Nou, nog steeds niet helemaal bijgelezen hoor, maarja
Thomas, Evi en Oscar, ik zie dat ik jullie mag feliciteren! Wat zijn jullie al groot! Heel erg gefeliciteerd!!

(Ca.ra, dat treintje

)
Davinia

Simmu, wat een súpercurve zo zeg!

Wat goed!!
Och Vlindur, erge mosterd na de maaltijd, mar wat kun je er ENORM wanhopig van worden als je kind niet wil slapen he? Dikke

voor jou, ik hoop dat je iets hebt aan de tips die je al gekregen hebt. Bij Stef is het nu uiteindelijk ook stukken beter, nadat we zo ongeveer alles (incl. controlled crying) wel 1000 keer geprobeerd hadden. En de oplossing? Eigenlijk weet ik het nog steeds niet. Het komt erop neer dat we hem op een goed moment op bed leggen met een volle maag en een schoen luier, maken dat we wegkomen zonder nog contact te maken en hem laten liggen tenzij hij echt volledig over de rooie gaat. Dat doet hij nu gelukkig niet meer, maar dit kan op sommige momenten wel betekenen dat we hem een half uur aan laten modderen voor hij in slaap valt. Helaas is dit echt de enige manier voor Stef, maar wel met de kanttekening dat het nu stúkken beter gaat als een paar weken terug!

Veel succes meis, pm me maar als je het ff van je af moet schrijven, ok?

Daan en Happy, welkom hier!

Wat leuk jullie weer 'bij me' te hebben

Haha, Huup, je weet in elk geval wel dat ze het mooi vind

Wolf, wat zit je daar lekker op de fiets!

Geweldige foto, Poppejans

Lijnloos (meen ik), ik heb een Yepp (en Mefke ook trouwens) en ik ben echt superblij met dat stoeltje

Vind 'm z'n geld zéker waard!! Ennuhm, wat is Minke SUPERlief zeg

Ik heb geloof ik wel 6x tegen mijn lief gezegd dat ze zo leuk was, haha

Ik kijk ernaar uit haar nog eens te zien

Mefke, haha, geweldige foto! Zou jouw manneke ook in de maillijst zitten?

Wickie, wat sneu zeg, die waterpokken!

Stef heeft eigenlijk niet echt jeuk gehad eigenlijk, wij hebben het prutje dat we van de apotheek meekregen eigenlijk niet eens aangeraakt.. Eén keer om te proberen, verder niet.. Ikhoop eigenlijk dat dat bij jullie ook zo zal blijven! Beterschap voor je meisje he?

Claudia, haha, een fietshelmpje! Ik las er even overheen, en dacht echt huh? Je moet eerst naar het ziekenhuis voor een helmpje hoor..

Ehmmmm.. Verder weet ik het echt even niet meer, excuus.. Dikke

dan maar!
Stef doet het dus gewoon hardstikke lekker. Slapen gaat prima (zelfs bij de opvang kregen we een uitgebreid verhaal over hoe goed het gaat), hij heeft zich geweldig vermaakt bij zijn opa en oma terwijl wij op Lowlands waren, hij staat, zit loopt langs alles dat hij vinden kan en kruipt als een gek door het huis. We zijn af en toe gewoon blij dat hij een helmpje op heeft, mijn hémel, wat kan dat kind soms vallen zeg.. Hij heeft nu twee grote rode striemen over zijn gezicht (1x stoelpoot, 1x de muur geloof ik), maar hij blijft gewoon lekker gevaarlijk doen, whehe.. Tja, what can I say? Ik geniet gewoon heel erg, hij is zó lief, is wel enórm druk, maar zo vrolijk en blij..