abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85681828
Amélie van harte gefeliciteerd *O* één heel jaar alweer O+
pi_85682464
Geweldige foto, Huup! Wat is ze blij met d'r fietsje!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85683963
hmmm. Weer aardappel getest en weer héél hard gillen en brullen en spugen na de fles die er chteraan kwam. En beetje eczeem.
Hier komen de twijfels weer :')
Kan het huilen ook toeval zijn, wie is er nou allergisch voor aardappel, misschien zat er nog een restje eczeem va n gisteren, hij was ook al wel erg lang op, hij spuugt sowieso veel de laatste tijd...

Hoe bepaal je nou ooit of het de aardappel was? -O-
Officieel moet je het 3 dagen achter elkaar proberen, tenzij er een duidelijke reactie was. Nou, zeg het maar :')
pi_85684011
Free, ik ken wel een kindje wat ook allergisch is volgens mij voor aardappel (en een hele waslijst aan andere dingen, dat het kind nog iets mag eten is een wonder)...
pi_85684499
Wat naar Free, ik heb geen idee -O- :*

Dames, allemaal heel erg bedankt voor alle tips en ervarings verhalen!
Maar uiteraard nog niet nodig gehad, want hij slaapt nu gewoon goed :') *O* *O*

Amélie van harte met je eerste verjaardag! En ik ben jaloers op je fiets! O+

Sorbo, ik moest lachen, in de klei _O- _O- Lekker ding ben je ook he O+ :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85684627
voedsel en koemelk-allergie bij baby's voor het geval er nog meer allergische kindertjes zijn :P Of mensen met woest goede tips.
pi_85684729
Ach, het is ook een klaaifrysk Vlindur.. dan krijg je dat!

En natuurlijk slaapt Rienk nu goed, zo werkt dat bij baby's }:| Eerst moet je volledig over de zeik en vervolgens laten ze je denken dat je gek geworden bent door ineens voorbeeldig te zijn.
pi_85684968
Wat rot Free -O- Hmm, ik vind het wel een hele duidelijke reactie zo hoe je het omschrijft.
Mijn broertje is allergisch voor rauwe aardappel, hij moet ze schillen met huishoudhandschoenen aan, anders komen zijn handen helemaal onder de bultjes en de eczeem te zitten.

We zijn net weer terug van het CB. We hadden een afspraak bij de arts en we stonden echt na 2 minuten alweer buiten! "Hoe gaat het?" "Goed." "Verder nog vragen?" "Nee hoor. Wat kan hij allemaal al?" "*opsomming*" :D Ze vroeg helemaal niets over slapen en of hij nog bv krijgt ofzo.
Wel zei ze nog dat ze dacht dat ik deze leeftijd leuker vind dan het hele jonge, ja dus :) Maar ik vind het wel jammer dat ik er niet bij heb gezegd dat dat ook kwam door de reflux (die zij niet erkende!).
Voor de statistieken: 8950 gram, 72,5 cm, hoofdomtrek 45,2 cm. Ik heb de assistente nog gevraagd of ze de punten ook op de borstvoedingsgrafiek in wilde vullen, die vond ze grappig, ze had hem nog nooit gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkly op 25-08-2010 13:22:13 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:06:01 #159
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85685243
Huuphuup, gefeliciteerd met jullie lieve mooie dochter Amélie. *O*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:33:51 #160
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85686520
Huup gefeliciteerd met Amélie O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85686606
*O* Van harte gefeliciteerd Amélie *O*

En Huup, ben je al aan het herbeleven?
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:47:45 #162
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85687074
Poppejans, bij de AH is weer van dat olifant-en-krokodillen-spul te koop O+ . Ik heb twee broodtrommeltjes met drinkbekers gekocht en twee hele leuke diepe eetbordjes.
pi_85688723
Huup je meisje is gewoon alweer 1 jaar, een echte dreumes! *O* En wat is zde blij met haar fietsje O+
Gefeliciteerd *O*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:00:54 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85692467
huup, gefeliciteerd met amélie! *O* *O*

stiemie, hoe zijn je nachten inmiddels? is esmee alweer een beetje beter?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85692729
Ja het is bij Esmee maar bij 1 nacht gebleven... Heel vreemd. Heb ook niks kunnen ontdekken wat het zou kunnen zijn.

Overigens heb ik inmiddels wel door waarom Esmee slechter slaapt als Linde ook slaapt... Linde praat in haar slaap :') "Neeeeeee niet doen!!!! Ga weg krokodil!!!!"
pi_85694025
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, bij de AH is weer van dat olifant-en-krokodillen-spul te koop O+ . Ik heb twee broodtrommeltjes met drinkbekers gekocht en twee hele leuke diepe eetbordjes.
Thanks voor de tip! Ik vind dat toch zulk leuk spul, van de week eens even neuzen

oooh dat fietsje van Amelie :9~ O+ ik weet nog dat je het ooit eens via een plaatje liet zien Huup, toen was ik al jaloers maar om het zo in het echt te zien is echt wauw, superleuk

Dan weegt Niels nu vrijwel hetzelfde als Wolf op dit moment :D wat lekker dat het dit keer een fijn (en snel) bezoekje was, was geloof ik niet altijd echt leuk vorige keren bij jullie.

(eigenlijk offtopic dit,sorry)Puf hijg, na gisteren via de veerpont naar een plaatsje te zijn geweest op de fiets, waren we nu naar een dorp verderop gefietst waar een feestdag was en een rommelmarkt. Score: een bruin pluche hobbelpaard uitziend als nieuw voor 5 euro.Wolf vond het erg grappig om erop te zitten haha
en deze vrij grote fisher price garage incl 3 autootjes voor maar 3 euro

toen bedacht ik me dat we op de fiets waren :+ maar gelukkig wou iemand het naar ons toe rijden met auto hihi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85694272
Oohh wat een goede vondst die garage O+ haha, dat is echt iets wat mij ook regelmatig overkomt, iets kopen en het dan niet mee naar huis krijgen _O- Dapper hoor dat jullie op de fiets gegaan zijn, alvast aan het trainen voor Rhenen dus? Ik moet ook nodig conditie kweken!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_85694351
Die is leuk! :o voor 3,- :o
Dat zijn die autootjes per stuk al bijna waard :D Goed gescoord!
pi_85694429
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef Twinkly het volgende:
Oohh wat een goede vondst die garage O+ haha, dat is echt iets wat mij ook regelmatig overkomt, iets kopen en het dan niet mee naar huis krijgen _O- Dapper hoor dat jullie op de fiets gegaan zijn, alvast aan het trainen voor Rhenen dus? Ik moet ook nodig conditie kweken!
Ik heb dus echt geen conditie :@ maar vind dit fietsen met baby echt geweldig leuk, allebei vinden we het heel leuk dus daar moet ik gebruik van maken!
Vlegeldag B'kom was druk joh :X , maar een rommelmarkt kan ik nooit weerstaan
Rhenen doen we zeker binnenkort, dat moet ons lukken haha, en met zn tweeen al kletsend lijkt het misschien minder ver. De kereltjes in de dierentuin O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85694505
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:42 schreef freecell het volgende:
Die is leuk! :o voor 3,- :o
Dat zijn die autootjes per stuk al bijna waard :D Goed gescoord!
Ja he! Ik hou zo van Fisher Price, vooral het iets oudere spul, dat Little people heb ik dan weer wat minder mee.
Nou maar hopen dat Wolf het ook leuk gaat vinden, ik heb ook een Fisher Price schooltje met poppetjes en schoolbankjes erbij O+
pi_85694590
Wat een super fietsje Huup!! :)

En wat een leuk spul Poppejans!

Wij moeten nodig ons huis eens wat meer Isa-proof maken. Echt elke hoek wordt nu grondig bekeken, of ze zit achterstevoren tussen een kast en een muur! :) Wel grappig hoor, hoe ze het hele huis aan het ontdekken is.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:54:54 #172
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85694883
Allemaal nog bedankt voor de felicitaties, erg lief!
Terwijl ik zelf helemaal niet zo'n feliciteerder ben normaliter...

Ik zal mijn leven eens beteren:
Oscar, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Kom je kadootje eens showen!
En Amélie, aaaaah. Wat een dotje op die mooie fiets!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85695384
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb dus echt geen conditie :@ maar vind dit fietsen met baby echt geweldig leuk, allebei vinden we het heel leuk dus daar moet ik gebruik van maken!
Vlegeldag B'kom was druk joh :X , maar een rommelmarkt kan ik nooit weerstaan
Rhenen doen we zeker binnenkort, dat moet ons lukken haha, en met zn tweeen al kletsend lijkt het misschien minder ver. De kereltjes in de dierentuin O+
Jaaa O+ O+ Ik hoop alleen dat ze niet in slaap vallen op de fiets, dat vind ik zo sneu. Hebben jullie een buggy voor aan de fiets of had je je mei tai meegenomen?
pi_85696503
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef mefke79 het volgende:

Ik kwam er gisteren achter dat Aoraki om de hoek woont zo'n beetje. Grappig!

:Y :W , maar de hoek is wel wat overdreven... gemeente-buren!

Amelietje, gefeliciteerd!!!

Linda, hoe ging het vandaag?
pi_85696562
Amélie van harte gefeliciteerd !!! ook alweer een jaar joh!!!!

en Evie is jaloers op je fantastische fiets! heeeeeeeeel mooi *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')