij is nog maar 8 maanden!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een geweldige foto!
Ik voel me nu een beetje suf omdat wij er geen foto van gemaakt hebben en ik er zelfs helemaal niks over gezegd heb hier.Ik vond het fietsen gewoon niet zo heel leuk.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef freecell het volgende:
En wat was k daar blij mee! Lopen en nee nog niet snappen is vervelend
Ik ben een echte wandelaar, dat sowieso. Het fietsen voelt zo kwetsbaar. Ik kan ook heel gauw boos worden als iemand niet goed oplet. Misschien is het een Amsterdamding.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:10 schreef Vlindur het volgende:
Waarom vind je fietsen niet leuk? Ik heb de wandelwagen amper gebruikt omdat ik het lopen zo stom vond, maar ik vind fietsen wel echt heel leuk! Terwijl ik daarvoor echt voor alles mijn auto pakte, nu pak ik liever de fietsIk moet alleen nog ff flink wat zitvlees creëren, want ik heb toch steeds pijn!
Kom hier een keer fietsen dan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben een echte wandelaar, dat sowieso. Het fietsen voelt zo kwetsbaar. Ik kan ook heel gauw boos worden als iemand niet goed oplet. Misschien is het een Amsterdamding.
Rienk heeft niet dat zitje hoor, Rienk heeft deze:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:46 schreef happyme28 het volgende:
Oh ik kan niet wachten tot ik kan gaan fietsen met Daan. En wat een leuk zitje is dat Vlindur en die rol lijkt me inderdaad handig (al kan ik me niet voorstellen dat Daan in slaap valt, want als er iets te zien valt, wil meneer nooit slapen tot nu toe).
Vlindur, Rienk gaat echt rap!
Poppejans, grappig dat Wolf dat ook doet. Daan doet ook af en toe op handen en voeten staan maar dan verplaatst hij zich niet. Vraag me af of hij ook snel zal kruipen. Het hoeft van mij ook niet zo snel te gaan hoor. Merk nu al dat ik af en toe gek wordt van 'm overal weghalen waar hij niet mag komen (gordijnen, snoeren, planten etc.), laat staan als hij echt hard kan kruipen.
Lekker dat ze het lust!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:10 schreef Lijnloos het volgende:
Rienk gaat echt snel... dat duurt inderdaad niet lang meer met lopen als ie dit tempo aanhoudt...
Wij hebben vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens chili con carne gehad en ook Minke heeft een hapje meegegeten (gestaafmixert) en vond het ook best goed te eten...Meteen alles wat over was maar ingevroren... kunnen we de komende tijd wel vaker geven
Wij zijn ook aan het kijken naar een fietsstoeltje, manlief heeft pas een nieuwe fiets gekocht en wil dan ook graag met minke op pad. We gaan denk ik voor de Yepp, en dan ook zo'n extra adapter dat ie ook op mijn fiets gezet kan worden... ik wil ook wel es
blik of pot is relatief 'modern'. vroeger werden ze gedroogd en zo worden ze nog steeds verkocht (net als spliterwten bijvoorbeeld, die gebruik je voor erwtensoep)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef Linda2205 het volgende:
Maar bruine bonen komen toch altijd uit blik of pot en zijn dus zout? Ik heb nog nooit op een andere manier bruine bonen gezien....
Gewoon in een zakje dus? En dan kook je ze in water, zoals normale andere groente? Wanneer zijn ze dan klaar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:32 schreef simmu het volgende:
[..]
blik of pot is relatief 'modern'. vroeger werden ze gedroogd en zo worden ze nog steeds verkocht (net als spliterwten bijvoorbeeld, die gebruik je voor erwtensoep)
ff denken hoor, ik doe dat meestal met kikkererwten. die zet je dan de avond ervoor (!) in water om te weken. dan ff afspoelen en een uurtje koken (of stoven met een beetje knoflook en ui). ik ben niet heel zeker van de tijden, maar zo doe ik het iigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Gewoon in een zakje dus? En dan kook je ze in water, zoals normale andere groente? Wanneer zijn ze dan klaar?
Dan zou het voor Lotte nog niet eens kunnen idd...ze heeft een omtrek van 42,5-43quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Claudia, ik weet niet wat de hoofdomtrek van Ivan inmiddels is, maar hier hebben ze behoorlijk kleine helmen:
http://www.fietshelm.com/kleuters.html
En hier zelfs al vanaf 44 cm:
http://www.kinderfietssho(...)159&products_id=1462
Lijkt mij ook wel een fijn idee inderdaad. Ik sla de linkjes even op
Die hadden we inderdaad niet goed dichtgeklikt merkte ik toen Wolf dat ding ineens omhoog klaptequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:10 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, wat tof. En jullie hebben hetzelfde fietsstoeltje. Zie ik nou goed op de foto dat je de buikbeugel niet dicht hebt geklikt? Is dat met een reden? (of zie ik het gewoon niet goed?).
Komt helemaal goed joh!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:06 schreef Linda2205 het volgende:4u slaap en een sollicitatie matchen niet zo goed, gok ik...ben benieuwd of ik me er doorheen kan worstelen
Thnx! Volgens mij ruikt ze het gewoon...ze heeft nooit slaapproblemen eigenlijk...behalve vannacht tot 2u iedere 5min huilend rechtop in bed staan (slapend). Toen ik mn tentamen had was ze ook al zo aan het spoken... ze doet het er omquote:
Harry spookt ook altijd alleen maar als ik de dag erna moet werken. Anders slaapt hij altijd prima en komt hij alleen voor een voeding.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Thnx! Volgens mij ruikt ze het gewoon...ze heeft nooit slaapproblemen eigenlijk...behalve vannacht tot 2u iedere 5min huilend rechtop in bed staan (slapend). Toen ik mn tentamen had was ze ook al zo aan het spoken... ze doet het er om
shockingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:40 schreef Sorbootje het volgende:
Nou ja, ze was al bijna uitgepoept en heeft dus de hele weg in d'r eigen klei gezeten
Hier moest ik even hardop om lachen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:40 schreef Sorbootje het volgende:
Nou ja, ze was al bijna uitgepoept en heeft dus de hele weg in d'r eigen klei gezeten
Ja, het scherm is nog makkelijker erop te zetten als het stoeltje. Jammergenoeg is deze niet beveiligd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef mefke79 het volgende:
Andere Yepp bezitters, hebben jullie wel het schermpje en wissel je dat net zo makkelijk als het stoeltje zelf?
Thanks voor de tip! Ik vind dat toch zulk leuk spul, van de week eens even neuzenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, bij de AH is weer van dat olifant-en-krokodillen-spul te koop. Ik heb twee broodtrommeltjes met drinkbekers gekocht en twee hele leuke diepe eetbordjes.
Ik heb dus echt geen conditiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef Twinkly het volgende:
Oohh wat een goede vondst die garagehaha, dat is echt iets wat mij ook regelmatig overkomt, iets kopen en het dan niet mee naar huis krijgen
Dapper hoor dat jullie op de fiets gegaan zijn, alvast aan het trainen voor Rhenen dus? Ik moet ook nodig conditie kweken!
Ja he! Ik hou zo van Fisher Price, vooral het iets oudere spul, dat Little people heb ik dan weer wat minder mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:42 schreef freecell het volgende:
Die is leuk!voor 3,-
Dat zijn die autootjes per stuk al bijna waardGoed gescoord!
Jaaaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen conditiemaar vind dit fietsen met baby echt geweldig leuk, allebei vinden we het heel leuk dus daar moet ik gebruik van maken!
Vlegeldag B'kom was druk joh, maar een rommelmarkt kan ik nooit weerstaan
Rhenen doen we zeker binnenkort, dat moet ons lukken haha, en met zn tweeen al kletsend lijkt het misschien minder ver. De kereltjes in de dierentuin
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef mefke79 het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat Aoraki om de hoek woont zo'n beetje. Grappig!
Van de Gouden Boekjes! Je weet wel, die kleine nostalgische kartonnen boekjes in de boekenwinkel en de Hema heeft er vaak ook sommige delen te koop vanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:07 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, ik vind het ook leuk spul en de onderbroekjes zitten bij S zelfs beter dan die van de hema. Ik ken het alleen eigenlijk helemaal niet, heb geen idee waar het van is.
Oh, haha, toch goed om te weten. Ja kartonnen boekjes hadden wij vroeger ook wel, maar toch zegt het me niet zoveel geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Van de Gouden Boekjes! Je weet wel, die kleine nostaligische kartonnen boekjes in de boekenwinkel en de Hema heeft er vaak ook sommige delen te koop van
[ afbeelding ]
Goed...denk ik, hoop ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:38 schreef Aoraki het volgende:
[..]
![]()
, maar de hoek is wel wat overdreven... gemeente-buren!
Amelietje, gefeliciteerd!!!
Linda, hoe ging het vandaag?
Die Mei Tai heb ik verkocht hier. We hebben Wolf vandaag en gister gedragen, niet echt bepaald handigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik hoop alleen dat ze niet in slaap vallen op de fiets, dat vind ik zo sneu. Hebben jullie een buggy voor aan de fiets of had je je mei tai meegenomen?
Ik doe het met de ringsling voor korte eindjes zoals de supermarkt en wanneer we langer op pad zijn knoop ik hem in de doek. Ik gebruik de wandelwagen eigenlijk nooit, schandalig, want die hebben we van mijn moeder en broertje gekregenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die Mei Tai heb ik verkocht hier. We hebben Wolf vandaag en gister gedragen, niet echt bepaald handig![]()
We zaten ons af te vragen of het wel zinvol is om een buggydrager aan te schaffen omdat we niet heel veel fietsen, maarja de keren dat we fietsen gaan we wel echt ergens heen zeg maar...
Ik zou misschien ook wel een Ringsling willen voor die keren, kan ik makkelijk in de fietstas doen en heb ik het gewicht en uitsteeksel van zo'n buggydrager+buggy niet (en ik vind het stom en lelijk aan mn fiets haha)
Maar we zijn nog aan het denken, duur is zo'n buggydrager niet, en een ringsling weer wel redelijk aan de prijs.
Lastig lastig..
Jullie dan? oh shit, ik moet natuurlijk binnenkort dan wel een oplossing hebben als we naar dierentuin gaan, maar dat komt goed!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:11 schreef Asyniur het volgende:
boh, heb ik een paar dagen wat minder tijd, heb je heel wat bij te lezen.
Teveel om op te reageren maar Linda, ik wil wel even weten hoe je solliciatiegesprek ging...
En wat enorm lief, die kusjes van Harry. Lotte doet het ook, met wijd open mond je gezicht aflebberenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Goed...denk ik, hoop ikLief dat je vraagt
![]()
Ooh, heb ik eroverheen gelezen. Sorryquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
En wat enorm lief, die kusjes van Harry. Lotte doet het ook, met wijd open mond je gezicht aflebberen
hij is onderwegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:37 schreef Asyniur het volgende:
Hier is het wonderbaarlijk genoeg al ruim 2,5 uur stil
Twinks had je mijn PM nog gezien?
Is nie erg, lief dat je vroeg juistquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ooh, heb ik eroverheen gelezen. Sorry
Ik duim voor je
Ik heb een slokje borst gegeven, wel drie keer... Maar het is nu al een tijdje stilquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Is nie erg, lief dat je vroeg juist
Twink, kweenie...ze zouden bellen. Vond het stom om te vragen wanneer dan
En rottig dat Niels niet wil slapen... misschien even een slokje water geven? Dat helpt hier nog wel eens...
Ohja, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb een slokje borst gegeven, wel drie keer... Maar het is nu al een tijdje stil
Raar!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:42 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh arme Florianwas hij bang of denk je dat hij nog steeds last van de aardappel had?
voor jullie
Amélie wat ben je verwend! Die boerderij ziet er leuk uit!![]()
Hoe voelt dat nou Huup, mama zijn van een dreumes!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:00 schreef Sorbootje het volgende:
Huup ik heb vanmorgen Isabeau zitten filmen met precies dezelfde boerderij!Leuk is ie he?!
hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht
Haha, wat een ochtend. Moraal van het verhaal: laat je man nooit de wekker zetten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:35 schreef Sorbootje het volgende:
Het goede nieuws is dat ik nu nog maar 2,5 uur hoef te werken. Ben vanmiddag vrij en ga vanavond met schoonzus en vriendinnen op stap. Het kan dus alleen maar beter worden
Bij ons zat pino uit Sesamstraat steeds in de LP kerststalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hij is geniaal!
haan heen, haan terug, haahhahhahha hij kraait!, haan heen, haan terug hahahahhhaa hij kraait!, haan heen, haan terug![]()
en bovenaan een beestje in die hooischuur gooien en dan heel verbaasd kijken dat ie er onderaan weer uit komt![]()
We hebben er ook lama's en dino's bij gekregen en die zitten nu heel gemoedelijk met de egel en het konijn bij het kampvuur
Het was eventjes zachtjes huilen. Maar toen ik hem vast hield, was het al weer goed. Gelukkig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:32 schreef Lijnloos het volgende:
Kersjes,Je kleine baby is een grote vent aan het worden... beetje emo mag best
Ymme... dat zal schrikken zijn geweest... viel het mee of was Mart erg geschrokken?
sokjes?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef Ssserpente het volgende:
Ff een crosspost vanuit het vakantietopic.![]()
Ik zit ff te dubben of ik iets van schoentjes voor Lente voor op de camping moet kopen. Ze heeft wel Bobuxjes, maar da's best warm. En waterschoentjes hebben weer een harde zool, da's ook niet goed. Blote voetjes op de camping vind ik toch wat eng. Bestaan er zachte, open campingschoentjes?
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!quote:
Wat goehoed!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef Linda2205 het volgende:
AANGENOMEN![]()
Ymme, volgens mij kan je niet teveel geven, zolang het groente en fruit is. Als je 'm vol zou stoppen met babykoekjes enzo is het misschien een ander verhaal..
