Raar!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:42 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh arme Florianwas hij bang of denk je dat hij nog steeds last van de aardappel had?
voor jullie
Amélie wat ben je verwend! Die boerderij ziet er leuk uit!![]()
Hoe voelt dat nou Huup, mama zijn van een dreumes!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:00 schreef Sorbootje het volgende:
Huup ik heb vanmorgen Isabeau zitten filmen met precies dezelfde boerderij!Leuk is ie he?!
hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht hekje open hekje dicht
Haha, wat een ochtend. Moraal van het verhaal: laat je man nooit de wekker zetten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:35 schreef Sorbootje het volgende:
Het goede nieuws is dat ik nu nog maar 2,5 uur hoef te werken. Ben vanmiddag vrij en ga vanavond met schoonzus en vriendinnen op stap. Het kan dus alleen maar beter worden
Bij ons zat pino uit Sesamstraat steeds in de LP kerststalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hij is geniaal!
haan heen, haan terug, haahhahhahha hij kraait!, haan heen, haan terug hahahahhhaa hij kraait!, haan heen, haan terug![]()
en bovenaan een beestje in die hooischuur gooien en dan heel verbaasd kijken dat ie er onderaan weer uit komt![]()
We hebben er ook lama's en dino's bij gekregen en die zitten nu heel gemoedelijk met de egel en het konijn bij het kampvuur
Het was eventjes zachtjes huilen. Maar toen ik hem vast hield, was het al weer goed. Gelukkig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:32 schreef Lijnloos het volgende:
Kersjes,Je kleine baby is een grote vent aan het worden... beetje emo mag best
Ymme... dat zal schrikken zijn geweest... viel het mee of was Mart erg geschrokken?
sokjes?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef Ssserpente het volgende:
Ff een crosspost vanuit het vakantietopic.![]()
Ik zit ff te dubben of ik iets van schoentjes voor Lente voor op de camping moet kopen. Ze heeft wel Bobuxjes, maar da's best warm. En waterschoentjes hebben weer een harde zool, da's ook niet goed. Blote voetjes op de camping vind ik toch wat eng. Bestaan er zachte, open campingschoentjes?
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!quote:
Wat goehoed!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef Linda2205 het volgende:
AANGENOMEN![]()
Ymme, volgens mij kan je niet teveel geven, zolang het groente en fruit is. Als je 'm vol zou stoppen met babykoekjes enzo is het misschien een ander verhaal..
Ssserpente, misschien zulke simpele schoentjes van de HEMA of H&M? Niet helemaal soepel, maar ook niet heel stevig..
Ooh, dat ís ook moeilijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:13 schreef Linda2205 het volgende:
Ja! 35u in de week... nu ben ik wel een beetje muuh omdat Lotje dan 3x per week van 8-17.30 naar de opvang moet
Ja en dan op mn vrije dagen kunnen we naar de dierentuin en zwemmen of naar een clubje, omdat daar geld voor isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ooh, dat ís ook moeilijk. Hopeklijk went het snel
.
Ja, ze gaat nu ook. Iedere dag, maar maar een halve dag. Ze is helemaal kapot als ze thuiskomt, dus dat zal wel extra vermoeiend worden in het begin... Ik heb haar overigens vandaag gebracht en ze huilde niet! Unicumquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:30 schreef octopussy het volgende:
Linda gefeliciteerd met je baanwel even slikken zo met 3 x KDV. Gaat Lotte nu ook al naar het KDV? Hannah gaat 2 dagen p/w en ze vindt het leuk.
Ymme, ik zou het nog even navragen bij het CB. Ter vergelijking: Hannah krijgt 5 flessen variërend van 120 tot 180 ml en eet ongeveer de helft van een potje (maar dan zelfgemaakt). Ik heb geen flauw idee hoe zwaar en lang ze is, maar dat zien we volgende week woensdag weer.
Sorbootje, ik zou ook lekker in bad gaan liggen met een lekker drankje(ik mag nog niet in bad wegens operatiewond
)
Stiemie, is ie er al met de bakfiets?
Haha, goed ideequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Asyniur het volgende:
Linda, wat gaaf! Gefeliciteerd!
De hond die je hoort piepen zit vast in zijn bench. Daarom piept hij.
Dit ter voorkoming dat beide partijen verkeerde dingen leren
Nina (de herder, maar dat is niet degene die piept) kan met haar kop op zijn blad. En Harry is dol op de honden dus die begint te graaien met zijn handje vol eten en Nina hapt dan (voorzichtig) zo het eten uit zijn handen (en van het bladquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Haha, goed idee
Niels heeft het nog niet door dat de katten gevoerd kunnen worden gelukkig. Alhoewel de katten hem dan misschien wat liever zouden vinden.
Ymme, er bestaat toch een CB-lijn voor zulk soort vragen?
De Nederlandse klantenservice voor een online-bank is gevestigd in Berlijn. En daar ga ik aan de slag! Contact met klanten, maar ook archiefwerk, financieën. Beetje van alles door elkaar dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Ca.ra het volgende:
Jeuj Lindawat goeeeeed!
Wat ga je precies doen, of had je dat eerder al verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |