abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85652099
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben een echte wandelaar, dat sowieso. Het fietsen voelt zo kwetsbaar. Ik kan ook heel gauw boos worden als iemand niet goed oplet. Misschien is het een Amsterdamding.
Kom hier een keer fietsen dan! O+

Een fiets meet! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85652643
Oh ik kan niet wachten tot ik kan gaan fietsen met Daan. En wat een leuk zitje is dat Vlindur en die rol lijkt me inderdaad handig (al kan ik me niet voorstellen dat Daan in slaap valt, want als er iets te zien valt, wil meneer nooit slapen tot nu toe).

Vlindur, Rienk gaat echt rap!

Poppejans, grappig dat Wolf dat ook doet. Daan doet ook af en toe op handen en voeten staan maar dan verplaatst hij zich niet. Vraag me af of hij ook snel zal kruipen. Het hoeft van mij ook niet zo snel te gaan hoor. Merk nu al dat ik af en toe gek wordt van 'm overal weghalen waar hij niet mag komen (gordijnen, snoeren, planten etc.), laat staan als hij echt hard kan kruipen. :D
pi_85653105
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:46 schreef happyme28 het volgende:
Oh ik kan niet wachten tot ik kan gaan fietsen met Daan. En wat een leuk zitje is dat Vlindur en die rol lijkt me inderdaad handig (al kan ik me niet voorstellen dat Daan in slaap valt, want als er iets te zien valt, wil meneer nooit slapen tot nu toe).

Vlindur, Rienk gaat echt rap!

Poppejans, grappig dat Wolf dat ook doet. Daan doet ook af en toe op handen en voeten staan maar dan verplaatst hij zich niet. Vraag me af of hij ook snel zal kruipen. Het hoeft van mij ook niet zo snel te gaan hoor. Merk nu al dat ik af en toe gek wordt van 'm overal weghalen waar hij niet mag komen (gordijnen, snoeren, planten etc.), laat staan als hij echt hard kan kruipen. :D
Rienk heeft niet dat zitje hoor, Rienk heeft deze:

Dus ik moet even een bijpassend iets scoren :Y

Hij slaapt nog steeds! *O*
pi_85657566
Rienk gaat echt snel... dat duurt inderdaad niet lang meer met lopen als ie dit tempo aanhoudt...
Wij hebben vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens chili con carne gehad en ook Minke heeft een hapje meegegeten (gestaafmixert) en vond het ook best goed te eten... *O* Meteen alles wat over was maar ingevroren... kunnen we de komende tijd wel vaker geven ;)

Wij zijn ook aan het kijken naar een fietsstoeltje, manlief heeft pas een nieuwe fiets gekocht en wil dan ook graag met minke op pad. We gaan denk ik voor de Yepp, en dan ook zo'n extra adapter dat ie ook op mijn fiets gezet kan worden... ik wil ook wel es :@
pi_85658277
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:10 schreef Lijnloos het volgende:
Rienk gaat echt snel... dat duurt inderdaad niet lang meer met lopen als ie dit tempo aanhoudt...
Wij hebben vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens chili con carne gehad en ook Minke heeft een hapje meegegeten (gestaafmixert) en vond het ook best goed te eten... *O* Meteen alles wat over was maar ingevroren... kunnen we de komende tijd wel vaker geven ;)

Wij zijn ook aan het kijken naar een fietsstoeltje, manlief heeft pas een nieuwe fiets gekocht en wil dan ook graag met minke op pad. We gaan denk ik voor de Yepp, en dan ook zo'n extra adapter dat ie ook op mijn fiets gezet kan worden... ik wil ook wel es :@
Lekker dat ze het lust! :9

Fietsen is ook tof en voor J. hebben we idd ook een adapter gekocht! Ideaal hoor! En het is zo leuk! *O*
pi_85659156
Fietsen O+
Het betekent 'vrijheid' voor mij.

Even korte post, het is gekkenhuis hier. We zijn allebei half ziek, moeten nog van alles doen voor we op vakantie gaan.
En Mette is vandaag geexplodeerd. Ze is nu een echte krentenbol :{ Ze wil ook geen melk meer drinken, waarschijnlijk heeft ze ook waterpokken in haar mond.
Gelukkig slaapt ze nu...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85659541
Och, arme Mette. Lelijke dingen he, die waterpokken?
pi_85659620
Och Mette, wat sneu... Hopelijk knappen jullie nog op voordat jullie weg gaan. Beterschap!

Fietsen met je kleintje is zo tof!!
Helaas kan ik het met Toby vrijwel nooit doen. We hebben geen achterzitje, en al hadden we er een gehad: mijn fiets heeft een te smalle en instabiele bagagedrager. Daar kan geen stoeltje op :N
En ik vind Devin nog iets te jong om alleen thuis te laten :P
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:10:07 #84
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85659796
Poppejans, wat tof *O* . En jullie hebben hetzelfde fietsstoeltje. Zie ik nou goed op de foto dat je de buikbeugel niet dicht hebt geklikt? Is dat met een reden? (of zie ik het gewoon niet goed?).

Ik vond het fietsen met R heerlijk. We doen het nu een week of twee denk ik. Hij vindt het ook zo leuk, gaat helemaal enthousiast trappelen en dadada roepen (krijsen echt, mensen kijken er voor om en moeten dan heel erg lachen :o ). Ik vind het zo leuk nu. Bij mijn dochter was de stap naar een fietsstoeltje helemaal geen succes. Die zat altijd al achterop in de baby-mee onder een regenhoesje voor de wind en dat beviel haar blijkbaar zo goed, ze wilde helemaal niet voorop. En volgens mij heeft ze het nooit heel prettig gevonden, daarna ook niet. Altijd mopperen zodra er ook maar een beetje wind stond enzo. Nu achterop zingt ze de hele weg en kletst ze de oren van mijn kop. Meer een meisje voor achterop dus ;) .

Anyways, met z'n drieën op de fiets in de huidige samenstelling is erg leuk ^O^ . dat wilde ik maar even zeggen. :@
pi_85659993
Ik pak liever de auto. :P Ik vind in m'n eentje door Amsterdam fietsen ook niks an. Je moet ogen in je achterhoofd hebben.

Och jee, arme Mette. Lekkere timing ook, wickie. Maar je hebt bijna vakantie! En Het Wordt Leuk! Dat Moet!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85660531
Agut, arme Mette met haar waterpokken. Ik hoop dat ze er in de vakantie minder last van heeft. Arm mupke.

Minke aan de bruine bonen. Dat eten wij dus echt nooit, maar zal 't toch wel voor Daan willen maken. Eens zien of ik mijn man aan de chili con carne krijg. Ik vind 't heerlijk maar hij vind er niets aan.
pi_85660750
waterpokken -O-

ben er echt benauwd voor want ik heb ze ook nog niet gehad. we gaan komend weekend beginnen met de bijvoeding. ben er nog niet over uit of het een prakkie of een stukkie wordt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85660772
Bonen vinden kinderen vaak heel lekker en ze zijn super gezond :Y Maar voor die hele kleintjes die nog niet zo lang aan de vaste voeding zijn kunnen ze nog erg belastend zijn. Net als ui, prei etc. Die kunnen leiden tot gasvorming en krampjes enzo.
Wisten jullie vast al lang, maar ik wilde het toch nog even zeggen :@
.... met gevoel voor drama....
pi_85660835
Maar bruine bonen komen toch altijd uit blik of pot en zijn dus zout? Ik heb nog nooit op een andere manier bruine bonen gezien....
Lotte!
Noah!
pi_85660886
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef Linda2205 het volgende:
Maar bruine bonen komen toch altijd uit blik of pot en zijn dus zout? Ik heb nog nooit op een andere manier bruine bonen gezien....
blik of pot is relatief 'modern'. vroeger werden ze gedroogd en zo worden ze nog steeds verkocht (net als spliterwten bijvoorbeeld, die gebruik je voor erwtensoep)
pi_85660940
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:32 schreef simmu het volgende:

[..]

blik of pot is relatief 'modern'. vroeger werden ze gedroogd en zo worden ze nog steeds verkocht (net als spliterwten bijvoorbeeld, die gebruik je voor erwtensoep)
Gewoon in een zakje dus? En dan kook je ze in water, zoals normale andere groente? Wanneer zijn ze dan klaar?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:34:33 #92
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85660984
Bruine bonen (uit blik) met appel is naast pasta het enige dat ik er goed inkrijg bij mijn zoon. Verder zabbelt hij wat mee op ons avondeten.

Mijn dochter is ook weg van allerlei soorten bonen. Alleen die gewonen groene lange gevallen gaan er nauwelijks in. :')
pi_85661144
Zo, hehe, effe bijgelezen.
Allereerst: Welkom Daan!
Oscar, gefeliciteerd grote vent! Hopelijk heb je met mama, papa en broer een leuke dag gehad.
Fietsen: Driekus vindt het heerlijk en wij ook. We hebben een Yepp en dan met extra adapter zodat ie op beide fietsen kan. We hebben alleen geen windding, dat is lastiger overzetten.
En mijn manneke was gisteren gewoon doodop. Hij is nog tijdens zijn fles in slaap gevallen. Vandaag is ie een stuk beter te pas. En niet alleen wij verbazen ons erover hoe snel ie gaat en hoeveel ie verandert. De manager van het kdv was terug van vakantie en bekende vandaag aan me dat ze vanochtend gevraagd had 'wie dat leuke nieuwe blonde jochie was'...Driekus dus!
Hij kletst ook de oren van je kop trouwens, zo maar ineens.

Lente, doe es niet zo eng! Ik zie dat Driekus echt nog niet doen. Toch een meiden ding he, ze is veel pittiger dan onze Driekus. Men, wat ze je geschrokken zijn.

Oja, deze wil ik jullie niet onthouden, onze directeur aan het werk:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85661219
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Gewoon in een zakje dus? En dan kook je ze in water, zoals normale andere groente? Wanneer zijn ze dan klaar?
ff denken hoor, ik doe dat meestal met kikkererwten. die zet je dan de avond ervoor (!) in water om te weken. dan ff afspoelen en een uurtje koken (of stoven met een beetje knoflook en ui). ik ben niet heel zeker van de tijden, maar zo doe ik het iig
pi_85661331
Arme Mette :'( Beterschap voor jullie allemaal wickie :*

Wij hebben gisteren nog kidneybonensalade met knoflook en mango gehad, Niels vond het heerlijk :9 en hij had het ook wel redelijk goed verteerd zag ik vanmorgen :Y)

Vlindur wat gaat Rienk hard O+
Ik heb net even gekeken, Niels trok zich op toen hij ruim 7,5 maand was en hij liep langs de bank met 9 maanden. Maar hij kan nog steeds niet los lopen hoor ;) Dus het valt mee! Ik vind dat hij ook nog best wel eventjes mag wachten!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:44:26 #96
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85661457
ach, mette, wat sneu die pokjes ;( sterkte ermee!

ik heb al 1x met aviva gefietst. was erg leuk! O+ zo'n klein koppie met zo'n maxihelm erop O+ we waren eli ophalen van het kdv, en PR had op de terugweg dus eli achterop.

kersjes, bij Van nieuwkerk bij middenhoven verkopen ze fietsstoeltjes die aan je frame vastgaan, en dus niet op je bagagedrager zitten. wellicht ook een idee voor jullie?

mef, geweldige foto! :D zo lijkt hij al echt groot! O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85661864
Kersjes, volgens mij zitten die Yepp dingen ook aan je frame. Op mijn bagagedrager mag geeneens een stoeltje, dat moet aan het frame. Trouwens, ook niet aan het stuur en dus zit dat ding nu ook aan het frame.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85662122
Davinia, goed dat je dat even noemt, een helm! Daar wou ik nou iets over vragen. Kun je voor baby's een helm kopen of is dat volstrekt zinloos omdat ze nog te hard groeien? Ik zou het namelijk een héél fijn idee vinden.
pi_85662267
Claudia, Lottes vriendje heeft een helm en die kan je erg goed verstellen! Hoe of wat weet ik niet precies, maar dat is wel mogelijk (hij heeft alleen wel een vrij groot hoofd al, dus ik weet niet of bijv. voor Lotte's hoofd ook al helpmjes gemaakt worden)
Lotte!
Noah!
pi_85663115
Ivan heeft een reusachtig hoofd!

Ik ga op zoek naar een helmpje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')