Ssserpente, misschien zulke simpele schoentjes van de HEMA of H&M? Niet helemaal soepel, maar ook niet heel stevig..
Ooh, dat ís ook moeilijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:13 schreef Linda2205 het volgende:
Ja! 35u in de week... nu ben ik wel een beetje muuh omdat Lotje dan 3x per week van 8-17.30 naar de opvang moet
Ja en dan op mn vrije dagen kunnen we naar de dierentuin en zwemmen of naar een clubje, omdat daar geld voor isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ooh, dat ís ook moeilijk. Hopeklijk went het snel
.
Ja, ze gaat nu ook. Iedere dag, maar maar een halve dag. Ze is helemaal kapot als ze thuiskomt, dus dat zal wel extra vermoeiend worden in het begin... Ik heb haar overigens vandaag gebracht en ze huilde niet! Unicumquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:30 schreef octopussy het volgende:
Linda gefeliciteerd met je baanwel even slikken zo met 3 x KDV. Gaat Lotte nu ook al naar het KDV? Hannah gaat 2 dagen p/w en ze vindt het leuk.
Ymme, ik zou het nog even navragen bij het CB. Ter vergelijking: Hannah krijgt 5 flessen variërend van 120 tot 180 ml en eet ongeveer de helft van een potje (maar dan zelfgemaakt). Ik heb geen flauw idee hoe zwaar en lang ze is, maar dat zien we volgende week woensdag weer.
Sorbootje, ik zou ook lekker in bad gaan liggen met een lekker drankje(ik mag nog niet in bad wegens operatiewond
)
Stiemie, is ie er al met de bakfiets?
Haha, goed ideequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Asyniur het volgende:
Linda, wat gaaf! Gefeliciteerd!
De hond die je hoort piepen zit vast in zijn bench. Daarom piept hij.
Dit ter voorkoming dat beide partijen verkeerde dingen leren
Nina (de herder, maar dat is niet degene die piept) kan met haar kop op zijn blad. En Harry is dol op de honden dus die begint te graaien met zijn handje vol eten en Nina hapt dan (voorzichtig) zo het eten uit zijn handen (en van het bladquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Haha, goed idee
Niels heeft het nog niet door dat de katten gevoerd kunnen worden gelukkig. Alhoewel de katten hem dan misschien wat liever zouden vinden.
Ymme, er bestaat toch een CB-lijn voor zulk soort vragen?
De Nederlandse klantenservice voor een online-bank is gevestigd in Berlijn. En daar ga ik aan de slag! Contact met klanten, maar ook archiefwerk, financieën. Beetje van alles door elkaar dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Ca.ra het volgende:
Jeuj Lindawat goeeeeed!
Wat ga je precies doen, of had je dat eerder al verteld?
Idd, maar vertrouw meer op de oud-ers hier, dan het CB waar dan ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Haha, goed idee
Niels heeft het nog niet door dat de katten gevoerd kunnen worden gelukkig. Alhoewel de katten hem dan misschien wat liever zouden vinden.
Ymme, er bestaat toch een CB-lijn voor zulk soort vragen?
Woensdag alquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:46 schreef Ca.ra het volgende:
Klinkt leuk! Per wanneer mag je beginnen?
Ahquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef ymme het volgende:
[..]
Idd, maar vertrouw meer op de oud-ers hier, dan het CB waar dan ook
Oef, wat vervelend, zeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:05 schreef wickie het volgende:
Het is even doorbijten, maar het gaat goedkomen.
Goede vraag. Dat is altijd iets wat in mijn achterhoofd speelt. Ik had bij het geven van de borstvoeding absoluut niet het gevoel dat Ivan honger had en ik weiger te geloven dat ik er zo naast zat. Feit is wel dat hij veel slanker werd en ik sommige foto's zelfs met een knoop in m'n maag bekijk omdat ik mijn lekkere molligerd er niet in herken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef DaviniaHR het volgende:
claudia, wat je schrijft over het vele eten van ivan, herzie je dan nu ook je zorgen bij zijn bv-periode? dat hij mss helemaal niet te weinig groeide, maar dat hij nu teveel groeit?
Gisteren niet, maar toen is R. eerder naar huis gekomen omdat ik het echt niet meer trok, en vandaag begon zijn vakantie. Ik moest vandaag eigenlijk nog werken, maar heb me ziek gemeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oef, wat vervelend, zeg.En er is niemand om je te ontlasten?
Ikke zoeken en zoeken op die website....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Das helemaal niet om te juichen![]()
Wickie, ze staan hier
Hopelijk knapt je mupje snel op en hebben jullie toch nog een fijne vakantie!
Ze staan bijna helemaal onderaan in die lange lijst!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef wickie het volgende:
[..]
Ikke zoeken en zoeken op die website....![]()
Dank je, ze zien er zo lekker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |