abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85697320
Amelie is jarig *O* *O* *O* Huup, kan je je huis nog in of is het volgeladen met kadootjes.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85699164
Jullie hadden het laatst over een boerderijset, toch? Welke vinden jullie leuk? Zit er aan te denken om zoiets voor Lente d'r verjaardag te kopen.
pi_85699338
aoraki in vergelijking met bv huup woon je echt om de hoek. Bovendien...ik woon ook nog aan jouw gemeente zijn kant van mijn woonplaats (ben ik te volgen?)
ik ga ook eens op zoek naar fisher price spul
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:07:34 #179
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85701800
Poppejans, ik vind het ook leuk spul en de onderbroekjes zitten bij S zelfs beter dan die van de hema :D . Ik ken het alleen eigenlijk helemaal niet, heb geen idee waar het van is. :@
pi_85702588
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:07 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, ik vind het ook leuk spul en de onderbroekjes zitten bij S zelfs beter dan die van de hema :D . Ik ken het alleen eigenlijk helemaal niet, heb geen idee waar het van is. :@
Van de Gouden Boekjes! Je weet wel, die kleine nostalgische kartonnen boekjes in de boekenwinkel en de Hema heeft er vaak ook sommige delen te koop van

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:29:29 #181
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85702712
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Van de Gouden Boekjes! Je weet wel, die kleine nostaligische kartonnen boekjes in de boekenwinkel en de Hema heeft er vaak ook sommige delen te koop van

[ afbeelding ]
Oh, haha, toch goed om te weten. Ja kartonnen boekjes hadden wij vroeger ook wel, maar toch zegt het me niet zoveel geloof ik.
pi_85702811
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:38 schreef Aoraki het volgende:

[..]

:Y :W , maar de hoek is wel wat overdreven... gemeente-buren!

Amelietje, gefeliciteerd!!!

Linda, hoe ging het vandaag?
Goed...denk ik, hoop ik :P Lief dat je vraagt :*

Ssserpente...Lotte vindt de onze heel leuk (Ronny heeft 'm d'r laten zien }:| ), maar die is niet in NL te krijgen, dus daar heb je verder niks aan :') (Hij was wel goedkoop...afgeprijsd naar 17¤ en er zit echt veel bij :Y )

Edit, welke ik ook heel leuk vind is de boerderij van Playmobil 1.2.3 Die kan je in 8 verschillende talen instellen en je kind moet opdrachtjes doen (zet het paard op het erf, bijv.) en als het dan het goede diertje is, hoor je het bijpassende geluidje enz.
Deze

[ Bericht 5% gewijzigd door Linda2205 op 25-08-2010 20:37:51 ]
Lotte!
Noah!
pi_85703012
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Jaaa O+ O+ Ik hoop alleen dat ze niet in slaap vallen op de fiets, dat vind ik zo sneu. Hebben jullie een buggy voor aan de fiets of had je je mei tai meegenomen?
Die Mei Tai heb ik verkocht hier. We hebben Wolf vandaag en gister gedragen, niet echt bepaald handig :X
We zaten ons af te vragen of het wel zinvol is om een buggydrager aan te schaffen omdat we niet heel veel fietsen, maarja de keren dat we fietsen gaan we wel echt ergens heen zeg maar...
Ik zou misschien ook wel een Ringsling willen voor die keren, kan ik makkelijk in de fietstas doen en heb ik het gewicht en uitsteeksel van zo'n buggydrager+buggy niet (en ik vind het stom en lelijk aan mn fiets haha)
Maar we zijn nog aan het denken, duur is zo'n buggydrager niet, en een ringsling weer wel redelijk aan de prijs.
Lastig lastig..
Jullie dan? oh shit, ik moet natuurlijk binnenkort dan wel een oplossing hebben als we naar dierentuin gaan, maar dat komt goed!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85703835
Even snel de groeten uit het hete Spanje. We hebben het enorm naar onze zin hier.
Fabian is 1 maand tijd enorm veranderd en wil alleen maar kei hard kruipen. Slapen doet hij net als zn zus niet veel meer. 1 a 2 slaapjes per dag nog maar. Hij probeert ook al te staan enzo. Maar verder dan zn knietjes komt hij nog niet.
Gemakszuchtig als ik ben krijgt hij hier potjes, maar Spaanse babies eten potjes van 250gr! dus dat is best veel.

Amelie, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en voor de rest. Tot snel, dan zal ik beter reageren maar mijn verbinding (gratis wifi voor het hele dorp :Y ) valt steeds weg en is sowieso maar 1 streepje.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:11:30 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85704357
boh, heb ik een paar dagen wat minder tijd, heb je heel wat bij te lezen. :)
Teveel om op te reageren maar Linda, ik wil wel even weten hoe je solliciatiegesprek ging...

Hier gaat alles zijn gangetje. Harry kruipt nog niet maar je vindt hem wel door de hele kamer met zijn achteruit schuiven en rondjes om zijn as draaien :D
Eten gaat super. Hij vindt het echt geweldig. Je ziet hem nu ook echt kauwen en sabbelen. Enige nadeel is dat hij meer moeite heeft met poepen. Voorheen poepte hij bijna elke ochtend en nu 1x per 4 dagen ofzo. Pap wil nog steeds niet echt :N
Doorslapen is er ook nog niet bij.
Daar staat tegenover dat hij opeens superlief op mij reageert als ik hem weer zie na een dag werken. Echt handjes uitstrekken, gillen/lachen, op en neer hopsen, mij vastgrijpen met zijn handjes, 'kusjes' geven (lees: sabbelen op mijn wang/nek/lip/kin) en zijn gezichtje begraven in mijn nek. Toen het me van de week voor het eerst overkwam, stond ik bijna te brullen.
Maar nu merk ik dat ik sowieso de laatste dagen wat sneller emotioneel ben. Vanmorgen was ik in de auto muziek aan het luisteren (Heather Nova: like lovers do) en toen sprongen mij de tranen in de ogen omdat ik moest denken aan onze trouwdag (morgen zijn we 1 jaar getrouwd) en dat ik toen zwanger was en dat we nu een mooi kereltje hebben O+
pi_85704476
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die Mei Tai heb ik verkocht hier. We hebben Wolf vandaag en gister gedragen, niet echt bepaald handig :X
We zaten ons af te vragen of het wel zinvol is om een buggydrager aan te schaffen omdat we niet heel veel fietsen, maarja de keren dat we fietsen gaan we wel echt ergens heen zeg maar...
Ik zou misschien ook wel een Ringsling willen voor die keren, kan ik makkelijk in de fietstas doen en heb ik het gewicht en uitsteeksel van zo'n buggydrager+buggy niet (en ik vind het stom en lelijk aan mn fiets haha)
Maar we zijn nog aan het denken, duur is zo'n buggydrager niet, en een ringsling weer wel redelijk aan de prijs.
Lastig lastig..
Jullie dan? oh shit, ik moet natuurlijk binnenkort dan wel een oplossing hebben als we naar dierentuin gaan, maar dat komt goed!
Ik doe het met de ringsling voor korte eindjes zoals de supermarkt en wanneer we langer op pad zijn knoop ik hem in de doek. Ik gebruik de wandelwagen eigenlijk nooit, schandalig, want die hebben we van mijn moeder en broertje gekregen :@ Maar ooit, als er een tweede komt, is het natuurlijk wel erg handig. Een kindje in de wagen en een kindje in de doek O+ (Ik moet bij dat scenario altijd aan Freecell denken :D)
Als we naar de dierentuin gaan mag je ook wel een doek of de Bondolino lenen, ik weet alleen niet of Wolf het wel leuk vind omdat hij er niet aan gewend is?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85704802
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:11 schreef Asyniur het volgende:
boh, heb ik een paar dagen wat minder tijd, heb je heel wat bij te lezen. :)
Teveel om op te reageren maar Linda, ik wil wel even weten hoe je solliciatiegesprek ging...

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Goed...denk ik, hoop ik :P Lief dat je vraagt :*
En wat enorm lief, die kusjes van Harry. Lotte doet het ook, met wijd open mond je gezicht aflebberen O+
Lotte!
Noah!
pi_85705496
Linda wanneer hoor je de uitslag? Fijn dat het goed ging!!

Pff ik hoop dat Niels nu eindelijk echt gaat slapen. Het is steeds stil en dan begint hij weer te huilen omdat hij zijn hoofd gestoten heeft en net zat hij met zijn arm klem.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:35:49 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85705567
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Linda2205 het volgende:

En wat enorm lief, die kusjes van Harry. Lotte doet het ook, met wijd open mond je gezicht aflebberen O+
Ooh, heb ik eroverheen gelezen. Sorry :*
Ik duim voor je
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:37:09 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85705650
Hier is het wonderbaarlijk genoeg al ruim 2,5 uur stil :o
Twinks had je mijn PM nog gezien?
pi_85705711
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:37 schreef Asyniur het volgende:
Hier is het wonderbaarlijk genoeg al ruim 2,5 uur stil :o
Twinks had je mijn PM nog gezien?
hij is onderweg :Y
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:41:22 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85705865
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:38 schreef Twinkly het volgende:

[..]

hij is onderweg :Y
*O*
pi_85706543
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ooh, heb ik eroverheen gelezen. Sorry :*
Ik duim voor je
Is nie erg, lief dat je vroeg juist :*

Twink, kweenie...ze zouden bellen. Vond het stom om te vragen wanneer dan :P
En rottig dat Niels niet wil slapen... misschien even een slokje water geven? Dat helpt hier nog wel eens...
Lotte!
Noah!
pi_85706638
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Is nie erg, lief dat je vroeg juist :*

Twink, kweenie...ze zouden bellen. Vond het stom om te vragen wanneer dan :P
En rottig dat Niels niet wil slapen... misschien even een slokje water geven? Dat helpt hier nog wel eens...
Ik heb een slokje borst gegeven, wel drie keer... Maar het is nu al een tijdje stil :)
pi_85706719
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik heb een slokje borst gegeven, wel drie keer... Maar het is nu al een tijdje stil :)
Ohja, dat kan natuurlijk ook :P wij zijn al een tijdje van de slokjes af, doe alleen nog maar "echte" voedingen, vandaar dat ik daar even niet aan dacht
Hopelijk blijftie lekker slapen nu!
Lotte!
Noah!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:04:47 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85707077
Stef is vanavond weer eens als vanouds als een blok in slaap gestort *O* Tijdens het tandenpoetsen ging hij telkens huilen, omdat hij dacht dat hij nog aan zijn fles lag te lurken en dat lukte dan niet _O- O+

En Asy, wat CUTE! O+ O+ Stef doet niet aan kusjes maar wel aan bijten :') Hij komt wel echt knuffelen de laatste tijd, en hij strekt zijn armpjes naar ons uit als hij bij ons wil zijn/opgetild wil worden O+
3!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:24:44 #197
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85711314
Awww Stef....

Ik ga hopen op Harrykusjes zaterdag, maar ik ben vast niet lief genoeg ;)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85717962
Hè, ben ik de eerste?!

Rienk is 3 keer wakker geworden vannacht }:| Goddank gaat hij wel weer slapen na de speen, maar vermoeiend is het wel.

Ik ga de Ficus eens watergeven en dan afdekken met plastic ofzo, hij heeft uitgevonden dat de modder er uit kan }:| o|O

Fijne dag! Ik krijg straks visite van mn vriendin uit Amsterdam, dus dat is gezellig! *O*

[ Bericht 47% gewijzigd door Vlinder op 26-08-2010 08:31:18 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85718111
Wat fijn dat Stef zo goed ging slapen ^O^
Omg Rienk maak je er een modderpoel van :D Gezellig Vlindur, visite!!
Wij gaan vandaag naar Poppejans en Wolf! Ik hoop wel dat de regen dan opgehouden is -O- Het lijkt wel herfst!

Niels bleek het koud te hebben... het was 21 graden op zijn kamer en het raam en tochtluikje zaten dicht. Om 23.45 uur was hij weer wakker en voelde hij nogal koud aan, terwijl hij al een romper met lange mouwen, een pyama en een slaapzak aanhad zonder mouwen. Toen ik hem een slaapzak met lange mouwen aangetrokken had heeft hij geslapen tot 6.30 uur 8)7 Hoe moet dat nou in de winter als hij het nu al koud heeft :') Ik heb al wollen rompers op zijn verlanglijstje gezet, dan ook maar een wollen slaapzak erbij ofzo... Een dekentje wil hij niet.
pi_85718114
Dankjulliewel voor de feli;s! w/

Ik zag dat Ssserpente iets vroeg over die boerderijen, wij hebben gekozen voor de boerderij van Little people. Een goeie keuze bleek want het is een succes :D

boerderij hebben we van opa en oma gevraagd en de losse setjes met extra poppetjes en extra gebouwtjes hebben we van visite gekregen. We hebben er ook nog ergens een tractor bij maar die is spoorloos verdwenen momenteel :')
en ik denk dat ik van de goede Sint nu een Little People kerststal vraag O+ :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')