Amélie'tje, wat is dat jaar voorbijgevlogen! Meisje, enórm gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een prachtdag zal hebben vandaag

Huups, gefeliciteerd met je eerste jaar moederschap

Mefke, ik heb wel ook het scherm maar ik wissel eigenlijk niet. Mijn lief heeft een eigen stoeltje nl.

Wickie,

voor dat lieve arme ding van jou!
Goodmornings mensen! Ik heb er alweer een halve dag opzitten en den baby staat in zijn bedje te krijsen omdat hij niet wil slapen as we speak.. Maar hij was écht moe, dus hij heeft nog 10 minuten huilen/krijsen te gaan eer ik eens ga kijken

Oh, en het wordt ook al stiller as we speak, haha!
Stef heeft vanmorgen de hele boel ondergesmeerd met pindakaas, maar lékker dat hij het vind

En zo schattig, hij heeft zelf een spelletje bedacht onder de douche: als hij zijn tong uitsteekt en onder een straaltje water houdt dan kriebelt dat. Té cute! Nu staan we dus telkens samen met de tong uit onze mend onder de douche, en dan samen heel hard lachen

En nu wil ik eigenlijk een loopwagentje kopen voor hem, maar ik moet deze maand ook al een traphekje en een buggy, dus beter van niet

En ik vind deze zo leuk:
![]()
(Ha! Het is stil!

)
Trouwens, heb ik nou gemist dat Xeentje jarig was? Ik heb Xenia al zo'n tijd niet gezien?