Maar het is vandaag dus geen vrijdag.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:30 schreef justmattie het volgende:
Kibbeling hoor je op de vrijdagmarkt te halen.
Morgen wel. Waarom zou je twee keer in de week kibbeling willen eten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar het is vandaag dus geen vrijdag.
Waarom zou je twee keer in de week patat willen eten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Morgen wel. Waarom zou je twee keer in de week kibbeling willen eten.
Ik woon helaas in Noord, net boven de Nederrijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ga onder de rivieren wonen, ketter
Dan is het patat. Heidenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:08 schreef neen het volgende:
[..]
Ik woon helaas in Noord, net boven de Nederrijn.
Liever niet inne Prinsetuun. Al dat gekrijsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:11 schreef NoBody122 het volgende:
Over genot gesproken: Deel stroompalen Prinsentuin zonder stroom (+video)
Over 9 maanden babyboom inne Prinsetuun.
Heel KLB zit nu in 1 topicreeks, in FB: mijn klb wat doe je #6.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ben 12, wat is dit?
En waarom is Klaagbaak verdwenen??
KEIHARDE SEKS JONGE BAMBAMBAM ZO IN BEDquote:
Feest, even meelezenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:01 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heel KLB zit nu in 1 topicreeks, in FB: mijn klb wat doe je #6.
Tuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef NoBody122 het volgende:
Oh, wacht eens even.. Dat is niet, wat ik er ooit in heb gezet..
1 of andere mongool heeft mijn sig dus stiekem veranderd
Nu is het in ieder geval traditioneel chinees.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef neen het volgende:
Is het wel traditioneel chinees of is het stiekem toch modern mandarijns?
Eigenlijk moet dat zijn "Je keek", maar google vertaalt dat dus niet goed, kennelijk...quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan geloof je 't niet, mij om 't even.
Ben je Chinees of heb je er iets mee?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nu is het in ieder geval traditioneel chinees.
2 bamiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben je Chinees of heb je er iets mee?
Mijn hond volgt altijd het chinese nieuws.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben je Chinees of heb je er iets mee?
Niet nodig. Ze kunnen ook gewoon je account deleten. Dan is de bagger ook weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef NoBody122 het volgende:
En ik niet alleen dus.
Het Liwwadden-topic zal de volgende zijn, dat tijdelijk dicht gaat i.v.m. opschoningen.
Ouwe koek, is met het Fryslân topic al gebeurd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef NoBody122 het volgende:
En ik niet alleen dus.
Het Liwwadden-topic zal de volgende zijn, dat tijdelijk dicht gaat i.v.m. opschoningen.
Ik moest even hardop lachenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:42 schreef neen het volgende:
haha ik verbaas me altijd over dat ik echt een van de weinige pure kwaliteitsusers op Fok! ben
Mensen die denken dat mijn kwaliteitsposts bagger zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet nodig. Ze kunnen ook gewoon je account deleten. Dan is de bagger ook weg.
Dat is alweer 1quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mijn kwaliteitsposts bagger zijn
Die post bedoelde ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent tot nu toe de enige.
RUKKIIEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Ricky_Genot het volgende:
Dit is mien eerst post op Fok! weest wel! Gaan jum vanavond nog even wat lekkere plaatsjes draaien van mij?
Willen ze de Prinsetuun leeg heffe danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:12 schreef neen het volgende:
Wilkens is zondag in de Prinsetuin? Prinsetuin concerten enzluks?
Nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:21 schreef Ricky_Genot het volgende:
Dat is in ieder geval leuk dan Piter Wilkens
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef justmattie het volgende:
Morgen Cambuur-Emmen, gaast er oek heen, neen ?
Dat stukje moeten ze uberhaupt van het hele internet afsluitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:22 schreef justmattie het volgende:
Wij wonen met maar acht huishoudens op een streekje en ze willen daar geen kabels heen trekken. Teringlijers
Dat bist oek juhquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik foel my rot, ik ben net een ouwe strùk![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ben gewoon ff de appels met de peren gaan vergelijken
Keep us posted! Kieken wat Cambuur dr vanavond van bakt.quote:
Alleen als je ;t over ;t trapgat of je badkamerdeurgat hebtquote:
heb ik een gat in mn badkamer deur?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als je ;t over ;t trapgat of je badkamerdeurgat hebt
jawel, daar hangt je deur inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik een gat in mn badkamer deur?alleen boven het trapgat toch?
brb ff badkamer deur checken
daar zit geengat
En dan iemand er doorheen tyfen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zal in jou een deur hangen, met 15 man in een bushokje
Nee.quote:
Alleen als je me uit Gelderland ophaalt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je navigeren bij de BB puzzelrit op diezelfde dag?
waarschijnlijk doet er een stel uit Arnhem mee, zal ik vragen of die je op willen halen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als je me uit Gelderland ophaalt.
Omdat? Waar is het eigelijk? Weer in A'dam?quote:
altijd in de gaybar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat? Waar is het eigelijk? Weer in A'dam?
nee hoor ik rij altijd heel net als mn moeder er naast zitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
En waarschijnlijk gaat je moeder dood van angst bij jou in de auto.
Ja zieke shitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het erge is dat dit gewoon een feit is
Ik zit lekker aan een biertje op dumpert te kijken.quote:
Ben mijn tijdschriften collectie aan het sorteren.. Met een paar honderd kilo oud papier de trap op en neer lopen. Nog even en ik kan weer met meisjes gooien.quote:
Goed bezig Ales, gratis fitnessquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben mijn tijdschriften collectie aan het sorteren.. Met een paar honderd kilo oud papier de trap op en neer lopen. Nog even en ik kan weer met meisjes gooien.
mn lichaam geeft nu wel tekenen van vermoeidheid, zeg maar...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goed bezig Ales, gratis fitness
Ik flikker alles gewoon naar beneden. Niks sjouwen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn lichaam geeft nu wel tekenen van vermoeidheid, zeg maar...
dus, als jij hier met je bree borst komt om alles te sjouwen, doe ik het sorteerwerk
had ik mn traplift nog maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik flikker alles gewoon naar beneden. Niks sjouwen.
Ja, jij moest die zo nodig weggevenquote:
ik ben te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja, jij moest die zo nodig weggeven
quote:
Die tussen Koarnjum en Britsum is anders wel tof, hoor. Kom er zo nog 1x langs. Morgen weer 2xquote:
Hehe waar dat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat krijst, ast vroeg must werke.
Waar datquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:19 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Hehe waar dat?Bin oek alweer aan het werk
Bij Connexxion op de busquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:19 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Hehe waar dat?Bin oek alweer aan het werk
Nee. Vanochtend 2x naar Mooie Paal weest en bin nou net weer onderweg vanuut Harlingen naar Liwwadden.quote:
welke??? heb al 2 weken geen auto meer dus kom nergens meer he?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:53 schreef NoBody122 het volgende:
Waarover gesproken: die nieuwe wegversmalling
Lekker fok!ken onder het rijden. Je passagiers zullen wel blij met je zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:06 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee. Vanochtend 2x naar Mooie Paal weest en bin nou net weer onderweg vanuut Harlingen naar Liwwadden.
Ik had wel al een dergelijke reply verwachtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lekker fok!ken onder het rijden. Je passagiers zullen wel blij met je zijn
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:49 schreef justmattie het volgende:
Inkoppertje natuurlijk
Je moet niet zo hard rijden dus
Stuur ze maar door naar mijquote:
Die gewoon sufneukenquote:
Wil ik eerst zeker weten of ze al 16 is...quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wil ik eerst zeker weten of ze al 16 is...Misschien dat ik tegen die tijd ook weer aan sex doe
Je was te druk met je bibliotheekquote:Op zondag 22 augustus 2010 05:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zou vanavond vroeg op bedMaar dat ging niet door
das wel waar..quote:Op zondag 22 augustus 2010 05:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was te druk met je bibliotheek
Beregezellig jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:58 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die om 5:14 nog op Fok! zitten
komt ie nu mee hoor. Beetje laat mee hequote:Op zondag 22 augustus 2010 05:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ix, waarom heb je me niet gemasseerd?mn nek na al dat gesjouw... aargh...
ik bedacht het me toen pasquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
komt ie nu mee hoor. Beetje laat mee he
Wij sliepen ook echt pas rond zeven uurquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik bedacht het me toen pas![]()
ik viel uiteindleijk om 11 uur vanochtedn in slap, ook nog ff wat tijdschriften gelezen voor het slpen gaan
Hey, ook weer in Liwwadden?quote:
goede sex gehad?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij sliepen ook echt pas rond zeven uur
Ik heb vandaag alleen maar een banaan gehad en paar glazen drinkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Komt over als 'we hadden wel sex, maar t was niet echt goed'
edit: goffer, 18:00, het is avond.. ik heb net mn ontbijt op![]()
ik een mackroket.. of was dat nog voor middernacht?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen maar een banaan gehad en paar glazen drinken
Moet wel, tenzij McDonald's recentelijk haar openingstijden in Lwd/Goutum heeft uitgebreid..quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik een mackroket.. of was dat nog voor middernacht?
Helaas hebben ze dat nog niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Moet wel, tenzij McDonald's recentelijk haar openingstijden in Lwd/Goutum heeft uitgebreid..
En dan koopt hij de volgende verzameling op en kan het opnieuw beginnen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef justmattie het volgende:
Maar dan heb je wel alles netjes gesorteerd
nee, dan kan ik de bestaande lijsten simpel bijwerken, ik administreer alles.. en wat ik dan dubbel heb kan ook meteen door naar de verkoop afdeling ipv een half jaar in mn huiskamer liggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan koopt hij de volgende verzameling op en kan het opnieuw beginnen.
Dat verhaal ook van de in totaal 16 kapotte auto's en nu maar 1 leenauto
Jij SC sletquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dan kan ik de bestaande lijsten simpel bijwerken, ik administreer alles.. en wat ik dan dubbel heb kan ook meteen door naar de verkoop afdeling ipv een half jaar in mn huiskamer liggenen vorige week heb ik nog een verzameling aangeboden gekregen, maar geweigerd!
En de SHJN SC is erg gezellig
Dude seriously.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, mijn nagels werden gelakt bij een SHJN SC minimeet hoor
was een hele mooie foto, met handboeienquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude seriously.
Er is werkelijk niks bij ou wat me nog verbaasd
IK WIL HET ECHT NIET WETEN!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was een hele mooie foto, met handboeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |