Claudia, wat fijn, familie geluk

Klinkt zo achterlijk cliché, maar die kleine taferelen zijn voor mij meestal het mooist.
Sorboo, je bent nu een leuk avondje aan het hebben. Beetje stom om dit te zeggen... Maar heel veel plezier.
Stiemie hoe bevalt de bakfiets? Was niet echt fietsweer vandaag. Wat voor bakfiets is het?
Kersjes morgen heb je geen baby meer maar een heuse dreumes, alvast gefeliciteerd en een mooie dag morgen.
Niels leert dingen gewoon 'the hard way'
Ssserpente heb je al schoentjes/oplossing voor de camping kunnen vinden?
Harry lekker uit een glas drinken, Mette vind het ook geweldig uit een glas te drinken, we doen het elke dag. Ik heb ook van die stapelbakjes, daar gaat ze dan ook uit 'drinken'. In bad doet ze er dan eerst water in en dan drinkt ze het op (ik doe dus geen zeep in het water als ze een bakje heeft).
Linda, die laarsjes zien er echt super uit, ik kan ze nergens vinden bij de babypaws..
Ymme, je hebt een klein reusje
Octo, ik snap (uit ervaring) dat het heel vervelend is, het is even doorbijten. Maar fijn dat het zo goed gaat! Je vriend/man heeft volgens mij gewoon recht op zorgverlof hoor of heeft hij dat al opgenomen?
Maar hier staat de informatie eroverDan hoeft hij er geen vakantiedagen voor op te offeren.
Ik heb ook 6 weken lang een thuishulp gehad voor de schoonmaak, dat was ook erg fijn.
Happy, wat is Daan een lekker bonkie, die groeit ook flink, een echt ventje.
Zo helemaal bijgelezen en eindelijk eens tijd gehad om te reageren.
Vertelde ik vanmiddag dat ze een ramp was, zo schattig is ze vanavond geweest. Dat slaapje heeft haar goedgedaan. Ze heeft ook weer voor het eerst sinds dagen weer warm gegeten.
We hebben haar een havermout badje gegeven en daarna viel ze gelijk in slaap. Ik hoop dat dit de stijgende lijn is. Kunnen we zondag lekker op vakantie
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..