Dat heb ik ook heel erg! Wat bizar hard gaat 1 jaar dan eigenlijk he, al die ontwikkelingen en veranderingen die een kind doormaakt vind ik echt zo gek. Voor onszelf lijkt 1 jaar niet opvallend, vaak verander je zelf helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ik blijf het een gek idee vinden dat al die kindjes die geboren zijn toen ik zelf hoogzwanger was, nu gewoon een jaar worden
Hier ook een kleintje wat de tv prachtig vind... sterker nog, ik had de box verlaagd en daardoor kwam de poef tussen haar beeld en de tv te staan... mevrouw was not amused!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:50 schreef Kersjes het volgende:
Octopussy, kijkt ze echt al TV? Toby heeft daar nog helemaal geen aandacht voor. Wel voor de knopjes van de DVD-recorder en de Xbox die eronder staan, maar langer dan 5 seconden naar het scherm kijken doet hij vooralsnog niet.
Och Niels![]()
Morgenochtend de intake op het kdv en vanaf volgende week gaat hij wennen en wordt hij een "Zeehondje". Spannend!!!
Nog niet geprobeerd! Thnx!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:00 schreef freecell het volgende:
Ter troost: dat slapen is ook een periode... Ze hebben door dat je weg gaat, nog niet zo goed door dat je ook terugkomt en slapen is niet leuk als er dingen te beleven zijn. Het komt wel weer goed.
Tot die tijd: wat gebeurt er als je in zijn kamer gaat 'rommelen' met de kleertjes oid en er dus wel bijblijft maar hem geen aandacht geeft?
Klinkt wel Isabeauig hè.. Het is gewoon háár schuld dat mijn lieve jongetje het nu ook doet, ze heeft het gewoon doorgegeven!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, ik wil je écht de gecontroleerd huilen methode niet opdringen, want je moet het kunnen/willen/ eraan toe zijn, maar het klinkt zó ontzettend als hoe Isabeau de laatste tijd bezig was em dat was binnen twee (!!!) dagen opgelost. En Isabeau ging ook zitten en staan, maar dat heb ik gewoon laten gebeuren. Het enige wat ik heb gedaan was om de zoveel tijd even terug gaan om haar neer te leggen en een aai over de bol te geven. Eerst na vijf minuten, toen na tien minuten en ik heb nog niet één keer een derde keer terug hoeven gaan. Ik wist niet wat ik meemaakte! Isabeau! Die altijd de grootst mogelijke drama's maakte en de hele tent afbrak sliep binnen een half uur! De dag erna ging het nog sneller en nu slaapt ze nagenoeg elke avond zonder morren in. Gewoon omdat ze weet dat ze er toch niet uitgehaald wordt, hoe zeer ze ook tekeer gaat.
Mega dikke kus, ik weet precies hoe je je voelt.
Nou ja kruipen wil ik het niet noemen, maar hij gaat op handjes en knietjes staan, trekt zijn kniën in en lanceert zichzelf naar voren. Wel lollig om te zien, maar soms ben ik bang dat hij met zijn hoofd ergens tegenaan knalt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Twinkly het volgende:
Daan ook al een grote babywat gek!
Ik heb echt in mijn hoofd dat hij heel klein is en altijd klein blijft
![]()
Hij is helemaal niet veranderd, nog steeds dat hele eigen koppieWat knap dat hij al kan kruipen zeg!
Je kunt ook gewoon blijven luisteren hoor. Maar ik voorspel wonderenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:01 schreef Vlindur het volgende:
Lente! Engerd!![]()
Wat knap van je!![]()
![]()
![]()
Daan, lieve kleine man! Welkom!![]()
![]()
Ik kan Rienk nooit laten huilen zonder dat ik het horen kan. Ik ben me toen die ene keer zo wezenloos geschrokken (babyfoon stond uit zonder dat ik het wist en een uur laten ging ik naar buiten en hoorde ik hem KRIJSEN.. Weet dus niet hoelang hij toen al huilde..) En ik ben nu bang dat ie zn bed uit valt of dood gaat ofzo![]()
We zijn aan het lunchen nu Ik geef brood in vierkante centimeters en nu eet ie wel goed! Geen klonten meer in zijn mond!
Ja ramen lappen. Uit te voeren in Friesland. Bij mij thuis om precies te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, ze ligt alweer de hele middag te pitten. Ik verveel me dood. Iemand nog een hobby in de aanbieding?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja kruipen wil ik het niet noemen, maar hij gaat op handjes en knietjes staan, trekt zijn kniën in en lanceert zichzelf naar voren. Wel lollig om te zien, maar soms ben ik bang dat hij met zijn hoofd ergens tegenaan knalt.
Ik heb precies hetzelfde! Ivan vindt het heerlijk als ik bij hem blijf, maar het kost me dan wel 1,5 uur om hem in slaap te krijgen en de volgende keer gaat het in slaap vallen precies even lastig. Als ik bij hem blijf houdt hij op met huilen, kijkt hij regelmatig met bevestiging zoekende ogen naar me, gaat spelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef Groofsken3 het volgende:
Heel dubbel, ik vind het heel schattig eigenlijk wat hj doet en voel de ontroering dan in mijn keel, maar tegelijkertijd wil ik waken voor moeilijke en lange avonden.
