Ja dat weet ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten jullie gvd wel hoe stront irritant en gevaarlijk dat is.
Die ninjaeditquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Pakspul het volgende:
Tegenliggers altijd irritant.
Moet je weer je groot licht uitdoen
He? De klacht zelf mag je niet meer posten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef o.us het volgende:
Klacht: en dergelijke mogen niet meer, heb dat weggeëdit.
nee, als je gewoon een duidelijk Op maakt is de klacht ook duidelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
He? De klacht zelf mag je niet meer posten?
Nee, omdat een normaal mens dat namelijk kan aangeven zonder een samenvatting te geven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
He? De klacht zelf mag je niet meer posten?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, als je gewoon een duidelijk Op maakt is de klacht ook duidelijk.
Hap, sukkelsquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, omdat een normaal mens dat namelijk kan aangeven zonder een samenvatting te geven.
Ik wist dat nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef o.us het volgende:
Klacht: en dergelijke mogen niet meer, heb dat weggeëdit.
Lees anders de stickies even, die zijn er niet voor niets!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist dat niet![]()
Ik ben nu bang, vind KLB al zo eng![]()
OT: Ik ben dus 2 keer bijna van de weg geraakt door die grootlichtsukkels
Gedaan. Nu ontopicquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lees anders de stickies even, die zijn er niet voor niets!
Dan hoor je gewoon niet op de weg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OT: Ik ben dus 2 keer bijna van de weg geraakt door die grootlichtsukkels
Er was er 1 en ik heb zitten seinen alsof mn leven er van af hing, deed het ook want was vlak voor een flauwe bocht en toen ik weer wat kon zien zat ik dus echt niet meer op mijn baanquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef grindfreakje het volgende:
Yep, dat is vreselijk irritant.
Ik rij zelf in Nederland bijna nooit met groot licht, maar op vakantie wel.
Vooral in Zweden rij ik s'nachts altijd met groot licht (doet bijna iedereen daar) maar zodra je in de verte iemand ziet gaat het licht gelijk op gewoon. (bij iedereen daar trouwens).
Subklacht zou kunnen zijn: mensen die niet weten waarom ze van anderen lichtsignalen krijgen, sommigen rijden echt stug door.
(subklacht e.d. termen mogen zeker niet meer)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |