abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85676710
Het is vandaag dan zover! Huup en huuplief, gefeliciteerd met Amélie! Haar allereerste verjaardag!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:26:45 #127
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_85676837
Amelie gefeliciteerd met je verjaardag *O*

Linda SUCCES vandaag. Als het iets is, wat verse mama's kunnen, is op de één of andere manier toch functioneren zonder al te veel slaap. ^O^
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_85676859
Gefeliciteerd Amelie! *O*
pi_85676905
Amélie is 1 !!! *O* *O* *O*

Huup en B. gefeliciteerd met jullie grote meid! En ik wens jullie een heerlijke dag. (en vries een stukje taart voor me in ;) )

pi_85676936
Ik ben een ontaarde moeder :s)

Ik heb namelijk Isabeau al persend in de buggy gezet vanmorgen en tegen de tijd dat we op het kdv waren had ze haar luier volgepoept. Als ik haar thuis nog had moeten verschonen had ik de trein wéér gemist en dat wordt niet gewaardeerd op mijn werk. Dus tja...
pi_85676986
Wat is daar ontaard aan dan? :D Ze heeft ook niks aan een moeder die tapvoetend gaat zitten wachten tot ze klaar is :D
pi_85676998
Nou ja, ze was al bijna uitgepoept en heeft dus de hele weg in d'r eigen klei gezeten
pi_85677024
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:40 schreef Sorbootje het volgende:
Nou ja, ze was al bijna uitgepoept en heeft dus de hele weg in d'r eigen klei gezeten
shocking :+ Het is vast geen enorme tijd ;)
Hier ben ik bij Florian alleen maar snel met verschonen omdat hij van die superspuit-luiers heeft en het óveral zit als ik hem er mee laat zitten :P Maar anders zou ik ook rustig doen wat jij deed :Y
pi_85677090
Gefeliciteerd Amelie!!!! *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85677099
Ik vond het zelf ook niet zo'n drama hoor, vandaar de :s) ... Maar ik voelde me wel wat opgelaten.

Isabeau had gisteravond niet zo'n trek en heeft bijna niets gegeten. Ik heb haar toen een extra volle fles gegeven en ze heeft alsnog van 7 tot 7 geslapen. Ze lijkt het doorslapen helemaal onder de knie te hebben. Werd ook wel wat met 10 maanden, maar wat is het toch fijn. Ik dacht echt dat ik het prima volhield op die gebroken nachten, maar ik merk nu hoe anders ik me voel nu ik wél door kan slapen.
pi_85677151
Super zeg, van dat doorslapen O+ Ook zo ineens!

Hier ging het ook heel goed. Soms tegen 3 of 4 uur even wakker, viel dan vaak zelf wel weer in slaap, dus dan hoefde ik er niet heen.
Dan tegen zessen even wakker -> speen
en dan tussen 6:30 en 7:00 wakker.

Dik prima.

Alleen gisteren aardappel gehad, ongeveer een half uur na de aardappel was het krijsen, een uurtje later was het eczeem en de hele avond en nacht onrustig geweest.
Men, vanaf 2 uur ben ik er heel vaak uit geweest. En om 6:00 vond meneer het wel mooi geweest.
pi_85677228
Oh wat is dat balen Free!
pi_85677286
Huup en B. van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Amélie! *O*

En BE en F. en Sasha, nog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Oscar! *O*
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:03:56 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85677348

*O*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_85678004
Amélie, gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Maak er met Huup en B. een leuke dagje van en tot snel in het andere topic!

Sorbo, de keren dat Driekus met een volle luier aankwam bij het kdv kan ik niet meer tellen. Hij heeft een tijdje de gewoonte gehad te beginnen zodra ik em in de mc zette. En ook ik moet gewoon op tijd op mijn werk zijn, dus dat werd dan verschonen bij het kdv, tis niet anders.
Free, oe dat klinkt als een zware nacht.

Linda, heeeeel veeeeel succes, zet em op, je kunt het!

Ik kwam er gisteren achter dat Aoraki om de hoek woont zo'n beetje. Grappig!

Vandaag lekker vrij, manneke ligt nog in bed. Die heeft van zijn papa een papfles gehad toen hij ging werken, zodat ik nog even kon slapen. Het zonnetje schijnt en mijn moeder komt vandaag langs, lekker dagje dus.

En een helm op op de fiets..daar had ik nou nog nooit over nagedacht. Maar goed, tis hier geen Amsterdam, dat helpt natuurlijk ook. Andere Yepp bezitters, hebben jullie wel het schermpje en wissel je dat net zo makkelijk als het stoeltje zelf?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85678065
Amélietje alweer één jaar :o

Huupske van harte met je meisje en maak er een mooie dag van *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:45:36 #142
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85678299
Amélie'tje, wat is dat jaar voorbijgevlogen! Meisje, enórm gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een prachtdag zal hebben vandaag :* Huups, gefeliciteerd met je eerste jaar moederschap O+

Mefke, ik heb wel ook het scherm maar ik wissel eigenlijk niet. Mijn lief heeft een eigen stoeltje nl. :)

Wickie, :* voor dat lieve arme ding van jou!

Goodmornings mensen! Ik heb er alweer een halve dag opzitten en den baby staat in zijn bedje te krijsen omdat hij niet wil slapen as we speak.. Maar hij was écht moe, dus hij heeft nog 10 minuten huilen/krijsen te gaan eer ik eens ga kijken :) Oh, en het wordt ook al stiller as we speak, haha!

Stef heeft vanmorgen de hele boel ondergesmeerd met pindakaas, maar lékker dat hij het vind O+ En zo schattig, hij heeft zelf een spelletje bedacht onder de douche: als hij zijn tong uitsteekt en onder een straaltje water houdt dan kriebelt dat. Té cute! Nu staan we dus telkens samen met de tong uit onze mend onder de douche, en dan samen heel hard lachen O+

En nu wil ik eigenlijk een loopwagentje kopen voor hem, maar ik moet deze maand ook al een traphekje en een buggy, dus beter van niet -O- En ik vind deze zo leuk:

(Ha! Het is stil! *O* )

Trouwens, heb ik nou gemist dat Xeentje jarig was? Ik heb Xenia al zo'n tijd niet gezien?
3!
pi_85678352
*O* Oscar nog gefeliciteerd!! *O*

*O* Gefeliciteerd Amelie!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85678605
Amélie gefeliciteerd!! *O* *O* Je eerste verjaardag!!

En ik heb nog wat verjaardagen gemist volgens mij, van Oscar en Thomas. Alsnog gefeliciteerd!! *O*

Verder heb ik de afgelopen dagen wel meegelezen, maar reageren komt nu zo als mosterd na de maaltijd. :) Ik lees weer gezellig mee! :)
pi_85678644
Icantrix, lang leve marktplaats voor loopwagentjes. Daar kosten ze geen drol. Wij hebben er eentje gescoord voor wel 5 hele euro's en die maakt nog een irritant geluid ook.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85679011
dankjulliewel lieve allemaal!! O+ O+

het kado valt in de smaak, ze was na een uur alweer uitgeteld dus ligt nu weer op bed haha. Even snel rausen door t huis voor de visite komt nu.
Tot snel! :*

Trix kijk eens op marktplaats voor een loopwagen in je buurt! Staan er heel wat op, voor weinig. <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85679137
Aaah, Amelietje. Ik word gewoon een beetje emo van die eerste foto. Wat is ze al een mooie, grote meid, Huup. En wat gaat een jaar toch snel. Maar bovenal: gefeliciteeeeeeerd! Nog heel veel gezonde en gelukkige jaren met z’n viertjes! Of vijfjes. Of zesjes. *O*

Het is idd van VSM, Wick. Sterkte met je meisje. Ik zou me idd niet te druk maken over die melk, dat komt vanzelf wel weer. Dwingen heeft geen zin en ze drinkt genoeg water en sap. Fijne vakantie straks met jullie krentenbol!

Poppejans, wat goed dat Wolf al zelf kan koken! :P

Lin, succes, joh! ^O^

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:40 schreef Sorbootje het volgende:
Hier moest ik even hardop om lachen. _O-

Pfoe, Free, heftig hoor. Sterkte, meis! :*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:43:54 #148
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85680028
Free, ik had helemaal over jouw post heengelezen! Dikke :* joh!

Mef en Huup, ik heb net al zitten kijken en heb een heel leuk karretje gezien voor ¤ 5,= inderdaad, met babylego erbij O+ Nu heb ik een bod gedaan en eigenlijk wil ik NU weten dat ik 'm kan komen halen, haha!

En Amélie met nieuwe fiets O+ Hóe geweldig! Dat bekkie! O+

Stef is ondertussen wakker en lekker high maintenance zeg, pfff.. over een uurtje krijgt hij zijn middagfles of een boterham ofzo, en dan knal ik 'm nog een keertje zijn bed in.
3!
pi_85680090
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef mefke79 het volgende:
Andere Yepp bezitters, hebben jullie wel het schermpje en wissel je dat net zo makkelijk als het stoeltje zelf?
Ja, het scherm is nog makkelijker erop te zetten als het stoeltje. Jammergenoeg is deze niet beveiligd.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85680176
Huup, wat een ontzettend gaaf fietsje!!! O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')