Oeh dat klinkt heel erg leuk!quote:
Dat vroeg ik me nou toevallig net af he, moet je dan zelf met je hand het hoofd een beetje ondersteunen, ja toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:50 schreef freecell het volgende:
Op de fiets altof zeg!
Leander viel in het begin altijd in slaap op de fiets, heel onhandig
deed ik wel. En ik heb ook wel eens een doek tussen koppie en stuur ingefrommeld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou toevallig net af he, moet je dan zelf met je hand het hoofd een beetje ondersteunen, ja toch?
Hier precies hetzelfde, volgens mij een voorbode van het kruipen (dat doet ie het al weeeken heel gefrustreerd)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja kruipen wil ik het niet noemen, maar hij gaat op handjes en knietjes staan, trekt zijn kniën in en lanceert zichzelf naar voren. Wel lollig om te zien, maar soms ben ik bang dat hij met zijn hoofd ergens tegenaan knalt.
Wat een geweldige foto!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:46 schreef Poppejans het volgende:
Wij zijn net voor het eerst wezen fietsen en het was een succes! (was even een snelle foto met telefoon) Hij bleef goed zitten en leek het erg interessant te vinden.
Hij had al snel mijn fietsbel in de gaten waar hij op ging slaan en schaterlachen toen ik ging bellen
[ afbeelding ]
Ik hoop ook echt dat hij niet zo snel gaat hoor, hij is nog maar 8 maanden!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een geweldige foto!
Ik voel me nu een beetje suf omdat wij er geen foto van gemaakt hebben en ik er zelfs helemaal niks over gezegd heb hier.Ik vond het fietsen gewoon niet zo heel leuk.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef freecell het volgende:
En wat was k daar blij mee! Lopen en nee nog niet snappen is vervelend
Ik ben een echte wandelaar, dat sowieso. Het fietsen voelt zo kwetsbaar. Ik kan ook heel gauw boos worden als iemand niet goed oplet. Misschien is het een Amsterdamding.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:10 schreef Vlindur het volgende:
Waarom vind je fietsen niet leuk? Ik heb de wandelwagen amper gebruikt omdat ik het lopen zo stom vond, maar ik vind fietsen wel echt heel leuk! Terwijl ik daarvoor echt voor alles mijn auto pakte, nu pak ik liever de fietsIk moet alleen nog ff flink wat zitvlees creëren, want ik heb toch steeds pijn!
Kom hier een keer fietsen dan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben een echte wandelaar, dat sowieso. Het fietsen voelt zo kwetsbaar. Ik kan ook heel gauw boos worden als iemand niet goed oplet. Misschien is het een Amsterdamding.
Rienk heeft niet dat zitje hoor, Rienk heeft deze:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:46 schreef happyme28 het volgende:
Oh ik kan niet wachten tot ik kan gaan fietsen met Daan. En wat een leuk zitje is dat Vlindur en die rol lijkt me inderdaad handig (al kan ik me niet voorstellen dat Daan in slaap valt, want als er iets te zien valt, wil meneer nooit slapen tot nu toe).
Vlindur, Rienk gaat echt rap!
Poppejans, grappig dat Wolf dat ook doet. Daan doet ook af en toe op handen en voeten staan maar dan verplaatst hij zich niet. Vraag me af of hij ook snel zal kruipen. Het hoeft van mij ook niet zo snel te gaan hoor. Merk nu al dat ik af en toe gek wordt van 'm overal weghalen waar hij niet mag komen (gordijnen, snoeren, planten etc.), laat staan als hij echt hard kan kruipen.
Lekker dat ze het lust!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:10 schreef Lijnloos het volgende:
Rienk gaat echt snel... dat duurt inderdaad niet lang meer met lopen als ie dit tempo aanhoudt...
Wij hebben vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens chili con carne gehad en ook Minke heeft een hapje meegegeten (gestaafmixert) en vond het ook best goed te eten...Meteen alles wat over was maar ingevroren... kunnen we de komende tijd wel vaker geven
Wij zijn ook aan het kijken naar een fietsstoeltje, manlief heeft pas een nieuwe fiets gekocht en wil dan ook graag met minke op pad. We gaan denk ik voor de Yepp, en dan ook zo'n extra adapter dat ie ook op mijn fiets gezet kan worden... ik wil ook wel es
blik of pot is relatief 'modern'. vroeger werden ze gedroogd en zo worden ze nog steeds verkocht (net als spliterwten bijvoorbeeld, die gebruik je voor erwtensoep)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef Linda2205 het volgende:
Maar bruine bonen komen toch altijd uit blik of pot en zijn dus zout? Ik heb nog nooit op een andere manier bruine bonen gezien....
Gewoon in een zakje dus? En dan kook je ze in water, zoals normale andere groente? Wanneer zijn ze dan klaar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:32 schreef simmu het volgende:
[..]
blik of pot is relatief 'modern'. vroeger werden ze gedroogd en zo worden ze nog steeds verkocht (net als spliterwten bijvoorbeeld, die gebruik je voor erwtensoep)
ff denken hoor, ik doe dat meestal met kikkererwten. die zet je dan de avond ervoor (!) in water om te weken. dan ff afspoelen en een uurtje koken (of stoven met een beetje knoflook en ui). ik ben niet heel zeker van de tijden, maar zo doe ik het iigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Gewoon in een zakje dus? En dan kook je ze in water, zoals normale andere groente? Wanneer zijn ze dan klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |