Goodevenings mensen

Even snel nog een welterusten-post met wat juichjes her en der:
Linda, wat superduperstoer!!

Tuurlijk is het even slikken als je meiske zo vaak naar het KDV moet, maar hey, jullie krijgen er een hoop voor terug he? Op het KDV is het zo slecht nog niet in elk geval, Stef vind het er super! En jij hebt dan ook weer echt je eigen dingetje, est fijn toch?

Daan, wat een mooie curve!

Keshet, woehoei!! Wat mooi!

En een dikke kus voor Wickie's krentenbol, arm ding

Toch nog lachen he? Wel een hele schattige foto hoor, stiekum!
Eh, wie had er nu ookalweer de 5e ziekte? Beterschap daro!

Ik ren maar snel mijn bed in nu, maar niet voordat ik nog even verliefd heb gedaan over mijn manneke, want hij is zo lief!! Ik kwam daarstrakjes uit mijn werk en hij kroop zo heel gezellig bij me, en daagde me echt uit om spelletjes met hem te doen die hij leuk vind, zoals hem ondersteboven te houden en dat hij dan een soort van koppeltjeduikel doet, en dan moet ik achter hem aankruipen en hem kietelen

Daarna ging de papfles erin en dan is het ineens weer een kleine baby, dan trekt hij zijn beentjes zo lief op en valt hij half in slaap in mijn armen..

Als ik dan zijn gezichtje ga aaien zie je een lampje aangaan bij hem, en dan probeert hij dat ook bij mij te doen

Wel onbehouden nog (au

), maar ZO LIEF!!

Wat heb ik toch een geluk.. En slapen joh! Al twee dagen achter elkaar zonder huilen!

[/hieperdepieperboemennudood]
Truste mensen!