abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85746935
Keshet, wat een super curves voor Emma. Ze gaat ook hard richting de 'gemiddelde' lijnen voor correctie. Ze is mooi aan het inhalen. En mupke de 5e ziekte :{ gelukkig knapt ze goed op maar het is ook zo'n sterke meid dus het verwonderd met niets.

Aviva tandjes leed :{ ik hoop dat ze er snel vanaf is.

Bij Daan is er denk ook een tandje in aantocht. Al weken lijkt hij last te hebben en het KDV meldde vandaag ook 3 !! poepbroeken. Dat is niet meer gebeurd sinds we Jpbm gebruiken en da's al zo'n 4 maanden. Ook hangen de kwijldraden uit zijn mond ineens. We wachten af.....
pi_85747030
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef mefke79 het volgende:
Vergeet ik Linda helemaal *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Das helemaal niet om te juichen ;( ;)

Wickie, ze staan hier
Hopelijk knapt je mupje snel op en hebben jullie toch nog een fijne vakantie!
Lotte!
Noah!
pi_85747088
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oef, wat vervelend, zeg. :* En er is niemand om je te ontlasten?
Gisteren niet, maar toen is R. eerder naar huis gekomen omdat ik het echt niet meer trok, en vandaag begon zijn vakantie. Ik moest vandaag eigenlijk nog werken, maar heb me ziek gemeld.
Al heb ik geen familie in de buurt, ik heb wel een klein vangnetje gelukkig. Een vriendin had ook al aangeboden boodschapjes te doen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85747175
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Das helemaal niet om te juichen ;( ;)

Wickie, ze staan hier
Hopelijk knapt je mupje snel op en hebben jullie toch nog een fijne vakantie!
Ikke zoeken en zoeken op die website.... :')
Dank je, ze zien er zo lekker uit.
pi_85747240
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef wickie het volgende:

[..]

Ikke zoeken en zoeken op die website.... :')
Dank je, ze zien er zo lekker uit.
Ze staan bijna helemaal onderaan in die lange lijst!

Maar die ze in het klein had waren van Happy Horse en die heb ik dr echt vaak aangetrokken. Leuk bij een jurkje of stoer bij een spijkerbroekje. En ze had altijd warme voetjes O+ Hopelijk zijn deze net zo :Y

Die van Happy Horse waren maar 8¤ ofzo, dat was dan wel weer iets leuker :P
Lotte!
Noah!
pi_85747910
De bakfiets is er zo een, een zwarte ook

Ik denk alleen niet dat ik ermee door de stad durf te fietsen. Dat zal mijn vriend gaan doen en ik waag me gewoon met de meiden in het ov ;)

Wickie heftig kan dat zijn he :* Vandaag ook een huilerige, niet willen slapende Esmee en dan Linde die na een tijdje (negatieve) aandacht gaat vragen omdat je zoveel met Esmee bezig bent. Heel begrijpelijk, maar o zo lastig soms...
pi_85748562
Stiemie, hier in de stad (maar ja dat is R'dam das wel heel anders. A'dam lijkt me inderdaad ook minder om ermee te fietsen..) wordt hij heel veel gebruikt, het lijkt me een fijn ding . Ik heb na zitten denken over die met de korte bak. Maar dat zou iets zijn als een 2de zou komen
pi_85748722
In die met die korte bak kan je naast 2 kindjes bijna niks meer kwijt. Ik ben trouwens echt geen fietsheld hoor... Ik ben pas gaan fietsen toen ik een jaar of 17 was :@ Ik mocht nooit van mijn moeder omdat ik geen diepte zie. Nu noemt mijn vriend me wel eens een fietsmoslima, die krijgen hier vaak aan de overkant les in het park en ja als ik eerlijk ben zie ik wel wat fietsgelijkenissen :@
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:57:02 #284
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85751614
Goodevenings mensen :) Even snel nog een welterusten-post met wat juichjes her en der:

Linda, wat superduperstoer!! *O* Tuurlijk is het even slikken als je meiske zo vaak naar het KDV moet, maar hey, jullie krijgen er een hoop voor terug he? Op het KDV is het zo slecht nog niet in elk geval, Stef vind het er super! En jij hebt dan ook weer echt je eigen dingetje, est fijn toch? :*

Daan, wat een mooie curve! *O*

Keshet, woehoei!! Wat mooi! *O*

En een dikke kus voor Wickie's krentenbol, arm ding :* Toch nog lachen he? Wel een hele schattige foto hoor, stiekum!

Eh, wie had er nu ookalweer de 5e ziekte? Beterschap daro! :*

Ik ren maar snel mijn bed in nu, maar niet voordat ik nog even verliefd heb gedaan over mijn manneke, want hij is zo lief!! Ik kwam daarstrakjes uit mijn werk en hij kroop zo heel gezellig bij me, en daagde me echt uit om spelletjes met hem te doen die hij leuk vind, zoals hem ondersteboven te houden en dat hij dan een soort van koppeltjeduikel doet, en dan moet ik achter hem aankruipen en hem kietelen O+ Daarna ging de papfles erin en dan is het ineens weer een kleine baby, dan trekt hij zijn beentjes zo lief op en valt hij half in slaap in mijn armen.. O+ Als ik dan zijn gezichtje ga aaien zie je een lampje aangaan bij hem, en dan probeert hij dat ook bij mij te doen O+ Wel onbehouden nog (au :P), maar ZO LIEF!! O+ O+ Wat heb ik toch een geluk.. En slapen joh! Al twee dagen achter elkaar zonder huilen! *O*

[/hieperdepieperboemennudood]

Truste mensen! :* :W
3!
pi_85751832
Linda, wat goed joh *O*
En om het even OT te houden: wat leuk voor Lotte dat haar mama gaat werken en dat er dus wat extra geld in het laatje komt voor leuke dingen!!

Stiemie de fietsmoslima :D :'(

Poppejans, hier ook een stelletje snotneuzen. Lekker hoor, alles wordt ondergesmeerd en als je dan de vieze gezichtjes (met grof geweld) wil schoonpoetsen dan hoor je het gegil tot aan de andere kant van de stad...

En ik las over nog meer zieke en tandjes krijgende baby's... Beterschap :*

Sorbo, het is hier ook echt hoor, meneer zegt "poes!" :Y

Ik heb net mijn bevallingsverhaal teruggelezen en herbeleefd. Pittig hoor....
.... met gevoel voor drama....
pi_85759976
Kersjes, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoon! *O*

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85760088
Claudia, Mart is zeker niet het kind wat door eet, omdat hij het krijgt. Heeft hij genoeg, gaat zijn mond op slot. Of met de fles, brullen en de fles uit zijn mond en onze handen duwen. :) Gelukkig.
pi_85760147
*O* Kersjes, van Harte GEFELICITEERD met de eerste echte verjaardag van Toby! Je mannetje wordt groot... :*
Hele fijn dag gewenst en veel plezier! *O*

Trix, je hebt ook echt wel een heel lief kereltje hoor O+ Zo lief hoe je dat omschrijft...

Oei, Mette is wel echt een krentenbolletje zo zeg. Maar inderdaad wel met stralende lach... :* beterschap meid!

Wat een mooie curves van Emma, maar wel balen van de 5e ziekte... alsof ze nog niet genoeg heeft gehad. Het zit haar niet mee soms. Maar ze is wel een lieverdje (en wat lijkt ze stiekum wel op jou Keshet... :@ viel me ineens op zondag.)

Toffe fiets Stiemie *O* goed geregeld!

Daan ook weer goed gegroeid! *O*

Aviva richting tandjes... bah! :* succes ermee...

Ik moet ook even verliefd doen hoor... mijn meissie was zo lief vanochtend! Ze was al een beetje wakker toen ik haar een flesje ging geven, en meteen helemaal kirren en blij liggen wiebelen in haar bedje. O+ En dat terwijl ze zeiknat was van een doorgelekte volle luier :? Nou ja, bij het verschonen lag ze voor de verandering een keer helemaal rustig alleen maar te lachen en te doen... zo lief dan! En na de fles hebben we nog heel even gespeeld, dan maar iets later op mijn werk... O+
pi_85760166
Kers gefeliciteerd met je mooie menneke! *O*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85760212
Dat is fijn, ymme. Als je er echt onzeker over bent is het iets waar je op zou kunnen letten, want met voeren heb jíj de regie in handen en niet hij. Het kan zijn dat hij subtielere manieren heeft om aan te geven dat hij genoeg heeft. Ik merk aan mezelf bijvoorbeeld dat het verleidelijk is om een bordje leeg te lepelen terwijl Ivan al even ongeconcentreerd om zich heen kijkt. Iets anders om in je achterhoofd te houden is dat mensen de tijd nodig hebben om hun verzadigingsgevoel in te laten treden.

Ivan gilt trouwens altijd als je de fles bij hem wegtrekt, en dat is voorbij op het moment dat hij een boertje heeft gelaten. Wij hebben echt moeten leren dat dat een van zijn nukken is en dat het niet betekent dat hij nog honger heeft. Je kunt aan de hand van je aanpak soms wel de hoeveelheid voedsel die erin gaat reguleren, is mijn ervaring. Je merkt gauw genoeg of je baby toch nog honger heeft.

Vast voedsel geven is toch weer een hele stap, en het lijkt me helemaal niet gek dat je nog eens kritisch kijkt of Mart wel echt honger heeft en al het eten nodig heeft. Natuurlijk is het zo dat er in groenten en fruit weinig energie zit en je daar je baby echt niet vet mee mest, maar ik denk wel dat baby's kunnen wennen aan hoeveelheden en dat het verstandig is om zo vroeg mogelijk te beginnen met goede gewoontes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85760215
Kersjes, gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van je mannetje. :)
Fijne dag gewenst.

En wat doet Emma het goed zeg :)
Heeft ze nog 'last' gehad van de operatie?
pi_85760337

Kersjes, van harte met je zoon! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85760397
Kersjes, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Toby! En heeeeeeele fijne dag gewenst!
pi_85760916
Kersjes gefeliciteerd! *O*

Even helemaal bijgelezen, maar het is zo véél :o En het is hier nogal druk met twee kids, dus ik kan echt niet overal op reageren en daar baal ik van -O-

Even snel: Stapeltje prima groeicurves! *O* en Daan haalt de 65 toch nog niet, haha :D
En Emma doet het zo goed!

En Harry kan drinken,serieus, hier wel eens geprobeerd, geen succes.

Gisteren hier alleen maar dingen aan Florian gegeven waar hij 100% zeker tegen kon (rijstwafeltje, beetje banaan en flessen) vannacht 22:30 tot 7:00 geslapen (om een uur of 5ergens speenplop geloof ik,niet helemaal zeker :') ) en daarna heel blij wakker geworden.
Hop!

Vandaag naar de apotheek voor dehypo-hypo-hypo-allergene voeding zoals TARA het noemt :P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:02:44 #295
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85761057
Wat een verschil Free. En wat heerlijk dat hij het 's nachts dus met de juiste voeding nu zo lekker doet ^O^ . Ligt hij nog in een coslaper?

Wij mogen straks weer naar de kinderfysio. Vorige keer zou eigenlijk de laatste keer geweest zijn, maar toen viel toch weer op dat hij aan één kant veel sterker is (was?) dan aan de andere kant. Dus is de behandeling weer velengd. Ik ben echt heel benieuwd nu.
pi_85762236
Keshet, wat doet Emma het goed. Niet alleen als je kijkt naar de gecorrigeerde curve, maar ook de normale curve valt me heel erg mee. Ik stond afgelopen week ook al zo te kijken van Ravi's curve. Het trekt gewoon helemaal bij, wat fijn!

Linda, gefeliciteerd met je baan. Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens er over hebt, maar het is wel echt iets wat je wilde, toch? Ff lekker het huis uit zijn en niet 24/7 bij je meisje zijn.
pi_85762722
Free wat een verschil zeg die nacht :o *O*

Hier een ziek meisje -O- Vanmorgen bij het uit bed gaan al 38,4. Die is dus niet naar de opvang en ahar grote zus wel. Best lekker even zo met zijn tweetjes in huis O+ Lekker kroelen en spelen. Ze sleept zich de hele tijd het hele huis door achter me aan :D

Sorry, moest even baby onder bank vandaan halen :')

Oh en dan vergeet ik bijna nog Kersjes te feliciteren met haar dreumesje *O* Gefeliciteerd *O*

[ Bericht 24% gewijzigd door Stiemie op 27-08-2010 10:27:58 ]
pi_85763538
Als je op een gegeven moment van 4 naar 3 flessen gaat. Is het dan een idee om een beetje yogurt te geven op het tijdstip van normaal de 3de fles?

Hier is het schema nu:
07u30 180 cc + 6 kv
10u15 fruit 200 gram
12u00 fles 180 cc + 6 kv
15u30 180 cc + 6 kv
17u30 Groente 200 gram ongeveer
19u30 180 cc + 6 kv + 3 scheppen rijstenbloem.

Nu wil ik over een week ofzo eens proberen de fles van 15u30 te laten vervallen.
Maar om dat nu zo ineens te doen? Want hij heeft tegen die tijd echt wel honger dan.
pi_85763863
Kersjes, van harte gefeliciteerd met je kleine grote man *O*

Stiemie, arme Esmée :* heb je een idee wat ze heeft?

Ymme, waarom zou je naar 3 flessen over gaan? Wat is er mis met 4 flessen?
pi_85763993
Ymme, teruggaan naar 3 flessen gaat normaal pas bij een maand of 8 hoor. Als je mannetje nog geen 6 maanden is zou ik afraden de 4e fles te laten vervallen. Dat gaat normaal vanzelf als Mart genoeg bijvoeding krijgt dan gaat hij vanzelf minder drinken en dan kun je het best eerst bijvoeden en daarna de fles als toetje. Ook werd ons aangeraden (en dat ga ik ook ter harte nemen) op de pap naar de ochtend te verplaatsen ipv 's avonds omdat ze dan lekker de hele dag die energie kunnen ge-/verbruiken.

Stiemie, beterschap voor Esmee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')