Dat heb ik ook heel erg! Wat bizar hard gaat 1 jaar dan eigenlijk he, al die ontwikkelingen en veranderingen die een kind doormaakt vind ik echt zo gek. Voor onszelf lijkt 1 jaar niet opvallend, vaak verander je zelf helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ik blijf het een gek idee vinden dat al die kindjes die geboren zijn toen ik zelf hoogzwanger was, nu gewoon een jaar worden
Hier ook een kleintje wat de tv prachtig vind... sterker nog, ik had de box verlaagd en daardoor kwam de poef tussen haar beeld en de tv te staan... mevrouw was not amused!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:50 schreef Kersjes het volgende:
Octopussy, kijkt ze echt al TV? Toby heeft daar nog helemaal geen aandacht voor. Wel voor de knopjes van de DVD-recorder en de Xbox die eronder staan, maar langer dan 5 seconden naar het scherm kijken doet hij vooralsnog niet.
Och Niels![]()
Morgenochtend de intake op het kdv en vanaf volgende week gaat hij wennen en wordt hij een "Zeehondje". Spannend!!!
Nog niet geprobeerd! Thnx!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:00 schreef freecell het volgende:
Ter troost: dat slapen is ook een periode... Ze hebben door dat je weg gaat, nog niet zo goed door dat je ook terugkomt en slapen is niet leuk als er dingen te beleven zijn. Het komt wel weer goed.
Tot die tijd: wat gebeurt er als je in zijn kamer gaat 'rommelen' met de kleertjes oid en er dus wel bijblijft maar hem geen aandacht geeft?
Klinkt wel Isabeauig hè.. Het is gewoon háár schuld dat mijn lieve jongetje het nu ook doet, ze heeft het gewoon doorgegeven!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, ik wil je écht de gecontroleerd huilen methode niet opdringen, want je moet het kunnen/willen/ eraan toe zijn, maar het klinkt zó ontzettend als hoe Isabeau de laatste tijd bezig was em dat was binnen twee (!!!) dagen opgelost. En Isabeau ging ook zitten en staan, maar dat heb ik gewoon laten gebeuren. Het enige wat ik heb gedaan was om de zoveel tijd even terug gaan om haar neer te leggen en een aai over de bol te geven. Eerst na vijf minuten, toen na tien minuten en ik heb nog niet één keer een derde keer terug hoeven gaan. Ik wist niet wat ik meemaakte! Isabeau! Die altijd de grootst mogelijke drama's maakte en de hele tent afbrak sliep binnen een half uur! De dag erna ging het nog sneller en nu slaapt ze nagenoeg elke avond zonder morren in. Gewoon omdat ze weet dat ze er toch niet uitgehaald wordt, hoe zeer ze ook tekeer gaat.
Mega dikke kus, ik weet precies hoe je je voelt.
Nou ja kruipen wil ik het niet noemen, maar hij gaat op handjes en knietjes staan, trekt zijn kniën in en lanceert zichzelf naar voren. Wel lollig om te zien, maar soms ben ik bang dat hij met zijn hoofd ergens tegenaan knalt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Twinkly het volgende:
Daan ook al een grote babywat gek!
Ik heb echt in mijn hoofd dat hij heel klein is en altijd klein blijft
![]()
Hij is helemaal niet veranderd, nog steeds dat hele eigen koppieWat knap dat hij al kan kruipen zeg!
Je kunt ook gewoon blijven luisteren hoor. Maar ik voorspel wonderenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:01 schreef Vlindur het volgende:
Lente! Engerd!![]()
Wat knap van je!![]()
![]()
![]()
Daan, lieve kleine man! Welkom!![]()
![]()
Ik kan Rienk nooit laten huilen zonder dat ik het horen kan. Ik ben me toen die ene keer zo wezenloos geschrokken (babyfoon stond uit zonder dat ik het wist en een uur laten ging ik naar buiten en hoorde ik hem KRIJSEN.. Weet dus niet hoelang hij toen al huilde..) En ik ben nu bang dat ie zn bed uit valt of dood gaat ofzo![]()
We zijn aan het lunchen nu Ik geef brood in vierkante centimeters en nu eet ie wel goed! Geen klonten meer in zijn mond!
Ja ramen lappen. Uit te voeren in Friesland. Bij mij thuis om precies te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, ze ligt alweer de hele middag te pitten. Ik verveel me dood. Iemand nog een hobby in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |