Lekker ding ben je ook he
 Lekker ding ben je ook he   

Of mensen met woest goede tips.
 Of mensen met woest goede tips.

Eerst moet je volledig over de zeik en vervolgens laten ze je denken dat je gek geworden bent door ineens voorbeeldig te zijn.
  Eerst moet je volledig over de zeik en vervolgens laten ze je denken dat je gek geworden bent door ineens voorbeeldig te zijn.

Hmm, ik vind het wel een hele duidelijke reactie zo hoe je het omschrijft.
 Hmm, ik vind het wel een hele duidelijke reactie zo hoe je het omschrijft. Ze vroeg helemaal niets over slapen en of hij nog bv krijgt ofzo.
 Ze vroeg helemaal niets over slapen en of hij nog bv krijgt ofzo. Maar ik vind het wel jammer dat ik er niet bij heb gezegd dat dat ook kwam door de reflux (die zij niet erkende!).
 Maar ik vind het wel jammer dat ik er niet bij heb gezegd dat dat ook kwam door de reflux (die zij niet erkende!).  

Van harte gefeliciteerd Amélie
  Van harte gefeliciteerd Amélie   

. Ik heb twee broodtrommeltjes met drinkbekers gekocht en twee hele leuke diepe eetbordjes.
 . Ik heb twee broodtrommeltjes met drinkbekers gekocht en twee hele leuke diepe eetbordjes.

En wat is zde blij met haar fietsje
 En wat is zde blij met haar fietsje   

"Neeeeeee niet doen!!!! Ga weg krokodil!!!!"
 "Neeeeeee niet doen!!!! Ga weg krokodil!!!!"

Thanks voor de tip! Ik vind dat toch zulk leuk spul, van de week eens even neuzenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, bij de AH is weer van dat olifant-en-krokodillen-spul te koop. Ik heb twee broodtrommeltjes met drinkbekers gekocht en twee hele leuke diepe eetbordjes.

ik weet nog dat je het ooit eens via een plaatje liet zien Huup, toen was ik al jaloers maar om het zo in het echt te zien is echt wauw, superleuk
  ik weet nog dat je het ooit eens via een plaatje liet zien Huup, toen was ik al jaloers maar om het zo in het echt te zien is echt wauw, superleuk wat lekker dat het dit keer een fijn (en snel) bezoekje was, was geloof ik niet altijd echt leuk vorige keren bij jullie.
  wat lekker dat het dit keer een fijn (en snel) bezoekje was, was geloof ik niet altijd echt leuk vorige keren bij jullie. maar gelukkig wou iemand het naar ons toe rijden met auto hihi
  maar gelukkig wou iemand het naar ons toe rijden met auto hihi

haha, dat is echt iets wat mij ook regelmatig overkomt, iets kopen en het dan niet mee naar huis krijgen
 haha, dat is echt iets wat mij ook regelmatig overkomt, iets kopen en het dan niet mee naar huis krijgen   Dapper hoor dat jullie op de fiets gegaan zijn, alvast aan het trainen voor Rhenen dus? Ik moet ook nodig conditie kweken!
  Dapper hoor dat jullie op de fiets gegaan zijn, alvast aan het trainen voor Rhenen dus? Ik moet ook nodig conditie kweken!

Ik heb dus echt geen conditiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef Twinkly het volgende:
Oohh wat een goede vondst die garagehaha, dat is echt iets wat mij ook regelmatig overkomt, iets kopen en het dan niet mee naar huis krijgen
Dapper hoor dat jullie op de fiets gegaan zijn, alvast aan het trainen voor Rhenen dus? Ik moet ook nodig conditie kweken!
 maar vind dit fietsen met baby echt geweldig leuk, allebei vinden we het heel leuk dus daar moet ik gebruik van maken!
  maar vind dit fietsen met baby echt geweldig leuk, allebei vinden we het heel leuk dus daar moet ik gebruik van maken! , maar een rommelmarkt kan ik nooit weerstaan
 , maar een rommelmarkt kan ik nooit weerstaan 

Ja he! Ik hou zo van Fisher Price, vooral het iets oudere spul, dat Little people heb ik dan weer wat minder mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:42 schreef freecell het volgende:
Die is leuk!voor 3,-
Dat zijn die autootjes per stuk al bijna waardGoed gescoord!

Wel grappig hoor, hoe ze het hele huis aan het ontdekken is.
  Wel grappig hoor, hoe ze het hele huis aan het ontdekken is.

Jaaaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen conditiemaar vind dit fietsen met baby echt geweldig leuk, allebei vinden we het heel leuk dus daar moet ik gebruik van maken!
Vlegeldag B'kom was druk joh, maar een rommelmarkt kan ik nooit weerstaan
Rhenen doen we zeker binnenkort, dat moet ons lukken haha, en met zn tweeen al kletsend lijkt het misschien minder ver. De kereltjes in de dierentuin

Ik hoop alleen dat ze niet in slaap vallen op de fiets, dat vind ik zo sneu. Hebben jullie een buggy voor aan de fiets of had je je mei tai meegenomen?
 Ik hoop alleen dat ze niet in slaap vallen op de fiets, dat vind ik zo sneu. Hebben jullie een buggy voor aan de fiets of had je je mei tai meegenomen?

quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef mefke79 het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat Aoraki om de hoek woont zo'n beetje. Grappig!

, maar de hoek is wel wat overdreven... gemeente-buren!

Huup, kan je je huis nog in of is het volgeladen met kadootjes.
  Huup, kan je je huis nog in of is het volgeladen met kadootjes.

. Ik ken het alleen eigenlijk helemaal niet, heb geen idee waar het van is.
 . Ik ken het alleen eigenlijk helemaal niet, heb geen idee waar het van is.   

Van de Gouden Boekjes! Je weet wel, die kleine nostalgische kartonnen boekjes in de boekenwinkel en de Hema heeft er vaak ook sommige delen te koop vanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:07 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, ik vind het ook leuk spul en de onderbroekjes zitten bij S zelfs beter dan die van de hema. Ik ken het alleen eigenlijk helemaal niet, heb geen idee waar het van is.

Oh, haha, toch goed om te weten. Ja kartonnen boekjes hadden wij vroeger ook wel, maar toch zegt het me niet zoveel geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Van de Gouden Boekjes! Je weet wel, die kleine nostaligische kartonnen boekjes in de boekenwinkel en de Hema heeft er vaak ook sommige delen te koop van
[ afbeelding ]

Goed...denk ik, hoop ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:38 schreef Aoraki het volgende:
[..]

Amelietje, gefeliciteerd!!!
Linda, hoe ging het vandaag?
 Lief dat je vraagt
 Lief dat je vraagt   
  ), maar die is niet in NL te krijgen, dus daar heb je verder niks aan
 ), maar die is niet in NL te krijgen, dus daar heb je verder niks aan   (Hij was wel goedkoop...afgeprijsd naar 17¤ en er zit echt veel bij
 (Hij was wel goedkoop...afgeprijsd naar 17¤ en er zit echt veel bij   )
 ) 

Die Mei Tai heb ik verkocht hier. We hebben Wolf vandaag en gister gedragen, niet echt bepaald handigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jaaa

) valt steeds weg en is sowieso maar 1 streepje.
 ) valt steeds weg en is sowieso maar 1 streepje.

Ik doe het met de ringsling voor korte eindjes zoals de supermarkt en wanneer we langer op pad zijn knoop ik hem in de doek. Ik gebruik de wandelwagen eigenlijk nooit, schandalig, want die hebben we van mijn moeder en broertje gekregenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die Mei Tai heb ik verkocht hier. We hebben Wolf vandaag en gister gedragen, niet echt bepaald handig
We zaten ons af te vragen of het wel zinvol is om een buggydrager aan te schaffen omdat we niet heel veel fietsen, maarja de keren dat we fietsen gaan we wel echt ergens heen zeg maar...
Ik zou misschien ook wel een Ringsling willen voor die keren, kan ik makkelijk in de fietstas doen en heb ik het gewicht en uitsteeksel van zo'n buggydrager+buggy niet (en ik vind het stom en lelijk aan mn fiets haha)
Maar we zijn nog aan het denken, duur is zo'n buggydrager niet, en een ringsling weer wel redelijk aan de prijs.
Lastig lastig..
Jullie dan? oh shit, ik moet natuurlijk binnenkort dan wel een oplossing hebben als we naar dierentuin gaan, maar dat komt goed!
 Maar ooit, als er een tweede komt, is het natuurlijk wel erg handig. Een kindje in de wagen en een kindje in de doek
 Maar ooit, als er een tweede komt, is het natuurlijk wel erg handig. Een kindje in de wagen en een kindje in de doek   (Ik moet bij dat scenario altijd aan Freecell denken
 (Ik moet bij dat scenario altijd aan Freecell denken  )
) 

quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:11 schreef Asyniur het volgende:
boh, heb ik een paar dagen wat minder tijd, heb je heel wat bij te lezen.
Teveel om op te reageren maar Linda, ik wil wel even weten hoe je solliciatiegesprek ging...
En wat enorm lief, die kusjes van Harry. Lotte doet het ook, met wijd open mond je gezicht aflebberenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Goed...denk ik, hoop ikLief dat je vraagt

Ooh, heb ik eroverheen gelezen. Sorryquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
En wat enorm lief, die kusjes van Harry. Lotte doet het ook, met wijd open mond je gezicht aflebberen

hij is onderwegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:37 schreef Asyniur het volgende:
Hier is het wonderbaarlijk genoeg al ruim 2,5 uur stil
Twinks had je mijn PM nog gezien?

Is nie erg, lief dat je vroeg juistquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ooh, heb ik eroverheen gelezen. Sorry
Ik duim voor je

Ik heb een slokje borst gegeven, wel drie keer... Maar het is nu al een tijdje stilquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Is nie erg, lief dat je vroeg juist
Twink, kweenie...ze zouden bellen. Vond het stom om te vragen wanneer dan
En rottig dat Niels niet wil slapen... misschien even een slokje water geven? Dat helpt hier nog wel eens...

Ohja, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb een slokje borst gegeven, wel drie keer... Maar het is nu al een tijdje stil
 wij zijn al een tijdje van de slokjes af, doe alleen nog maar "echte" voedingen, vandaar dat ik daar even niet aan dacht
 wij zijn al een tijdje van de slokjes af, doe alleen nog maar "echte" voedingen, vandaar dat ik daar even niet aan dacht  

Tijdens het tandenpoetsen ging hij telkens huilen, omdat hij dacht dat hij nog aan zijn fles lag te lurken en dat lukte dan niet
 Tijdens het tandenpoetsen ging hij telkens huilen, omdat hij dacht dat hij nog aan zijn fles lag te lurken en dat lukte dan niet  

Stef doet niet aan kusjes maar wel aan bijten
 Stef doet niet aan kusjes maar wel aan bijten  Hij komt wel echt knuffelen de laatste tijd, en hij strekt zijn armpjes naar ons uit als hij bij ons wil zijn/opgetild wil worden
 Hij komt wel echt knuffelen de laatste tijd, en hij strekt zijn armpjes naar ons uit als hij bij ons wil zijn/opgetild wil worden  

Goddank gaat hij wel weer slapen na de speen, maar vermoeiend is het wel.
 Goddank gaat hij wel weer slapen na de speen, maar vermoeiend is het wel. 

Gezellig Vlindur, visite!!
 Gezellig Vlindur, visite!! Het lijkt wel herfst!
 Het lijkt wel herfst! Hoe moet dat nou in de winter als hij het nu al koud heeft
 Hoe moet dat nou in de winter als hij het nu al koud heeft   Ik heb al wollen rompers op zijn verlanglijstje gezet, dan ook maar een wollen slaapzak erbij ofzo... Een dekentje wil hij niet.
 Ik heb al wollen rompers op zijn verlanglijstje gezet, dan ook maar een wollen slaapzak erbij ofzo... Een dekentje wil hij niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |