abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85718125
Goedemorgen!

Arme Vlindur :*

Asy, wat lief dat hij zo op je reageert O+

HIer vannacht om 1:00 DRAAAAAMAAAAA! echt gillen krijsen, niet ophouden :? Dus even bij ons in bed n de houdgreep en toen werd hij snel rustig :) om 1:15 weer in bed en toen kwam hij pas weer te mopperen om 5:00 :) en toen om 5:45 :+ en daarna pas weer om 6:50 :) Al met al al weer een stuk beter.
pi_85718199
Ohhh arme Florian :'( was hij bang of denk je dat hij nog steeds last van de aardappel had?
:* voor jullie

Amélie wat ben je verwend! Die boerderij ziet er leuk uit! O+
Hoe voelt dat nou Huup, mama zijn van een dreumes!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_85718206
Poe hé, ben je er 1 dag niet, heb je gelijk een Inca-post ;)

Co_OL, wat een mooie curves voor Robin. Ze wordt zeker al groot!

Poppejans, wat fijn dat Wolf zelfgekookte eten gaat eten, da's toch wel prettig om 'm zo snel mogelijk met de pot mee te kunnen laten eten. Tot nu toe gaat bij Daan ook alles met smaak naar binnen (als is het soms wel na 3 dagen proberen zoals de bloemkool) maar goed, wij hebben dan ook pas een paar dingen geprobeerd. En wat een leuke dingen gescoord op die rommelmarkt :D die garage :o

Inca, ook weer fijn om Stef en jou weer tegen te komen! (inclusief je mega-posts _O_ *O* ) En wat een schattig loopwagentje O+

Amélie, gefeliciteerd met je eerste verjaardag mooie meis! Huup en B. nog gefeliciteerd met je dreumes. Wat een heerlijk meisje is het toch, trots op haar fietsje. Mooi!

Linda, fijn dat het voor je gevoel goed ging, da's toch belangrijk. Heb je je vermoeidheid weg kunnen bluffen? ;) Weet je wanneer je iets hoort?

Twinky, dat was een vluchtig bezoekje dan maar als het goed gaat is er weinig te bespreken toch!

Sorbo, wat fijn joh dat Isabeau het doorslapen onder de knie heeft. Kan me voorstellen dat je na 10 maanden gebroken nachten opknapt van een goede nachtrust.

Free, ik zag je topic al, maar wat vervelend dat Florian zo last van allergiën lijkt te hebben. Zoontje van mijn collega had ook zo'n last van eczeem maar dat leek ook erg pijn te doen en inderdaad krijsen. Die heeft nu wel een bloedtest gekregen ondanks dat het niet helemaal betrouwbaar is, kunnen ze in ieder geval een bepaalde richting uit denken. Hij kan in ieder geval niet tegen gluten en nikkel en de rest wordt dus nu ook onderzocht. Hoop dat het ook duidelijk wordt hoe het bij Florian zit.

Mefke, ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt gisteren! En lekker dat je even hebt kunnen doorslapen.

Amaranta, veel plezier nog in Spanje! Fijn dat Fabian het zo goed doet. Hasta Luego!

Asy, veel herkenbaars in je post, lekker eten, minder poepen, mama is the bomb, kruffel aai knijp :X en hier ook een emo muts de laatste tijd. Maandag echt zitten brullen dat Daan weer naar het KDV moest.

Wij mogen ons zo ook weer melden op het CB. Zo nog even spullen uitzoeken. Eens kijken wat mijn bonkie inmiddels weegt :9 Ik weet al dat hij niet groot is, maar ik ben benieuwd of hij de 65cm gaat halen :) :) Hij moet wel precies in zijn slaapjestijd, dus ik hoop dat hij niet vervelend wordt (het zou voor het eerst zijn, maar zal je zien).

Vlindur, veel plezier vandaag met je vriendin!
pi_85718227
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:42 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh arme Florian :'( was hij bang of denk je dat hij nog steeds last van de aardappel had?
:* voor jullie

Amélie wat ben je verwend! Die boerderij ziet er leuk uit! O+
Hoe voelt dat nou Huup, mama zijn van een dreumes!
Raar! :o ;(
Er zit natuurlijk maar een dagje verschil tussen en zij is niet anders en ik ook niet. Maar op papier klinkt het zó groot ineens.
Gekkigheid :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85718454
Volgens mij was het de aardappel nog, maar zeker weet je dat soort dingen nooit ;)
Testen doen ze liever niet onder de vier heb ik begrepen :)

Happy: vaak is het CB wel afleidend :D Slaapt hij thuis daarna weer lekker ;) Mijn hummel is 70 Cm en jij had ook een grote toch? Dan moet 65 te doen zijn ;)

Huups, het is ook al woest groot :o
pi_85718463
Huup ik heb vanmorgen Isabeau zitten filmen met precies dezelfde boerderij! O+ Leuk is ie he?!

hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht
pi_85718545
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:00 schreef Sorbootje het volgende:
Huup ik heb vanmorgen Isabeau zitten filmen met precies dezelfde boerderij! O+ Leuk is ie he?!

hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht
:D
hij is geniaal!

haan heen, haan terug, haahhahhahha hij kraait!, haan heen, haan terug hahahahhhaa hij kraait!, haan heen, haan terug :') :D

en bovenaan een beestje in die hooischuur gooien en dan heel verbaasd kijken dat ie er onderaan weer uit komt :P
We hebben er ook lama's en dino's bij gekregen en die zitten nu heel gemoedelijk met de egel en het konijn bij het kampvuur :Y)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85718602
Vrede op de boerderie! O+

Isabeau gebruikte de beesten vanmorgen vooral om mij te bekogelen. Maar die hekjes....die zijn echt fascinerend. En het liedje als je de haan naar links schuift. :D
pi_85718923
Onze boerderij maakt gelukkig geen geluid. :P Ivan vindt vooral de poppetjes en dieren leuk. Die sleept hij overal mee naartoe en stopt hij graag ergens in.

Dit is toch wel fantastisch wakker worden. Papa en Ivan zijn al wakker, ik slof vermoeid naar het broodrooster en onderweg komt Ivan heel hard naar me toegekropen, strekt zijn handjes naar me uit en geeft me een kusje. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85719180
Oh Claudia! Dat klinkt héérlijk!

Zo ging het vanmorgen bij ons:

-Wheeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!
-Ik: B., Isabeau huilt, hoe laat is het?
-B: Kwart over zeven
-Ik: KWART OVER ZEVEN *&&$^#*$$&@!!!!????? Ik moet over vijf minuten de deur uit!!
-B: Oh, vergeten de wekker te zetten.

Fijn! Dus ben als een bezetene uit bed gesprongen. Ik pakte Isabeau uit bed en toen rook ik het al. Enorme poepluier. Ze heeft een erg geirrireerd huidje op haar schaamlipjes momenteel, dus dat was brullen en krijsen bij het verschonen, zo zielig! B. maakte ondertussen een fles. Fles gegeven en Isabeau bij d'r boerderij geparkeerd. Ik ben me toen in sneltreinvaart op gaan frissen (niet eens tijd om te douchen, dat háát ik!) . B. heeft ons naar het KDV gebracht en zou me ook op het station afzetten, maar de tweede trein zou ik ook al gaan missen. Gelukkig kreeg ik een lift naar LWD van een moeder. Vervolgens kreeg ik in LWD, om het compleet te maken, nog wel een flinke plensbui op mijn hoofd.

Het goede nieuws is dat ik nu nog maar 2,5 uur hoef te werken. Ben vanmiddag vrij en ga vanavond met schoonzus en vriendinnen op stap. Het kan dus alleen maar beter worden :)
pi_85719331
Och Vlindur, wat een nacht weer... logisch dat het vermoeiend is. :*
Free, ook al zo'n drama vannacht. Nou ja, als het de aardappel is, weet je in elk geval wat het is geweest... maar inderdaad heel zeker weet je dat natuurlijk niet. :*
Huup, wat een grote meid heb je zeg... zo lief aan eht spelen. Die boerderij is wel fantastisch, moest ik ook maar es op het verlanglijstje zetten.. O+
Happy, succes zo bij het cb, ben ook wel benieuwd hoe Daans stats eruit zien, hij lijkt toch niet al te klein...
Hier hebben we zojuist de eerste ik-ben-hard-gevallen-en-heb-pijn-val gehad... uit stand vol tegen de zijkant van de spijlen in de box gevallen... helemaal in tranen. Nou was ze ook al moe aan het worden, dus na het troosten meteen richting bed. Daar is het nu na 5 minuten al stil, dus die ligt effe bij te komen. O+
pi_85719383
Haha, Sorbo, optimist! :+
pi_85719472
Hoe vaak hoor je het niet. Laat je kind niet alleen op het 'ouders' bed liggen. :@

Dacht vanochtend heel eventjes naar de wc te gaan. Heel even, heel snel. Nou ja, niet snel genoeg dus.
pi_85719482
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:35 schreef Sorbootje het volgende:

Het goede nieuws is dat ik nu nog maar 2,5 uur hoef te werken. Ben vanmiddag vrij en ga vanavond met schoonzus en vriendinnen op stap. Het kan dus alleen maar beter worden :)
Haha, wat een ochtend. Moraal van het verhaal: laat je man nooit de wekker zetten. (8>

Wel fijn dat je zo naar huis kunt, hoor, lekker badderen en je weer een beetje mens voelen. Ik ga nooit de deur uit zonder te douchen, dus ik begrijp hoe smerig je je moet voelen. :P
pi_85719596
Ik ga straks een uur in bad liggen met een boek. (en een borrel als het aan mij ligt ;) )
pi_85719732
Een borrel. _O- Heb je niet wat punten over voor warme chocolademelk? :9 Of warme chocolademelk met een neut? :9 :9

Om toch ontopic te gaan: Ivan poept tegenwoordig gerust 4 keer op een dag. :o
pi_85720060
Sorbootje :o Lekker ontspannen ochtendje dus :D

Free wat vervelend zeg weer zo'n nacht -O- Enig idee waaraan het ligt?

Huup wat is je meisje verwend O+ Little people kerststal is zo leuk O+ Hoef je ook niet de hele tijd te politie-agenten omdat ze eraf moet blijven O-)

Mijn vriend is kijken voor een bakfiets via marktplaats. Heeft ie mooi weer voor uitgezocht (hij moet zo'n 3 kwartier terugfietsen als het tot een koop komt :') )
pi_85720160
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D
hij is geniaal!

haan heen, haan terug, haahhahhahha hij kraait!, haan heen, haan terug hahahahhhaa hij kraait!, haan heen, haan terug :') :D

en bovenaan een beestje in die hooischuur gooien en dan heel verbaasd kijken dat ie er onderaan weer uit komt :P
We hebben er ook lama's en dino's bij gekregen en die zitten nu heel gemoedelijk met de egel en het konijn bij het kampvuur :Y)
Bij ons zat pino uit Sesamstraat steeds in de LP kerststal :D
pi_85720572
De boerderij O+

Ik heb Mette gister geleerd om de knuffels een kusje te geven. Daarna gaat ze weer in de mishandel modus (slaan en weggooien) :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85720859
Haha, Pino in de kerststal :D

Ymme :X

Lijnloos, sneu is dat. Maar het hoort er nou eenmaal bij. Vallen en opstaan enzo ;)

Sorbo, wat een begin van de dag :o
Veel plezier vanavond, da's dan wel een lekker vooruitzicht.

Amelie O+
Little People is echt leuk en dat blijft het nog wel een poosje. Wij hebben er ook behoorlijk wat van staan.

Oh jongens, mijn baby is morgen jarig, hoe kan dat nou??
Ben er best emo onder en heb een beetje last van een-jaar-geleden-zus-en-zo....
.... met gevoel voor drama....
pi_85720930
Kersjes, :* Je kleine baby is een grote vent aan het worden... beetje emo mag best ;)
Ymme... dat zal schrikken zijn geweest... viel het mee of was Mart erg geschrokken?
pi_85721157
Kersjes dat kan helemaal niet :o

Hmm Esmee is haar "ik slaap maar 6 uur in 24 uur"-poging aan het overdoen geloof ik. Doodop, maar niet willen slapen ondanks dentinox, zetpil en chamodent...

En mijn vriend heeft de bakfiets *O* En is nu gelukkig onderweg naar huis
pi_85721789
ROFL Niels trok net het drinkbakje van de katten wat "veilig" op de vensterbank stond over zich heen _O- Hij was heelemaal kletsnat en verontwaardigd aan het huilen. Hopelijk komt het nu eindelijk over als ik zeg dat hij daar niet aan mag zitten :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_85721859
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:32 schreef Lijnloos het volgende:
Kersjes, :* Je kleine baby is een grote vent aan het worden... beetje emo mag best ;)
Ymme... dat zal schrikken zijn geweest... viel het mee of was Mart erg geschrokken?
Het was eventjes zachtjes huilen. Maar toen ik hem vast hield, was het al weer goed. Gelukkig.
pi_85722424
Stiemie, gefeliciteerd met de nieuwe aankoop! Dat wordt lekker fietsen met je meiden samen in de bak *;

Niels :D

Schrikken hoor Ymme.
.... met gevoel voor drama....
pi_85722653
Ff een crosspost vanuit het vakantietopic. :)

Ik zit ff te dubben of ik iets van schoentjes voor Lente voor op de camping moet kopen. Ze heeft wel Bobuxjes, maar da's best warm. En waterschoentjes hebben weer een harde zool, da's ook niet goed. Blote voetjes op de camping vind ik toch wat eng. Bestaan er zachte, open campingschoentjes? :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:43:42 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85723676
Kun je een baby te veel, te eten geven?

Oma (schoonmoeder :( ) zit hier elke keer te verkondigen. Ja hij wordt zwaar. En dat moet ie straks allemaal dragen. Dat is niet goed hoor. Mart eet sinds deze week een heel potje fruit en een heel potje groente (of zelf gemaakt natuurlijk). En hij heeft het ook echt 'nodig' want het is een hongerlapje.

Maar nu word ik dus zo onzeker van mijn schoonmoeder (sowieso zie ik haar liever niet dan wel, door haar opmerkingen steeds).

Verder krijgt Mart nog 4x 200cc kv.
pi_85723707
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef Ssserpente het volgende:
Ff een crosspost vanuit het vakantietopic. :)

Ik zit ff te dubben of ik iets van schoentjes voor Lente voor op de camping moet kopen. Ze heeft wel Bobuxjes, maar da's best warm. En waterschoentjes hebben weer een harde zool, da's ook niet goed. Blote voetjes op de camping vind ik toch wat eng. Bestaan er zachte, open campingschoentjes? :P
sokjes?
pi_85723708
Harry _O_ zie hem trots zijn!
Ach, mors nou wat voor die arme hond ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85723772
Goed zeg Harry :)
En het gepiep op de achtergrond :D Die lust volgens mij ook wel wat.
pi_85723773
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

sokjes?
'tr Is vooral dat ik bang ben dat ze in iets scherps gaat staan. Dan helpen sokjes ook niet.
pi_85723938
AANGENOMEN *O*

Ymme, volgens mij kan je niet teveel geven, zolang het groente en fruit is. Als je 'm vol zou stoppen met babykoekjes enzo is het misschien een ander verhaal..

Ssserpente, misschien zulke simpele schoentjes van de HEMA of H&M? Niet helemaal soepel, maar ook niet heel stevig..
Lotte!
Noah!
pi_85724035
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef Linda2205 het volgende:
AANGENOMEN *O*
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wat super en wat fijn dat ze zo snel al belden! Je hebt een baan!!!1 Gefeliciteerd!!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:58:49 #235
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85724062
Wow Lindaaaaaaa *O* *O* *O* . Wat goed zeg O+ . Gefeliciteerd :* ^O^
pi_85724245
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef Linda2205 het volgende:
AANGENOMEN *O*

Ymme, volgens mij kan je niet teveel geven, zolang het groente en fruit is. Als je 'm vol zou stoppen met babykoekjes enzo is het misschien een ander verhaal..

Ssserpente, misschien zulke simpele schoentjes van de HEMA of H&M? Niet helemaal soepel, maar ook niet heel stevig..
Wat goehoed! *O* *O* *O*
pi_85724545
Ja! 35u in de week... nu ben ik wel een beetje muuh omdat Lotje dan 3x per week van 8-17.30 naar de opvang moet ;(
Lotte!
Noah!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:14:37 #238
313287 Groofsken3
pi_85724598
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:13 schreef Linda2205 het volgende:
Ja! 35u in de week... nu ben ik wel een beetje muuh omdat Lotje dan 3x per week van 8-17.30 naar de opvang moet ;(
Ooh, dat ís ook moeilijk :'( . Hopeklijk went het snel :Y . :*
pi_85724683
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ooh, dat ís ook moeilijk :'( . Hopeklijk went het snel :Y . :*
Ja en dan op mn vrije dagen kunnen we naar de dierentuin en zwemmen of naar een clubje, omdat daar geld voor is O+ en ze kan 2x per week met papa leuke dingen doen, wat ze maar willen. Omdat we geld hebben O+ Oh echt...niet alles is in geld uit te drukken en ik zal de dagen met Lotte op het grasveld hier voor ook echt heel erg missen, maar simpele dingen als naar de dierentuin zijn dan gewoon mogelijk!

En ze krijgt deze, die vond ik te duur. Maar nu niet :D

O+

Zoiets had ze vorig jaar ook...met dr kleine babyvoetjes! En nu gaan er dreumesvoetjes in :D
Lotte!
Noah!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:27:45 #240
313287 Groofsken3
pi_85725106
Wat fijn Linda. Wat een beetje (of veel :o ) extra geld veel lucht kan geven hè.
pi_85725209
Linda gefeliciteerd met je baan *O* wel even slikken zo met 3 x KDV. Gaat Lotte nu ook al naar het KDV? Hannah gaat 2 dagen p/w en ze vindt het leuk.

Ymme, ik zou het nog even navragen bij het CB. Ter vergelijking: Hannah krijgt 5 flessen variërend van 120 tot 180 ml en eet ongeveer de helft van een potje (maar dan zelfgemaakt). Ik heb geen flauw idee hoe zwaar en lang ze is, maar dat zien we volgende week woensdag weer.

Sorbootje, ik zou ook lekker in bad gaan liggen met een lekker drankje _O_ (ik mag nog niet in bad wegens operatiewond }:| )

Stiemie, is ie er al met de bakfiets? *O*
pi_85725268
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:30 schreef octopussy het volgende:
Linda gefeliciteerd met je baan *O* wel even slikken zo met 3 x KDV. Gaat Lotte nu ook al naar het KDV? Hannah gaat 2 dagen p/w en ze vindt het leuk.

Ymme, ik zou het nog even navragen bij het CB. Ter vergelijking: Hannah krijgt 5 flessen variërend van 120 tot 180 ml en eet ongeveer de helft van een potje (maar dan zelfgemaakt). Ik heb geen flauw idee hoe zwaar en lang ze is, maar dat zien we volgende week woensdag weer.

Sorbootje, ik zou ook lekker in bad gaan liggen met een lekker drankje _O_ (ik mag nog niet in bad wegens operatiewond }:| )

Stiemie, is ie er al met de bakfiets? *O*
Ja, ze gaat nu ook. Iedere dag, maar maar een halve dag. Ze is helemaal kapot als ze thuiskomt, dus dat zal wel extra vermoeiend worden in het begin... Ik heb haar overigens vandaag gebracht en ze huilde niet! Unicum ;)

Hoe is het met jou? Voel je je al beter en hoe is het om weer mee te draaien thuis?
Lotte!
Noah!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:33:43 #243
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85725315
Jeuj Linda *O* wat goeeeeed!
Wat ga je precies doen, of had je dat eerder al verteld?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85725387
Mart is vanaf z'n geboorte al wat groter.
3990 gram en 55 cm.

Met 18 weken was hij 8540 gram en 68 cm. En toen zeiden ze bij het CB dat je het die 8,5 kilo er niet aan af zag bij hem.
Hoeveel dat nu is weet ik niet. We hebben op 20 sept pas weer een afspraak staan bij het CB.

Maar doordat iedereen zo :D reageert, word ik heel onzeker. En krijg ik het idee dat ze denken dat ik mijn kind vet mest ofzo.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:35:58 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85725411
Linda, wat gaaf! Gefeliciteerd! *O*

De hond die je hoort piepen zit vast in zijn bench. Daarom piept hij.
Dit ter voorkoming dat beide partijen verkeerde dingen leren ;)
pi_85725472
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Asyniur het volgende:
Linda, wat gaaf! Gefeliciteerd! *O*

De hond die je hoort piepen zit vast in zijn bench. Daarom piept hij.
Dit ter voorkoming dat beide partijen verkeerde dingen leren ;)
Haha, goed idee :D
Niels heeft het nog niet door dat de katten gevoerd kunnen worden gelukkig. Alhoewel de katten hem dan misschien wat liever zouden vinden.

Ymme, er bestaat toch een CB-lijn voor zulk soort vragen?
pi_85725501
Succes bij het CB Happy! Ben benieuwd naar zn lengte/gewicht!
En hier was het inderdaad met eten soms ook even een paar keer proberen en proeven, maar het gaat echt zo lekker nu. Nu al 3 dagen achter elkaar met smaak mijn gemaakte eten helemaal opgegeten.
Gister heeft hij erg gesmult van pasta met wat pesto,stukjes courgette,stukjes tomaat,piepklein beetje gehakt en wat geraspte kaas

Ymme, hier ook een baby die goed eet.Wolf at toen volgens mij ook al wel een pot fruit en een pot groente helemaal op. En nu sindskort soms na de groente nog een beetje toetje erbij.
Kom op zeg, laat je schoonmoeder zich mooi met zichzelf bemoeien.

Gefeliciteerd Linda, wist niet dat je aan het solliciteren was. Wat fijn *O*

Wij zijn alledrie snipverkouden, vast door de enorme weersomslag sinds we weer in Nederland zijn. Pff effe pyjamadag vandaag.
Wolf zit trouwens nu ineens op nog maar 2 flessen (allebei pap) per dag! Die eet 2 boterhammen 's middags zo op sinds we terug van vakantie zijn. Hij drinkt nu ook met smaak diksap.
Wat hier trouwens de grootste hit qua sap is zijn die kleine kant en klare flesjes Olvarit met groente/fruitsap, maar die zijn wel duur, had er toevallig eentje mee op vakantie en hij vond het helemaal geweldig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:40:14 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85725593
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Haha, goed idee :D
Niels heeft het nog niet door dat de katten gevoerd kunnen worden gelukkig. Alhoewel de katten hem dan misschien wat liever zouden vinden.

Ymme, er bestaat toch een CB-lijn voor zulk soort vragen?
Nina (de herder, maar dat is niet degene die piept) kan met haar kop op zijn blad. En Harry is dol op de honden dus die begint te graaien met zijn handje vol eten en Nina hapt dan (voorzichtig) zo het eten uit zijn handen (en van het blad :o). De hond die vast zit, is daar te klein voor maar die is wel razendsnel als iets op de grond valt (wat geregeld gebeurt). Nu kan ik tenminste nog eens een stuk appel oprapen, afspoelen en opnieuw aanbieden :D
pi_85725646
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Ca.ra het volgende:
Jeuj Linda *O* wat goeeeeed!
Wat ga je precies doen, of had je dat eerder al verteld?
De Nederlandse klantenservice voor een online-bank is gevestigd in Berlijn. En daar ga ik aan de slag! Contact met klanten, maar ook archiefwerk, financieën. Beetje van alles door elkaar dus.
Lotte!
Noah!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:46:12 #250
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85725861
Klinkt leuk! Per wanneer mag je beginnen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')