Van de Gouden Boekjes! Je weet wel, die kleine nostalgische kartonnen boekjes in de boekenwinkel en de Hema heeft er vaak ook sommige delen te koop vanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:07 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, ik vind het ook leuk spul en de onderbroekjes zitten bij S zelfs beter dan die van de hema. Ik ken het alleen eigenlijk helemaal niet, heb geen idee waar het van is.
Oh, haha, toch goed om te weten. Ja kartonnen boekjes hadden wij vroeger ook wel, maar toch zegt het me niet zoveel geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Van de Gouden Boekjes! Je weet wel, die kleine nostaligische kartonnen boekjes in de boekenwinkel en de Hema heeft er vaak ook sommige delen te koop van
[ afbeelding ]
Goed...denk ik, hoop ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:38 schreef Aoraki het volgende:
[..]
![]()
, maar de hoek is wel wat overdreven... gemeente-buren!
Amelietje, gefeliciteerd!!!
Linda, hoe ging het vandaag?
Die Mei Tai heb ik verkocht hier. We hebben Wolf vandaag en gister gedragen, niet echt bepaald handigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik hoop alleen dat ze niet in slaap vallen op de fiets, dat vind ik zo sneu. Hebben jullie een buggy voor aan de fiets of had je je mei tai meegenomen?
Ik doe het met de ringsling voor korte eindjes zoals de supermarkt en wanneer we langer op pad zijn knoop ik hem in de doek. Ik gebruik de wandelwagen eigenlijk nooit, schandalig, want die hebben we van mijn moeder en broertje gekregenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die Mei Tai heb ik verkocht hier. We hebben Wolf vandaag en gister gedragen, niet echt bepaald handig![]()
We zaten ons af te vragen of het wel zinvol is om een buggydrager aan te schaffen omdat we niet heel veel fietsen, maarja de keren dat we fietsen gaan we wel echt ergens heen zeg maar...
Ik zou misschien ook wel een Ringsling willen voor die keren, kan ik makkelijk in de fietstas doen en heb ik het gewicht en uitsteeksel van zo'n buggydrager+buggy niet (en ik vind het stom en lelijk aan mn fiets haha)
Maar we zijn nog aan het denken, duur is zo'n buggydrager niet, en een ringsling weer wel redelijk aan de prijs.
Lastig lastig..
Jullie dan? oh shit, ik moet natuurlijk binnenkort dan wel een oplossing hebben als we naar dierentuin gaan, maar dat komt goed!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:11 schreef Asyniur het volgende:
boh, heb ik een paar dagen wat minder tijd, heb je heel wat bij te lezen.
Teveel om op te reageren maar Linda, ik wil wel even weten hoe je solliciatiegesprek ging...
En wat enorm lief, die kusjes van Harry. Lotte doet het ook, met wijd open mond je gezicht aflebberenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Goed...denk ik, hoop ikLief dat je vraagt
![]()
Ooh, heb ik eroverheen gelezen. Sorryquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
En wat enorm lief, die kusjes van Harry. Lotte doet het ook, met wijd open mond je gezicht aflebberen
hij is onderwegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:37 schreef Asyniur het volgende:
Hier is het wonderbaarlijk genoeg al ruim 2,5 uur stil
Twinks had je mijn PM nog gezien?
Is nie erg, lief dat je vroeg juistquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ooh, heb ik eroverheen gelezen. Sorry
Ik duim voor je
Ik heb een slokje borst gegeven, wel drie keer... Maar het is nu al een tijdje stilquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Is nie erg, lief dat je vroeg juist
Twink, kweenie...ze zouden bellen. Vond het stom om te vragen wanneer dan
En rottig dat Niels niet wil slapen... misschien even een slokje water geven? Dat helpt hier nog wel eens...
Ohja, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb een slokje borst gegeven, wel drie keer... Maar het is nu al een tijdje stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |