abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:20:04 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85663208
binnenvalt

niet bijgelezen; ivm vakantie; nu ff online aan het kijken wat we de komende dagen gaan doen.
vandaag de toerist uitgehangen; Zierikzee , leuk durpje...
hier verder alles prima; alleen nogal moe; Evie vindt slapen op vakantie overrated en was van8 om half 4 wakker :@ en wilde eerst niet meer slapen...

nog ff een dikke knuffel voor Mette; arm meissie; watterpokken zijn niet leuk! :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85663220
Claudia, ik weet niet wat de hoofdomtrek van Ivan inmiddels is, maar hier hebben ze behoorlijk kleine helmen:
http://www.fietshelm.com/kleuters.html
En hier zelfs al vanaf 44 cm:
http://www.kinderfietssho(...)159&products_id=1462

Lijkt mij ook wel een fijn idee inderdaad. Ik sla de linkjes even op :)
pi_85663243
Dat komt inderdaad wel redelijk overeen ja. Hij paste met een maand of 6 ook al in mutsjes voor kindjes van een jaar..
Lotte!
Noah!
pi_85663272
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Claudia, ik weet niet wat de hoofdomtrek van Ivan inmiddels is, maar hier hebben ze behoorlijk kleine helmen:
http://www.fietshelm.com/kleuters.html
En hier zelfs al vanaf 44 cm:
http://www.kinderfietssho(...)159&products_id=1462

Lijkt mij ook wel een fijn idee inderdaad. Ik sla de linkjes even op :)
Dan zou het voor Lotte nog niet eens kunnen idd...ze heeft een omtrek van 42,5-43 :')
Lotte!
Noah!
pi_85663780
Wolf en Rienk aan het fietsen, wat leuk!!! :D Nu wil ik ook :D Na onze vakantie (9 sept) dan maar eens proberen ;) Ik heb het zitje er wel alvast opgezet :P

Mette met waterpokken, wat vervelend...

A'dam lijkt me ook wel vreselijk om te fietsen. Ik woon in de fietsstad 2008 :D
pi_85663805
Zo, weer even bijgelezen...
Wij hebben ook een extra adapter bijgekocht voor het fietsstoeltje, daar klik je zowel het scherm als het stoeltje in en zijn beide dus snel te verwijderen. Claudia, ik kan me voorstellen dat je er niet zoveel aanvindt om in amsterdam te fietsen, dat lijkt me doodeng. Ik woon in een forensendorp bij een stad bekend om zijn groeilampen ;), daar is (veel) vrije natuur in de buurt. Laatst zijn we met z'n drieen lekker een eind gaan fietsen, binnen 5 min zitten we in de bossen O+

Over bruine bonen etc. Je hebt idd van die gedroogden van Hak. Die had ik laatst gekocht, maar ik vond het zoveel werk. 12 uur weken en vervolgens 1 uur koken... Potje opdraaien is wel wat makkelijker.

Lijnloos, dat gedoe met slecht drinken hebben wij ook last van de afgelopen dagen. Vooral zijn avondfles gaat zo langzaam. Elke keer een paar slokken, wegduwen en gillen, en weer willen drinken. Ik heb heb vanavond maar zijn speentje gegeven, maar die spuugde die steeds uit omdat hij toch wilde drinken... Na 15 min zat er toch een groot deel van de fles in.

Thomas, Evi en Oscar jarig (geweest)!!! Gefeliciteerd! Ca.ra, die treincakejes zijn geweldig! Kan je daar vormjes van kopen?

Driekus is zo'n lekker ding!!! O+

Linda, je ziet er goed uit met je outfit. Succes met je sollicitatie!

Vlindur, over slapen. Het gaat hier meestal ook niet echt makkelijk. Overdag gaat tegenwoordig wel, maar we moeten heem in bed leggen als hij echt heel moe is, anders is het gillen en gaat hij echt niet slapen. Nu we dat doen, gaat het eigenlijk wel. Maar als hij 2,5 uur slaapt overdag is het veel. Maar mij hoor je verder niet, want hij slaapt 's nachts erg goed, als hij eenmaal slaapt. Wij laten hem meestal ook mopperen, en zijn ook redelijk consequent 's avonds. Hij komt het bed niet meer uit, dan blijft hij maar een uur mopperen etc. Maar als hij echt hysterisch gaat gillen zou ik die regel waarschijnlijk niet hanteren, maar dat is al lang niet meer voorgekomen.
pi_85665029
Fietshelm :@
Ik ga dat nu nog niet doen, waarschijnlijk past ze het toch nog niet met haar mini hoofdje

Maar na de vakantie wil ik een keer met de fiets naar mn schoonouders. Dan kan ik met de Fast Ferry, dat lijkt me zo leuk :)

Waterpokken zijn naar, maar beter nu dan als ze 4 is ofzo.
Sserpente hoelang heeft Lente met de pokken gelopen (oftewel, wat staat me te wachten :') Wanneer begon het bij Lente te jeuken? Heb je nog gouden tips?
Vandaag had ze laatse dag op het KDV, ben blij dat we daar weg zijn. Morgen intake bij de nieuwe.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85666139
Pfoe, geen idee, Wick. Ik geloof de echte vochtblaasjes zelf maar een dag of vijf, maar het zijn diepe wondjes, die er best lang over doen om te genezen. Het heeft allemaal bij elkaar dus wel een paar weken geduurd. En nu heeft ze dus nog steeds littekens in d'r gezicht.

De waterpokken zijn trouwens een vorm van het herpesvirus. De blaasjes zijn te vergelijken met een koortslip.

Lente heeft niet veel jeuk gehad. We hadden wel voor de zekerheid spul met calendula gehaald bij de apotheek. De apotheker vertelde dat ze dara erg goede verhalen over had gehoord. Zal morgen ff kijken hoe het heet. Het ruikt iig een beetje menthol/tee trea-achtig. En badderen met een washandje met havermout schijnt goed te werken. Google maar eens op 'jeuk' en 'waterpokken'.

Sterkte! :*
pi_85666571
Dank je voor de tips, we hebben inderdaad ook van die Calendula-gebeuren van VSM, vandaag voor het eerst opgedept. Ze heeft geen jeuk en is alleen wat zeurderiger.
Alleen dat melk drinken, maar ze wil wel water en diksap. Ach het zal wel loslopen, we gaan vrijdag gewoon lekker op vakantie naar Frankrijk *O*
pi_85666664
Vandaag bij het CB geweest en Robin is gezond verklaard :+

Gewicht:

Lengte:

Woohoo onze baby word al groot :D
pi_85667354
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:10 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, wat tof *O* . En jullie hebben hetzelfde fietsstoeltje. Zie ik nou goed op de foto dat je de buikbeugel niet dicht hebt geklikt? Is dat met een reden? (of zie ik het gewoon niet goed?).

Die hadden we inderdaad niet goed dichtgeklikt merkte ik toen Wolf dat ding ineens omhoog klapte :o :@ Nou zat hij natuurlijk alsnog helemaal vast met dat tuigje, maar we zijn wel meteen maar effe gestopt.

Aan fietshelmpje doe ik niet hoor

Oja, Wolf eet zomaar uit het niets ineens zelfgekookt eten *O* gisteren sperzieboontjes met aardappels en vandaag bietjes aardappels en een paar stukjes ongepureerd vlees
Hij lijkt alles lekker te vinden, alleen had ik op vakantie een bakje Olvarit met vis wat hij kokhalzend uit tufte, echt opvallend dat hij dat zo verschrikkelijk vies vond.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:41:02 #112
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85667518
Nou, nog steeds niet helemaal bijgelezen hoor, maarja o|O

Thomas, Evi en Oscar, ik zie dat ik jullie mag feliciteren! Wat zijn jullie al groot! Heel erg gefeliciteerd!! *O* *O* *O* (Ca.ra, dat treintje O+ O+ )

Davinia :*

Simmu, wat een súpercurve zo zeg! *O* Wat goed!!

Och Vlindur, erge mosterd na de maaltijd, mar wat kun je er ENORM wanhopig van worden als je kind niet wil slapen he? Dikke :* voor jou, ik hoop dat je iets hebt aan de tips die je al gekregen hebt. Bij Stef is het nu uiteindelijk ook stukken beter, nadat we zo ongeveer alles (incl. controlled crying) wel 1000 keer geprobeerd hadden. En de oplossing? Eigenlijk weet ik het nog steeds niet. Het komt erop neer dat we hem op een goed moment op bed leggen met een volle maag en een schoen luier, maken dat we wegkomen zonder nog contact te maken en hem laten liggen tenzij hij echt volledig over de rooie gaat. Dat doet hij nu gelukkig niet meer, maar dit kan op sommige momenten wel betekenen dat we hem een half uur aan laten modderen voor hij in slaap valt. Helaas is dit echt de enige manier voor Stef, maar wel met de kanttekening dat het nu stúkken beter gaat als een paar weken terug! *O* Veel succes meis, pm me maar als je het ff van je af moet schrijven, ok? :*

Daan en Happy, welkom hier! *O* Wat leuk jullie weer 'bij me' te hebben O+

Haha, Huup, je weet in elk geval wel dat ze het mooi vind O+

Wolf, wat zit je daar lekker op de fiets! O+ Geweldige foto, Poppejans O+

Lijnloos (meen ik), ik heb een Yepp (en Mefke ook trouwens) en ik ben echt superblij met dat stoeltje :) Vind 'm z'n geld zéker waard!! Ennuhm, wat is Minke SUPERlief zeg O+ Ik heb geloof ik wel 6x tegen mijn lief gezegd dat ze zo leuk was, haha ;) Ik kijk ernaar uit haar nog eens te zien :)

Mefke, haha, geweldige foto! Zou jouw manneke ook in de maillijst zitten? :D

Wickie, wat sneu zeg, die waterpokken! -O- Stef heeft eigenlijk niet echt jeuk gehad eigenlijk, wij hebben het prutje dat we van de apotheek meekregen eigenlijk niet eens aangeraakt.. Eén keer om te proberen, verder niet.. Ikhoop eigenlijk dat dat bij jullie ook zo zal blijven! Beterschap voor je meisje he? :*

Claudia, haha, een fietshelmpje! Ik las er even overheen, en dacht echt huh? Je moet eerst naar het ziekenhuis voor een helmpje hoor.. :P

Ehmmmm.. Verder weet ik het echt even niet meer, excuus.. Dikke :* dan maar!

Stef doet het dus gewoon hardstikke lekker. Slapen gaat prima (zelfs bij de opvang kregen we een uitgebreid verhaal over hoe goed het gaat), hij heeft zich geweldig vermaakt bij zijn opa en oma terwijl wij op Lowlands waren, hij staat, zit loopt langs alles dat hij vinden kan en kruipt als een gek door het huis. We zijn af en toe gewoon blij dat hij een helmpje op heeft, mijn hémel, wat kan dat kind soms vallen zeg.. Hij heeft nu twee grote rode striemen over zijn gezicht (1x stoelpoot, 1x de muur geloof ik), maar hij blijft gewoon lekker gevaarlijk doen, whehe.. Tja, what can I say? Ik geniet gewoon heel erg, hij is zó lief, is wel enórm druk, maar zo vrolijk en blij.. O+ O+
3!
pi_85672321
Lieve dames, wij schuiven een topic door alweer.
25 augustus 2009 om half 10 's morgens braken mijn vliezen, iets na half 5 's middags was daar ons meiske. Ik heb nog maar een paar uur een baby, daarna moet ik toch echt gaan geloven dat mijn mini niet zo mini meer is maar al een heuse dreumes!

Er komt een leuke tijd van ontdekken en doen enzo maar er is ook een periode afgesloten met die eerste verjaardag. Ik zie jullie snel in het andere topic! Morgenavond melden we ons daar :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85672539
Jaaaaaaaaaaaaaa!! Dat is zeO+ Een échte dreumes, ze is er aan toe, en jij met haar!

Lieve familie, ik wens jullie een heerlijke dag vandaag!! Gefeliciteerd!!

Nadat jij beviel vorig jaar was ik ineens t wachten zat...kijken of ik de aankomende 6 dagen dan wat makkelijker doorkom ;) :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85672786
huup gefeliciteerd met je grote kleine meisje! *O*
amelie alweer 1
die eerste foto O+
pi_85676209
Lieve Amélie, gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
Lotte!
Noah!
pi_85676214
:O 4u slaap en een sollicitatie matchen niet zo goed, gok ik...ben benieuwd of ik me er doorheen kan worstelen :{
Lotte!
Noah!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 07:08:00 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85676221
Stoere Oscar, nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag! w/

Amélie, lieve meid, jij ook gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O*
pi_85676341
Amelie en Huup, van harte gefeliciteerd met de verjaardag! *O* Alweer 1 jaar, wat vliegt de tijd... Nu al een dreumes en straks een echte grote zus! :*

Trix, ik vond het ook superleuk om jullie (jij en Keshet) es in het echt te ontmoeten... en bedankt :@ Ook trouwens voor het stoeltjes advies, ik denk ook echt wel dat die er gaat komen.

Linda, succes straks met de sollicitatie! *O*

Oh Wickie, ik heb jou nog helemaal niet gezegd hoe sneu ik het voor Mette vind van die waterpokken. Hoe is ze er zelf verder onder? Kan ze het een beetje hebben of is ze flink uit haar doen? :* voor jullie!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 07:45:12 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85676448
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:06 schreef Linda2205 het volgende:
:O 4u slaap en een sollicitatie matchen niet zo goed, gok ik...ben benieuwd of ik me er doorheen kan worstelen :{
Komt helemaal goed joh! :*
Succes ^O^
pi_85676470
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Komt helemaal goed joh! :*
Succes ^O^
Thnx! Volgens mij ruikt ze het gewoon...ze heeft nooit slaapproblemen eigenlijk...behalve vannacht tot 2u iedere 5min huilend rechtop in bed staan (slapend). Toen ik mn tentamen had was ze ook al zo aan het spoken... ze doet het er om O-)
Lotte!
Noah!
pi_85676484
huup van harte met Amélie !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_85676504
*O* Amelie heel erg gefeliciteerd met je verjaardag!
*O* Oscar, stoer mannetje, ook jij nog gefeliciteerd!

Linda heel veel succes vandaag!

Lijnloos, ze houdt zich kranig hoor, maar je merkt dat ze letterlijk niet lekker in haar vel zit. Ze heeft ook heel onrustig geslapen vannacht. Maar ik hoor allemaal vrolijke activiteit uit haar kamertje komen. Ik ga m'n krentenbolletje eens even uit bed plukken
  woensdag 25 augustus 2010 @ 07:54:20 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85676517
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:48 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Thnx! Volgens mij ruikt ze het gewoon...ze heeft nooit slaapproblemen eigenlijk...behalve vannacht tot 2u iedere 5min huilend rechtop in bed staan (slapend). Toen ik mn tentamen had was ze ook al zo aan het spoken... ze doet het er om O-)
Harry spookt ook altijd alleen maar als ik de dag erna moet werken. Anders slaapt hij altijd prima en komt hij alleen voor een voeding.
Vorige week was ik 6 dagen vrij! En toch kient hij het precies zo uit dat die ene dag die ik moest werken, hij de halve nacht wakker is ;)
pi_85676518
w/ *O* Amélie van harte gefeliciteerd met je Eerste Verjaardag!!!! *O* w/

Wat een prachtige foto's huub, ze is echt een dreumesje O+

Och Linda, net nu je een sollicitatiegesprek hebt slaap je slecht :* Het komt vast goed, de adrenaline sleept je er wel doorheen! Heel veel succes!!!!!!

Wij moeten eind van de ochtend naar het CB, ik ben heel benieuwd hoe Niels gegroeid is!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')