Volgens mij is dat niet echt een pavlov reactie, maar gewoon een natuurlijke reactie van je lichaam op stimulans van je hersenen/ogen en shit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is echt niet alleen bij honden zo. Als ik soms eten zie (en dan vooral van die zure snoep, zoals zure matten) dan voel je het kwijl ook al in je mond aangemaakt worden. Bij citroen bijv. ook, soms zelfs alleen al als je er aan denkt
Verzin maar wat leuksquote:
http://www.autoblog.com/2(...)ate-driving-machine/quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Iets van "Ultimate Driving Machine" ofzo? Das volgens mij het engelse motto van BMW
Hahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:07 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.autoblog.com/2(...)ate-driving-machine/.
Waarom zou ik dat denken? Ik wilde er juist één openen....maar Yoshi had de laatste post.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:30 schreef Bowny het volgende:
Lamme HaarbalJe dacht zeker, "Laat een andere idioot het topic maar sluiten (sorry Yoshi), dan hoef ik niet te openen"....
Volgens mij ging het vooral op het plaatje in je OP niet goedquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Haarbal, het gaat om aangeleerde handelingen.
Edit: Even die hond opgezocht
Net wakker joh?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:58 schreef Maharbal het volgende:
Pavlovreactie is dat de hond (in dit geval) zich een bepaald gedrag aanleert bij het horen van een bel, omdat het denkt beloond te worden. Hij associeert de bel met beloning. Jij associeert zure snoep toch niet met kwijl?
D'oh, wtfquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef Alicey het volgende:
Probleem met de remmen is opgelost. Het bleek dat het remblokje verkeerd om was gemonteerd.
We zijn dus nog aan het dubben of we mijnquote:
Achtereenvolgens optie 2 en 1.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zijn dus nog aan het dubben of we mijnzijn zwager (die de laatste, deze dus, zelf had gemonteerd) heel erg gaan plagen of dat we hem alleen zo nu en dan gaan uitlachen zonder verder te vertellen waarom.
zonder het te vertellen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zijn dus nog aan het dubben of we mijnzijn zwager (die de laatste, deze dus, zelf had gemonteerd) heel erg gaan plagen of dat we hem alleen zo nu en dan gaan uitlachen zonder verder te vertellen waarom.
Ja, zodat hij zelf niet weet hoe dom hij was.quote:
Dat doe ik sowieso niet, hij is heel sterk.quote:ik had die gozer een paar tikken verkocht terwijl ik het hem vertel, zodat ie dit nooit meer doet
Ik zou het aankaarten om dit in de toekomst te voorkomenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, zodat hij zelf niet weet hoe dom hij was.
Dan moeten we hem gewoon minder bier aanbieden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou het aankaarten om dit in de toekomst te voorkomen
Je doet er nogal gemakzuchtig over, maar we hebben het hier wel over de remmen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:19 schreef Alicey het volgende:
Dan moeten we hem gewoon minder bier aanbieden.
Vrij weinig denk ik. Sowieso zijn er maar een paar dingen waar hij ons mee geholpen heeft. De meeste dingen heeft hij sowieso samen gedaan met SingleCoil (maar dit ene blokje toevallig niet). Verder is het niet zo dat het een idioot is die zomaar iets doet, het is meer een vergissing zoals je die overal kunt maken. Op de dag dat de remmen gemonteerd zijn werkte bovendien alles naar behoren (er liep niets aan, normaal remmen ging goed, noodstop ging goed).quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:05 schreef rival het volgende:
Je doet er nogal gemakzuchtig over, maar we hebben het hier wel over de remmen hoor![]()
als je er al een remblokje verkeerd om in kan zetten, wat zit er nog meer fout/los oid denk ik dan...
jawelquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef Alicey het volgende:
Doe jij nooit iets fout als je aan iets, bijvoorbeeld een auto, sleutelt?
meestal als de bout afbreekt, of als ik naast mij hoor... NEE STOMME MONGOOL DAT DOE JE NIET ZO!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welk moment zou je merken dat je iets verkeerd doet?
Maar hoe voorkom je dat je bijvoorbeeld een remblokje verkeerd om monteert? Of is dat iets wat je nooit gebeurt omdat je altijd een inspectie doet voordat je alle schroeven vastdraait?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:03 schreef rival het volgende:
meestal als de bout afbreekt, of als ik naast mij hoor... NEE STOMME MONGOOL DAT DOE JE NIET ZO!![]()
maar doe ik dan iets fout, dan ontstaat er een probleem. maar bij de remmerij? dan speel je met levens ...
Ik vind het een beetje overtrokken omdat ik er hier zelf bij ben en zelf test of alles goed remt (wat dus het geval was na het vervangen van de remblokken) en goed reageert. Als er iets echt grondig verkeerd zou zitten (anders dan alleen verkeerd om gemonteerd), zou dat snel genoeg opvallen doordat er "rare dingen" gebeuren of doordat het eenvoudigweg niet werkt.quote:jij hebt er duidelijk geen problemen mee...ik zou er niet zo makkelijk mee omgaan laten we het daarop houden voordat we weer uren discussieren over niks....
als ik remmen vervang kan ik als foutje maken dat ik de sensor niet aansluit. of ik vergeet de doppen op de inbusbout te zetten waardoor zich daar vuil ophoopt...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef Alicey het volgende:
Maar hoe voorkom je dat je bijvoorbeeld een remblokje verkeerd om monteert? Of is dat iets wat je nooit gebeurt omdat je altijd een inspectie doet voordat je alle schroeven vastdraait?
Leuk, alleen beetje eentonig. Laat die persoon de volgende keer een filmpje maken waarbij de de 6-cilinders ook lekker hoort snorren... Zag ook een e89 er tussen, zelfde kleur als de mijne... Beetje in de minderheid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:57 schreef k_man het volgende:
Leuk filmpje van afgelopen zondag (niet door mij gemaakt):
daar zijn we hier voor tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik moet binnenkort echt weer onder m'n auto kruipen, maar heb er momenteel 0,0 zin in
Heeft er iemand zin om me moreel te steunen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik moet binnenkort echt weer onder m'n auto kruipen, maar heb er momenteel 0,0 zin in
Heeft er iemand zin om me moreel te steunen?
we hebben hier te maken met een joyrider neem ik aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:47 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb 3 dagen een BMW 3 serie tot mijn beschikking....
Ik merk dat ik een fan in wording ben
Joyrider inderdaad, een 316 (van die motor word ik nou niet bepaald 'warm')quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
we hebben hier te maken met een joyrider neem ik aan![]()
wat voor eentje staat er voor je deur?
snap niet dat ze je niet meteen een 330 meegeven, je moet toch fan wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Joyrider inderdaad, een 316 (van die motor word ik nou niet bepaald 'warm')
Tja..... of in ieder geval een 320d ofzo, aangezien ik had aangegeven dat ik een Diesel rijdert bent qua kilometers.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
snap niet dat ze je niet meteen een 330 meegeven, je moet toch fan worden
ach, voorderest rijdt het hetzelfde natuurlijk.. dus wel leuk om zo kennis te maken met de auto (ipv even een blokkie om bij de dealer)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja..... of in ieder geval een 320d ofzo, aangezien ik had aangegeven dat ik een Diesel rijdert bent qua kilometers.
True!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
ach, voorderest rijdt het hetzelfde natuurlijk.. dus wel leuk om zo kennis te maken met de auto (ipv even een blokkie om bij de dealer)
het vermogen moet je r maar ff bijdenken
We begrijpen hetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
True!
Mijn volgende auto (over 30k) zou zomaar een BMW kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |